Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit

Vierailija
28.12.2016 |

Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.

AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.

No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.

N27

Kommentit (480)

261/480 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitin kanssa sokkotreffit joskus 17-vuotiaana. Olin laittautunut vimpan päälle korkkareihin jne. Mies tuli paikalle hupparissa ja tennareissa, ja näytti mua pari vuotta nuoremmalta. No käveltiin kuitenkin pieni lenkki, kun ei muutakaan muka keksitty. Eikä keksitty mitään puhuttavaa. Mä olen aika hiljainen ja ujo, mutta siinä seurassa tunsin olevani erittäin suulas. Miksi lähteä treffeille jos ei saa sanaa suustaan?

Vierailija
262/480 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kirjoittajan nihkeyden (sekä vaatteiden että tunnelman), koska lähti treffeille henkilön kanssa, josta ei ollut kiinnostunut. Poika ei kuitenkaan tehnyt mitään väärää, joten en laittaisi tätä kategoriaan kamalat tai oudot treffit/treffikumppanit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/480 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ole varsinaisesti treffikokemus, kunhan olen huomannut, että nettideitit usein käyttäytyvät ahdistavan tuttavallisesti jo ekoilla treffeillä. Profiili deittisaitilla tulkitaan 'tyrkyllä oloksi', mikä puolestaan tarkoittaa, että deittikokelas pyrkii nopeasti iholle, halailemaan, lähikontaktiin.

Eihän se deittisivusto ole kuin alusta, joka mahdollistaa sinkkujen yhteydenotot ja mahdollisen partnerin löytymisen. Ihan yhtä vieraita siinä ollaan toisillemme, kun eka kertaa tavataan. Tutustuminenkin pääsee alkuun vasta toisilla treffeillä, jos sellaisia edes tulee. Yli-innokkaat halailijat vaikuttavat pahasti seksin- ja läheisyydenpuutteessa olevilta, mikä hyydyttää minut täysin.

Miehille on vaikeaa päästä treffeille asti netin kautta,innostuvat helposti tuollaisista.

Vierailija
264/480 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin mieheen netissä. Juteltiin muutamia viikkoja netissä ja puhelimessa. Sovittiin lopulta treffit ja mies halusi tulla hakemaan minut autolla. Ok, mikäs siinä. Odottelin siinä sitten tien varressa, kun kuvailuihin sopiva auto kaarsi kohdalle. Kurkkasin sisään ja tutun näköinen mies istui kuskin paikalla. Suurempi yllätys oli se apukuskin paikalla istunut kaveri.

Näit itsesi vastaantulevan auton pelkääjänpaikalla?

Mies oli siis ottanut kaverinsa mukaan treffeille :) Joko ymmärsit?

Vierailija
265/480 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tavanneet muutaman kerran, kun mies ehdotti treffejä "todella kiehtovaan paikkaan". Hän olikin oikeassa sen suhteen, että paikka oli mielestäni todella jännittävä, tosin ei ihan sillä tavoin kuin hän odotti...Kärsin erittäin pahasta matelijakammosta ja näen mm. säännöllisesti painajaisia käärmeistä. Treffipaikkamme oli Tropicario, jossa oli kaikennäköisiä ja -kokoisia matelijoita, joita hän asiantuntevasti vanhana liskoharrastajana tutkaili. Minä taas annoin itsestäni varmaankin varsin säikyn ja hömelön kuvan, kun roikuin koko ajan kiinni hänen käsivarressaan ja päästelin tahattomia pieniä kirkaisuja vähän väliä. 

Hän kuitenkin suhtautui ymmärtäväisesti ja loppu hyvin kaikki hyvin: nyt on yhteistä tietä kuljettu jo 7 vuotta.:D Olen myös oppinut suhtautumaan matelijoihin asiallisemmin, vaikka en edelleenkään ottaisi käärmettä lemmikikseni. 

Vierailija
266/480 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ManInGrave Otin ketjun opintomatkana naisen odotuksiin ja totesin. tämän perusteella kuolevainen ei kelpaa ja kyse ei ole siitä, mitä olet, vaan miten sinut tulkitaan ja mikä on naisen mielentila.<br />

[/quote kirjoitti:

No et ehkä lukenut kovin hyvin, täällä olevat miehet ovat aika äärilaidasta. .

Eiväthän miehetkään yleensä pidä liian miehekkäistä, neuroottisista ja itseään täynnä olevista tyypeistä? Miksi naisten siis pitäisi antaa jollekin "mahdollisuus" vain koska joku on reppana/luonnevammainen? Sellaisella nyt ei ole mitään tulevaisuutta.  Jos ongelma on huono itsetunto niin se täytyy hoitaa alta pois.

Omia tarinoita? Olin koulukiusattu isojen rintojen vuoksi joten pelkäsin miehiä. Uskaltauduin ekoille treffeille yli parikymppisenä ja kerroin ihan muuten kivalle tyypille että se oli eka pusuni. Tyyppi järkyttyi. "Et o tosissas! Oletko sä vähän mamis? Etkö sä käy missään?" oli vastaus. Ei ehkä yrittänyt olla epäkohtelias mutta ei ajatellut mitä sanoi. Se jankutti miksen käy diskoissa tai hengaile kaupungilla muiden kanssa. Meni maku ja ei enää nähty.

Muutama ujo tapaus oli mutta se kaatui just siihen epävarmuuteen ja ujouteen kun olen itsekin ujo. En jaksa olla suhteessa se "pomo" joka päättää kaikesta kuin joku justiina. Yksi jankutti maailmanlopusta joka tulee 2012.....

Olen aika varovainen ja romanttinen sielultani joten en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja tai mene treffeille noin vain. Tekstittelin muutamalle ja aika nopeasti tuli ilkeitä juttuja jos en suostunut tapaamaan jossain pimeässä parkkipaikassa samana päivänä. Seksiviesteihin en koskaan vastannut.

Oltiin kaverin kanssa iltaa viettämässä. Pari tyyppiä lyöttäytyi seuraamme. Toisella kävi flaksi kaverini kanssa, toinen tuntui olevan hieman pettynyt kun oli tyydyttävä minuun. Kysyi minulta: "Mitä sä otat?" "On vähän migreeniä niin otan vain veden." sanoin niin nätisti ja kohteliaan hymyilevästi kuin osasin. "Voi helvetti..." Tyyppi oli silminnähden ärsyyntynyt jostakin. Päänsärkyni yltyi pahaksi ja aloin viittoilla kaverille että ehkä mentäisiin kotiin (olin huomautellut jo tovin aikaa ja kaverini sanoi "pian pian.. laulan vaan yhden laulun!")

"MIkä sulla on kun oot noin hapan?" tyyppi kysyi. Ei ollut minusta selvästikään kiinnostunut mutta oli ärsyyntynyt kun en ollut hänestä kiinnostunut? Olenko minä joku viihdytys-upseeri oudolle jätkälle joka ei ole edes nimeäni kysynyt??

Yksi tyyppi oli täysi seko, tunnettiin vain kuukausi. Itseään täynnä ja haukkui minua vaikka olin varoittanut että aivovammani takia en ole ihan täydellinen. Minulla on muistiongelmia ja olen hieman epävarma uusissa tilanteissa.

Mies vannoi että se ei haittaa mutta haukkui minua silti joka käänteessä asiasta. Jos en vastannut heti viestiin messagessa niin sai raivarin "kaikki te naiset olette samanlaisia!" kysyin viileästi miksei sitten soittanut minulle jos halusi tavoittaa minut. Oli kuulemma unohtanut että hänellä on numeroni....ja liuta imartelevia anteeksipyyntöjä sateli. Mikä siinä on että narsku-miehet esittävät machoa mutta ovat sellaisia hysteerisiä itsesäälijöitä? Taas yksi tyyppi joka piti minua "liian vanhoillisena ja varovaisena".

Nykyisen tapasin netissä. Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja lopun ikää jos niin suodaan. Oli sellainen normimies ja puheet itsevarman aikuisen miehen. Ei nieleskele sanojaan muttei retostele.  Avainsana on TAVALLINEN.

Vierailija
267/480 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä ihastunut erääseen mieheen, johon olin tutustunut muiden ystävien kautta. Hän oli söpö ja kaikinpuolin mukavan oloinen, muutaman vuoden minua vanhempi. Tapasimme usein isommassa porukassa, kunnes hän sitten pyysi kanssaan ulos, hän ilmoitti tulevansa illalla hakemaan minua asunnoltani. Illalla hän ajoi sitten pihalle ja pyysi, että voimme lähteä pienelle kävelylle. Suostuin ja olin jännittynyt, että vihdoin pääsemme olemaan kahden.

Juttelimme kaikenlaista, mutta yhtäkkiä hän alkoi käyttäytymään oudosti. Esim. hän yhtäkkiä kysyi, näenkö mitä tuossa tai tuossa kyltissä lukee ja vastaukseksi ei riittänyt, että sanoin näkeväni vaan minun piti lukea ne hänelle. Hän sanoi testaavansa kuinka hyvä näkö minulla on, ei tykännyt silmälaseista.. Ja kävelykin oli testi siitä miten jaksan kulkea, moneen otteeseen kysyi väsyttääkö minua tai särkeekö jalkoja, jaksanko kävellä. Sanoi, että hänen tyttöystävällään pitää olla hyvä kunto. Lopuksi kysyi edellisistä suhteistani ja kuinka pitkälle olen mennyt niissä, eli halusi tietää olenko neitsyt ja onko joku päässyt edes tissejäni koskemaan.. Minun olisi pitänyt olla siis mahdollisimman kokematon. En vastannut näihin kysymyksiin, mutta hän ei lopettanut tenttaamista..

Vihdoin olimme takaisin asunnollani ja yritin sanoa heippa ja karata sisälle, mutta jostain syystä (olin kuitenkin ollut niin ihastunut) päästin hänet sisälle ja siellä hän marssi suoraan makkariin ja katsoi sängyn alle.. Selitti haluavansa tietää kuinka hyvä siivooja olen! Nyökkäili tyytyväisenä, että ei näkynyt pölyä.. Tässä vaiheessa passitin hänet menemään. Sanomattakin selvää, että kaikki tunteeni häntä kohtaan kuolivat.

Vierailija
268/480 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei mene ihan otsikon alle, koska mitään sinänsä kaameaa ei tapahtunut. Mieleenpainuva tapaus vain... Nettideitti 15 v takaa. Aivan mahtavan hyvä kirjoittaja, älykäs, nopea, hauska, aikaansa seuraava jne. Odotin ennen kaikkea mielenkiintoisia treffejä ja hyvää keskustelua. Romantiiikan suhteen olin myös toiveikas, mutta sen verran kokemusta nettideiteistä, että tiesin kemioiden joko kohtaavan tai sitten ei.

Menimme syömään ihan mukavaan ravintolaan miehen ehdotuksesta. Hän oli OK näköinen mutta jo heti ensivaikutelma oli oudon lipevä ja hermostunut, pälyili jatkuvasti ympärillensä ikään kuin peläten näkevänsä jonkun tutun.Keskustelu oli pinnallista ja mies keskittyi lähinnä hehkuttamaan sitä, että oli onnistunut pääsemään treffeille niin nuoren naisen kanssa kuin minä. Hän oli siis minua kymmenen vuotta vanhempi, minä 25, hän 35. Mielestäni ei kovin dramaattinen ikäero. Mistään yhtään vakavammasta ei puhuttu, eikä hän paljastanut itsestään oikein mitään. Vaistoni sanoi, ettei hän ollutkaan vapailla markkinoilla kuten väitti. Treffit päättyivät säällisesti, pussattiin poskelle ja heipat. Kumpikin onneksi ymmärsi, että se oli siinä. Ei valtava pettymys,mutta todella konkreettinen osoitus siitä, että henkilö voi vaikuttaa netissä ja livenä täysin erilaiselta. Ja varmasti olin siis minäkin pettymys hänelle.

Vierailija
269/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 19v. tytteli ilmoittaa deittiprofiilissaan ensimmäisenä että mies on hänelle ikuinen kakkonen ja Jumala ykkönen ja muistaakseni haluaa lapsia pian.Veikkaan että vastauksista ei tule ruuhkaa.

Vierailija
270/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla treffeillä(tinder) nainen on tullut ihan oma-aloitteisesti halaamaan kun tavataan ekaa kertaa. Eikö se mielestäsi ole sitten normaalia?? Oman kokemuksen mukaan nää halailijat on just rennompaa ja mukavampaa seuraa.

Vierailija
271/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ole varsinaisesti treffikokemus, kunhan olen huomannut, että nettideitit usein käyttäytyvät ahdistavan tuttavallisesti jo ekoilla treffeillä. Profiili deittisaitilla tulkitaan 'tyrkyllä oloksi', mikä puolestaan tarkoittaa, että deittikokelas pyrkii nopeasti iholle, halailemaan, lähikontaktiin.

Eihän se deittisivusto ole kuin alusta, joka mahdollistaa sinkkujen yhteydenotot ja mahdollisen partnerin löytymisen. Ihan yhtä vieraita siinä ollaan toisillemme, kun eka kertaa tavataan. Tutustuminenkin pääsee alkuun vasta toisilla treffeillä, jos sellaisia edes tulee. Yli-innokkaat halailijat vaikuttavat pahasti seksin- ja läheisyydenpuutteessa olevilta, mikä hyydyttää minut täysin.

Edellinen kommentti oli siis vastaus tähän :D

Vierailija
272/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen kommentti oli siis vastaus tähän :D

Halaamisessakin on eroja. Ensi kertaa tavatessa on eri asia halata toista kuin ketä tahansa kaveriaan verrattuna siihen,  että  kontaktin ottamisessa selkeä seksuaalinen motiivi. Se reipas kaverihalaus siis voi vielä olla ok, mutta sellainen iholle heti hyökkääminen ja likistely ei. Luulisi, että normaaliälyinen ja -tilannetajuinen ihminen tajuaisi näiden eron.

Ylipäätään uuteen ihmiseen tutustuessa on kohteliaampaa antaa toiselle vähän enemmän henkilökohtaista tilaa ja tutustua kaikessa rauhassa. 

Vierailija
273/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tyyppi jonka kanssa oli TODELLA vaivaannuttavaa yrittää keskustella, ei puhunut itse juuri mitään, yritin epätoivoisesti pitää keskustelua yllä. Myöhemmin tuli selväksi että mies haluaa vain paneskella. Yö meni vähäsanaisesti mutta hyvin intiimeissä tunnelmissa.

Vierailija
274/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohuhhu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies ilmoitti muutamien (mielestäni kivojen) treffien jälkeen ettei halua enää nähdä mua koska olen kasvissyöjä.

Tuskin olet kasvissyöjä sen takia että olet allerginen lihalle. Siinä on taustalla ideologia jota kumppanisi ei tue. Kaikki vahvat ideologiat on suhteiden aluille 'deal breakereita'. Miten tämä asia on sinulle yllätys?

Ei ne minulle ole, jos ne ei hänelle ole. Tarkoitan että jos hän vaatii että minäkin ryhtyisin kasvissyöjäksi, se voisi olla ongelma, muuten ei ole.

M34

Vierailija
275/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Nettideitin kanssa sokkotreffit joskus 17-vuotiaana. Olin laittautunut vimpan päälle korkkareihin jne. Mies tuli paikalle hupparissa ja tennareissa, ja näytti mua pari vuotta nuoremmalta. No käveltiin kuitenkin pieni lenkki, kun ei muutakaan muka keksitty. Eikä keksitty mitään puhuttavaa. Mä olen aika hiljainen ja ujo, mutta siinä seurassa tunsin olevani erittäin suulas. Miksi lähteä treffeille jos ei saa sanaa suustaan?

Olit hänen mielestään niin upea, että veti sanattomaksi, ujous iski.

Vierailija
276/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi hehkutti miten loistotapaus hän on ja olen onnekas osa laadukkaiden naisten joukkoa joka on päässyt hänen kanssaan ulos. Miksi hän oli sitten vapaalla jalalla?

Koska hänellä ei ole aikomustakaan jumittua yhteen naiseen. Miten te naiset ette tätä ymmärrä? Jokainen teistä kuvittelee olevansa se erikoislumihiutale, joka lopulta saa sen pelimiehen jäämään paikoilleen. Voi surkeutta. Muistakaa vanha totuus: jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se tuskin sitä on.

Vierailija
277/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oukei, pari naiskokemusta. Treffikumppani oli ultrablondi joka oli kokoajan huolissaan meikeistään, kampauksesta, rakennekynsistään, näkeekö joku tuttu, onks tääl ketään tuttui, henki meinasi salpautua hajuveden määrästä, mikään ruoka ei ollut kelvollista (halusin viedä vähän parempaan ruokapaikkaan) olisi halunnut pizzaa ja olutta. Lopuksi tahtoi teinibaariin jossa soi musa aivan sikakovaa. Yritti näyttää paljon nuoremmalta mitä oli ja ylipaino/ikävuodet alkoi jo näkyä päällepäin. Keksin jo alkuillasta että minulla on aikainen aamuvuoro enkä voi juoda. Ei tavattu enää.

Toinen treffikokemus eteni makuuhuoneen puolelle ja kun päästiin naisen kämpille, niin siellä näytti siltä että tornado olisi levittänyt vaatteet ympäri asuntoa. Keittiössä oli tiskivuori ja haiseva kaalikeittokattila. Nämä nyt menetteli, mutta nainen tuoksui hieltä ja lopullisen niitin antoi kusenkellertävät pikkarit. Selitin jotain että tuli otettua liikaa ja pikkuveitikka ei oikein tahdo toimia. Aamulla luikin nopsasti kotiin, ei mennyt jatkoon. Ehkä se hygienia on joilleikkin humpuukkia. Muutoin kait olisi ollut ihan ok.

Kaikenlaisia juttuja on ollut, mitä noita muistelemaan. Pahoittaa vielä mielensä.

Tulee ensimmäisestä vähän Tuksu mieleen :D  Ja tuo toinenkin taitaa täyttää hänen ominaisuuksiaan 

Vierailija
278/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole oikein koskaan osannut elää ilman miehiä, joten olen niitä aika ahkerasti tapaillutkin. Luulen, että useimpien deittien kanssa olen itse ollut se kamala treffikumppani, mutta ei ne kaikki miehetkään helmiä ole olleet :D

- Kun olin vasta 14v. niin joku poika soitti väärään numeroon minulle. No me innostuttiin kuitenkin juttelemaan ja poika kertoi olevansa 16v. ja meidän juttu luisti hyvin. Poika oli oikeasti todella mukava ja kuvittelin hänet tietysti vaikka millaiseksi adonikseksi. Sovittiin treffit erään ala-asteen pihaan ja kauhukseni poika olikin värikkäissä kirppisvaatteissa, lävistetty, aknenaamainen hippi jolla oli pitkä rastatukka. Olin aivan kauhuissani, välttelin hänen kosketustaan ja heti kun puhelimeni soi niin väitin, että äiti soitti kotiin. En enää vastannut tuon pojan puheluihin.

- 15 vuotiaana tapasin chatissa unelmieni täyttymyksen, eli 16 vuotiaan hoppari pojan. Kun tavattiin eräällä juna-asemalla josta lähdettiin Helsinkiin hänen luokseen niin kauhukseni huomasin heti pahimman aknen mitä olen koskaan nähnyt. Hän oli myös lihava, eikä hoikkana ja hyvä ihoisenakaan mitenkään päin katsottuna hyvännäköinen. Menin kuitenkin hänen mukaansa. Kuuntelin kaikki seksijutut mitä se selitti ja suostuin hölmönä kaikkeen. Hän käytti rahani omiin eväisiinsä kun oli muuttanut alkoholisti äitinsä luota alkoholisti setänstä luo, joka ei kustantanut hänen menojaan. Hän oli valehdellut minulle jopa etunimensä ja ikänsä, hän olikin saman ikäinen kuin itse olin. Uskokaa tai älkää seurustelin hänen kanssaan melkein kuukauden, ennen kuin HÄN jätti minut, koska olen kuulemma tylsä.

- 16 vuotiaana olin jo oppinut sen verran, että ei kannata tavata nettituttuja tai muita paikassa, jossa tutut voi nähdä, koska tapaus voi olla vaikka kuinka säälittävä. Olinkin sopinut treffit 18 vuotiaan miehen kanssa niin, että mies hakee minut autolla ja ajamme toiseen kaupunkiin. Tämä mies oli ulkonäöltään varmasti monen mielestä ihan ok, mutta itse en voi sietää luomia kasvoissa ja hänellä oli sellainen. Hän oli ostanut minulle siidereitä, kuten olin pyytänyt ja tarpeeksi humalassa suostuin hänen tyttöystäväkseen ja seksiin hänen kanssaan. Tapasimme kerran uudelleenkin, jolloin kieltäydyin seksistä ja hän halusi kuivaseksiä, eli hinkutusta vaatteet päällä. Suostuin siihenkin vaik en halunnut. Asia mitä en kuitenkaan lopulta kestänyt oli se luomi ja se, kuinka pirun hitaasti tuo mies teki kaiken. Ihan kun olisi katsonut hidastettua videota, kun se pesi auton ikkunaa ja selitti vielä, että "ei pidä hosua". Valehtelematta se pesi sitä auton ikkunaa varmaan 15 min. ja jokainen liike oli todella hidas.

jatkuu->

Vierailija
279/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 16 vuotiaana olin myös itse tosi kiva deitti. Olin jo kerran käynyt mukavan pojan kanssa ajelemassa, poika oli 19v. Enemmän se oli kuitenkin kaverin tuntuinen, eikä seurustelukumppanin. Uutenavuotena minulla ei kuitenkaan ollut mitään järjellistä tekemistä, joten pyysin hänet kaupunkiin jossa asuin ja sovimme, että menisimme hotelliin jonka tuo poika maksaisi. Hän toi myös juomia meille ja yllättävää kyllä kun lantrailee viinaa mansikkaliköörillä ja karpalolonkerolla niin sammuin joskus 17 aikaan. Heräsin vasta 4 aikaan yöllä, kun tämä treffikumppanini saapui baarista hotellihuoneeseemme. Loppuajan oksentelin.

- 19 vuotiaana olin eronnut avoliitosta ja tapasin erään puol tutun luonani, koska en halunnut olla yksin. Hän oli tylsä, mutta kun hän oli lähdössä otin paidan pois ja kysyin, onko hän tosiaan lähdössä jo.. No ei ollut vaan innostui ja päädyimme sänkyyn. Seksi oli aivan kamalaa, koko jätkä oli aivan kamala. Se oli tylsä, tyhmä ja kaljuuntui jo parikymppisenä. Kesken seksin käskin sen lähteä kotiinsa. Se lähtetteli sen jälkeen monta kuukautta viestiä, että tahtoisi tavata ja vaikka sanoin, etten voi antaa mitä se haluaa niin silti se selitti kuinka haluaa seurustella mun kanssa. Vaikka olin itsekin kamala.

- 20 vuotiaana tapasin ihanan miehen netissä. Mies sai mut ajattelemaan kaikkea ihan eri kannalta, tai oikeastaan ajattelemaan ylipäätänsä. Kun satuin kaverini kanssa menemään samaan kaupunkiin baariin, kuin missä tuo mies asui pyysin miestä tulemaan meidän mukaan. Mies tuli, mut ei antanut minun koskea itseään. Illan aikana hän kuitenkin suuteli minua kerran, mutta sitten ei tahtonutkaan enää olla lähellä. Turhauduin ja suutelin naispuolista kaveriani muiden miesten edessä ja vaihdoin numeroita parin muun miehen kanssa. Kaverini kävi selittelemässä lähdössä olevalle treffikumppanilleni jotain tyyliin "kadut jos lähdet, alottakaa alusta" tyylistä ja lopulta illan aikana päädyin kuitenkin treffikumppanilleni yöksi. Täydellinen ei ollut hänkään, koska aamulla tajusin, että hänen asunnossaan on vielä paljon eksavovaimon tavaroita ja vaatekaapissa tämän eksän vaatteitakin. Uskokaa tai älkää, mutta tämä mies tahtoi omasta sekoilustani huolimatta nähdä uudestaan, samoin minä häntä, vaikka eksän tavaroita olikin kasapäin. Nykyään olen edelleen tämän miehen kanssa. Yksissä ollaan oltu 7,5 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Tuo eksä jonka tavaroita asunnossa oli on nykyään hyvä ystäväni ja hänen tavaroitaan löytyy nytkin meiltä, joskin vain pari palapeliä jotka lainasin häneltä ja hanskat jotka hän unohti kun kävi viimeksi. :) 

Vierailija
280/480 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin deiteillä vähän reppanan, seurustelemattoman 28 v miehen kanssa, joka vaikutti olevan vielä hyvin riippuvainen vanhemmistaan ja viettikin heidän kanssaan paljon aikaa. Mies oli myös hyvin lapsenomainen (ei siis hyvällä tavalla). Yritin olla ajattelematta asiaa. Kesken ravintolassa odottamisen hän keinahteli jalalta toiselle vähän hypähtelevästi ja lopulta totesi "minun täytyy päästä pissalle". Jäin siihen käytävälle hämmentyneenä seisoskelemaan, kun hän paineli "pikkulaan".

Samankaltainen kokemus itselläkin, kun mies ravintolassa kailotti kovaan ääneen "nyt meen pissille". Voisiko millään olla vähemmän suorasukainen ja kertoa vaikka menevänsä vessaan/miestenhuoneeseen tms (Inhoan tuota pissille sanaa ja muuta lapsikieltä aikuisten kesken käytettynä)? En itsekään kuvaile, menenkö pienemmille/isommille asioille, puuteroimaan nenääni tai kaivelemaan tamponia käsilaukun pohjalta.

Ette vaan olleet yhteensopivia sitten. Minullekin olisit vähän liian kireä ja sievistelevä, jos tuo pissille meno oli iso ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi