Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit
Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.
AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.
No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.
N27
Kommentit (480)
Yleisellä tasolla sanon: nainen toivoo mieheltä avoimuutta, suorapuheisuutta ja aloitteellisuutta, mutta itse vain odottaa passiivisena kertomatta itsestään oikeastaan mitään. Suu saattaa käydä, mutta syvällisyyttä on turha odottaa kuulevansa.
Etenkin suorapuheisuus on ollut treffikumppaneilleni äärettömän vaikeaa, vaikka ovat itse sitä mainostaneet ominaisuudekseen.
Ei kiinnosta ei.
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä tasolla sanon: nainen toivoo mieheltä avoimuutta, suorapuheisuutta ja aloitteellisuutta, mutta itse vain odottaa passiivisena kertomatta itsestään oikeastaan mitään. Suu saattaa käydä, mutta syvällisyyttä on turha odottaa kuulevansa.
Etenkin suorapuheisuus on ollut treffikumppaneilleni äärettömän vaikeaa, vaikka ovat itse sitä mainostaneet ominaisuudekseen.
Ei kiinnosta ei.
Näin se omankin kokemukseni mukaan menee... sitten kun naisella itsellään olisi aihetta olla suorapuheinen eli lopettaa suhde, niin mies ghostataan tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta ei.
Näin se omankin kokemukseni mukaan menee... sitten kun naisella itsellään olisi aihetta olla suorapuheinen eli lopettaa suhde, niin mies ghostataan tai vastaavaa.
Juuri tämä! Tai selitellään kiireitä ja jätetään näkeminen avoimeksi. Varallapito erittäin yleistä. Jos ei kiinnosta, niin miksei voi sanoa suoraan? Varallapitäjät kelpaavat jatkossa vain seksiin.
Kerran tapasin yhden rillipään joka puhui vaan firmastaan ja kuinka paljon hänellä on rahaa. Mä olin jo siinä vaiheessa ihan kypsä ja olisin halunnut lähteä, mutta sitten se vielä kehuskeli sänkytaidoillaan, kun ilmeisesti näki kuinka pitkästynyt olin. Joten käytiin koeajolla ja sellaista prinssinakkia en ole ennen enkä jälkeen nähnyt! Hahhahaa ne treffit olisi voinut jäädä kokematta.
a hiukset näyttävät ihan kypärältä. Tuo oli se viimeinen niitti (:D) koska olin juuri eronnut ulkonäköä kontrolloivasta miehestä, joka oli yltiömustasukkainen ja se rajoittaminen alkoi tismalleen samalla tavalla tuollaisin kohteliaisuuksilla verhoiltuina latteuksina.
:'D Ensinnäkin millä tavalla hiusten sanominen kypäräksi on kohteliaisuudella verhoiltu latteus?
"Esimerkiksi: Konserttia vaivasi yleinen latteus. Erikoismerkitys omaperäisyyttä vailla oleva, kiinnostamaton lausuma, tyhjänpäiväisyys.
Esimerkiksi: Ladella latteuksia."
Ja millä tavalla ulkonäön kontrollointi on latteus? Porukka on aika tyhmää näköjään.
Olimme eripuolelta suomea, murteet eivät kohdanneet, en ymmärtänyt kuin sanan sieltä ja sanan täältä. Jouduin vaivaantuneena kysymään "mitä sanoit" jatkuvasti. Ja toistettuaan saman lauseen en ymmärtänyt yhtään mitään. Olisi voinut puhua suomea kun murre oli niin sekavaa siansaksaa. Terveisiä Turkuun :)
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen alkaa ensitreffeillä kysellä uskollisuudesta, avoimuudesta, kunnioituksesta jne., on varmaa, ettei yksikään mies pysty hänen epäilyksiään voittamaan. Treffikumppani voi valita, viettääkö loppuelämänsä epäiltynä viidennen asteen kuulusteluissa vai lähteekö heti kotiin.
Et taida olla uskollista sorttia...
Minusta uskollisuus, avoimuus ja kunnioitus on ihan hyviä keskustelun aiheita.
Se, että onko näistä aiheista keskustelulla suurta merkitystä, on toinen asia.
Jotkut ihmiset sanovat yhtä ja tekevät toista.
Menin tapaamaan silmälasipäistä, ulosanniltaan ensin ihan asiallisen oloista diplomi-insinööriä johonkin kaupungin kuppilaan. Siellä istui laiha nörtti mies ja en tosiaan olisi odottanut keskustelua, jonka tulisimme seuraavaksi käymään. Hän ehdotti, että osallistuisin johonkin ryhmäseksitilaisuuteen hänen kanssaan. Hänen tarkoituksenaan oli ilmeisesti siis rekrytoida nuoria naisia ryhmäseksiin. Oli aivan pakko kieltäytyä kohteliaasti tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa hän alkoi tiukata, että mitä oikeasti haluan elämältäni, onko minulla mitään kunnon suunnitelmia työn suhteen ja olenko alkanut jo säästää omakotitaloa varten :D Vastasin että en, olen 23-vuotias. Sen jälkeen hän ei puhunut oikeastaan mitään. Erosimme lopulta metron luona, jolloin kysyin, että tavataanko vielä uudestaan vai mites. Hän kysyi "Onko se sun mielestä todellakin hyvä idea?" Kieltämättä ei ollut, eikä sitten tavattu.
Niin vaikkei teillä synkannut yhtään niin mies oli ilmeisesti sen verran komea ja hyvä urakin odotti, että päätit vielä kysyä toisten treffien mahdollisuutta. Ja kun sitä ei tullut, niin hänet olikin hyvä haukkua täällä.
Taisi sulho löytää paikalle. Tosikkomaisuus on kyllä sellainen vika, että sitä ei korjaa mikään. Onnea vain lakiopintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Netissä tapaamani tyyppi ehdotti deittejä hautausmaalle. En mennyt.
Sama!
Näytin treffeillä videon puhelimestani ja mies tuli istumaan kylkeen kiinni, laittoi käden olkani yli ja alkoi hiplailemaan. Sanoin, että tarvitsen tilaa, jolloin mies siirtyi ehkä 15 cm pois päin. Kahden minuutin päästä alkoi uudestaan sama hiplailu.
Ymmärrän, että tilanteen voi lukea väärin ja ajatella että läheisyys on ok, mutta kun sanon suoraan, että haluan tilaa, ei tuollaista voi enää jatkaa.
Tapasin yhden miehen ollessani leikkipuistossa lasteni kanssa. Miehellä oli myös tytär mukana. Vaikutti ihan mukavalta aluksi. Selvisi että meillä on yhteisiäkin tuttuja. No pyyti facebookissa kaveriksi ja ensimmäinen viesti oli tyyliä "olit muuten ihan tosi seksikäs siellä". Sanoin kohteliaasti että en pidä tuollaisista viesteistä. Eikä ole soveliasta aloittaa keskustelua kommentoimalla ulkonäköä. Jatkoi ja jatkoi näitä viestejä ja yritti päästä tapaamaan. Kehu takapuolta jne. Haukku minua sitten nipoksi ja huumorintajuttomaksi kun en suostunut treffeille mokoman juntin kanssa. Pyysin lopettamaan viestittelyn, mutta taisi olla niin varma omasta viehätysvoimastaan ettei lopettanut vonkaamistaan. Estin sitten kun en enää jaksanut. Säälin tytärtään.
Vierailija kirjoitti:
Kun näin miehen eka ajatus oli että "ei helkkari", miehellä oli nimittäin valtava kaljavatsa ja parta joka jatkui poskille, kaulalle sekä rintaan. Koska baarissa oli kallista myönnyin kun mies kysyi lähtisinkö hänen asunnolleen koska siellå oli baarikaappi, lisäksi uteliaisuuteni heräsi kun mies kertoi asuvansa omakotitalossa. Otettiin taksi alle ja lähdettiin .
Talo oli ihan söpö, mutta sisällä haisi tupakka ja tiskipöytä oli niin täynnä tiskejä ettei mies meinannut päästä pesemään meille mukeja. Joimme siis viskiä ja kolaa mukeista, minun mukissani oli vielä Ihaa :D Mies otti päälimäisen paidan pois jolloin huomasin olkapäähän tatuoidun ison suomenleijonan, myös olohuoneen seinällä oli suomenlippu. Päädyimme harrastamaan seksiä ja pidän rajuista otteista, kerroinkin tämän mutta mies vain inisi hiuksiani silitellen "kulta, en mä tahdo satuttaa sua!" Olin tukehtua miehen partaan, ja rintakarvoihin. Juu ei jatkoon!
Tän on pakko olla provo. Olit siis ihan uteliaisuuttasi liikenteessä? =D
Aika halpoja te naiset jotka heti annatte ekalla treffeillä. T 'pihtari nainen'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näin miehen eka ajatus oli että "ei helkkari", miehellä oli nimittäin valtava kaljavatsa ja parta joka jatkui poskille, kaulalle sekä rintaan. Koska baarissa oli kallista myönnyin kun mies kysyi lähtisinkö hänen asunnolleen koska siellå oli baarikaappi, lisäksi uteliaisuuteni heräsi kun mies kertoi asuvansa omakotitalossa. Otettiin taksi alle ja lähdettiin .
Talo oli ihan söpö, mutta sisällä haisi tupakka ja tiskipöytä oli niin täynnä tiskejä ettei mies meinannut päästä pesemään meille mukeja. Joimme siis viskiä ja kolaa mukeista, minun mukissani oli vielä Ihaa :D Mies otti päälimäisen paidan pois jolloin huomasin olkapäähän tatuoidun ison suomenleijonan, myös olohuoneen seinällä oli suomenlippu. Päädyimme harrastamaan seksiä ja pidän rajuista otteista, kerroinkin tämän mutta mies vain inisi hiuksiani silitellen "kulta, en mä tahdo satuttaa sua!" Olin tukehtua miehen partaan, ja rintakarvoihin. Juu ei jatkoon!
Tän on pakko olla provo. Olit siis ihan uteliaisuuttasi liikenteessä? =D
Tämä. Miten hirveä k**vän ja viinan himo pitää ihmisellä olla, että tuollaisen olennonkin kämpille lähtee ja vielä pitää seksiä harrastaa?
Viime aikoina vaivaannuttavin ollut nainen joka saapui paikalle noin 20kg painavampana kuin kuvissa mitä olin nähnyt. Yritä siinä sitten keksiä puheenaiheita ja olla kohtelias kun heti huomaa että ei ei.
Aika moni on maininnut silmälasit jotenkin olennaisena asiana :D
Vierailija kirjoitti:
Netissä tutustuin tyyppiin ja kun menin sovittuun paikkaan, istuu siellä isomahainen, kaljuuntuva ruma äijä. Oli hieman vaivaannuttava tilanne.
Oliko sinulla syytä odottaa muuta? Siis ymmärän, jos olitte esim. vaihtaneet kuvia ja kuvansa oli tosi vanha. Muuten en oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin treffeillä, mitä uskollisuus merkitsee miehelle parisuhteessa. Mies sanoi ettei tiedä.
Ehkä se ei tienny mitä sana uskollisuus tarkoittaa?Varsinkin nuorilla miehillä on sanat usein tosi hukassa eikä tiedetä mitä joku sivistyssana tarkoittaa.
Jos "uskollisuus" on sivistyssana, saa olla kotoisin aika Syvältä Joelta. :D
Netissä tutustuin tyyppiin ja kun menin sovittuun paikkaan, istuu siellä isomahainen, kaljuuntuva ruma äijä. Oli hieman vaivaannuttava tilanne.