Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit
Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.
AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.
No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.
N27
Kommentit (486)
Ekoilla treffeillä käytiin katsomassa It-Se. Mies kirkui kuin teinityttö ja selitti myöhemmin,ettei kestä kauhuleffoja.
Toisilla treffeillä mentiin kirppikselle. Sovitin erästä takkia ja mies kommentoi "tuota et osta!" Toki ostin takin.
Kolmansia treffejä ei tullut.
Kerran kävin treffeillä tosi ujon miehen kanssa. Hän oli aika hiljainen ja jouduin pitämään yllä keskustelua, muutoin oltaisiin oltu ihan hiljaa. Käytiin siis ravintolassa syömässä. Hän myös vältteli katsekontaktia. Hän kertoi, ettei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä (mitä se pitkä aika sitten tarkoittaakaan?). Puhuttiin, että voitaisiin vielä tavata uudelleen, mutta sitten hän ei kuitenkaan halunnut tavata, kun kuulemma ei tuntenut kemiaa meidän välillä.
Kävin illalla ravintolassa syömässä nelikymppisen miehen kanssa. Ollut Turn off, kun mies kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle.
Ja kerran ehdotin miehelle, että mennäänkö sunnuntaibrunssille ja mä voin tarjota. Mies suostui tähän!!! En mä oikeasti tarkoittanut, että haluaisin tarjota 35€ arvoisen brunssi tuntemattomalle miehelle! Sitten siellä brunssilla miehen naama oli punainen kuin tomaatti ja hän koko ajan tuijotti tissejäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny ulkona useammankin tahdottoman "kaikki käy" -miehen kanssa.
Mikä olis susta kiva ravintola/kahvila?
-Kaikki käy, mistä sä vaan tykkäät.
Mennäänkö elokuviin/kävelylle?
-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.
Tämmöinen ei ole vain kynnysmattoilua, vaan myös todella laiskaa. Jätetään kaikki mietintä ja päätöksenteko, pahimmillaan myös suunnittelu ja järjestäminen toisen harteille. Laiskuus ei viehätä.
Miksei se kysmysten esittäjä sitten tuo esiin omia mielipiteitään, vaan toisen osapuolen olisi tehtävä ne päätökset? Ehkä kysyjä yrittääkin päästä
"On mulla omat mielipiteet ja ajatukset, mutta en mä osais vastata mikä on hyvä kahvila/ravintola, kun en semmoisia harrasta 😬
Elokuvistakaan en oikein tiedä mitään, vois mennä tovi edes valitessa leffaa."
Ootko oikeasti noin avuton? Jos et osaa sanoa tiettyä esim. ravintolaa tai leffaa, niin voisit kuitenkin sanoa "tällä hetkellä tekisi mieli pizzaa/intialaista/pihviä" tai "tykkään yleensä toiminta/kauhu/komedia leffoista". ANTAISIT EDES JOTAIN IDEAA. Mut ei, "emmä osaa sanoa".
Oli lokakuu mutta melko lämmin. Mulla oli nahkatakin oli lyhythihainen harmaa neulemekko ja paksut puuvillasukkikset tietenkin. Mies kommentoi KOKO AJAN miten on noloa,kun minulla ei ole pitkiä hihoja ja että kaikki katsoo.
Mies avasi oven yllään t-paita jossa luki "en ole gynekologi mutta voin vilkaista".tarjosi energiajuomaa ja oli kaataa koko keittiön pöydän kun hyökkäsi kirjaimellisesti nuolemaan naamaani. Ei,ei ollut 16 vaan 46. Eronnut,