Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit
Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.
AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.
No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.
N27
Kommentit (480)
Treffeillä mies puhui vain ja ainoastaan itsestään, ei kertaakaan kysynyt minulta yhtään mitään. En saanut edes puheenvuoroa, mies puhui omia juttujansa taukoamatta. Kehtasi vielä ihmetellä, miksi ei tullut toisia treffejä! :D
Tämä mies pommitti minua viesteillä treffien jälkeen, vaikka pyysin jättämään minut rauhaan. Varsinainen jästipää!! Lisäksi hän haisi pahalta (hieltä ja lialta, hyi!)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli ravintolassa niin nolottavan läski nainen treffattavana, että oli pakko paeta paikalta. Menin vessaan asioille ja pakenin ikkunan kautta. Ja tämä on vieläpä täyttä totta vaikka harva sitä uskoo! Asiaan toki vaikutti se, että olin jo ottanut pari aperatiivia ja ystävä yllytti.
Naiset vois kyllä katsoa kondiksensa perään nykyistä paremmin. Luvattoman paljon on yököttäviä tonnikeijuja liikenteessä. Hyi!
:)
Lapsien ei kuulukaan treffailla. Minä luin tämän koko ketjun ja vaikka monissa miehet olivat valehdelleet ulkonäkönsä, niin palstan naiset silti antoivat näille mahdollisuuden ;)
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny ulkona useammankin tahdottoman "kaikki käy" -miehen kanssa.
Mikä olis susta kiva ravintola/kahvila?
-Kaikki käy, mistä sä vaan tykkäät.
Mennäänkö elokuviin/kävelylle?
-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.
Itse olen sellainen joka ei todellakaan nirsoile ja makuni on kaiken suhteen laaja. Olen siis sellainen jolle (lähes) kaikki käy. Aidosti. Jos siten joku kysyy oletuksella että hänellä on suppeampi maku niin voi olla että valintani ei osu siihen. Tämä kumppani voi siten minua miellyttääkseen tyytyä valintaani ja olemme pian paikassa josta minä pidän yhtä paljon kun monesta muusta ja hän ei pidä ollenkaan ja on siellä vuokseni. Miten se on hyvä? Kyllä minulla on taas selkärankaa sanoa jos jokin ei oikeasti miellytä ja voin kyllä nimetä jonkin suosikkiravintolan ja elokuvagenren. Mutta se olisi vaikeaa ja antaisi helposti väärän kuvan siitä mistä pidän. Kun maku kerran on todella laaja.
Miehillä on myös ainakin mielikuva siitä miten naiset ovat suppeamakuisempia niin ravintoloiden kuin elokuvien suhteen. Valitsemmeko siis olettaen ravintolan ja arvaten genren josta itse pitäisit? Tuskin kuitenkaan hyväksyt sitä että mies kertoo makunsa olevan laaja ja haluavan kuulla onko sinulla jotain tiettyä mistä pidät.
Vierailija kirjoitti:
Yritin saada miehen suuttumaan tai väittämään vastaan. Lähinnä tähän liittyy se, että edellinen suhde oli väkivaltainen ja haluan mahdollisimman ajoissa nykyään nähdä, minkälaiset reaktiot miehelle tulee, kun hän suuttuu. No tämä yksi mies paiskasi tuolinsa kahvilan seinää päin, kun työnsi sitä taaksepäin, kun provosoin häntä. Puisen tuolin toinen takajalka hajosi. Ei jatkoon siis!
Muita "kommelluksia", jotka eivät ihan niin hurjia, niitä löytyy useampia.
En ole tippaakaan väkivaltainen mies, mutta jos joku minua noin "testaisi" ilman että tietäisin heti mistä on kyse, jäisi sinulta kyllä ne toiset treffit saamatta. Pitäisin sinua ihmisenä joka rakastaa ärsyttää toisia.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies ilmoitti muutamien (mielestäni kivojen) treffien jälkeen ettei halua enää nähdä mua koska olen kasvissyöjä.
Tuskin olet kasvissyöjä sen takia että olet allerginen lihalle. Siinä on taustalla ideologia jota kumppanisi ei tue. Kaikki vahvat ideologiat on suhteiden aluille 'deal breakereita'. Miten tämä asia on sinulle yllätys?
1. Tapasin baarissa miehen, joka oli heti melko päällekäyvä. Menin vessaan karkuun hänen lähentely-yrityksiään. Olin kuitenkin ehtiä sanomaan nimeni, joten hän alkoi jälkeenpäin pommittaa fb-viesteillä. Näitä viestejä tuli puoli vuotta. hän oli aina menossa "viihteelle" ja olisi halunnut minut mukaan. En puoleen vuoteen vastannut ainoaankaan viestiin, kunnes meni hermot ja annoin tulla suorat sanat. Mies sanoi, että hän oli ajatellut meidän sopivan hyvin yhteen ja että meidän välillä oli ollut "sitä jotain" baarissa. Joo ei.
2.Olin vanhemman naisgynekologin vastaanotolla. Hän kysyi onko minulla stressiä. Vastasin, että ainut asia mikä välillä stressaa, on ehkä yksinäisyys. Hän alkoi sitten parittaa minulle "yksinäistä, mutta fiksua" poikaansa :O En ollut kiinnostunut. Gyne oli kuitenkin kertonut pojalle nimeni (rikkoen samalla vaitiolovelvollisuutensa), ja heti seuraavana päivänä alkoi tulla fb-viestejä. Poika mm. ilmoitti, että pitää vain naisista jotka käyttävät korkokenkiä ja hameita. Ja yritti sinnikkäästi sopia treffejä. Kyseli myös missä asun. En tietenkään kertonut kuin suurinpiirtein kaupunginosan jossa asun. Enkä sopinut treffejä. Seuraavana päivänä kun olin lähdössä pyörällä salille, tämä poika odotti tien päässä pyörällä :O Hän oli jo fb-kuvan perusteella jollain tavalla vammainen, mutta livenä nähtyäni ja tunnistettuani ei ollut epäillystäkään. Näin hänet seuraavien kuukausien aikana usein pyöränsä kanssa lähettyvilläni, hän jopa seurasi minua pariin otteeseen pyörällään.
Näitä on paljon enemmänkin, pitänee jatkaa joskus :D
Olin työkavereiden kanssa baarissa. Itseäni noin 10 vuotta vanhempi baarimikko kysyi numeroani useaan otteeseen. Tuli jopa pöydästä kysymään. En antanut. Hän oli kuitenkin nokkelana poikana stalkannut nimeni pankkikortista. Ja alkoi lähetellä fb-viestejä. Hän vaikuttikin ihan mukavalta, joten vastailin ja lopulta sovittiin, että käydään kävelyllä. Kävelyn aikana hän puhui jatkuvasti siitä, miten aikoo tehdä elämäntapremontin, alkaa kuntoilla ja lopettaa tupakoinnin. Hän kertoi myös nostelevansa painoja kotonaan. Itse liikun paljon enkä tupakoi. Matkalla hän kävi kaupassa ja halusi heittää ostokset kotiinsa. En halunnut mennä mukaan, mutta hän suostutteli minut tulemaan ovelle odottamaan. Menin. Kämppä oli aivan kamala: lähes 4kymppisellä miehellä pieni soluasunto, joka oli paskaisin kämppä jonka olen ikinä nähnyt. Ilma oli harmaa tupakansavusta ja pölystä. Haju oli kammottava. Lattiaa ei näkynyt ollenkaan roskien ja likaisten vaatteiden alta. Nurkassa sängyn vieressä oli penkkipunnerruspenkki ja painoja, jotka olivat kaikki osittain hautautuneet vaatteiden yms alle. Lähdin pikaisesti ja jätin miehen purkamaan ostoksiaan.
Pian huomaa kannattaako hukata aikaa .
Meillä on työpaikan nettisivuilla kaikkien työntekijöiden kuvat, sähköpostiosoitteet ja työpuhelimen numero. Sain sitten työpuhelimeeni soiton mieheltä, joka firman yhteystietoja etsiessään oli nähnyt kuvani, ja kertoi ihastuneensa minuun, koska olin hänen mielestään niin "nätti ja hymyilevä". Hän jaaritteli ummet ja lammet itsestään, ja siitä kuinka olisimme varmasti hyvä pari. Katkaisin puhelun mahdollisimman kohteliaasti, mutta tämän jälkeen alkoi päivittäinen soittelu, ja kun lakkasin vastaamasta soittoihin, niin hän soitti aina firman vaihteeseen ja pyysi yhdistamään sieltä puhelimeeni. Hän lähetteli myös sähköpostitse rakkaudentunnustuksia ja kuvia itsestään, omakotitalostaan, autostaan, kesämökistään jne. omistuksista. Aloin deletoimaan sähköpostit lukematta niitä, ja välttelin yhteydenottoja kaikin tavoin, niin eiköhän tämä ilmestynyt odottamaan työpaikkani ulkopuolelle kukkapuskan kanssa. Siinä kohtaa aloin oikeasti huutaa, että soitan poliisit jos hän ei lopeta vainoamista. Koko äijä ahdisti niin paljon, että aloin päivittäin vaihtelemaan aikatauluja ja reittejä töihin tulemisen ja menemisen suhteen. Muutaman kuukauden tyyppi vielä yritti soitella ja odotella työpaikan ulkopuolella, mutta jossain kohtaa innostus laantui. Hyvä niin, koska aloin jo harkitesemaan työpaikan vaihtoa.
ManInGrave kirjoitti:
Kammotus on nainen joka latelee ''Olen nähnyt ja kokenut kaiken''. ''Tiedän mitä haluan''. ''Miehen pitää blaa blaa minua ja minulle'' ''Mies ei saa blaa blaa''.P.äälle haukkuu kaikki miehet jne.
Ahdistavia painajaispersoonia heti alkuunsa. Niitä asennevammaisia, joita miehet juuri pakenevat.Kun avioehdot ensimmäisenä. Niitä näkee ilmoituksissa usein '' tiedän mitä haluan' No halutahan saa...
Tuollaiset voi jättää omaan arvoonsa. Etsiköön muualta, jos palvojan ja palvelijan haluaa. Sama koskenee miestä.Suhde ei voi alkaa listalla vaatimuksia, ne päättyvät siihen.
Enemmän tykkään siitä, joka ei sano mitään, hymyilee vaan. Aistin ihmisistä asioita puhumattakin ja parhaat treffit olivat, joissa ei puhuttu juuri mitään , mutta tirskuttiin vaan. Sitten nauretttiin yhtäkkiä vedet silmissä ja vain kun katsoimme toisiamme silmiin sanattomina. Hetkessä taas vakavoiduimme, hymyilimme, katsoimme toisiamme silmiin ymmärtäen jne jne... Se oli henkilökemiaa vailla odotuksia. 5 tuntia vierähti ilman mitään ohjelmaa. Istuskelimme siellä täällä, kävelimme, katselimme, ajelehdimme...sanoja ei juuri tarvittu, me vain olimme yhdessä ja tyytyväisiä siihen....Ainakaan minä en enempää naiselta voisi odottaa. Loppu on maallista.
(Opetuksena: Älä pidä kaikkia tietoja puhelimessa jonka voit hukata. Voit hukata paljon muutakin.)
Puhelimen hukkaaminen teki noista treffeistä elämäni kammottavimmat.Me miehet emme useinkaan ole niin kovia ja itsevarmoja kuin naiset luulevat. Naiset usein odottavat liikoja. Se näkyy arvostelun ja se taas paistaa naisesta läpi. Mies voi päälle näyttää vaikka miltä.
Syystä treffit menevät naisilla usein pieleen. Liikaa analysointia.
Pystyn olemaan hiljaisen kanssa, puheliaan kanssa, kunhan saan olla sitä omana itsenäni aidolle ihmisille joka myöntää olevansa aitotavallinen hassu ihminen itsekin...virheineen. No mä olenkin kummajainen ja tykkään sellasista kanssa...aidoista persoonista.Tuli vaan mieleen, että kun luin näitä mynkään menneitä treffejä, olisin itse voinut olla se mies ainakin puolessa niistä. Otin ketjun opintomatkana naisen odotuksiin ja totesin. tämän perusteella kuolevainen ei kelpaa ja kyse ei ole siitä, mitä olet, vaan miten sinut tulkitaan ja mikä on naisen mielentila.
Miksi noin paljon alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli ravintolassa niin nolottavan läski nainen treffattavana, että oli pakko paeta paikalta. Menin vessaan asioille ja pakenin ikkunan kautta. Ja tämä on vieläpä täyttä totta vaikka harva sitä uskoo! Asiaan toki vaikutti se, että olin jo ottanut pari aperatiivia ja ystävä yllytti.
Naiset vois kyllä katsoa kondiksensa perään nykyistä paremmin. Luvattoman paljon on yököttäviä tonnikeijuja liikenteessä. Hyi!
:)
Vois ne miehetkin näiden juttujen perusteella ja jos ilmoituksessaan jo rehellisesti kertoo ylipainostaan, niin ei kai hoikista/sporttisista tykkäävät sellaisiin vastaakaan. Toinen juttu on sitten nämä, jotka valehtelevat ulkonäöstään ihan niinku se treffikumppani olis sitten sokea (ja vaikka olisikin, niin viimeistään kosketusvaiheessa totuus tulisi ilmi).
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikan nettisivuilla kaikkien työntekijöiden kuvat, sähköpostiosoitteet ja työpuhelimen numero. Sain sitten työpuhelimeeni soiton mieheltä, joka firman yhteystietoja etsiessään oli nähnyt kuvani, ja kertoi ihastuneensa minuun, koska olin hänen mielestään niin "nätti ja hymyilevä". Hän jaaritteli ummet ja lammet itsestään, ja siitä kuinka olisimme varmasti hyvä pari. Katkaisin puhelun mahdollisimman kohteliaasti, mutta tämän jälkeen alkoi päivittäinen soittelu, ja kun lakkasin vastaamasta soittoihin, niin hän soitti aina firman vaihteeseen ja pyysi yhdistamään sieltä puhelimeeni. Hän lähetteli myös sähköpostitse rakkaudentunnustuksia ja kuvia itsestään, omakotitalostaan, autostaan, kesämökistään jne. omistuksista. Aloin deletoimaan sähköpostit lukematta niitä, ja välttelin yhteydenottoja kaikin tavoin, niin eiköhän tämä ilmestynyt odottamaan työpaikkani ulkopuolelle kukkapuskan kanssa. Siinä kohtaa aloin oikeasti huutaa, että soitan poliisit jos hän ei lopeta vainoamista. Koko äijä ahdisti niin paljon, että aloin päivittäin vaihtelemaan aikatauluja ja reittejä töihin tulemisen ja menemisen suhteen. Muutaman kuukauden tyyppi vielä yritti soitella ja odotella työpaikan ulkopuolella, mutta jossain kohtaa innostus laantui. Hyvä niin, koska aloin jo harkitesemaan työpaikan vaihtoa.
Jos tämä on totta, niin olisi kannattanut sanoa tyypille jo alkuvaiheessa, että ilmoitat poliisille, jos ei lopeta. Ja sitten olisit oikeastikin tehnyt rikosilmoituksen.
Nohuhhu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny ulkona useammankin tahdottoman "kaikki käy" -miehen kanssa.
Mikä olis susta kiva ravintola/kahvila?
-Kaikki käy, mistä sä vaan tykkäät.
Mennäänkö elokuviin/kävelylle?
-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.
Itse olen sellainen joka ei todellakaan nirsoile ja makuni on kaiken suhteen laaja. Olen siis sellainen jolle (lähes) kaikki käy. Aidosti. Jos siten joku kysyy oletuksella että hänellä on suppeampi maku niin voi olla että valintani ei osu siihen. Tämä kumppani voi siten minua miellyttääkseen tyytyä valintaani ja olemme pian paikassa josta minä pidän yhtä paljon kun monesta muusta ja hän ei pidä ollenkaan ja on siellä vuokseni. Miten se on hyvä? Kyllä minulla on taas selkärankaa sanoa jos jokin ei oikeasti miellytä ja voin kyllä nimetä jonkin suosikkiravintolan ja elokuvagenren. Mutta se olisi vaikeaa ja antaisi helposti väärän kuvan siitä mistä pidän. Kun maku kerran on todella laaja.
Miehillä on myös ainakin mielikuva siitä miten naiset ovat suppeamakuisempia niin ravintoloiden kuin elokuvien suhteen. Valitsemmeko siis olettaen ravintolan ja arvaten genren josta itse pitäisit? Tuskin kuitenkaan hyväksyt sitä että mies kertoo makunsa olevan laaja ja haluavan kuulla onko sinulla jotain tiettyä mistä pidät.
Olet siis aidosti mielipiteetön. Ei se ole hyvä asia.
Nohuhhu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies ilmoitti muutamien (mielestäni kivojen) treffien jälkeen ettei halua enää nähdä mua koska olen kasvissyöjä.
Tuskin olet kasvissyöjä sen takia että olet allerginen lihalle. Siinä on taustalla ideologia jota kumppanisi ei tue. Kaikki vahvat ideologiat on suhteiden aluille 'deal breakereita'. Miten tämä asia on sinulle yllätys?
Onko sinulle yllätys, että kaikki ihmiset eivät ole noin ahdasmielisiä kuin sinä? Onko sinulla elämässä mitään tärkeää, mitään mihin uskot? Ei, niin arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
1. Tapasin baarissa miehen, joka oli heti melko päällekäyvä. Menin vessaan karkuun hänen lähentely-yrityksiään. Olin kuitenkin ehtiä sanomaan nimeni, joten hän alkoi jälkeenpäin pommittaa fb-viesteillä. Näitä viestejä tuli puoli vuotta. hän oli aina menossa "viihteelle" ja olisi halunnut minut mukaan. En puoleen vuoteen vastannut ainoaankaan viestiin, kunnes meni hermot ja annoin tulla suorat sanat. Mies sanoi, että hän oli ajatellut meidän sopivan hyvin yhteen ja että meidän välillä oli ollut "sitä jotain" baarissa. Joo ei.
2.Olin vanhemman naisgynekologin vastaanotolla. Hän kysyi onko minulla stressiä. Vastasin, että ainut asia mikä välillä stressaa, on ehkä yksinäisyys. Hän alkoi sitten parittaa minulle "yksinäistä, mutta fiksua" poikaansa :O En ollut kiinnostunut. Gyne oli kuitenkin kertonut pojalle nimeni (rikkoen samalla vaitiolovelvollisuutensa), ja heti seuraavana päivänä alkoi tulla fb-viestejä. Poika mm. ilmoitti, että pitää vain naisista jotka käyttävät korkokenkiä ja hameita. Ja yritti sinnikkäästi sopia treffejä. Kyseli myös missä asun. En tietenkään kertonut kuin suurinpiirtein kaupunginosan jossa asun. Enkä sopinut treffejä. Seuraavana päivänä kun olin lähdössä pyörällä salille, tämä poika odotti tien päässä pyörällä :O Hän oli jo fb-kuvan perusteella jollain tavalla vammainen, mutta livenä nähtyäni ja tunnistettuani ei ollut epäillystäkään. Näin hänet seuraavien kuukausien aikana usein pyöränsä kanssa lähettyvilläni, hän jopa seurasi minua pariin otteeseen pyörällään.
Huh, karmivaa. Varmasti gynekologi mielestään tarkoitti vain hyvää mutta huh huh. Itse olisin ehkä vienyt tuon jopa eteenpäin. Ei hänellä ole mitään oikeutta antaa potilaidensa tietoja pojalleen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli vasta eronnut ja tilitti exästään koko tapaamisen ajan.
M32
Sivistymätöntä ja moukkamaista.
Tämä menee pikkuisen ohi aiheen, koska mitään treffejä ei koskaan tullut. Mutta se syy siihen, miksi homma loppui lyhyeen, on kertomisen arvoinen. Juttelin erään miehen kanssa pitkään suomi24 treffit-palstalla. Mies vaikutti mielenkiintoiselta ja alettiin sitten suunnitella tapaamista. Vähän ennen sovittua päivää mies laittaa viestin, jossa kysyy, voisiko hän kysyä multa arkaluontoista asiaa. Minä siihen tottakai luvan antamaan. "Mitä mieltä olet aikuisesta miehestä, joka käyttää vaippoja" oli kysymys. Se oli kuin märkä rätti (tai vaippa) vasten kasvoja! Meinasin torpata miehen heti paikalla siihen, mutta uteliaisuus voitti. Kysyin asiallisesti, että miten tämä asia näkyy hänen elämässään. Mies alkoi innoissaan selittää, kuinka vaipan käyttäminen luo hänelle turvallisuuden tunnetta. On kuulemma ihanaa vapaapäivänä vain nukkua pitkään ja päästää pissat vaippaan, ei tarvitse turhaan nousta vessaan. Ja se, kuinka märkä vaippa muotoutuu kehoa vasten, on turvallista, lämmintä ja myös kiihottavaa. Tarvinneeko kertoa enempää miksi treffejä ei koskaan tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, karmivaa. Varmasti gynekologi mielestään tarkoitti vain hyvää mutta huh huh. Itse olisin ehkä vienyt tuon jopa eteenpäin. Ei hänellä ole mitään oikeutta antaa potilaidensa tietoja pojalleen.
Kantelisin tällaisesta tapauksesta viranomaisille. Tajuttomalla gynellä tajuton jälkeläinen
Vierailija kirjoitti:
1. Olimme olleet muutamilla todella hyvillä treffeillä ja mies oli kiinnostava ja kiva, mutta sitten yhtenä iltana baarissa hän alkoi väittää vastaan kaikkeen mitä sanoin, siis ihan kaikkeen. Jos sanoin tyyliin että hänen työnsä kuulostaa mielenkiintoiselta, mies tuhahti että eikä muuten ole. Testasin lopulta että vänkääkö kaikesta, sanoin että pidän punaisesta väristä, ja mies vastasi vihaisesti että sininen on hienompi. Kysyin sitten syytä miehen vitutukseen, ja hän vastasi että mitä siitäkin tulee jos me vaan hymistellään, minä haluan haastaa sinua ja väitellä oikein kunnolla! Väittelimme sitten vielä hetken hänen ilokseen, mutta en enää lähtenyt hänen kanssaan treffeille.
2. Tapasin puolitutun miehen torstai-iltana kahvilassa. Meidän oli tarkoitus nähdä ja tutustua paremmin, ja minulla oli miehestä todella positiivinen kuva. Mies yritti kuitenkin koko treffien ajan saada minua ryyppäämään kanssaan, ja minä kieltäydyin toistuvasti koska minulla oli töitä seuraavana aamuna. Yritin tutustua ja jutella muuta, mutta mies vain kinui minua ryyppäämään, lupasi vaikka maksaa koko illan jos lähden. Selitin monta kertaa että en ihan totta voi nyt lähteä, mutta mies ei uskonut. Lopulta hän menetti hermonsa ja painui ovet paukkuen ulos kahvilasta. Myöhemmin samana iltana sain surumielisen viestin, että täällä hän nyt yksin ryyppää tyhjässä yökerhossa, kun minä en voinut lähteä mukaan. Emme enää tavanneet.
Ykkönen oli aivan sama kuin yksi tinder tuttavuuteni, ihan järkyttävä vänkääjä paljastui humalassa ja selvinpäin mukava ja kohtelias. Ei tavattu enää sen jälkeen... Eihän ollut Oulusta tämä "herra"? 😆
Joku joskus kahvilassa elokuvan jälkeen voivotteli neitsyyttään ja mielenterveysongelmiaan tarjoilijasedän tirskuessa neitimäisesti siinä korvakuulolla. Ihannenaisella olisi pitänyt olla myös mustat kulmakarvat ja muutenkin gootti.
T. Blondi joka halusi vajota maan alle...