Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen

Sinkku80
25.12.2016 |

Pitäisikö pettäjä ilmiantaa vaimolleen? Tapasin treffisivustolla miehen, naimisissa olevan, ja kuinka ollakaan puolituttu. Hakee pelkästään seksiseuraa ja ei muuta. Nyt miettinyt mitä tehdä?
Mitä,jos minua petettäisiin?
-Kuvittelisin,että suhteeni on täydellinen,mutta joku muu tietää siitä totuuden.
-Jos saisin tietää vasta vuosien kuluttua, että mieheni on pettänyt vuosia.
-Tuo vieraissa käyvä mieheni nukkunut ja harrastanut seksiä kanssani.
-Mies, jonka kanssa perustin perheen ja rakensin elämää.

Mikä on oikea ratkaisu?
Itse haluaisin tietää kuin olla jonkun kusetettavana koko elämän.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puutu asiaan, nolaat suotta kakki osapuolet. Pettämiseen voi olla syynsä. Esimerkiksi se että vaimo ei anna ja on jopa käskenyt hankkia seksin muualta. Tällaisia perheitä on Suomessa satojatuhansia.

Jos on yhdessä sovittu avoimesta suhteesta, se ei ole pettämistä eikä sen paljastuminen vaimolle haittaa mitään...

Ei haittaa"paljastuminen", mutta vituttaisi rankasti kun joku ulkopuolinen tulisi raportoimaan minulle siitä. En todellakaan kaipaa ketään työntämään nenäänsä parisuhteeseeni. Joku yksityisyys sentään!

Ei teillä ole parisuhdetta, jos siihen kuuluu useampi kuin kaksi ihmistä. Sellaiseen sekasikiösuhteeseen voi silloin kuka tahansa työntää nenänsä.

Sinun mielikuvasi parisuhteesta ei ole mitenkään parempi kuin jonkun toisen. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Eipä ole sinunkaan, siksi sekaannun ihan kaikenlaisiin suhteisiin käräyttämällä pettäjän.

Mikä antaa sinulle oikeuden sekaantua muiden liittoihin?

Vierailija
82/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu taas.

Kysy joltain asiantuntijalta, perheneuvojalta, terapeutilta tai papilta. Hän sanoo sinulle samaa kuin muutama muu edellä; pidä huolta vain omista asioistasi.

Mikä tarve sinulla on leikkiä jumalaa? Huomionhakuinen persoonallisuushäiriö? Joku muu persoonallisuushäiriö? Liian tylsä oma elämä? Yksikään terve ihminen ei edes harkitsisi puuttuvansa puolituttujen ihmisten parisuhteeseen.

Tällä paskapalstalla tulet saamaan paljon yllytystä käräyttämiseen ja vieläpä nimettömänä käräyttämiseen. Toivon sydämestäni, että jokainen joka siihen yllyttää tai sitä harkitsee, joutuu joskus kokemaan sen omalla kohdallaan. Ja yleensä karma myös toimii niin; what goes around, comes around.

Mutta mieti vielä kertaalleen: mitä parisuhteiden, etiikan ja psykologian ammattilaiset kehottaisivat tekemään. Kumpaa kannattaa uskoa, heitä vai anonyymejä vauvapalstan räkyttäjiä? Ja mieti myös mikä sinua itseäsi vaivaa, että edes pohdit puuttumista vieraiden ihmisten asioihin. Koska jotain sinussa on vialla.

Tässä taitaakin olla äänessä pettäjä itse :D

Voi miten väsynyttä. Ei, en ole pettäjä mutta työskentelen ammatissa, jossa näitäkin asioita joutuu kohtaamaan ja siksi tiedän, ettei yksikään asiantuntija kehottaisi aloittajaa käräyttämään täysin ulkopuolista ihmistä. Aloittaja ei ole suhteessa sen paremmin pettäjään kuin petettyyn, hänellä ei ole yksinkertaisesti minkäänlaista aihetta sotkea kyseisten ihmisten elämää.

Ja jos se sinua kiinnostaa niin ei, en haluaisi saada anonyymia tai edes oikealla nimellä lähetettyä sähköpostia, jos oma mieheni hakisi seksiseuraa netissä.

(Provohan avaus on, mutta käydäänpä nyt taas tämä iänikuinen keskustelu. Ehkä edes joku miettii, mitä oikeasti tehdä jos alkaa himottaa muiden parisuhteisiin sotkeutuminen.)

Voitko laittaa linkkejä, jossa nämä lukuisat asiantuntijat kauhistelevat käräyttämistä? Luuli löytyvän, jos asiantuntijat todella ovat kannassaan noin yksimielisiä.

Tämä "asiantuntija" on itse toinen nainen...

AV-mummojen taso on surullista, hakevat elämäänsä sisältöä toisten elämästä. Koittakaa kuulkaa keskittyä siihen omaan liittonne vaan.

Kyllä keskityn ja myös toisten liittoihin käräyttämällä pettäjän ja kakkosen. Pelottaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pettäjiä nuo jotka sanovat ettei toisten asioihin saa puuttua, tai että alkaa kaikkia nolottamaan jos ottaa puheeksi.

Voihan siitä ilmoittaa näin, että "löysin miehesi seksinhakuilmoituksen ja mielestäni on väärin jättää kertomatta sinulle asiasta. Asia ei koske minua sen enempää ja unohdan koko jutun tämän viestin jälkeen."

Vierailija
84/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on käynyt näin. Toivon, että joku olisi kertonut, kun moni oli tästä selvillä. Harmittaa kuinka paljon vuosia tuli tuhlattua suhteeseen ennen kuin jäi kiinni. Mies esiintyi vuosia sinkkuna treffipalstoilla. Joku voi ehkä suuttua tiedosta, mutta olisin kiittänyt.

Juurikin näin...vain kokenut voi tietää miltä se tuntuu! Ei varmaan tarvinnut kertojan käydä täydennyskoulutusta tai muitakaan kursseja, ainoastaa olla rehellinen.

Itse myös todellakin haluaisin tietää vaikka täysin tuntemattoman kautta, sillä ole mitään merkitystä! !!!!OMA MIELIPIDE JA SIITÄ PIDÄN KIINNI!!!!!

Vierailija
85/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puutu asiaan, nolaat suotta kakki osapuolet. Pettämiseen voi olla syynsä. Esimerkiksi se että vaimo ei anna ja on jopa käskenyt hankkia seksin muualta. Tällaisia perheitä on Suomessa satojatuhansia.

Jos on yhdessä sovittu avoimesta suhteesta, se ei ole pettämistä eikä sen paljastuminen vaimolle haittaa mitään...

Ei haittaa"paljastuminen", mutta vituttaisi rankasti kun joku ulkopuolinen tulisi raportoimaan minulle siitä. En todellakaan kaipaa ketään työntämään nenäänsä parisuhteeseeni. Joku yksityisyys sentään!

Ei teillä ole parisuhdetta, jos siihen kuuluu useampi kuin kaksi ihmistä. Sellaiseen sekasikiösuhteeseen voi silloin kuka tahansa työntää nenänsä.

Sinun mielikuvasi parisuhteesta ei ole mitenkään parempi kuin jonkun toisen. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Eipä ole sinunkaan, siksi sekaannun ihan kaikenlaisiin suhteisiin käräyttämällä pettäjän.

Halu, kuten pettäjällä halu pettämiseen. Halunsa kullakin. Toisekseen mun ei tarvitse motiivejani selvitellä kenellekään sen enempää kuin pettäjänkään.

Vierailija
86/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin toivoisin, jos oma mieheni olisi niin luuseri,että pettää, niin saisin tietää. Miksi tuhlaisin aikaani sellaiseen ihmiseen, jolle ei uskollisuus merkitse mitään....

Todellakin toivoisin, että saisin tietää..

Todellakin toivoisin, että luuseri mieheni saisi olla ihan vapaasti kenen kanssa haluaa...miksi riistäisin häneltä sellaista iloa:)

Eiköhä se pettäjä ole juuri sellainen, joka luulee olevansa muiden yläpuolella? Luulee,että hallitsee näytelmää pääroolissaan...

Mutta voi itku, kun joku päivä tekee pienen virheen ja jää kiinni...

Yksikään terve ihminen ei satuttaisi puolisoaan noin julmalla tavalla...

Just näin. Kyse ei ole mistään hetken hairahduksesta, jolloin varmaan kannattaisi harkita vaan julkisesta seuranhausta. Oksettavaa ja kertoisin, tottakai.

Vierailija
87/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu taas.

Kysy joltain asiantuntijalta, perheneuvojalta, terapeutilta tai papilta. Hän sanoo sinulle samaa kuin muutama muu edellä; pidä huolta vain omista asioistasi.

Mikä tarve sinulla on leikkiä jumalaa? Huomionhakuinen persoonallisuushäiriö? Joku muu persoonallisuushäiriö? Liian tylsä oma elämä? Yksikään terve ihminen ei edes harkitsisi puuttuvansa puolituttujen ihmisten parisuhteeseen.

Tällä paskapalstalla tulet saamaan paljon yllytystä käräyttämiseen ja vieläpä nimettömänä käräyttämiseen. Toivon sydämestäni, että jokainen joka siihen yllyttää tai sitä harkitsee, joutuu joskus kokemaan sen omalla kohdallaan. Ja yleensä karma myös toimii niin; what goes around, comes around.

Mutta mieti vielä kertaalleen: mitä parisuhteiden, etiikan ja psykologian ammattilaiset kehottaisivat tekemään. Kumpaa kannattaa uskoa, heitä vai anonyymejä vauvapalstan räkyttäjiä? Ja mieti myös mikä sinua itseäsi vaivaa, että edes pohdit puuttumista vieraiden ihmisten asioihin. Koska jotain sinussa on vialla.

Voi miten väsynyttä. Ei, en ole pettäjä mutta työskentelen ammatissa, jossa näitäkin asioita joutuu kohtaamaan ja siksi tiedän, ettei yksikään asiantuntija kehottaisi aloittajaa käräyttämään täysin ulkopuolista ihmistä. Aloittaja ei ole suhteessa sen paremmin pettäjään kuin petettyyn, hänellä ei ole yksinkertaisesti minkäänlaista aihetta sotkea kyseisten ihmisten elämää.

Ja jos se sinua kiinnostaa niin ei, en haluaisi saada anonyymia tai edes oikealla nimellä lähetettyä sähköpostia, jos oma mieheni hakisi seksiseuraa netissä.

(Provohan avaus on, mutta käydäänpä nyt taas tämä iänikuinen keskustelu. Ehkä edes joku miettii, mitä oikeasti tehdä jos alkaa himottaa muiden parisuhteisiin sotkeutuminen.)

Voitko laittaa linkkejä, jossa nämä lukuisat asiantuntijat kauhistelevat käräyttämistä? Luuli löytyvän, jos asiantuntijat todella ovat kannassaan noin yksimielisiä.

Koulutuksista, keskusteluista ja työnohjauksista ei ole tarjolla linkkejä. Ehkä laitat itse jollekin julkkisterapeutille kysymyksen, kuinka tällaisessa tilanteessa tulisi toimia, jos ei maalaisjärki ja elämänkokemus omaa päätä sen vertaa pakota, että joutuu edes miettimään pitäisikö puolituttujen ihmisten elämä ja parisuhde rikkoa. Pystytkö tosissasi kuvittelemaan tilannetta, jossa joku maaritkallio kehottaisi aloittajaa laittamaan anonyymin viestin petetylle? Get real. Ei kehottaisi, ei edes omalla nimellä.

Koulutuksissa keskustellaan tällaisia? Kerrotko vielä, että mistä koulutuksista nyt oikein puhut. Minkä alan? Aivan yksimielisesti asiantuntijat sanovat näin? Aikamoista puppua yrität nyt syöttää. :)

Miten minä rikkoisin suhteen kertomalla totuuden? Suhteen mahdollinen rikkoja on henkilö, joka on tehnyt teon, josta toisen osapuolen tietäminen rikkoisi suhteen.

No, toimi toki oman oikeuskäsityksesi mukaan (anonyymina toisten parisuhteita rikkoen). Ehkä se sieltä vielä omalle kohdallekin kopsahtaa.

t. työnohjaaja, joka päivittää jatkuvasti osaamistaan erilaisissa täydennyskoulutuksissa

No jatkapa työnohjausta ja käy vielä muutama täydennyskoulutus.

Jos mieheni hakisi julkisesti seuraa eikä kukaan kertoisi, menettäisin miehen lisäksi uskoni ylipäätään ihmisten empatiakykyyn.

Minä sanoisin kahdenkesken:"Voi olla, että tiedät tämän asian ja siinä tapauksessa jätetään asia tähän. Olen itse seuranhakupalvelu X:ssä ja törmäsin siellä miehesi ilmoitukseen." Tasan näin toivoisin itseäni kohdeltavan.

Vierailija
88/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halu, kuten pettäjällä halu pettämiseen. Halunsa kullakin. Toisekseen mun ei tarvitse motiivejani selvitellä kenellekään sen enempää kuin pettäjänkään.

Haluaisin tietää,jos puolisoni pettäisi! Aivan sama kuka toisi asian ilmi! Väliäkö sillä, mutta jos puolisoni olisi treffipalstalla ja hakisi seksiä, todellakin haluaisin tietää!!

Huom! en ole käynyt omaan mielipiteeseeni koulutuksia!!!!!

Vierailija
89/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle tulisit kertomaan mieheni pettämisestä, niin joutuisit kyllä ihan ensimmäiseksi selvittämään motiivisi. Istuttaisin sinut ihan ajan kanssa alas ja toivoisin selitystä. Jos olisit läheisin ystäväni niin saattaisin ymmärtää tekosi, mutta muuten odottaisin kyllä hyvät perustelut sille, miksi sekaannut parisuhteeseeni.

Vierailija
90/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu taas.

AV-mummojen taso on surullista, hakevat elämäänsä sisältöä toisten elämästä. Koittakaa kuulkaa keskittyä siihen omaan liittonne vaan.

Kyllä keskityn ja myös toisten liittoihin käräyttämällä pettäjän ja kakkosen. Pelottaako?

Täällä toinen, joka taatusti käräyttää pettäjät. Aina.

Heh, mummottelijalla meni tunteisiin :D

Vierailija
91/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan saman asian äärellä. Tuntuu, ettei ole minun eikä minun mieheni velvollisuus kertoa, kun ei olla ainuita jotka tän tuttavani aviomiehen pettämistouhuista tietää.

Kuitenkin tulee ihan paha olo kun vaimo hehkuttaa facessa miehen uusinta pyöräostosta ja tulevia pyörälenkkejä tietämättä mitään siitä, että vaimon ollessa töissä toisella paikkakunnalla mies polkee jotain aivan muuta kuin sitä pyörää. Jo vuosia.

Mikä se sitten on oikein ja mikä väärin, pidemmällä aikavälillä?

Vierailija
92/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakee siis pelkästään seksiä? No mun mies tekee sitä ihan luvan kanssa, samoin minä. Älä puutu toisten asioihin.

No sittenhän sinua ei ilmianto haittaa mitenkään. Kun kerran tiedät muutenkin että miehesi sitä tekee. Ei ulkopuolinen voi tietää että teillä on avoin suhde kun se ei oikeasti ole kovin yleinen.

Sinä ohitat asian olankohautuksella mutta moni on kiitollinen että saa tietää paskasta puolisostaan totuuden.

Vierailija
93/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu taas.

No ei pelota. Keskityn omaan liittooni, en muiden. Minusta on sairasta olla noin kiinnostunut muiden seksielämästä.

Vierailija
94/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää,jos puolisoni pettäisi! Aivan sama kuka toisi asian ilmi! Väliäkö sillä, mutta jos puolisoni olisi treffipalstalla ja hakisi seksiä, todellakin haluaisin tietää!!

Huom! en ole käynyt omaan mielipiteeseeni koulutuksia!!!!!

Ja sen huomaa...

Vierailija
95/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu taas.

Leikkiä jumalaa? :D vittu mitä p*skaa taas..

Minä uskon ihan itseeni ja lukiessani tekstisi, niin uskon enemmän tämän sivuston mielipiteisiin kuin tähän tekstiisi. Ei ole vain yhtä oikeaa mielipidettä. Ja haluasin kokea, että pettäjä puolisoni jäisi kiinni. Mikä teitä "asiantuntijoita" vaivaa? Karma, kyllä, pettäjä saa kokea.

Vierailija
96/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakee siis pelkästään seksiä? No mun mies tekee sitä ihan luvan kanssa, samoin minä. Älä puutu toisten asioihin.

No sittenhän sinua ei ilmianto haittaa mitenkään. Kun kerran tiedät muutenkin että miehesi sitä tekee. Ei ulkopuolinen voi tietää että teillä on avoin suhde kun se ei oikeasti ole kovin yleinen.

Sinä ohitat asian olankohautuksella mutta moni on kiitollinen että saa tietää paskasta puolisostaan totuuden.

Ainakin itse suuttuisin, jos joku tulisi mulle kertomaan. Selvästikään hän ei hyväksy omia ratkaisujani, kun katsoo asiakseen tulla niitä päivittelemään.

Vierailija
97/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan saman asian äärellä. Tuntuu, ettei ole minun eikä minun mieheni velvollisuus kertoa, kun ei olla ainuita jotka tän tuttavani aviomiehen pettämistouhuista tietää.

Kuitenkin tulee ihan paha olo kun vaimo hehkuttaa facessa miehen uusinta pyöräostosta ja tulevia pyörälenkkejä tietämättä mitään siitä, että vaimon ollessa töissä toisella paikkakunnalla mies polkee jotain aivan muuta kuin sitä pyörää. Jo vuosia.

Mikä se sitten on oikein ja mikä väärin, pidemmällä aikavälillä?

Mitä jos antaisitte vaimon hehkuttaa ja olla onnellinen? Ja lakkaisitte puhumasta asiasta hänen selkänsä takana.

Jos jollekin koette pakottavaa tarvetta puhua niin eiköhän oikea kohde olisi se pettävä mies. Mutta ehkä on mukavampaa naureskella selän takana onnelliselle vaimolle ja hekumoida ajatuksella siitä, miten hän reagoi kun selviää että mies pettää.

Vierailija
98/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko tietää, jos puolisosi pettää?

Hakisi koko ajan seksiseuraa?

Kyllä haluaisin!!!

Vierailija
99/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vielä tajunnut; nuo jotka paasaavat ärsyntyneinä että älä kerro, älä "puutu muiden asioihin".. ovat itse niitä pettäjiä.

Petetyllä on oikeus tietää. Teet moraalisesti väärin jos et kerro.

Vierailija
100/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on hyvin asiat; molemmat tietää ja saavat vierasta.

Mutta mitä jos vain toinen saisi ja toinen ei tietäisi.

Hienoa,että näin avoimia parisuhteita!