Pettäminen
Pitäisikö pettäjä ilmiantaa vaimolleen? Tapasin treffisivustolla miehen, naimisissa olevan, ja kuinka ollakaan puolituttu. Hakee pelkästään seksiseuraa ja ei muuta. Nyt miettinyt mitä tehdä?
Mitä,jos minua petettäisiin?
-Kuvittelisin,että suhteeni on täydellinen,mutta joku muu tietää siitä totuuden.
-Jos saisin tietää vasta vuosien kuluttua, että mieheni on pettänyt vuosia.
-Tuo vieraissa käyvä mieheni nukkunut ja harrastanut seksiä kanssani.
-Mies, jonka kanssa perustin perheen ja rakensin elämää.
Mikä on oikea ratkaisu?
Itse haluaisin tietää kuin olla jonkun kusetettavana koko elämän.
Kommentit (112)
Haluaisitko tietää, jos puolisosi pettää?
Hakisi koko ajan seksiseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on pelkästään panemista eikä se ole tuomittavaa.
Moi pettäjä ja yli-ihminen, joka saat mielestäsi päättää, mitä muut tietävät ja millaisille valinnoille heidän tärkein ihmissuhde perustuu.
Eli todellakin haluaisin tietää.
Älä puutu asiaan, nolaat suotta kakki osapuolet. Pettämiseen voi olla syynsä. Esimerkiksi se että vaimo ei anna ja on jopa käskenyt hankkia seksin muualta. Tällaisia perheitä on Suomessa satojatuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu asiaan, nolaat suotta kakki osapuolet. Pettämiseen voi olla syynsä. Esimerkiksi se että vaimo ei anna ja on jopa käskenyt hankkia seksin muualta. Tällaisia perheitä on Suomessa satojatuhansia.
Se, että vaimo ei anna, ei ole syy pettää.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhdessä sovittu avoimesta suhteesta, se ei ole pettämistä eikä sen paljastuminen vaimolle haittaa mitään...
Sinkku80 kirjoitti:
Pitäisikö pettäjä ilmiantaa vaimolleen? Tapasin treffisivustolla miehen, naimisissa olevan, ja kuinka ollakaan puolituttu. Hakee pelkästään seksiseuraa ja ei muuta. Nyt miettinyt mitä tehdä?
-Kuvittelisin,että suhteeni on täydellinen,mutta joku muu tietää siitä totuuden.
-Mies, jonka kanssa perustin perheen ja rakensin elämää.Mikä on oikea ratkaisu?
Itse haluaisin tietää kuin olla jonkun kusetettavana koko elämän.
Mistä tiedät että hän pettää?
Josko nyt vaan keskittyisit vain omiin asioihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhdessä sovittu avoimesta suhteesta, se ei ole pettämistä eikä sen paljastuminen vaimolle haittaa mitään...
Aivan. Sitä juuri tarkoitin kaikkien nolaamisella kun tuo seuraa etsivän vaimo joutuu sinulle selittelemään että katsos meillä onkin tällainen avoin suhde, en siedä seksiä ja on sovittu että mies etsii tyydytyksensä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä koskaan, ikinä kuullut, että vaimo on käskenyt hakea seksiä muualta. Kyllä miehet ovat ihan "rehellisesti" sanoneet, että salaa hakevat, vaimo ei tiedä... Ainakin 20-40v.
Niin, että "just mentiin naimisiin ja vaimo antoi luvan hakea seksiä muualta, just rakennettiin taloki ja onhan meillä pari pientä lasta, juu vaimo se käski vieraisiin, mutta ei se itse hae muualta. Hän on niin tyytyväinen, että käyn vieraissa....."
Siis oikeastiko pettäminen on kaikkien mielestä ok? Minulle riittäisi läjtöön jo pelkästään kuva mieheni seksihakuilmoituksesta. Onneksi ei tarvitse huolehtia semmoisesta (ja nyt voi kommentoida että kaikki pettää, olen naivi yms. Mutta minä vielä uskon hyvään rakastavaan parisuhteeseen, ja seksiäkin on monta kertaa viikossa joten epäilen että mieheni jaksaisi vieraissa vielä juosta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on.
Eikä se ole vain syy vaan suoranainen pyyntö.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa"paljastuminen", mutta vituttaisi rankasti kun joku ulkopuolinen tulisi raportoimaan minulle siitä. En todellakaan kaipaa ketään työntämään nenäänsä parisuhteeseeni. Joku yksityisyys sentään!
Vierailija kirjoitti:
Sinkku80 kirjoitti:
-Mies, jonka kanssa perustin perheen ja rakensin elämää.Mikä on oikea ratkaisu?
Itse haluaisin tietää kuin olla jonkun kusetettavana koko elämän.Mistä tiedät että hän pettää?
Josko nyt vaan keskittyisit vain omiin asioihisi.
Jos olet suhteessa ja puolisosi olisi treffisivustolla, mitä tunteita herättäisi? Hakee jutteluseuraa :))))?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu taas.
Kysy joltain asiantuntijalta, perheneuvojalta, terapeutilta tai papilta. Hän sanoo sinulle samaa kuin muutama muu edellä; pidä huolta vain omista asioistasi.
Mikä tarve sinulla on leikkiä jumalaa? Huomionhakuinen persoonallisuushäiriö? Joku muu persoonallisuushäiriö? Liian tylsä oma elämä? Yksikään terve ihminen ei edes harkitsisi puuttuvansa puolituttujen ihmisten parisuhteeseen.
Tällä paskapalstalla tulet saamaan paljon yllytystä käräyttämiseen ja vieläpä nimettömänä käräyttämiseen. Toivon sydämestäni, että jokainen joka siihen yllyttää tai sitä harkitsee, joutuu joskus kokemaan sen omalla kohdallaan. Ja yleensä karma myös toimii niin; what goes around, comes around.
Mutta mieti vielä kertaalleen: mitä parisuhteiden, etiikan ja psykologian ammattilaiset kehottaisivat tekemään. Kumpaa kannattaa uskoa, heitä vai anonyymejä vauvapalstan räkyttäjiä? Ja mieti myös mikä sinua itseäsi vaivaa, että edes pohdit puuttumista vieraiden ihmisten asioihin. Koska jotain sinussa on vialla.
Leikkiä jumalaa? :D vittu mitä p*skaa taas..
No sitähän tuo melkein on, eli olla joku parempi ihminen, jolla on oikeus toimia totuuden torvena ja aamun airuena puolituttujen ym. asioissa. Mitäs jos on vaikka vapaa suhde näillä pulitutuilla, eli nainenkin saa harrastaa mitä haluaa?
Ja mitäs sitten, jos sieltä löytyy muitakin tuttuja, puolituttuja, naapureita, työkavereita, lasten opettaja jne? On oikeus kärytellä porukkaa ja miettiä ja analysoida MUIDEN IHMISTEN HENKILÖKOHTAISUUKIA pienessä ja "siveässä" mielessään"???
Ei tuolla ketään pelasta ikä mitään hyvää saa aikaan. Liitot rikkoutuvat kuitenkin aikanaan ja käryt käy ilman "vilpitöntä apuakin". Tosiasiassa motiivina on vain oma utelias ja halu mässäillä muiden asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko pettäminen on kaikkien mielestä ok? Minulle riittäisi läjtöön jo pelkästään kuva mieheni seksihakuilmoituksesta. Onneksi ei tarvitse huolehtia semmoisesta (ja nyt voi kommentoida että kaikki pettää, olen naivi yms. Mutta minä vielä uskon hyvään rakastavaan parisuhteeseen, ja seksiäkin on monta kertaa viikossa joten epäilen että mieheni jaksaisi vieraissa vielä juosta).
Ymmärrät kai, että sellainen kuva olisi äärimmäisen helppo tekaista. Sinä saisit tuntemattomalta "hyvätekijältä" sellaisen kuvan, miehesi vannoisi käsi sydämellä ja silmät kirkkaina, että se ei ole hänen ilmoituksensa vaan joko hänen kuvansa on varastettu tai joku haluaa mustamaalata häntä - etkä koskaan ikinä milloinkaan tulisi tietämään, mikä olisi totuus. Oikeasti haluaisit sitä??
Kauhean omistushaluisia ja mustasukkaisia ihmisiä! Ei toista voi omia itselleen. Seksi on vain seksiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Sitä juuri tarkoitin kaikkien nolaamisella kun tuo seuraa etsivän vaimo joutuu sinulle selittelemään että katsos meillä onkin tällainen avoin suhde, en siedä seksiä ja on sovittu että mies etsii tyydytyksensä muualta.
Mikä häpeä avoinsuhde on? Mielestäni todella hienoa, jos se molemmille sopii. Miksi tuntisi häpeää? Silloinhan se häpeä on, jos ei ole tietoinen puolison teoista. Suvaitsevaisuutta, ei ole häpeä olla avoimessa suhteessa :)
Jos kyseessä olisi läheinen ystävä/sukulainen/perheenjäsen, niin ymmärrettävää että käräytät. Mutta PUOLITUTTU ? Omituista että puuttuu puolituttujen elämään.