Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen

Sinkku80
25.12.2016 |

Pitäisikö pettäjä ilmiantaa vaimolleen? Tapasin treffisivustolla miehen, naimisissa olevan, ja kuinka ollakaan puolituttu. Hakee pelkästään seksiseuraa ja ei muuta. Nyt miettinyt mitä tehdä?
Mitä,jos minua petettäisiin?
-Kuvittelisin,että suhteeni on täydellinen,mutta joku muu tietää siitä totuuden.
-Jos saisin tietää vasta vuosien kuluttua, että mieheni on pettänyt vuosia.
-Tuo vieraissa käyvä mieheni nukkunut ja harrastanut seksiä kanssani.
-Mies, jonka kanssa perustin perheen ja rakensin elämää.

Mikä on oikea ratkaisu?
Itse haluaisin tietää kuin olla jonkun kusetettavana koko elämän.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puutu asiaan, nolaat suotta kakki osapuolet. Pettämiseen voi olla syynsä. Esimerkiksi se että vaimo ei anna ja on jopa käskenyt hankkia seksin muualta. Tällaisia perheitä on Suomessa satojatuhansia.

Jos on yhdessä sovittu avoimesta suhteesta, se ei ole pettämistä eikä sen paljastuminen vaimolle haittaa mitään...

Ei haittaa"paljastuminen", mutta vituttaisi rankasti kun joku ulkopuolinen tulisi raportoimaan minulle siitä. En todellakaan kaipaa ketään työntämään nenäänsä parisuhteeseeni. Joku yksityisyys sentään!

Ei teillä ole parisuhdetta, jos siihen kuuluu useampi kuin kaksi ihmistä. Sellaiseen sekasikiösuhteeseen voi silloin kuka tahansa työntää nenänsä.

Sinun mielikuvasi parisuhteesta ei ole mitenkään parempi kuin jonkun toisen. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Eipä ole sinunkaan, siksi sekaannun ihan kaikenlaisiin suhteisiin käräyttämällä pettäjän.

Mikä antaa sinulle oikeuden sekaantua muiden liittoihin?

Halu, kuten pettäjällä halu pettämiseen. Halunsa kullakin. Toisekseen mun ei tarvitse motiivejani selvitellä kenellekään sen enempää kuin pettäjänkään.

Jos minulle tulisit kertomaan mieheni pettämisestä, niin joutuisit kyllä ihan ensimmäiseksi selvittämään motiivisi. Istuttaisin sinut ihan ajan kanssa alas ja toivoisin selitystä. Jos olisit läheisin ystäväni niin saattaisin ymmärtää tekosi, mutta muuten odottaisin kyllä hyvät perustelut sille, miksi sekaannut parisuhteeseeni.

Ootko niitä tyyppejä, joiden mielestä aina pitää huolehtia vain omista asioistaan eikä kiinnitä huomiota edes apua tarvitsevaan ihmiseen? 

Jos kertoisin jollekin että sen kumppani käy deittisivustolla, kokisin sen auttamiseksi. Jos se ei häiritse sitä kelle kerron niin hyvä, jos häiritsee niin hän on oikeutetusti tietoinen asiasta. Ja voihan se deitti-ilmoitus olla vaikka valeprofiili, mikä on myös hyvä tietää.

Vierailija
102/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakee siis pelkästään seksiä? No mun mies tekee sitä ihan luvan kanssa, samoin minä. Älä puutu toisten asioihin.

No sittenhän sinua ei ilmianto haittaa mitenkään. Kun kerran tiedät muutenkin että miehesi sitä tekee. Ei ulkopuolinen voi tietää että teillä on avoin suhde kun se ei oikeasti ole kovin yleinen.

Sinä ohitat asian olankohautuksella mutta moni on kiitollinen että saa tietää paskasta puolisostaan totuuden.

Ainakin itse suuttuisin, jos joku tulisi mulle kertomaan. Selvästikään hän ei hyväksy omia ratkaisujani, kun katsoo asiakseen tulla niitä päivittelemään.

Miten niin "omia ratkaisujasi" kun tämä joku ei kerran tietäisi sinun olevan mukana jutussa vaan luulisi miehesi pettävän? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku80 kirjoitti:

Pitäisikö pettäjä ilmiantaa vaimolleen? Tapasin treffisivustolla miehen, naimisissa olevan, ja kuinka ollakaan puolituttu. Hakee pelkästään seksiseuraa ja ei muuta. Nyt miettinyt mitä tehdä?

-Kuvittelisin,että suhteeni on täydellinen,mutta joku muu tietää siitä totuuden.

Mikä on oikea ratkaisu?

Mistä tiedät että hän pettää?

Josko nyt vaan keskittyisit vain omiin asioihisi.

Jos olet suhteessa ja puolisosi olisi treffisivustolla, mitä tunteita herättäisi? Hakee jutteluseuraa :))))?

Mitäs jos hakee vain kavereita. Onko se seuranhakua? Tiedän nimittäin yhden "uskollisen aviomiehen" mutta koska en halua kirjautua mihinkään, en näe kuin perustiedot. Olen kyllä miettinyt jos kirjautuisi, laittaisi keksityn nimen ja katsoisi mitä tapahtuu 😂

Vierailija
104/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pettäminen" ei ole mitenkään paheksuttavaa nykyaikana. Miehille on suotavaa käydä useammassa kukassa pyörähtämässä. Tämä parantaa suhdetta ja pitää intohimoa yllä.

Entäs vaimoille? Parantaako keskinäistä intohimoa ja suhdetta, jos oma vaimosi viettää laatuaikaa vakiorakastajiensa kanssa sillä aikaa, kun sinä hoidat kotia ja lapsia? Ai niin, eihän sinulla ole koskaan mitään puolisoa saati sitten yhteistä perhettä ollutkaan.

Vierailija
105/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ehdottomasti tietää jos mieheni pettäisi tai etsisi seksiseuraa netissä.

Vierailija
106/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letsfuck kirjoitti:

Kauhean omistushaluisia ja mustasukkaisia ihmisiä! Ei toista voi omia itselleen. Seksi on vain seksiä..

Todellakin voi omia, jos ei yhdessä ole sovittu, että molemmat saavat harrastaa seksiä muiden kanssa. Minulle seksi on nimenomaan vain seksiä ja olen vapaata suhdetta miehelleni ehdottanut, mutta hän ei tätä halua, joten todellakin olisin vihainen ja mustasukkainen jos jäisi kiinni pettämisestä. Ajatustavastani huolimatta.

Vierailija
107/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on petetty ja olisin kyllä halunnut tietää asiasta. Jälkikäteen fiilis oli sellainen,että häpesin itseäni ja hyväuskoisuuttani,vaikka meikäläistä vedätettiin mennen tullen :/

Vierailija
108/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku80 kirjoitti:

Mikä on oikea ratkaisu?

Haluatko pilata toisten suhteen? Jos haluat, niin kerro. Jos et, niin pidä suusi kiinni.

Vierailija
109/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on petetty ja olisin kyllä halunnut tietää asiasta. Jälkikäteen fiilis oli sellainen,että häpesin itseäni ja hyväuskoisuuttani,vaikka meikäläistä vedätettiin mennen tullen :/

Vaan jos et olisi koskaan saanut tietää ei mitään vahinkoa olisi tapahtunut.

Vierailija
110/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku80 kirjoitti:

Mikä on oikea ratkaisu?

Haluatko pilata toisten suhteen? Jos haluat, niin kerro. Jos et, niin pidä suusi kiinni.[/quote

Eiköhän tuo mies ole jo itse pilaamassa omaa suhdetta? Voiko tuommoista edes parisuhteeksi sanoa? Vai tarkoitatko,että pilata salasuhde? Taitaa olla pettäjä myös vastaaja...

Vierailija
111/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakee siis pelkästään seksiä? No mun mies tekee sitä ihan luvan kanssa, samoin minä. Älä puutu toisten asioihin.

No sittenhän sinua ei ilmianto haittaa mitenkään. Kun kerran tiedät muutenkin että miehesi sitä tekee. Ei ulkopuolinen voi tietää että teillä on avoin suhde kun se ei oikeasti ole kovin yleinen.

Sinä ohitat asian olankohautuksella mutta moni on kiitollinen että saa tietää paskasta puolisostaan totuuden.

Ainakin itse suuttuisin, jos joku tulisi mulle kertomaan. Selvästikään hän ei hyväksy omia ratkaisujani, kun katsoo asiakseen tulla niitä päivittelemään.

Miten niin "omia ratkaisujasi" kun tämä joku ei kerran tietäisi sinun olevan mukana jutussa vaan luulisi miehesi pettävän? 

Huomaatko itse viestisi epäloogisuuden? Omia ratkaisujani ne ovat, luuli joku toinen mitä luuli, se ei liity asiaan.

Vierailija
112/112 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku80 kirjoitti:

Mikä on oikea ratkaisu?

Mistä tiedät että hän pettää?

Josko nyt vaan keskittyisit vain omiin asioihisi.

Jos olet suhteessa ja puolisosi olisi treffisivustolla, mitä tunteita herättäisi? Hakee jutteluseuraa :))))?

Mitäs jos hakee vain kavereita. Onko se seuranhakua? Tiedän nimittäin yhden "uskollisen aviomiehen" mutta koska en halua kirjautua mihinkään, en näe kuin perustiedot. Olen kyllä miettinyt jos kirjautuisi, laittaisi keksityn nimen ja katsoisi mitä tapahtuu 😂

Kaikki ukkomiehet ovat "uskollisia" ja ensimmäinen ehto onkin, että "salarakas" olisi myös uskollinen hänelle. Pitäisikö olla sellainen ns. luottamus keskenään..