Mieheni kertoi flirttailleen naapurin rouvan kanssa...
ja kuulemma niin, että rouvan mieskin oli katsonut jo vähän pahalla.
Mitä tästä pitäisi ajatella (ei niinkään teosta vaan siitä, että kertoi siitä meidän kahden keskeisellä illallisella). Päästään kerran vuodessa kotoota pois. Voitte arvata, että meni vähän mauku koko illasta.
Ylireagoinko?
Kommentit (11)
En tiedä miksi kertoi, miksi flirttaili. Ei olla läheisiä naapureita, samasta pihasta. Minulle rouva on hiekkalaatikko tuttu.
Ottaa päähän ja pahasti kun pilasi illan : (
joka on, että hetki oli väärä, tapa ilmaista asia ja en vieläkään ymmmärrä miksi piti siitä minulle mainita (koska tietää minulla olevan itsetunto vaikeuksia tällä hetkellä)
Kommentteja kiitos!
[color=black] [size=7] JSSAP!!!
JÄTÄ SE SIKA, ANSAITSET PAREMPAA!!!!
[size=2]
Tuollainen sika ei ole ansainnut sinun kaltaistasi naista!
Tuollaisista miehistä ei pitemmän päälle jaksa välittää, vitun lapsellisia egoisteja. Maksa jotenkin samalla mitalla, näpäytys on paikallaan.
mitä ei kannata kertoa (tai ainakin jos kertoo niin miten ja missä). Muuten mies on hyvä isä ja " kiva kaveri" , mutta parisuhteessa elämisessä on opittavaa ja paljon.
Juttelin äsken ja ekaksi hyökkäsi (tyypillistä) ja sitten rupesi jo perumaan puheitaan , ettei ole ihan niin sanonut jne. Sain vihdoin menemään läpi, että se ja sama, minä loukkaannuin ja se on tässä se pointti.
Lisää kommentteja laittakaa (voi olla että näytän tämän miehellekin illalla niin tajuaa, ette ole ainoa nainen pallolla joka koki temppunsa ajattelemattomaksi).
Kiitos!
Haluaa mainostaa itseään. Omahyväinen. Tahallaan se tuon tekee. Ei se vahingossa tuollaisia lipsauttele. Mulla oli kerran tuollainen poikaystävä. Mielestäni hän jotenkin härnäsi. Siis kertoili koko ajan tahallaan sellaisia juttuja, joilla yritti saada minussa mustasukkaisuutta aikaiseksi. En tullut hänen säälittävistä yrityksistään mustasukkaiseksi, mutta lähinnä ärsytti.
sillä, että on flirttaillut jonkun kanssa. Ja jos nyt jostain kumman syystä olisi pakko päästä sanomaan, niin kyllä ajan ja paikan vois valita hieman paremmin. Mutta siis todella typerää sun mieheltäs!
kun tuntuu, että näitä juttuja riittää meidän yhteiselle tielle. tosiaan aina kertoo kotona jos jotain flirttiä on ollut ja minusta se on tarpeetonta! Itse jos kerron, että olen jutellut jonkun kanssa, hän ei reagoi juuri mitenkään (ei siis koskaan ole ollut mustasukkainen). eli kai se enemmänkin on tuota egoistisuutta kuin huonoa itsetuntoa. Muutenkin mies nostaa itseään milellään jalustalle (tekee haasteellista asiantuntijatyötä) ja muistaa kertoa siitä useasti. Minä taas olen tälläinen kotiäiti vaan.. (itse koen näin suteessamme)
Harmittaa kun ennen minulla on ollut ihan terve itsetunto, mutta varsinkin näiden kotiäiti vuosien aikana olen ollut ihan maassa : (
Tuo viikonlopun " paljastus" oli jotenkin mulle ihan liikaa. Tämä nainen kun on ihan viehättävä ja mikä parasta (mieheni mielestä varmasti) hän on laiha. Minä kun en enää ole : (
Kiitos kun sain purkaa!
Jo pelkästään siksi että yleensä flirttailee vieraan naisen kanssa ja sitten vielä kertoo sinulle. Haluaako hän saada sinut hermostumaan?
Meillä tuollainen ei olisi mahdollista. Mieheni rakastaa ja kunnioittaa minua eikä ikinä pahoittaisi minun mieltäni. Eikä flirttaile toisten naisien kanssa vaan minun kanssani. Ehkä miehesi hakee syrjähyppy mahdollisuutta?? Ei rakasta sinua!!!
ja ikääkin on jo 36v. Jotenkin hän vain saa aina tuntemaan itseni yliherkäksi ja saa nämä sanomisensa käännettyä niin, että minä olen ne tulkinnut tms. Kertoo myös avoimesti jos työpaikalla joku flirttailee hänelle. En jaksa ymmärtää miksi? Syö meidän suhdetta, koska hänellä oli liian läheinen suhde työtoveriinsa vuosia sitten josta hermostuin kun tämä nainen soitteli jo lomille ja muuta.
Plääh, anteeksi vuodatus. Toivon, että tuolta parisuhdeterapiasta olis jotain apua! Onko muita vinkkejä miten saisin miehen tajuumaan, että vaimolle ei kerrota kaikkea (tai parast olisi jos ymmärtäisi olla niin olematta " kiva mies" ja flirttailematta ympäriinsä!