Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOtoiveiden ma-ke***

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

My_Selene minullakin vauva ollut perätilassa ties kuinka kauan. Minulla potkut kyllä tuntuu selvästi alamahaan, ei ole mitään kuplimista vaan kunnon potkuja. Käsien hipaisut ylämahalla tuntee toisinaan paljon vaisumpana, tosiaan sellaisina hentoina tönäisynä. Lisäksi nuo potkut kyllä tuntee kun tulee pissarakkoon tai suolenmutkaan sopivasti. Vielä ei ole kuin pari kipeätä potkua tullut, ja nekin lähinnä tuon umpilisäke arven kohdalle.

Aminalle jaksamista mahataudista toipumiseen! Täytyy nostaa hattua kun jaksat mahasi kanssa kaiken tuon keskellä! :)

Ja lopuksi vielä tervetulotoivotuksen kaikille uusille, en muistanut tätä tuossa aamulla. Kiva kun tulee vielä uusia mukaan!

Laura, olenkin miettinyt että milloin jäät sairaslomalle, sinulla on ilmeisesti ollut aika kova työtahti. Itse vielä yritän tämän kuun sinnitellä töissä, mutta jos jotain tapahtuu niin jään kyllä mielelläni pois. :)

Vierailija
42/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa lepojoukkoihin! Saitko siis ohjeen lepäillä siihen asti kun 35 viikkoa tulee täyteen? Mitenköhän sen jälkeen? Itse mietin kovasti, että milloin sitä uskaltaisi lähteä turvallisin mielin liikkeelle. Mulla kanssa muutoksia kohdunsuulla (sairaslomalla jo 7 vkoa) ja vauva jo laskeutunut ja ilmeisesti kiinnittynytkin. Haaveilen kaupungille menosta ja loppujen vauvatarvikkeiden ostamisesta, mutta en taida vielä uskaltaa...alkaa kyllä nämä makuuhuoneen seinät jo kaatua päälle, mutta onneksi aurinko paistaa ikkunasta ja onhan tämä vauvasta haaveilu ja rentoutuminen ajan kanssa ihanaakin..pian ei varmasti ole aikaa makoilla.. No nyt tuli posti, päivän piristys...pitääpi kömpiä eteiseen. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Nalle27 ja vaavi 32+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ihanasti, mutta en kerta kaikkiaan jaksa vielä lähteä ulos. Jos sitten iltapäivällä, kun mieskin on jo kotona. Ja isälleen ei tyttökään kehtaa kiukuilla pukemistouhuissa niin paljon ku minulle.

Aminalle kauheesti jaksuja, toivottavasti teidän perheen sairastelut ois sitten tältä vuodelta ohi!

Stellis, aika pahasti sanoi terkka sulle. Kun onhan sullakin ihan yhtäläinen oikeus valittaa ja marista unettomuudesta ku jo lapsellisilla! Jännä, et mulla ei ollu yhtään uniongelmia ekassa raskaudessa ja nyt niitä on senkin edestä! Mut oon kyllä tyytyväinen, et sain silloin 1.5v sitte nukkua varastoon, ne varastot kantavat vielä vähän;)

My_Selene, soita ihmeessä neuvolaan! Luultavasti vauva potkuttelee vaan niin, ettet tunne liikkeitä, mut kyllä kannattaa käydä tarkistamassa jo omienkin hermojen takia!

Kävin muuten eilen ostamassa niissä rautatabuja, joten nyt vaan odotellaan, että rupeaisi helpottamaan tää väsymys...

pricilla

Vierailija
44/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan innoissani odotan jo toukokuuta, huomaan että muillakin alkaa olemaan jo vauvan syntymä päällimmäisenä mielessä. Äititysloma menee varmaan aika pitkälti muuttotouhuissa, muutetaan isoon asuntoon. Sitä siivotaan, sisustetaan ja nautitaan takapihasta. Lisäks oon luvannut käydä tuttujen luona kylässä p-karjalassa, siellä menee varmaan viikko. Sittenhän on jo toukokuu!! Ihanaa myös se, että loppuu raskaus. Oon ihan samaa mieltä Stelliksen kanssa, että raskaus on todella odottamista...Joka päivä on raskaana, joka päivä on jokin vaiva...

Nimet on ollu valmiina jostain joulusta lähtien, toivottavasti tosiaan vauva näyttää nimeltään. Muutoin armoton aivoriiihi odottaisi jälleen..

Meidän beibi on myös perätilassa, mutta en voi sanoa että liikkeet tuntus vaimeammilta. Tämä veitikka liikkuu paljon, venyttelee ja vaihtaa kylkeä. Välillä pylly pystyssä on mukava torkkua. Potkut tuntuu oikealle alas ja muut käden suoristelut sitten tietenkin ylempänä. Potkut tuntuu ihan rehellisesti potkuilta, ei vaimeina eikä kuplintana. Jos My_Selene mietit onko kaikki ok, kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan. Tämän lapsosen liikkeet tuntuu nimittäin aivan selvästi, eikä jää arpomiselle varaa.

Pikkumiina 31+

Vierailija
45/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meppe, hihiii¿ tässä huomaa minkälaisessa uutispimennossa oon. Kun ei lakko koskettanut itseä niin enpä edes huomannut, että se jo loppui =D Mua kiinnostaa tapaaminen kyllä ehdottomasti! Eikä haittaa vaikka olis pienikin porukka. Nyt vaan sitten ehdotuksia päivästä kehiin! Ensi viikolla mulle käy muuten paitsi torstai- ja perjantai-illat. Ja mielummin viikolla sopis mulle.

Kiva kun vieläkin tulee mukaan näin paljon uusia toukomasuja! Tervetuloa vaan kaikille ja käykäähän laittamassa esittelyjä tuonne toukotoiveiden la:t, synnärit ja esittelyt ¿listalle niin lisäilen teidät mukaan!

minttuli, mähän oon ollut kotona jo helmikuun alusta asti ja hyvin on saanut ajan kulumaan! Mä kyllä tosin oon muutenkin sellainen, että osaan välillä ihan vaan ollakin mitään tekemättä. Oon laittanut kämppää järjestykseen kun oli toi muutto tossa, pessyt vauvan vaatteita, pakannut sairaalakassia¿ ja sitten ihan vaan ottanut rennosti. Lukenut, kutonut jne.

Aurora, ei olla vielä ehditty aikaa sopia joten ehdotuksia tapaamisesta kehiin!!!

Amina, täällä alkaa kanssa masun kantamiseen kyllästyä. Varsinkin illat on ihan yhtä tuskaa kun tuntuu, että maha on suurinpiirtein jossain kaulassa asti =D Illat on yhtä ähinää, puhinaa, vääntämistä ja kääntämistä kun ei meinaa sopivaa asentoa löytyä sitten millään. Näin päiväsaikaan sitten taas olo on muuten hyvä, mutta kenkien jalkaan laittaminen alkaa olla hankalaa. Niin ja illoista vielä se kun oon tottunut siihen, että iltaisin telkkaa katsellessa istun nojatuolissa ja touhuilen samalla koko ajan jotain muuta, mutta eilen totesin että nyt on pakko alkaa välillä pötköttelemään sohvalla kun ei jaksa muuten.

Niin ja nyt on alkanut iltaisin iskeä ikävä¿ =/ on se kumma kun ei muutamaa hassua päivää pysty ikävöimättä olemaan. Mies on ollut perjantaista asti siellä lapissa ja tulee lauantaina kotiin. On vaan iltaisin jotenkin niin tukala olla, että kaipais toista kaveriks.

Tänään pitääkin mennä koululla käymään neljältä ja huomenna aamupäivästä odottaa kasvohoito =)

[color=red]pikku-milli & paco 33+4[/color]

Vierailija
46/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävimpä äsken kävelyllä ja apteekkiin hakemaan helpotusta mun kivaan ja ihanaan hiivasienentulehdukseen.. pakko kai sitä on kohta luopua kokonaan sokerista ja vaaleesta leivästä kun vaan uusiutuu ja uusiutuu..

ennen kun lähin ulos alkoi masussa taas vilskettä, taitaa taas yrittää kääntyä. tuli kyllä yli 10 " liikettä" ja jopa kunnon " potku" tai lyönti mikä lie..kyllä niitä liikkeitä nytkin tuntuu kun olin kävelyllä mut vaisua ne taas on. taitaa vaan olla sellasessa asennossa etten tunne kunnolla. mulla toi istukka vielä tossa eessä mut tässä vaiheessa ei pitäis vaikuttaa enää. huomenna jos on koko tän päivän vielä hiljaa niin soitan sinne neuvolaan. mieli vähän rauhoittunu kun kuitenkin tuli kunnon myllerrystä aamulla.

ostin sit kaupasta vielä muuta herkkuja kuin sokeripohjaisia, luumuja, omenia ja banaania. pelkästään ton hiivakierren takia aion kyllä lopettaa ton suklaan syönnin. tästä alkaa parempi, tylsä elämä.

voikaa hyvin..ja KIITOS kaikille jotka vastas tohon perätila kysymykseen..hyvä et löytyy aina muitakin niin huomaa et on normaalia. =)

my_selene ja Mai-tai rv 29+1

Vierailija
47/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea loppu-odotukseen!

m_s

Vierailija
48/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään neuvolalääkäri ja setä kirjoitti äitiysloman alkuun saakka sairaslomaa. Ei mitään vakavaa, istuminen ja vuorotyö liian rankkoja. Tosin ei pahemmin tuo vuorotyö ole vielä haitannut, en nyt tiedä kun yönukkumiset on mennyt sen verran pätkittäiseksi masun liikkumisen vuoksi. Istuminen tosin on pitemmän päälle raskasta.

Rv 30+2

RR 118/79

pissa puhdas

painoa +500g/vko

Hb 124

Sf-mitta 27

syke 128-130

ja raivotarjonnassa

Lääkäri oli kyllä hieman kumma: kovakourainen ja ei meinannut saada sykettä mitattua. Mut pääasia että töihin seuraavan kerran vasta vuoden kuluttua.

Taidan lähteä lenkille kun on niin ihana ilma (pursuaa positiivistä energiaa) ja sitten jos aloittaisi mullan vaihdot kukkiin:) Jonkinlaisia kevät kylvöjäkin voisi pian suunnitella.

Kahta asiaa odotan postista: viherpeukaloiden tilauslehteä sekä vauva-lehteä (joka olisi pitänyt ilmestyä tänään!).

Mutta nyt: ylös, ulos ja lenkille.

t. Iloinen-Nasu ja potkiva Touko-masu 30+2

Vierailija
49/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistuttaa että tänään Akuutissa TV2 klo 18.20 mielenkiintoinen aihe: Voiko vatsan mallista ennustaa vauvan sukupuolen.

Vierailija
50/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa kaikille uusille toukolaisille!

elkun neuvolakuulumiset:

rv 32+1

pissa puhdas

hemppaa ei mitattu nyt, koko ajan hyvänä pysyny

paineet 114/78

painon muutos +450/viikko jes! sainpas sen painon nuosun kuriin!!

sf-mitta 29

sykkeet 130-150 jumppas taas pikkusen.

vaavin asento, pää vasemmalla alareunassa selkä ylöspäin ja jalat siis oikealla ylhäällä. vaikee selittää :)

jos ei ens kerralla ole kääntyny selvästi pää alaspäin niin saadaan aika ultraan!

kaikki siis hyvin! neuvolatätikin oli oikein mielissään!

tuli kyllä itellekin hyvä mieli!

treen tapaamisesta. mulla alkaa oleen nyt joka viiko jotain, neuvolaa, lääkäriä, perhevalmennusta, synnytysvalmennusta ym. mut mites olis maaliskuun vika viikko? eli viikko 13? kävis oikeestaan mikä päivä tahansa! mites ton paikan kans! mä en tiiä tampeereellta paikkoja vaik lähellä asunkin. vähän tulee siel pyörittyä. ja sit se et mennäänkö kahville vai oikein syömään. mun täytyy heti kertoo et toi ruoka on mun herkkä paikka. oon koko elämäni kärsiny siitä et olen tosi nirso. ei kuulosta pahalta mut helppoo se ei ole. ja varsinkin silloin kun ruoan on valmistanu joku vieras. pipipää pipipää. mut en voi tälle mitään. joten ehdotan pelkkää kahvittelua. mut voihan paikka olla sellanen jos saa kaikkee!?

ehdotuksia!!!

nyt täytyy lähtee taas pihalle raittiiseen ilmaan!

meppe81 ja ruoto33rv

Vierailija
51/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

My_Selene kyseli perätilan liikkeistä. Meillä vauva on ollut lähes koko raskauden perätilassa - pari viimeistä viikkoa poikkitilassa - ja liikkeiden määrän ja voimakkuuden vaihtelevuus on ollut aika suurta. Lisäksi mullakin on istukka etuseinässä, mutta kuten sanoit, niin eipä se kai enää kovasti vaikuta. Oon kuitenkin ymmärtänyt, että perätila saattaa ajoittain vaimentaa liikkeitä aika paljonkin eli aina ei potkut tunnu " potkuilta" . Jos saat sen 10 liikettä tunnissa kasaan, niin ei mitään syytä huoleen! Ja se ei kuulemma vaikuta kuinka voimakkaita ne liikkeet on! Kuten huomaat, olen itsekin asiaa kerran jos toisenkin pohtinut ja selvitellyt ;o)

Olisi muuten mukava kuulla muutenkin noista liikkeistä! Vaikka ovatkin varmasti aika yksilöllisiä, niin kertokaapa ja kuvailkaapa, miltä teidän vauvan liikkeet tuntuu! Aina sanotaan, että vauva " potkii" , mutta meidän vauva touhuaa kyllä vaikka mitä muutakin: Möyrii, ojentelee raajojaan ja vaihtaa kylkeä, mutta ajoittain tuntuu ihan kuin vauva " räpistelisi" tai sätkisi :o) Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?

- E ja rv 32 -

Vierailija
52/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan selviä näköhäiriöitä! Ja sit kun lisäksi lasketaan mukaan toi huippaus ja päänsärky, niin voipi olla, että ei meikän hempassa oo mitään vikaa vaan verenpaineissa. Mulla oli viime raskaudessakin kaikki toksemian oireet, mutta paljon myöhemmin, eikä näin voimakkaina. Yritin soittaa jo neuvolaankin, että pääsisinkö mittauttamaan paineita, mut ku ei oo enää terkka paikalla! Toivottavasti oon nyt turhaan huolissani ja näille oireille löytyy jokin muu selitys...

Vierailija
53/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on broilerit uunissa ja ehdin hyvin taas surffailla.

Emelia (menikö nikki oikein?); taidat tietää asiasta ika paljon juu..kyllä niitä liikkeitä on tullu tänään ihan kivasti ja tulee kyllä 10 tunnissa. hyvä tietää ettei siihen vaikuta kui kovaa vaan määrä. luulen et tää neiti alkaa kääntyä takasin ku mahan muoto on nyt ihan eri ja painetta on tossa ihan tissien ala puolella (kun istuu). hirveesti pelotti mut onneks ei nyt taida olla hätää..

pricilla; mulla oli muutama viikko sitten ongelmia ton veripaineen (luultavasti) kanssa. leikkipuistossa meinas tajuu lähtee. juo paljon ja lepää ja soita huomenna sinne neuvolaan jos vaikka pääset mittamaan arvoja ja pisiimään purkkiin. tsemppiä, toivottavasti ei tuu sulle r-myrkytys...

lapset kattoo my little pony-leffaa ja mun pitää kohta mennä viimeistelee päivän ruuat, banaanibroileri. nam!

m_s ja M rv 29+

Vierailija
54/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tosiaan kaikki uudet toukolaiset!Tuntuu toukokuu olevan vuodesta toiseen suosittu kuukausi. Täällä kaikki ok.Kävin juuri neuvolassa.Kaikki arvot kohdallaan, paitsi painoa oli tullut hiukan enemmän kuin aikaisemmin.Terkan mielestä ei silti syytä huoleen, koska painoni on silti normaali.Täytyy varmaan vähentää herkkuja, joita olen itsekin huomannut syöväni viime aikoina.Raskauden alussa ja oikeastaan melkein koko ajan ei ole tehnyt mieli muita herkkuja kuin irtokarkkeja.Nyt tuntuu, että on maistunut kaikki. Saatiin myös aika perhevalmennukseen, joka on huhtikuun alussa.

Meppe81: Mullakin vauva ihan samassa asennossa, pää vasemmalla alareunassa selkä ylöspäin ja jalat siis oikealla ylhäällä. Mullekin sanottiin, että lähetetään ultraan jos ei ole ens kerralla vielä kunnolla kääntynyt pää alaspäin.

Äitiyspakkausta ja -rahapäätöstä edelleen odottelen.

Ahava

Vierailija
55/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuskaillaan kanssa ison mahan kanssa. Vähän arkaluontoinen kysymys, mutta onko muilla turvotusta alapäässä? Muutenkin on kummaa painon tunnetta alhaalla ja viikkoja kuitenkin vasta 28+6. Onneksi perjantaina lääkäri, mutta vähän mietityttää mikä on. Ensimmäisessä ei ollut mitään tällaista. Kaiken kukkuraksi kaaduin eilen kadulla, mutta onneksi kellahdin kyljelleni enkä mahalle.

Meilläkin on jo nimet mietitty valmiiksi. Mies sai valita tytön nimen ja minä pojan. Nimi annetaan jo heti sairaalassa, niin ei tarvitse nimettömänä olla.

Ihanaa ajatella, että osa meistä on jo ihan lähellä h-hetkeä. Mulla taitaa mennä kesäkuun puolelle jos menee samalla kaavalla kuin esikoisen kanssa. Tosin tätä kremppaa tuntuu nyt olevan paljon enemmän, joten sen puolesta voi tulla aiemminkin. Toivottavasti ei kuitenkaan vielä pitkään aikaan.

Mukavaa viikon jatkumista ja vointeja kaikille!

Elli 28+6

Vierailija
56/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että jos vaikka alkaisin noita tapaamisjuttuja yhteen kokoamaan. Niin on kaikille helpompi sitten miettiä sitä ajankohtaa. Tai jotain.

Kiinnostuneet:

meppe81

pikku-milli

H-R

Aurora30

typy72 eli minä

Vielä muita???

Ehdotetut päivät:

Viikko 13 ja siitä eteenpäin koska vaan.

Ensi viikolla 20.-22.3 ja mieluummin viikolla.

Siis viikko 13 on saanut jo enemmän kannatusta¿ siis olisko se se???

Itselleni kävisi: maanantai 27.3, tiistai 28.3 klo.12 jälkeen, torstai 30.3 ja lauantai 1.4.

Mites muut????

Niin ja kahvittelu on ok.

Typy

Vierailija
57/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalareissu ohi välimallin kanssa. Kaikkea ei saatu tehtyä, kun olivat sählänny aikojen kanssa. Huhtikuun alussa siis mennään uudestaan. Juoksutesti meinas olla mulle liikaa :D Ja siis ton välimallin astmaa oltiin tutkimassa. Juostiin sairaalan pihalla mäkiä ylös ja alas ja kyllä oli tuskaa!!!!!! Nyt on supistellu koko päivän. tässä istuessaki tulee ihan mojovia suppareita.

Unettomat saa kyllä mun sympatiat. Se on hirveetä kun ei saa nukuttua, vaikka tekis mitä! Lopulta rupee ärsyttämään koko nukkumaan meneminen, kun tietää ettei uni tuu, tai sitten herää hetikohta. Mulla on joka syksy ja kevät uneton kausi (muutenkin ku raskaana) kestää sen pariviikkoa. Herään kolmen aikaan, eikä enää saa nukuttua. Yleensä syksysin lähen haravoimaan ja keväisin sitten siivoile autoa tai teen lumitöitä pihalla. En jaksa pyöriä sängyssä ja ärsyyntyä lisää. Seuraaki on jo heti neljältä kun naapurin pappa herää kanssa aikasin, turistaan sitte aidalla. Postinjakaja on kanssa tullu tutuks...

Raskausarpia ei ainakaan vielä oo tullu lisää. Kahessa ekassa ei tullu ollenkaan, mutta kolmannessa tuli. Onneks on ihan tuolla alamasussa kaikki. Maha roikkuu niin alhaalla, että ne sinne ilmesty. Vanhat arvet kyllä punottaa nyttenki. Mun maha nöyttää oikeesti sille, että putoo kohta. Pöntöllekki on vaikee istua, kun ottaa maha niin pahasti kiinni reisiin!

Täällä on myös perätilassa köllöttelevä ötökkä. " Potkut" tuntuu jossain kohdunsuun ja peräsuolen tietämillä. Lähinnä semmosta tönimistä ja työntämistä. Kipeetä kyllä tekee, vaikka liikkeet on aika vaimeita. Jo pieni käännähdyskin sattuu ja se tässä outoa onkin.

Nyt pannukakkua popsimaan!

Tervetuloa uudet toukokuiset mukaan :)

Ja voimia sairastaville ja sairaslomalaisille :)

Nalluri ja ötö 30+3

Vierailija
58/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii se viikko 13 kyllä. Torstai 30.3. Mennään miehen kanssa teatteriin klo 19, mutta silloin sopii päivällä kyllä. Ja sillä viikolla kaikki muut päivät kyllä käy. Neuvola sinne saattaa jollekin päivälle tulla kyllä.

Vierailija
59/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä vielä yksi uusi toukotoive!

Olen seurannut ahkerasti keskusteluja,mut nyt vasta uskallaudin mukaan.LA on 3.5 ja asun päijät-hämessä,meille on ensimmäinen tulossa.

Olen ollut sairaslomalla jo useamman kuukauden supistusten takia,rv 28 todetiin kohdunkaulan pehmenneen.Eli kaikki ylimääräinen rehkiminen on kielletty.

Meinaan hyppiä seinille,ku en pääse lenkille ja paino nousee iloisesti.(koiratkin piti pistää dietille)onneksi asutaan maalla niin pääsevät juoksemaa pihalle.Täytyy maltaa olla ettei joudu sairaalaan makaamaan.Ei onneksi ole montaa viikkoa=)

Meille veikattiin poikaa rakenneutrassa,saatiin oikeen kuvakin mukaan:saa nähdä osuuko oikeeseen.

Kävin viikko sitten (rv 31+6) äitipolilla sf-mitta oli 30 ja vauvan painoarvio 1825g.maha on TOSI ISO!!Mulla tosin kohtu edessä ja raskaus alkoi näkymään jo rv 10=)

Kovasti odotetaan vauvan syntymää,vaikka lastenhuone remontti on täysin kesken ja vauvan tavarat hujan hajan vaatehuonessa ja ullakolla.Vauvan vaateet olen sentäs saanut pestyä ja silitettyä.

Aurinkoista kevättä kaikille!

luci ja paavo 32+6

Vierailija
60/67 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli: En tiedä tarkoititko samaa vaivaa, mutta mulla on häpyhuulet jotenkin turvonneet nyt ihan viime aikoina. Itse en olis varmaan tajunnut mitään, kas, kun tuo masu estää kaikenlaista näkyvyyttä, mutta lääkäri sanoi, että siitä saattaa olla kehittymässä suonikohju... :(

Mulla ei ole vielä sellaisia ollutkaan, enkä välttis haluaisi nytkään, toivottavasti jää kehittymättä sellaiset kohjut!

Stellanord: Minäkin olen ruvennut nyt oikein valvomaan ja heräilemään yöllä muutenkin kuin vessareissuille. Viime yönä heräsin joskus kolmelta ja olin kai vielä vähän ennen viittä hereillä. Just nukahdin ennen kellon soittoa, eikä olisi yhtään huvittanut herätä. Onneksi meidän neuvolan täti ei viisastele samaan malliin kuin sinulle. Voisin kyllä tuollaisista kommenteista antaa pikaista asiakaspalautetta. Höh!

Amina: Eipä käy kateeksi teidän sairastelunne. Miten ihmeessä sinäkin olet tuollaisen kilomäärän menettänyt? (tässä kohtaa taitaa kateus jo pistellä...) Mutta oikeesti, toivottavasti paranitte jo. Sairastuiko muuten se ex-tyttöystävä, joka oli teillä kylässä???

Omia höpinöitä sitten: Äitiyspakkaus on tullut viime perjantaina. Vanhaa mallia näytti olevan, mutta kyllä sekin oli ihan kiva, vaikka se haalarin kuviointi oli minun mielestäni hiukan kummallinen.

Sairaslomalle olen jäänyt viime keskiviikkona, enää ei tarvitse töihin kurvailla, vaikka äiippäloma alkaakin vasta pääsisäisenä. Supistuksia on ollut ihan kiitettävästi, mutta onneksi ei joka päivä. Vauvan vaatteet on vieläkin laittelematta ja etsimättä, hiukan jo epäilyttää, että onko ne kaikki ehdittykin antaa pois. Me kun ei enää muisteta ihan varmasti, kuopus täyttää ensi viikolla 7 vuotta....

Että silleen, tässäpä ne tärkeimmät. Vielä tunti ja puolikas aikaa syödä, sitten alkaa paasto huomista sokerirasitusta varten. Jihuu!!

Kevis rv 29