Oletko tavannut sokkotreffeillä nettituttavuuksia? ov
Missä olette tapaamisen järjestänyt? Jos tapaamiset on jatkunut, miten pien olette kutsunut miehen omaan kotiin tai mennyt hänen luokseen?
Kommentit (5)
Toisen ihan julkisella paikalla, erään hotellin aulabaarissa. Siitä jatkoimme erään taidenäyttelyn avajaisiin ja sitten syömään ja baariin. Meni ihan ok, ja oli hauskaa. Päädyimme aloittamaan suhteen, jota kesti parisen viikkoa, mutta homma kaatui välimatkaan (mies asui eri maassa sillä hetkellä.)
Toisen nettituttavuuteni tapasin hänen kotonaan, hän kutsui mut kylään. Tätä en suosittele kyllä, sillä koskaan ei tiedä minkälaisia kummajaisia sitä on olemassakaan. Meidän tapauksessamme kaikki toimi mainiosti, sillä kemiamme oli synkannut heti ensimmäisestä mailista lähtien, ja tällä hetkellä mies on aviomieheni ja 7 v. yhteistä taivalta takana.
Minne kannattaa jättää oma ilmoitus?
riippuu tietysti millaista seuraa haluat. Mun kokemusten mukaan cityssä on kaikkia kummajaisia ja friikkejä, sinkuissa taas 163cm pitkiä merkonomimiehiä.
Mä ehdin tapaamaan muutamankin miehen. Kaikki julkisilla paikoilla tyyliin ostoskeskuksissa, kahviloissa jne. ai niin ja yksi poikkeus oli eli yksi mies tuli heti ekalla kerralla mun luokse kylään (voi järkytys, mitähän mun päässä on liikkunut). Kaikki miehet tunsin kyllä jo ennen tapaamista oikein hyvin eli oltiin kirjoiteltu pitkään ja juteltu puhelimessakin lukuunottamatta yhtä tapausta. Viimeisin kokemus oli sellainen että kirjoiteltiin muutama pitkä meili. Puhuttiin puhelimessa muutama muutaman tunnin puhelu. Tavattiin kerran julkisella paikalla ja seuraavalla kerralla mies tulikin jo mun luokse kylään. Sittemmin on ilmestynyt nimettömään rengas ja tuossahan tuo vieressä lukee kirjaa. Ihana upea mies.
Mitä noihin mun miehiin tulee, niin kaikki olivat yli 175 cm akateemisia ja mukavia miehiä. Jotkut jopa niin täydellisiä, että se täydellisyys vei persoonan. Eri paikoista noita miehiä netistä löysin. Ihan hakuilmoituksistakin (myös sinkut.netistä) ja sitten ihan keskustelupalstoilta myös. Yksi mikä jaksaa yllättää on se, että kaikkiin on tullut pidettyä yhteyttä puolin ja toisin tapaamisen jälkeenkin, vaikkei meitä ollutkaan luotu toisillemme. Hyväkäytöksisiä ja hienoja miehiä siis kaikki tyyni.
Lisää kokemuksia treffeistä otetaan vastaan :)
Ap