Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
muodon vuoksi -oliko noilla ihan kaikilla naamat halki?
18.04.2006 |
kauheen tehokas se viiltäjä varmaankin jos oli kaikki sarjan tyypit kerenny käydä viiltämässä.
Kommentit (4)
Eli mitä ihmettäs siinä alussa tapahtui.
Ja ketä ylipäänsä on sarjassa viilletty.
Paljastuiko muille että ne onki sisaruksia ne jotka siinä lopussa oli niis arskatuoleissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli sitä ennen saanu kuulla lääkäriltä jotain vauvasta, ja ilmeestä päöätellen se oli vakavaa ja syy seanin ottamiseen takasin.
mutta mitä vikaa vauvassa.. se jäi askarruttamaan!
Vierailija:
Eli mitä ihmettäs siinä alussa tapahtui.
Ja ketä ylipäänsä on sarjassa viilletty.
Paljastuiko muille että ne onki sisaruksia ne jotka siinä lopussa oli niis arskatuoleissa.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaa nyt joku mitä tapahtui sen jälkeen kun viiltäjäsisarukset istuivat aurinkotuoleissa?
Loppu jäi näkemättä.
Kiitos