Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mikä ongelma miehellä

Vierailija
12.04.2006 |

kun on alkanut käyttäytyä kuin murrosikäinen lapsi minua vaimoaan kohtaan. Ei suostu puhumaan ja on tosi hankala. Ikäänkuin olisin hänen äitinsä tai joku auktoriteetti,jota vastaan pitää hangoitella oli asia mikä hyvänsä. Kokee kaiken kontrolloimisena. Meillä 1v. lapsi ja mielestäni tämä alkoi pikku hiljaa lapsen syntymän jälkeen. Mielestäni en ole vaatinut liikaa. Olen vain toivonut aikuista seuraa mieheltä. Myöskään seksi ei kiinnosta. No ei kai kukaan äitinsä kanssa.. Siis tämä on oma käsitykseni asiasta. Mies ei halua puhua,saa raivarit heti,kun yritän asiaan viitata. Muutenkaan meidän seura ei kiinnosta. Minkälainen häiriö kyseessä? Mistä saan lisää tietoa? APUA

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla vaan huomion kipeä.

Vierailija
2/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapselle antaa pusuja siitäkin edestä. Mua kohtaan kylmä kuin jää. Omia menojakin on paljon. Sen verran sain irti,ettei jaksa meidän seuraa. Hirveän levoton on. Eikä mitään tarvitse kuulemma puhua tai selittää. Suuttuu,kun yritän puhua. Mulle nyt riittäis pelkästään yhdessäolo ja normaali elämä. Mies elää kuin mua ei olisikaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat kohdella itseäsi noin? Ukko jäähylle miettimään mitä haluaa.

Meillä kävi jokseenkin samoin, kun esikoinen syntyi. Rupesi kurja chattailemaan sutturoiden kanssa ja liehumaan kavereillaan. Minä sain taas paskaa niskaan, kun viitsi kotona käydä. Ei muuta, kun miehen kamat kassiin ja oven ulkopuolelle odottamaan. Mietiskeli sitten tahollaan pariviikkoa, että missä ne tärkeimmät asiat majaa. Ensimmäisenä sanoi ettei olisis ikinä uskonut, että heitän hänet pihalle. Olen vakaasti sitä mieltä, että käyn läpi kipeän eron ja mielummin elän yksin lapsen kanssa, kuin miehen joka kohtelee meitä, kuin roskaa. Ukko otti kyllä opikseen ja miehistyi kertaheitolla.

Vierailija
4/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä ukkos pihalle ja nopeasti!

Vierailija
5/5 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sen kamat heittää ulos,mutta tuleehan se väkisin sisään. Olen tätä suunnitellut jo monta kertaa,mutta aina hirvittää,että sama jatkuu taas.

En voi edes lukkoja vaihtaa,kun asumme vuokralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi