Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluinta, mitä lääkäri on sinulle määrännyt/sanonut

Vierailija
12.03.2006 |

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jos kaikilla joilla olis hiivatulehdus antaisivat sen noin paljon haitata olis teitä koko törnävä täynnä"

-törnävä on " mielisairaala"

Vierailija
42/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tietää, olenko raskaana ja tein virtsatestin yths:llä.

Hoitaja sit pyysi mut sisään ja sanoi: Voit huokaista helpotuksesta, se oli negatiivinen. Minä olin toivonut ja rukoillut et testi olis positiivinen, joten hoitajan kommentti oli kylmä suihku niskaan. Menin niin sekaisin, et änkytin vaan, et ois se saanu positiivinenkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeeksi vaan diapameja, eikä mitään alapään lääkkeitä.

Vierailija:

" jos kaikilla joilla olis hiivatulehdus antaisivat sen noin paljon haitata olis teitä koko törnävä täynnä"

-törnävä on " mielisairaala"

Vierailija
44/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ahdistunut, kärsin unettomuudesta ja olin muutenkin aivan loppu. Kun olin valvonut 5 vuorokautta nukkumatta yhtään päätin mennä lääkärille.

Rupesin itkemään vastaanotolla ja olin ihan sekaisin valvomisen vuoksi. Ja työuupumus ja suru vaativat veronsa. Odotin saavani lääkkeet ja pienen sairasloman, koska en ollut työkuntoinen moneen päivään (=viikkoon). Lääkäri siihen totesi: Tässä pari unilääkettä. Nukut yhden yön niin kaikki on taas hyvin. Ja lähetti takaisin töihin. Ei sairaslomaa.

Tosin lähdin kotiin.

Vierailija
45/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin mulle sanottiin!!!

Vierailija
46/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo aiemminkin käynyt, mutta en ollut saanut lähetettä lapsettomuustutkimuksiin, ja lääkärille mennessäni päätin että tällä kertaa vaadin tutkimusten aloittamista. Niin teinkin. Lähdin pois vastaanotolta e-pillerireseptin kanssa, ei jatkotutkimuksia.

Vierailija
47/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sormeaan sisälläni (mikä ihan ok), mutta totesi sitten:

" Juu kyllä nää lihakset olemattomat on."

Olin aika maassa ja epävarma pitkään...

Vierailija
48/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen ihmisenä niin kireä, ja että ajan pyörällä väärässä asennossa.

Myöhemmin selvisi, että huimausta, näköhäiriöitä ja pahoinvointia aiheuttanut päänsärky oli -yllätys yllätys- migreeniä. En usko, että migreeni olisi helpottunut, vaikka olisin mennytkin lääkärin määräämään psykologin vetämään rentoutusryhmään. (Migreeni johtui hormoneista, sanoi neurologi myöhemmin)

Vierailija
49/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä sanonut, että pitääkö sitä ottaa suun kautta vai ripotella silmään... enkä tyhmänä hoksannut kysyäkään ;D

Vierailija
50/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi hiiva oli kyllä paras!! :)

Vierailija
51/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin veikkasi syyhyä, sitten jauhoallergiaa (jaloissa!) ja kun ei edes kirjaa selaamalla löytänyt vastausta, lähetti allergiatestiin. Sielät selvisi, että timotei-allergiahan se ihottumaa aiheuttaa... (timotei aiheuttaa lähinnä hengitysoireita ja nuhaa)

Ikuisesti jäi se syy selvittämättä

Vierailija
52/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes saanu lääkettä siihen vaan oli pärjättävä niillä apteekin itsehoito-lääkkeillä,mistä ei yleensä edes ollu apua!!!

Vierailija
53/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän lapsensa oli n. 3kk kun joutui sairaalaan sairastuttuaan johonkin keuhkoputken tulehdukseen tai muuhun (en nyt muista). Mutta kuitenkin lastenosaston lääkäri määräsi vauvalle kotiutumisvaiheessa antibiootteja pillereinä! No vanhemmat siinä hölmön näköisinä, että " eikös tän pitäis olla nestemäisenä kun ei vauva osaa niellä pillereitä" . Siihen lääkäri ihmeissään, että " Eikö???" No kirjoitti sitten mixtuurana reseptin...

Vierailija
54/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta suostui tsekkaamaan ja tulehdushan sieltä löytyi..

Vierailija
55/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tohtori määräsi minulle keuhkoputkentulehdukseen masennuslääkkeitä, koska lääkärin mielestä mulla oli vaan korvien välissä vikaa, vaikka ensin totesikin kyseessä olevan keuhkoputkentulehdus.

Toinen tohtori määräsi ottamaan paidan pois kun menin kipsauttamaan jalkaani. Tämä ei ollut edes mikään kämmi lekurilta, vaan hän katsoi aiheelliseksi myös kuunnella keuhkot samalla reissulla.

Että näin.. :)

Vierailija
56/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri katseli hetken alapäätäni ennen tutkimusta ja sanoi: Kylläpä on hyvännäköinen värkki, ei uskoisi että olet juuri synnyttänyt... :-o

Vierailija
57/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä korvaa. Sanoin, että pienihän tämä ihminenkin vielä on, johon lääkäri sanoi, että hällä oli äsken just samanikäinen lapsi tässä ja tällä oli paljon isompi korva. Vastaanotolta oli just poistunut 1.5v. vanha lapsi. Ettei ihan samanikäinen kuitenkaan minusta.. :0)

Vierailija
58/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne näkee jo koneelta, että sairastan 3-6 korvakäytävän ja välikorvan tulehdusta vuodessa. Ei tartte joka kerta selitää mistä tiedän.

Vierailija
59/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan normaalia kun lääkäri pyytää ottamaan rintsikatkin pois kun kuuntelee keuhkoja/sydäntä. Mutta juttelin parin kaverin kanssa, joilta ei ole koskaan pyydetty ottamaan rintsikoita pois. =/ Hmmm... ??

Joo ja kerran eräs lääkäri (kysyi ensin liikuntaharrastuksia, ja sanoin että eipä juurikaan ole) sanoi, että " on sulla tosi hyvä kroppa siihen nähden, ettet juuri liikuntaa harrasta" . Joo, taasen hmmm... =/

Vierailija
60/62 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan uusi oli meidän terveyskeskuksessa ja oli aika nuori,

taisi olla venäläinen tai jotain...

ehkäisyreseptiä menin hakemaan ja kysäisi että onko rinnat tutkittu ja kun ei ollut koskaan niin tietty tutki.

Kyseli kaikkea henkilökohtaista ja olo alkoi jo olla aika epämiellyttävä...

sitten katsoi papereista että jaa kappas oletkin syntynyt melkein samana päivänä kun minä (eri vuonna kylläkin) ja totes että ei ihme että tullaan niin hyvin juttuun kun ollaan samat horoskoopilta!

Ja lupas tulla meille töihin syömään mun tekemää ruokaa!!!

Yök että päätin etten sille enää mee edes nuhan takia!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi