Haittaako naista miehen kokemattomuus?
Olen 20v mies ja harrastanut seksiä elämässä vain yhden naisen kanssa. Baareista en oikein ujouden takia naisia löydä niin mietinki olisiko parempi hankkia kokemusta maksullisista naisista.
Kommentit (47)
Ei haittaisi, kunhan itsetuntosi vain kestää opettelun. En minä näe ongelmana edes sitä ns. reisilleroiskimista, jos sen jälkeen on valmis vielä muuhun/pidempikestoiseen uusintaan. Enkä pidä 20-vuotiasta neitsyttä mitenkään erityisen vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotias kokematon mies jääkin kokemattomaksi. Naiset ei halua miestä jota muut naiset ei halua.
Tämä ei kyllä ole noin suorasukaista, koska itse olen kokematon 35-vuotias ja naiset silti haluavat minut. Seksiin eri naisten kanssa on ollut paljon mahdollisuuksia, mutta en ole käyttänyt niitä, koska olen niin epävarma itsestäni.
Olen kyllä itsevarma naisten kanssa siihen asti, kunnes pitäisi ruveta toimintaan seksiosastolla. Sitten vaan ilmoitan, että en tunne että meidän kannattaisi aloittaa oikein mitään syystä tai toisesta, en etsi nyt tyttöystävää tms. välttelevää paskaa, jolla jään ikään kuin niskan päälle.
Naiset voivat kyllä haluta, mutta siitä huolimatta tietyn tyyppinen mies jää helposti kokemattomaksi. Panokokemusta ei näe ulkonäöstä tai edes käyttäytymisestä.
Sinähän ihme arkajalka olet. Mikä tuon epävarmuuden aiheuttaa? Oletko nostanut neitsyytesi jalustalle etkä oikeasti tahdokaan siitä eroon? Pelkäätkö, ettei seksikokemus lopullta olekaan mitään kovin ihmeellistä? Vai ettet suoriutuisi? Oletko piilohomo? Aseksuaali? Nautitko siitä, että sinua halutaan, mutta tahdot leikkiä saavuttamatonta ja paistatella ihailussa? Oletko harkinnut ryhtymistä munkiksi? Aika outo otus olet. Sinuna koettaisin vakavasti selvittää mistä homma oikein kiikastaa, jollet ihan aidosti tahdo mennä hautaan siveytesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, parempi vain.
Jep. Yksi seksikumppani on hyvä saldo, maksullisissa käyminen taas ei koskaan anna hyvää kuvaa.
Kerran törmäsin mieheen jolla oli ollut kai jotain kuusi seksikumppania ja se oli musta paljon, itselläni on kaksi.
Ihanaa kun miehet vastailee naisille esitettyyn kysymykseen...Turha kai tähän on naisten vastata.
Olin ensimmäiselleni myös ensimmäinen ja hän oppi siinä missä minäkin. Ei jäänyt fiilistä että olisi ollut surkeaa räpellystä.
Tokalla kumppanilla oli ollut useampia, mutta ei se hänestä hyvää ollut tehnyt.
Jos saisi valita onko miehellä paljon vai vähän kumppaneita, mieluummin vähän. En haluaisi seksiin niin kevyesti suhtautuvaa kun itselleni se kuuluu rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun miehet vastailee naisille esitettyyn kysymykseen...Turha kai tähän on naisten vastata.
Niin, katkerot päätti että näin se nyt on eivätkä halua kuulla olevansa väärässä.
Mua haittaisi maksullisissa käynti. Kokemuksella ei taasen ole merkitystä, vaan sillä kuinka ottaa toisen huomioon jne, vaikka ei sitten ihan tietäisikään mitä pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, katkerot päätti että näin se nyt on eivätkä halua kuulla olevansa väärässä.
Ois aika jännä nähdä se ajatuskulku, joka saa teidät päättelemään näin. Itse vastasin ketjuun, ja olen tietääkseni 100% nainen, mutta ehkäpä te sitten tiedätte paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, parempi vain.
Jep. Yksi seksikumppani on hyvä saldo, maksullisissa käyminen taas ei koskaan anna hyvää kuvaa.
Kerran törmäsin mieheen jolla oli ollut kai jotain kuusi seksikumppania ja se oli musta paljon, itselläni on kaksi.
Kuusi seksikumppania paljon? Lasketaan, että mies aloittaisi seksielämänsä vaikka siinä 18-vuotiaana (kai aika pitävä keskiarvo?) ja on sinkkuna lyhyitä suhteita lukuunottamatta 30-vuotiaaksi. Se jättää 12 vuotta sinkkuna. Kuusi seksikumppania on, mitä, 0.5/vuosi. :O Haluaako tuollainen mies edes seksiä sitten sen kumppanin kanssa?(Oletetaan että miehen itsetunto on kunnossa ja siten osaa saada naisia sänkyyn jos tahtoo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois aika jännä nähdä se ajatuskulku, joka saa teidät päättelemään näin. Itse vastasin ketjuun, ja olen tietääkseni 100% nainen, mutta ehkäpä te sitten tiedätte paremmin.
Ei tässä ketjussa nyt kaikki vastanneet ole miehiä, mutta alkuun tuli taas useampi "naiset haluaa jännämiehen", naiset haluaa kokeneen panomiehen" jne...uliuli läppää. Sitten alkoikin tulla naisten asiallisia vastauksia. 😊
olen 23 ja minua ei uuden miehen kokemattomuus haitannnut kun hän oli kiinnostunut kumminkin mistä tykkään yms. kaikkien kanssa se on kumminkin aina eka kerta ei ne miehet ikinä voi tietää miten toimia uuden naisen
Kokemattomampi mies on usein paras - hänet voi kouluttaa juuri omien mieltymystensä mukaiseksi ;)
Naisena täytyy sanoa, että en arvosta jos mies on "ihan minua, tulevaisuuden tyttöystävää, ajatellen" käynyt huor*ssa.
Kiva nähdä että kukaan ei paheksu naisten toivomusta siitä, että miehellä ei olisi kovin montaa naista. Alle 5 mielellään, joka on useimmilla miehillä toivomus naisten kohdalla. Siitä kuitenkin alkaa aivan saatanallinen paskamyrsky jostain syystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuota, miten sitten selitetään se tosiasia että tuolla "oikeassa elämässä" kokematonta miestä halveksutaan, häneen suhtaudutaan varautuneesti, häntä jopa jollain tasolla pelätään?
Ei haittaa. Kokematon mies olisi just paras, olenhan itsekin sellainen nainen... vielä näin 34-vuotiaana :(.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, parempi vain.
Kerran törmäsin mieheen jolla oli ollut kai jotain kuusi seksikumppania ja se oli musta paljon, itselläni on kaksi.Kuusi seksikumppania paljon? Lasketaan, että mies aloittaisi seksielämänsä vaikka siinä 18-vuotiaana (kai aika pitävä keskiarvo?) ja on sinkkuna lyhyitä suhteita lukuunottamatta 30-vuotiaaksi. Se jättää 12 vuotta sinkkuna. Kuusi seksikumppania on, mitä, 0.5/vuosi. :O Haluaako tuollainen mies edes seksiä sitten sen kumppanin kanssa?(Oletetaan että miehen itsetunto on kunnossa ja siten osaa saada naisia sänkyyn jos tahtoo)
No tuossahan ei ikää kerrottu...
Kyseessä oli hieman päälle parikymppiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuota, miten sitten selitetään se tosiasia että tuolla "oikeassa elämässä" kokematonta miestä halveksutaan, häneen suhtaudutaan varautuneesti, häntä jopa jollain tasolla pelätään?
Miksen ole mitään tämänkaltaista nähnyt? Kokemattomia miehiä on mulla ihan kavereinakin enkä kyllä kysy miehiltä ylipäätäänkään kuinka kokeneita he ovat.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, parempi vain.
Kerran törmäsin mieheen jolla oli ollut kai jotain kuusi seksikumppania ja se oli musta paljon, itselläni on kaksi.Kuusi seksikumppania paljon? Lasketaan, että mies aloittaisi seksielämänsä vaikka siinä 18-vuotiaana (kai aika pitävä keskiarvo?) ja on sinkkuna lyhyitä suhteita lukuunottamatta 30-vuotiaaksi. Se jättää 12 vuotta sinkkuna. Kuusi seksikumppania on, mitä, 0.5/vuosi. :O Haluaako tuollainen mies edes seksiä sitten sen kumppanin kanssa?(Oletetaan että miehen itsetunto on kunnossa ja siten osaa saada naisia sänkyyn jos tahtoo)
No mulla esim. on ollut kaksi kunnon suhdetta ja suhteessa ollessani haluan seksiä paljonkin, mutta irtosuhteita en koe tyydyttäviksi.
Myöskään paljon seurustellut ei ole "paras poika/tyttöystävä". Asiat ovat psyykkisesti mutkikkaampia.