Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako naista miehen kokemattomuus?

mies20
12.12.2016 |

Olen 20v mies ja harrastanut seksiä elämässä vain yhden naisen kanssa. Baareista en oikein ujouden takia naisia löydä niin mietinki olisiko parempi hankkia kokemusta maksullisista naisista.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka he muuta väittävätkin niin kyllä se haittaa. Minä tiedän, koska olen 38-vuotias kokematon mies.

Vierailija
2/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa. Naiset haluaa jännämiehiä. Kokematon kilttimies ei kelpaa.

Vierailija
4/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ole käynyt maksullisilla haittaa TUHAT kertaa enemmän! Kokemattomuus on pienempi paha.

Vierailija
5/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa iässä vielä ja olethan sinä jo pannutkin. En olisi hädissäni. Jos seuraavat 10 vuotta menee vielä ilman kokemuksia, niin sitten voi ruveta kirjoittelemaan tänne, että miten puhtoinen kilttimies ei kelpaa.

Vierailija
6/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kokemuksen naiset tulkitsevat että mies kelpaa muillekin naisille,toisin kuin kokematon.Kannattaa valehdella.

Vierailija
7/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, parempi vain.

Vierailija
8/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotias kokematon mies jääkin kokemattomaksi. Naiset ei halua miestä jota muut naiset ei halua.

Vierailija
9/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. On helpompi kouluttaa mies sängyssä.

Kokeneet miehet olettavat kaikkien naisten tykkäävän samoista asioista. Itse en tykkää kun kesken seksin joku tökkää sormen takapuoleen. Jos tästä menee mainitsemaan niin lerpahdus iskee. Neuvominen ottaa miehen itsetunnon päälle. Kokematon on avoin ja helppo kouluttaa ja innokkuuttakin riittää.

Vierailija
10/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin mieheni neitsyyttä postiviisena asiana kun se tuli ilmi. Itsekin olin täysin kokematon. 

Vierailija
11/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotias kokematon mies jääkin kokemattomaksi. Naiset ei halua miestä jota muut naiset ei halua.

Valitettavaa mutta totta.

Vierailija
12/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Kukapa sitä haluaisi miehekseen reisilleroiskijaa.

Vierailija
13/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Nelonen oli näemmä eka naisvastaaja.

Oma naisvastaukseni: saattaa haitata, jos nainen on etsimässä baarista yhden illan juttua tai booty call-panokaveria. Sillloin olisi suotavaa, että mies tietää, mitä tekee. Jos ei itse häpeile kokemattomuuttaan, tietää suunnilleen, missä ja miten naisen värkit ovat eikä kokemattomuuttaan keuli laukeamisen kanssa, on myös ihan mahdollista olla hyvä sängyssä ja kokematon. (Samalla tavalla kun jotkut ovat kokeneita ja silti paskoja sängyssä.)

Jos etsitään parisuhdetta, ei haittaa, kunhan et itse tee asiasta numeroa, oot valmis oppimaan etkä saa miehistä kriisiä siitä, että tyttöystävä on sua kokeneempi.

Tyttöystäväkandidaattia maksullisiin meno häiritsee todennäköisesti enemmän kuin kokemattomuus. (Tosin yksi seksikumppani ei ole 20-vuotiaalle erityisen kokematonta.) Yhden illan juttua taas ei todennäköisesti kiinnosta. Monen illan juttua saattaa häiritä tai olla häiritsemättä.

Vierailija
14/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kokemuksella ja hyvällä seksillä ole käytännössä mitään yhteyttä.

Vierailija
15/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene maksullisiin, pyydä opettamaan panemaan ja kuinka naiselle annetaan nautintoa, ja hanki sitä kautta kokemusta. Sitten voit deittiseuralle rehellisesti kertoa, että sopivan verran kokemusta löytyy. Mutta älä ikinä paljasta "tavallisille" tytöille maksaneesi seksistä.

-M40

Vierailija
16/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kyllä ole noin suorasukaista, koska itse olen kokematon 35-vuotias ja naiset silti haluavat minut. Seksiin eri naisten kanssa on ollut paljon mahdollisuuksia, mutta en ole käyttänyt niitä, koska olen niin epävarma itsestäni.

Olen kyllä itsevarma naisten kanssa siihen asti, kunnes pitäisi ruveta toimintaan seksiosastolla. Sitten vaan ilmoitan, että en tunne että meidän kannattaisi aloittaa oikein mitään syystä tai toisesta, en etsi nyt tyttöystävää tms. välttelevää paskaa, jolla jään ikään kuin niskan päälle.

Naiset voivat kyllä haluta, mutta siitä huolimatta tietyn tyyppinen mies jää helposti kokemattomaksi. Panokokemusta ei näe ulkonäöstä tai edes käyttäytymisestä.

Vierailija
17/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Tapasin mieheni ollessamme 25-vuotiaita ja hän oli vielä töysin kokematon. Ei ollut edes suudellut ketään.

Parempaa ja huomaavaisempaa miestä saa etsiä.

Vierailija
18/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano on helppoa. Toisen tuntemaan oppiminen on vaikeampaa.

Vierailija
19/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisista ylipäänsä haet vain seksiä, kyllähän sun kannattaa maksullisiin mennä. Muista kondomi. Jos taas haluaisit tyttöystävän, panosta ennemmin sellaisen löytämiseen. Opettelette sitten yhdessä. Ei tuossa iässä tarvitse valtavaa kokemusta ollakaan. Eri asia, jos ikää olisi 10-15 vuotta enemmän.

Mieluummin yksi partneri, jonka kanssa (aikanaan) paljon mahtavaa seksiä, kuin paljon partnereita ja yksittäisiä epätyydyttäviä seksikokemuksia.

Vierailija
20/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan haittaa. Sehän on vain hyvä, ettei ole uittanut vehjettään siellä täällä. Ainoa syy, miksi saattaisi empiä kokematonta miestä on se, että jos se sitten kuitenkin myöhemmin haluaa vielä kokeilla muita? Siksi - ja nimenomaan puhun nyt vakavasta seurustelusuhteesta! - pitäisin rauhoittavampana tietää, että miehellä olisi hieman kokemusta. Yhdestä tai kahdesta, mutta ei mielellään yli viidestä naisesta. Sellainen olis mulle ihan unelmasulhanen. Ja toki itse olen vastaavanlainen, parin kokemuksen perusteella ei tee mieli kokeilla enempää, kunhan löytyisi se yksi hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi