Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako naista miehen kokemattomuus?

mies20
12.12.2016 |

Olen 20v mies ja harrastanut seksiä elämässä vain yhden naisen kanssa. Baareista en oikein ujouden takia naisia löydä niin mietinki olisiko parempi hankkia kokemusta maksullisista naisista.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies20 kirjoitti:

Olen 20v mies ja harrastanut seksiä elämässä vain yhden naisen kanssa. Baareista en oikein ujouden takia naisia löydä niin mietinki olisiko parempi hankkia kokemusta maksullisista naisista.

No mua haittaisi, jos olisit ikäiseni eli melkein 40. Mutta olet niin nuori, että kokemattomuus (joka ei ole edes "täydellistä") ei ole hälyttävää. Yritä tehdä jotain ujoudelle yleisesti, niin tilanne paranee. Maksullisen kanssa et pysty harjoittelemaan parisuhdetta, harmi.

Vierailija
42/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et loukkaannu kun nainen kertoo, mistä pitää, niin ei haittaa. Jossain satunnaisessa baaripanossa voi olla vähän pettymys, mutta jos pitempään seurustellaan, niin siinä se seksielämä kehittyy kun muukin suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva nähdä että kukaan ei paheksu naisten toivomusta siitä, että miehellä ei olisi kovin montaa naista. Alle 5 mielellään, joka on useimmilla miehillä toivomus naisten kohdalla. Siitä kuitenkin alkaa aivan saatanallinen paskamyrsky jostain syystä? 

Siksi alkaa paskamyrsky, koska suurimmalla osalla naisista oma luku on yli viiden.

Vierailija
44/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskooko karhu metsään?

Vierailija
45/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka he muuta väittävätkin niin kyllä se haittaa. Minä tiedän, koska olen 38-vuotias kokematon mies.

Itehän olen 5 vuotta nuorempi. Miksi muuten naiset netissä väittävät keskustelupalstoilla ettei se haittaa vaikka se oikeasti haittaa?

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa iässä vielä ja olethan sinä jo pannutkin. En olisi hädissäni. Jos seuraavat 10 vuotta menee vielä ilman kokemuksia, niin sitten voi ruveta kirjoittelemaan tänne, että miten puhtoinen kilttimies ei kelpaa.

Tässähän olen ja en kelpaa.

Vierailija
46/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 45 lisää että pelkän seksiseuran tai kertapanojen perään en ole ikinä ollut ja eniten vituttaa se etten kelpaa seurusteluun ja naisten kiinnostus on aina ollut olematonta. Monesti kun joku on kuullut parisuhdestatuksen niin oon saanut ihmettelyä että miten voin muka olla sinkku ja miten ei naista löydy.

Vierailija
47/47 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tunkkinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän