Mies haluaa seksiä ennen seurustelua, en suostu, olenko kohtuuton?
Olen tutustunut mukavaan mieheen ja ollaan käyty moneen kertaan treffellä. Tykätään kovasti toisistamme ja moni asia tuntuu synkkaavan. Nyt kuitenkin seksiasiasta on tullut ongelma.
Me ei virallisesti seurustella vielä, mutta mies on silti alkanut ehdottelemaan seksiä. Minunkin tekisi kovasti mieli seksiä, mutta olen selkeästi sanonut miehelle että meidän täytyy ensin alkaa seurustella ennen kuin voidaan mennä sänkyyn. Miehelle tämä ei kuitenkaan tunnu sopivan vaan hän haluaisi seksiä ensin ja vasta sitten voitaisiin alkaa puhua seurustelusta.
Inhottava pattitilanne. Kumpi meistä on se jääräpää? Ja mitä tässä pitäisi tehdä että solmu aukeaisi?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se seurustelustatus on sinulle niin tärkeä? Onko se parempi että alatte seurustelemaan, harrastatte seksiä ja sitten mies sanoo että joo ei tämä kannata ja häipyy, kuin että harrastatte seksiä ja homma kuivuu siihen tai alatte myöhemmin seurustelemaan? Se "seurustelusopimus" kun ei lupaa vielä mitään.
Selkeästi meinaa, jos mies ei kerran suostu.
Eli se tarkoittaisi sitä, että ap voisi hyvillä mielin syyttää miestä siaksi, jos mies sitten jättäisi, sen sijaan jos antaa ennen seurustelua eikä kelpaakaan, saa syyttää itseään halvaksi ihan oikeutetusti.
Mä en menis koskaan sänkyyn kenenkään kanssa josta välitän, ellemme seurustele, se on ihan sääntö numero yksi. Mua ei kukaan mies pidä minään patjanaan ja polkaise oikeutetusti olematta vastuussa siitä, että on itse siampi, kuin seurustelun päättävä mies.
Hei tyttö-kulta, muistutan etä ei seksiä ennen avioliittoa! Tai ainakaan ennen kihloja =)
Siis tietenkään et annan kutvaleen painostaa itseäsi seksiin! Kunnioita itseäsi sen verran, että odotat. JOS mies on sinusta oikeasti kiinnostunut, jaksaa odottaa kylä. Jos tämän takia jättää, hän ei ansaitse sinua ollenkaan.
Suojele itseäsi!
N42
Vierailija kirjoitti:
En ikinä alkaisi seurustelemaan ennekuin olisin miehen koeajanut ensin:D ties kuinka paska rakastaja se voi olla. Joskus tapasin miehen jolla oli ihana luonne, oli komea ja hyvätuloinenkin mutta seksin aikana halusi kusta päälleni ja jopa sisälle kaikkiin reikiin!(suihkussa siis mutta hyi).. En suostunut
Kauheaa ajattelua. Mä rakastan miestä jonka kanssa haluan seurustella, niin että sillä, miten sängyssä sujuu alkuun ei ole mitään merkitystä. Haluan vain silloin sen miehen, ja piste :)
Jos haluaa asioita joita mä en, se ei mua loukkaa sanoa, että ei sovi :)
Reilu kaveri kirjoitti:
Se on tietysti sinun oma päätöksesi, mutta on asialla toinenkin puoli se että jos kerran kokeilisit niin sitten ainakin tietäisit millaista se hänen kanssaan on.
Toisaalta jos odotat kauan ja sitten seksi on pettymys niin se oli sitten hukkaan heitettyä aikaa jonka olisit voinut käyttää paremmin jonkun toisen kanssa joka pystyisi tyydyttämään sinut haluamallasi tavalla.
Ketään ei saisi painostaa siihen vastoin toisen omaa ja vapaata tahtoa, ainakin "teoriassa " mutta joskus käytäntö voi olla toista esim henkistä painostusta.
Miksi seksi olisi pettymys miehen kanssa jota rakastaa? Taidat olla sellainen seksin perässä juokseva helpponakki, joka ei ole seurustellessaankaan rakastunut mieheen, vaan etsii vain hyötyjä toisesta.
Reilu kaveri kirjoitti:
Se on tietysti sinun oma päätöksesi, mutta on asialla toinenkin puoli se että jos kerran kokeilisit niin sitten ainakin tietäisit millaista se hänen kanssaan on.
Toisaalta jos odotat kauan ja sitten seksi on pettymys niin se oli sitten hukkaan heitettyä aikaa jonka olisit voinut käyttää paremmin jonkun toisen kanssa joka pystyisi tyydyttämään sinut haluamallasi tavalla.
Ketään ei saisi painostaa siihen vastoin toisen omaa ja vapaata tahtoa, ainakin "teoriassa " mutta joskus käytäntö voi olla toista esim henkistä painostusta.
Tuossa vaan ongelma on siinä, että ensimmäinen kerta ei yleensä ole oikein missään mittasuhteessa hyvä kokemus. Ehkä kymmenennen kerran jälkeen voidaan puhua, että minkälaista se seksi tulisi olemaan noin niinkun pitemmässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olet kummallinen.
Itse en ala seurustelemaan, ennen kuin tiedän, että seksi toimii. Ihan tarpeeksi olen sitä virhettä tehnyt.
Kyllähän mies voi dumbata sut huonon seksin takia, vaikka seurustelisittekin.
Tai ihan mistä syystä tahansa. Kyllä sua sitten harmittaa, kun menit antamaan?
Kyllähän se toimii, jos rakastaa miestä ja haluaa juuri hänet. Ei sinun tapauksessasi tietenkään, kun olet selkeästikin pelkkä p*llu.
ensin naimisiin sitten seksiä , raskaaksi ja avioero
Vierailija kirjoitti:
kummankaan vaatimus ei ole sinänsä kohtuuton, mutta ette pääse suhteessa eteenpäin ellei jompikumpi jousta ja äkkiä.
Mies joustaa. Vaikka taitaa tosiaan olla niin, että se sika ei rakasta ap:tä, van on vain seksin perässä. H*o-ra! Pukki!
Reilu kaveri kirjoitti:
Milloin se on mennyt tämmöiseksi, että seksin upeus on ihmisuuhteessa tärkeintä? " joka pystyisi tyydyttämää sinut haluamallasi tavalla" , milloin se oma täydellinen seksuaalinen tyydytys on mennyt toisen luonteen, yhteisten arvojen, samanlaisten tulevaisuudensuunnitelmien ohi?
Oksettavaa tuollainen hedonismi :(
En tiedä onko se väärin että nainen pihtaa, mutta mammat ovat selvästi ilmaisseet, että miehen ei tule pihdata suhteen alkuvaiheessa.
Monesti näissä on sukupuolieroja.
Vierailija kirjoitti:
Reilu kaveri kirjoitti:
Miksi seksi olisi pettymys miehen kanssa jota rakastaa? Taidat olla sellainen seksin perässä juokseva helpponakki, joka ei ole seurustellessaankaan rakastunut mieheen, vaan etsii vain hyötyjä toisesta.
Nimenomaan! Seksi ei ole mikään suoritus vaan se on rakastelua. Ihanaa läheisyyttä ja toisen hyvänä pitämistä intiimillä tavalla <3
Kuka haluaa sikaa säkissä? Seksi on osa elämää.
Ai tällaista pitää vielä erikseen kysyä? Seksiä harrastetaan sitten, kun on itse valmis. Kaikenlainen painostaminen on väärin, oli painostaja kumpaa sukupuolta tahansa. Ei taida tuo AP:n tapailema mies olla sen arvoinen. Thank you next.
- N21
Vierailija kirjoitti:
Harrastaako mies seksiä muidenkin naisten kanssa tällä hetkellä? Jos näin, jättäisin koeajot väliin.
Mä en ikinä pystyisi tapailemaan miestä, joka harrastaisi seksiä muidenkin kanssa! Siis miten alas te voitte vajota, naiset?
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa siinä on käytännössä, seurusteletteko vai ette siinä vaiheessa kun olette eka kertaa 'sillai'? Onko kyse vaan jostain periaatteestasi että miehen pitää ensin sitoutua ennen kuin annat.
Seksi kuuluu rakkaussuhteeseen. Haluan itsekin sitoutua ennenkui "annan" tai "saan". Seksi on paratsa ihmisen kanssa jonka tunnen ja johon luotan. En voi luottaa random-ihmiseen. Kyllä, tämä on iso periaate.
En usko, että mies on tässä tapauksessa kovin ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Eihän käytettyä autoakaan osteta ilman koeajoa.
Uuden autonko sitten ostat?
Olet sekaisin. Haluat miehen kanssa seksiä, mutta et kuitenkaan suostu siihen.
Minä olen niin vanhanaikainen etten tiedä mitä seurustelun aloitus tarkoittaa?
Ennen vanhaan oli tapana tapailla yhtä ihmistä kerrallaan, en varmaan ole koskaan käynyt treffeillä, mutta jos oli pari kertaa tapailtu oli se seurustelua, ei sitä mitenkään virallistettu, nyt seurustellaan, nussittiin jos siltä tuntui, jos tuntui että tuo haluaa vain pöksyihin enkä siitä pidä, sai hän lähteä.
Ensin siis etottiin ja sitten etsittiin toinen.
Elämä oli yksinkertaista yksinkertaisella ihmisellä.