Mies haluaa seksiä ennen seurustelua, en suostu, olenko kohtuuton?
Olen tutustunut mukavaan mieheen ja ollaan käyty moneen kertaan treffellä. Tykätään kovasti toisistamme ja moni asia tuntuu synkkaavan. Nyt kuitenkin seksiasiasta on tullut ongelma.
Me ei virallisesti seurustella vielä, mutta mies on silti alkanut ehdottelemaan seksiä. Minunkin tekisi kovasti mieli seksiä, mutta olen selkeästi sanonut miehelle että meidän täytyy ensin alkaa seurustella ennen kuin voidaan mennä sänkyyn. Miehelle tämä ei kuitenkaan tunnu sopivan vaan hän haluaisi seksiä ensin ja vasta sitten voitaisiin alkaa puhua seurustelusta.
Inhottava pattitilanne. Kumpi meistä on se jääräpää? Ja mitä tässä pitäisi tehdä että solmu aukeaisi?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen ongelma: nainen ei halua seksiä ennen kuin on varma omista ja miehen tunteista, ja omista hän ei ole varma, ennen kuin on varma miehen tunteista. Ja mies taasi ei tunne ihastusta kummempaa ennen sitä seksiä.
Okei, tämä on oli kärjistys, mutta toivoakseni ei täysin perätön. Ja ainakin saattaa kuvata ap:n tapausta.
Enemmänkin se on niin, että kun vasta hieman ihastuneet/kiinnostuneet harrastaa seksiä niin naisen tunteet roihahtaa täyteen liekkiin kun taas mies menettää kiinnostuksensa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten seurustelu virallistetaan? Jo on vaikeaa tämä elämä nykyisin
Sillä ettei säädetä ja paneskella muiden kanssa?
En vaan opi ymmärtämään. Miksi ei voi vain sopia "pelisääntöjä", puhua tunteista, puhua odotuksistaan... jos puolisoni olisi ehdottanut minulle seurustelua, olisin varmaan nauranut hänet pihalle. Mehän nimenomaan seurusteltiin eli tutustuttiin toisiimme tapailemalla toisiamme. Ei minun tarvinnut miettiä tapaileeko mies muitakin kun hän sen hyvin selkeästi ilmaisi ettei. Ja puhui kaikista noista muistakin asioista.
Olen myös tehnyt päätöksen, että en mene sänkyyn enää kenenkään kanssa, ennen kuin olen siihen valmis ja mies haluaa tutustua ja olla tekemisissä muutenkin. Hyvä päätös ja nytkin tapailen yhtä tyyppiä jolla ei ole kiire mihinkään. Tykkään tästä vanhanaikaisesta tyylistä.
Olen +40v.
tässä nyt vaan on semmoinen kompa, että jos seksiä ekana, niin mitään seurustelua ei koskaan tulekaan. MIes häipyy, kun on saanut haluamansa. Varsinkin tuo seksin kärttäminen on takuuvarmaa merkki siitä.
Treffit tarkoittaa vain muutamaa tapaamiskertaa; jos tapaaminen jatkuu, se on jo seurustelua. Seksi ei siis määrää, onko suhde seurustelua vai ei, vaan se että jatkatte tapaamista. Normaalisti ihminen tietää jo muutamasta kerrasta, haluaako tutustua toiseen hyvin; sitten tutustutaan lisää. Se on automaattisesti seurustelusuhde.
Jos mies ei halua sinulta ainoastaan seksiä, mutta sinä haluat seurustella, niin ette selvästi sovi yhteen. Ei ole mitään "ensin seksiä" - sehän tarkoittaa, ettei mies edes viitsi tutustua sinuun, tai pelkää että ehdit tulla järkiisi ennen kuin hän saa pildeä.
Äijä jättää ap:n heti, kunhan saa.
tuli paljon kirjoitusvirheitä, tarkoitin että jos mies haluaa seksiä ennen tutustumista...
Aapee on lapsellinen ja haluaa kihloihin.