Tee tämä ASPERGER-testi ja kerro, paljonko sait pisteitä
Itse en ole ollut testeissä, mutta minulta on usein netissä kysyttykin, onko minulla asperger, joten päätin sitten tehdä testin. Sain 140 pistettä, eli hyvin paljon, mikä viittaa siihen, että minulla voi hyvinkin olla aspergerin syndrooma.
Tässä testi:
Kommentit (566)
Testin tekeminen meni nopeasti, tulos 77 mutta tiesin kyllä ettei minulla ole aspergeriä.
Miespelko :D kirjoitti:
70 pistettä ja en ole burgeri. Sen jo tiesinkin. Lievästi masentunut ja yksinäinen korkeintaan.
Eikös se ollut ässburgeri? Tai hamppari?
115 pistettä. En usko, että minulla on asperger, mutta olen kyllä introvertti.
"Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 22 sekuntia ja testipistemääräsi on 118 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille."
Aika odotettu tulos :D En varmasti saisi diagnoosia, mutta tunnistan (ja lähipiiri tunnistaa) jonkin verran as-piirteitä itsessäni.
Haluaisin olla burgeri!!!!!!! Mutta kun en saa mitenkään riittäviä pisteitä, vaikka kuinka täyttelen eri tavalla!!!!
Aikaa meni 1 min ja 1 sek, pojoja 101.
109, ei Aspergeria. Diagnosoitu vaikea ADHD kylläkin.
Ihmissuhteet ovat aina olleet heikko kohtani, enkä jaksa olla kauaa ihmisten kanssa, vaan viihdyn erittäin hyvin yksin tai siipan kanssa. Olen erittäin eläinrakas.
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 57 sekuntia ja testipistemääräsi on 122 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille.
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 19 sekuntia ja testipistemääräsi on 90 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
Mulle tuli 121 eli mun kusipäätutka ei aina toimi ja se on tehnyt elämän vaikeammaksi mulle eli oon saanut ala-arvoista kohtelua osakseni. Olen kielellisesti lahjakas nainen ja niin muut kuin itsekin ovat pitäneet minua erikoisena. Ja akkua pitää aina välillä ladata yksinäisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli 121 eli mun kusipäätutka ei aina toimi ja se on tehnyt elämän vaikeammaksi mulle eli oon saanut ala-arvoista kohtelua osakseni. Olen kielellisesti lahjakas nainen ja niin muut kuin itsekin ovat pitäneet minua erikoisena. Ja akkua pitää aina välillä ladata yksinäisyydessä.
Lisäksi minusta mikään muu ei ole niin vaikeaa maailmassa kuin ihmissuhteet, teennäisyys on syvältä ja en osaa vetää roolia.
76 pistettä, ei aspergeria. Tiesin, sillä tunsin erään, jolla on.
83 pistettä, testiin kului 2 minuuttia 19 sek.
Mulla on ADHD, joten jotkut kysymykset meni tuolla ristiin sen kanssa, ja niistä tuli "täydet pisteet"
149 pistettä, hups. Olen introvertti, ja on minulle eräs nainen, jonka veli, isä ja tytär ovat asseja sanonut että olen selkeästi assi, diagnoosia ei tosin ole.
"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 35 sekuntia ja testipistemääräsi on 111 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille."
Kuinkahan paljon masennus, yksinäisyys ja sosiaalisten tilanteiden pelko vääristävät tulosta? N37
Vierailija kirjoitti:
115 pistettä. En usko, että minulla on asperger, mutta olen kyllä introvertti.
Miksi asperger ja introverttius aina rinnastetaan? Tai as-epäily kuitataan sillä että joku on vain introvertti? Eihän niissä ole samasta asiasta kysymys.
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 46 sekuntia ja testipistemääräsi on 99 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.