Tee tämä ASPERGER-testi ja kerro, paljonko sait pisteitä
Itse en ole ollut testeissä, mutta minulta on usein netissä kysyttykin, onko minulla asperger, joten päätin sitten tehdä testin. Sain 140 pistettä, eli hyvin paljon, mikä viittaa siihen, että minulla voi hyvinkin olla aspergerin syndrooma.
Tässä testi:
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Nettitesti ei kerro mitään, koska Aspergerin oireet voivat olla myös oireita toisista mielisairauksista, kuten ADHD, masennus, persoonallisuushäiriö, ym... Myös miten ihminen on lapsena sosialisoitu muiden kanssa on paljon merkitystä hänen persoonan kehittymisessä ja siinä miten hyvin tulee toimeen toisten kanssa. Aspergerithan ajattelevat maailman huomattavasti eritavalla ja sen yleisemmin näkee heidän puheistaan ja käyttäytymisestä. Myös introvertti persoonalla on paljon samoja piirteitä kuin Aspergerilla, mutta ei se tee Aspergeriksi. Suomalaisissa tuo introvertti puoli näkyy aika vahvasti, varsinkin kun vertaa suomalaisia amerikkalaisiin.
Seura tekee kaltaisekseen. Huomasin etten ole amerikassa asuessani yhtään introvertti.
Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 45 sekuntia ja testipistemääräsi on 88 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 38 sekuntia ja testipistemääräsi on 127 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma. :E