Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Ja nimenomaan tuo kieltäminen ja negatiivinen huomio, oli se, minkä perässä oli. Kertakaikkiaan omituista.
Saattoi olla joku seksuaalinen juttu. Vihainen ja käskevä nainen kiihottaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei nyt oo mikään megajuttu, mutta nuorempana likkakaveri kävi usein kylässä kun halus kaupunkiin ja baariin. Hänellä oli aina kovasti vaatimuksia mitä syödään ennen lähtöä ja seuraavana päivänä. Ei osallistu ruokakuluihin ollenkaan, ehkä 1 siiderin baarissa tarjos.
Mulla sillon pieni asunto, ei pyykkikonetta kotona. Hän ei tuo koskaan lakanoita tai pyyhettä mukanaan joten mulle tuli aina kamala pyykkivuori kun hän käy.
Ei suostunut nukkumaan vieraspatjalla vaan halus pimeeseen makkariin mun sänkyyn, minä nukuin valosassa olohuoneessa patjalla.
Hän löys baarista jonku kundin ja ehdotti että minä menisin jonnekin muualle yöksi tai tulisin vasta aamulla kotiin että he saavat olla rauhassa. Tämä oli viimeinen pisara, ilmotin että mene hotelliin. Hän oli ihan raivona että en voi joustaa ku oli kuulemma mun paras ystävä (en kyllä niin sanonut koskaan).
Kaveri yritti ehdotella vielä monta kertaa että tulis viikonlopuks mut kerroin että mulla on miesystävä ja me olemme kaksin kotona (vaikkei oikeesti ollu).Vaikka vieraasi kuulostaa monessa mielessä ikävältä tapaukselta, niin tähän liittyen tuli mieleen, että omilla vanhemmillani sekä heidän ystävillään ja useilla minua vanhemmilla sukulaisilla on sellainen tapa, että aina tuodaan omat lakanat ja pyyhkeet.
Minusta tämä on vähän hassua, varsinkin kun se toisinaan tarkoittaa liinavaatteiden raahaamista julkisilla kulkuvälineillä jopa toiseen maahan, sekä isompaa matkalaukkua jotta kaiken saa mahtumaan.
Asun tällä hetkellä toisessa maassa, ja tännekin äitini olisi aina raahamassa omia lakanoita.
Kuitenkin on paljon pienempi vaiva pestä yksi ylimääräinen koneellinen pyykkiä kuin tehdä kaikki edellämainittu.
Jos ei ole pesukonetta, tässä on tietenkin oma vaivansa, mutta en silti odota vieraani roudaavan omia liinavaatteitaan. Jos kyseessä on usein toistuvat vierailut, niin sitten olisi kohteliasta edes auttaa pyykin pesussa jollain tavalla.
Mä tuon nykyisin omat lakanat kavereille kylään. Heidän lakanat kelpais kyllä muuten mutta olen nykyisin niin allerginen hajusteille etten pysty nukkumaan jos lakanat on pesty normipesuaineella. Silmät kutisee, hengenahdistusta jne. kun pää on tyynyä vasten. Yritä siinä nukkua kun pitää hieroa silmiä koko ajan. :/
Jos olisit oikeasti noin allerginen hajusteille, et pystyisi olemaan edes kylässä paikassa, jossa on mitään hajustetulla pesuaineella pestyä.
Kaverini tuli kylään muksunsa kanssa, olivat luonani noin viikon verran. Koko sen ajan jouduin huolehtimaan sekä omasta että kaverini lapsesta. Kaverini poika oli erittäin vilkas ja oli koko ajan menossa tekemään pahojaan, esim. repi vaatteita ja tavaroita kaapeista lattialle, heitteli esineitä, astioita ja ruokia, kaateli mehua sänkyyni, särki ikkunan, yritti karata takapihan ovesta jatkuvasti. Kaikkein pahimpana pidin sitä, että poika keksi ruveta jahtaamaan ja potkimaan koiraani. Koira pakeni sängyn alle turvaan, mutta aina kun yritti tulla pois, oli poika heti menossa potkimaan. Itse hyppäsin tottakai väliin estämään potkimisen ja jouduin jatkuvasti seuraamaan poikaa, että kerkeän estää tuhot. Mitä teki hänen äitinsä, ei kieltänyt lastaan, ei mennyt siivoamaan jälkiä, vaan hän istui takapihan parvekkeella, puhui puhelimessa ja poltti ketjussa. Yhtenä päivänä hän keksi mennä panemaan naapurini kanssa ja jätti lapsensa minun vastuulleni. Kun vihdoin lähtivät ja vein heidät juna-asemalle, istuin pitkään autossa yksikseni ja mietin miten hän pärjää yksin lapsensa kanssa. Olin erittäin väsynyt. En ole nähnyt häntä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huooooohhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen työkaveri oli vaimonsa kanssa ensi kertaa kylässä. Olin laittanut salaattia ja ison kasvispiiraan.
Kahvien jälkeen pariskunta yllättäen penkoi jääkaappiamme ihmetellen, että "eikö teillä oikeasti ole täällä mitään kunnon ruokaa, esim makkaraa?" Heidän teki mieli makkaraa..
Katsoimme mieheni kanssa toisiamme hölmistyneinä. Tämä oli vielä eka kerta, kun olivat meillä, ja he tiesivät, että olemme kasvissyöjiä.
Kaapeille ei tietenkään kylässä ole asiaa, se oli tosi tärkeää tässä tarinassa mutta mitäpä itse tuumaisitte kylässä jos siellä olisi ainoastaan lihaa tarjolla? En ymmärrä näitä pakolla kasviksia ja teetä tarjoilevia ihmisiä. Voisko joskus ajatella myös niitä vieraita? Tee ensi kerralla lisäksi vaikka kinkkupiirakka? Ei kaikki halua syödä pelkkiä rehuja.
Vähän ohis, mutta miten nykyajan ihmiset tuupertuu maahan heti jos yhdellä aterialla tai kahvihetkenä ei olekaan tarjolla punaista lihaa? Olen ihan tavallinen sekaruoan syöjä, mutta omassa lapsuudessa ysärillä oli ihan normaalia että ruokana oli joskus pinaattikeittoa tai muuta kasvisruokaa eikä siitä kukaan silloin murtunut palasiksi.
Ne ovat niitä ammattiloukkaantujia, jolle mikä tahansa "woke" juttu on punainen vaate. Punaisen lihan syömisestä on tullut poliittinen valinta, pitää syödä oikein uhallakin lisää punaista lihaa, ettei vegaanit pääse hyppimään silmille.
Huomaa kyllä kenellä ne vinksahtaneet asenteet ovat. Et pystyisi peittelemään vihaasi, vaikka kaikkesi yrittäisit.
Vierailija kirjoitti:
Huooooohhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen työkaveri oli vaimonsa kanssa ensi kertaa kylässä. Olin laittanut salaattia ja ison kasvispiiraan.
Kahvien jälkeen pariskunta yllättäen penkoi jääkaappiamme ihmetellen, että "eikö teillä oikeasti ole täällä mitään kunnon ruokaa, esim makkaraa?" Heidän teki mieli makkaraa..
Katsoimme mieheni kanssa toisiamme hölmistyneinä. Tämä oli vielä eka kerta, kun olivat meillä, ja he tiesivät, että olemme kasvissyöjiä.
Kaapeille ei tietenkään kylässä ole asiaa, se oli tosi tärkeää tässä tarinassa mutta mitäpä itse tuumaisitte kylässä jos siellä olisi ainoastaan lihaa tarjolla? En ymmärrä näitä pakolla kasviksia ja teetä tarjoilevia ihmisiä. Voisko joskus ajatella myös niitä vieraita? Tee ensi kerralla lisäksi vaikka kinkkupiirakka? Ei kaikki halua syödä pelkkiä rehuja.
Onko oikeasti olemassa ihmisiä, joiden on pakko saada lihaa joka aterialla ja välipalalla?
Voisko vähän katsoa peiliin tuossa kohtaa, ja kysyä miksei voi kokeilla jotain kasvisruokaa edes joskus?
Kokeilisit itse joskus syödä lihaakin, niin aivosi saattaisivat alkaa toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaverini vei kerran vaatehuoneestani Zara-kaupan paperipussin. Siis pelkän sen ruskean pussin, jossa ei sisällä ollut mitään enkä huomannut, että muuta olisi mukaan lähtenyt. En viitsinyt kysyä, koska pussilla ei ollut mitään arvoa minulle, se oli vaan jäänyt vaatehuoneeseen ostoksilla käynnin jälkeen. Ihmetytti kuitenkin, miksi joku haluaisi pelkän vaatekaupan paperipussin kun kyse ei edes ollut mistään Chanelista. :D
Eli pussilla ylpeily olis ollut ok, jos se olis ollut tarpeeksi hienolla tuotemerkillä varustettu?
Siis mulla käynyt ihan sama joulusuklaakalenteri episodi. Vieras oli kylläkin 4 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin mieheni kanssa parikymppisiä, kun miehen isosisko perheineen tuli meille kylään yön yli etelänreissulta palatessaan. Kutsuivat vähän kuin itse itsensä, he asuvat useamman tunnin ajomatkan päässä ja me taas "kätevästi" pääkaupunkiseudulla. Ongelma vaan oli se, että kämppämme on pienehkö kolmio, ja nyt meidän piti raivata nukkumapaikat vielä kahdelle aikuiselle ja kolmelle alle kouluikäiselle lapselle. Hotelli ei kuulemma tullut näille kysymykseenkään, vaikka heillä ei ole rahasta pulaa. Mieheni ei kehdannut kieltäytyä ja totesi minulle, ettei pikkulapsiperhettä voi pitkän lentomatkan jälkeen pistää vielä tien päälle, vaan parempi että lepäävät meillä yhden yön.
No, nukkumajärjestelyt sujuivat vielä suht kivuttomasti - meillä ei tosin ollut tarpeeksi petivaatteita omasta takaa, joten lainailtiin kavereilta. Seuraava päivä oli kuitenkin hirveä. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tuo perhe oli meillä kylässä, ja nyt heidän huono käytöksensä paljastui. Kotonaan sisko ja miehensä ovat kyllä siistejä ja erittäin tarkkoja käytöstavoista, mutta nyt mistään tuosta ei näkynyt jälkeäkään. Vanhin lapsi arvosteli kovaan ääneen kotiamme: "Onpa pieni, meidän koti on paljon isompi", "Onpa ruma keittiö" jne. Keskimmäinen vaati kovaan ääneen milloin mitäkin herkkua ja penkoi kaappejamme. Vanhemmat eivät reagoineet näihin mitenkään, vaikka näkivät ja kuulivat kaiken. He myös aiheuttivat hirveän sotkun, muun muassa nuorimmaista syötettäessä lattialle ropisi kurkunpaloja, leivänmuruja ja ties mitä. Kun tarjosimme jälkkäriksi suklaata, lapset vaeltelivat ympäri asuntoa puoliksi syödyt suklaat käsissään ja lähmivät kaikkea.
Kuka sitten lopulta siivosi jäljet? Minä ja mieheni tietysti. Ja siskolta tai mieheltään ei herunut majoittamisesta kiitoksen sanaa vierailun aikana tai jälkikäteenkään. Kun perhe oli lopulta hirveällä huudolla ja tohinalla ulostautunut kotoamme, olin itkun partaalla ja sanoin miehelleni, että nuo eivät sitten enää meille tule, ennen kuin ovat opetelleet käytöstapoja. Eivätkä ole tulleetkaan, tosin eivät ole itsekään sitä (onneksi) ehdottaneet.
Kuka idiootti antaa tuollaisille lapsille suklaata omassa kodissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin mieheni kanssa parikymppisiä, kun miehen isosisko perheineen tuli meille kylään yön yli etelänreissulta palatessaan. Kutsuivat vähän kuin itse itsensä, he asuvat useamman tunnin ajomatkan päässä ja me taas "kätevästi" pääkaupunkiseudulla. Ongelma vaan oli se, että kämppämme on pienehkö kolmio, ja nyt meidän piti raivata nukkumapaikat vielä kahdelle aikuiselle ja kolmelle alle kouluikäiselle lapselle. Hotelli ei kuulemma tullut näille kysymykseenkään, vaikka heillä ei ole rahasta pulaa. Mieheni ei kehdannut kieltäytyä ja totesi minulle, ettei pikkulapsiperhettä voi pitkän lentomatkan jälkeen pistää vielä tien päälle, vaan parempi että lepäävät meillä yhden yön.
No, nukkumajärjestelyt sujuivat vielä suht kivuttomasti - meillä ei tosin ollut tarpeeksi petivaatteita omasta takaa, joten lainailtiin kavereilta. Seuraava päivä oli kuitenkin hirveä. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tuo perhe oli meillä kylässä, ja nyt heidän huono käytöksensä paljastui. Kotonaan sisko ja miehensä ovat kyllä siistejä ja erittäin tarkkoja käytöstavoista, mutta nyt mistään tuosta ei näkynyt jälkeäkään. Vanhin lapsi arvosteli kovaan ääneen kotiamme: "Onpa pieni, meidän koti on paljon isompi", "Onpa ruma keittiö" jne. Keskimmäinen vaati kovaan ääneen milloin mitäkin herkkua ja penkoi kaappejamme. Vanhemmat eivät reagoineet näihin mitenkään, vaikka näkivät ja kuulivat kaiken. He myös aiheuttivat hirveän sotkun, muun muassa nuorimmaista syötettäessä lattialle ropisi kurkunpaloja, leivänmuruja ja ties mitä. Kun tarjosimme jälkkäriksi suklaata, lapset vaeltelivat ympäri asuntoa puoliksi syödyt suklaat käsissään ja lähmivät kaikkea.
Kuka sitten lopulta siivosi jäljet? Minä ja mieheni tietysti. Ja siskolta tai mieheltään ei herunut majoittamisesta kiitoksen sanaa vierailun aikana tai jälkikäteenkään. Kun perhe oli lopulta hirveällä huudolla ja tohinalla ulostautunut kotoamme, olin itkun partaalla ja sanoin miehelleni, että nuo eivät sitten enää meille tule, ennen kuin ovat opetelleet käytöstapoja. Eivätkä ole tulleetkaan, tosin eivät ole itsekään sitä (onneksi) ehdottaneet.
Pakko vielä paasata, mutta lisään vielä, että tuo perheen isä jopa naureskeli joillekin esikoisensa törkeille kommenteille. Kyseessä vielä kuusivuotias, joten ei mikään ihan pikkulapsi kuitenkaan. Ja noita lapsia ei tietenkään voinut huonoista tavoista syyttää, vaan syypää olivat nuo sisko ja miehensä, jotka eivät mitenkään hillinneet heitä 🙈
Itse olin tuossa tilanteessa niin väsynyt, että yritin kai jotenkin etäännyttää itseni tilanteesta, mutta heidän lähdettyään kihisin kiukusta. Olin myös nuori eikä meillä ollut vielä omia lapsia, joten en osannut noihin porsasteluihin oikein puuttua. Nyttemmin olen kuitenkin välillä ojentanut noita lapsia sanallisesti, kun ovat käyttäytyneet huonosti ja vanhempansa eivät ole taaskaan välittäneet asiaan itse puuttua. Onneksi asuvat kaukana, joten tekemisissä ei tarvitse olla turhan usein.
Siis eihän niiden pitänyt tulla teille enää ennen kuin ovat oppineet tapoja?
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni tunkee (liian) usein meille kylään ison ja vilkkaan koiransa kanssa. Itsellänikin ollut aikoinaan koiria, tykkään kyllä niistä, mutta en omassa kodissani enää.
Vaikka pistän kaikki mahdolliset ovet kiinni mihin en halua koiraa, kaverini saattaa esin kurkata lastenhuoneeseen, koira perässä ja hyppää suoraan hiekkasine karvoineen lapsen sängylle, kaveri ei sano mitään, eikä tajua vaikka sanon että laitetaanko ovi kiinni ni ei oo joka paikka karvoja täynnä.
Meillä isot melkein lattiaan asti ulottuvat ikkunat jotka on metrin korkeudelle täynnä nenän jälkiä ja sylkeä vierailun jälkeen. Kaveri antaa koiransa kusta talon seinälle, portin pieleen jne. Eikä reagoi mitenkään vaikka mainitsin siitä, seuraavalla kerralla sama uudelleen.
Kerran ulkoilureissun jälkeen tultiin meidän pihaan, koiralla joku pieni haava jalassa ja sanon että juodaan päiväkahvit terassilla ettei verta tule sisälle. Sanoin että tuon vettä ja tassun puhdistustarpeet ulos. Kaveri jäi istuskelemaan ulkoterassille ja minä menen laittamaan nopsaan tarjoilut. Kohta ovi aukee ja koira pyyhältää riemukkaasti veritassuineen sisälle, ravistelee vielä hiekat turkistaan, sotkee tietysti sekunnissa kaikki paikat ennenkun sain otettua sen kiinni. Kaveri vaan tuumas että tulin hakemaan koiralle vettä, ei reagoi verijälkiin lattialla / matolla mitenkään vaan veden saatuaan painuu ulos aurinkotuoliin lojumaan ja kahvia odottelemaan.Kaveri on muuten mukava enkä haluis katkasta välejä enkä loukata, mutta pakko on sanoo kohta suoraan että en halua koiraa ainakaan sisälle.... ja ihan varmaan saan vaan itselleni niuhon maineen ja kaveri suuttuu.
Kaksi sanaa: Rakki ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on käynyt viime aikoina useita vieraita jotka ovat viipyneet meillä pidempään, esim. miehen äiti oli meillä viikon ja miehen ulkomailla asuva ystävä neljä päivää.
Meillä on vierashuone jossa on vuoteeksi taittuva sohva.
Jätän aina vieraille puhtaat ja viikatut lakanat ja pyyhkeen sängylle ja avustan sängyn petaamisessa. Meillä on myös tarkoitusta varten ostettu vierastyyny ja -peitto, eli ei mitään omasta käytöstä poistettuja tahraisia ja linttaan nukuttuja ällötyksiä.
Nyt viimeiset pari vierailua on ollut niin, että kun olen kysynyt sängyn petaamisesta ja alkanut hoitaa asiaa, vieraat ovat sanoneet, ettei sänkyä tarvitse pedata ja miehen äiti jopa esti sen. Miehen ystävä kävi vuodesohvalle nukkumaan ilman edes lakanaa allaan ja ei-vesipestävä koristetyyny tyynynään. Miehen äiti puolestaan valitteli selkäkipua ja kävi nukkumaan olohuoneen sohvan divaanipalan päälle ilman lakanaa, sohvatyyny päänsä alla ja huopa peittona.
Saatan kuulostaa nipottajalta, mutta minusta tämä on vähän outoa. Lakanat eivät ole vain mukavuutta varten, vaan niiden tarkoitus on myös suojata sänkyä ja vuodevaatteita. En pidä
siitä, että joku nukkuu sohvalla monta yötä niin että mahdollinen hiki kuivuu verhoiluun ja kuola imeytyy sohvatyynyihin.
Mitä pahaa on siinä, jos laitetaan oikeat lakanat? Luulisi sen olevan mukavampaakin niin.Tuollaiset vuoteeksi taittuvat sohvat ovat niitä pahimpia nukkumapaikkoja. Mieluimmin sitä nukkuu vaikka lattialla jonkun patjan päällä.
Meillä vieraat nukkuvat oikeissa sängyissä, ja vuoteet pedataan aina valmiiksi.No joo, me asumme kahden makuuhuoneen asunnossa, joista toinen vierashuone palvelee myös työhuoneena silloin kun vieraita ei ole, eli ei olisi käytännöllistä tukkia tilaa sängyllä jota käytetään silloin tällöin.
Vuodesohviakin on erilaisia. Meidän sohvamme on laadukas ja siinä on oikea patja rungon päällä, eli varavuoteeksi varsin hyvä.
Niin pitkälle en ole valmis menemään että luovuttaisin oman sänkyni vieraille moneksi päiväksi.1764
Tulihan se totuus lopuksi. Ei se laadukas vuodesohva ole sängyn väärtti.
Jos et usko, niin kokeile itse nukkua siinä ja huomaat eron.
Hah. Me saatetaan miehen kanssa laittaa peti olkkariin ja välillä mennyt jopa viikkoja nukkuen siinä :D vaihtelu virkistää. Seksikin on joskus hauskempaa sohvalla. Ikea Söderhamn palasoffa on ihan paras nukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävellyt kengät jalassa keittiön matolla ja muutenkin ympäriisä asuntoa. Vetänyt vessanpöntön kansi auki. Istunut ulkovaatteet (takki) päällä sohvalle. Ei nyt mitään aivan pöyrityttävän kauheaa, mutta ei tulisi itselle mieleenkään tehdä kenenkään kodissa mitään noista. Tiedän myös ettei kaikki ihmiset välitä tällaisista asioista, mutta ehkä ne ihmiset voi tämän viestin myötä tajuta, että ehkäpä jotkut ihmiset saattaa välittää tällaisista asioista. :)
Vihaan myös sitä kun ihmiset vetävät pönttöä kansi auki ja törkeimmät tapaukset eivät pese käsiään. Oman pienen asuntonsa ääniin on tottunut ja herättää huomion, kun heti vessanvedon jälkeen painellaan suoraan vessasta ulos ilman hanan avaamista...
On muuten huomattavan yleistä tuo pöntön vetäminen ilman kantta. Itse näen sen seuraukset ihan omin silmin, kun vessanpöntön viereinen valkea seinä on täynnään keltaisia roiskeita aina näiden henkilöiden vierailun jälkeen. Maalaisjärjenkin pitäisi toki sanoa, että se kansi on pöntössä ihan syystä eikä koristeena. Kaikki vessassa olevat pyyhkeet, mahdolliset hammasharjat (jos joku niitä lavuaarin reunalla pitää), tasot jne. ovat siinä ulosteen- ja virtsansekaisessa vesiroiskeessa.
Ehkä joitain vain viehättää katsoa kun se oma pissa tai kakka pyörii siellä vesipyörteessä ja sen takia ei raaski laittaa kantta vetäessä kiinni? Muuta syytä en keksi.
Ei se vessanpönttö sinne seinälle roiski, vaikka sen vetäisi kansi auki. Ne on kusseet pitkin seiniä.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi tunkee joka asiaan nokkansa, yrittää sisustaa kotiamme, antaa auliisti ohjeita ja neuvoo kotiasioissa vaikka ollaan jo +35 v koulutettuja aikuisia. Mielipide on joka asiaa ja se pitää tuoda julki.
Olimme kerran loma matkalla keväällä ja hän oli sillä aikaa laittanut rivarin etupihamme uusiksi, rapsutellu kiveyksen puhtaaksi vaikka minä olin sanonut että tykkään siitä sammaloituneesta, haravoinu ja istuttanut mieleisensä räikeän vöriset kukat ja tuonu sellasen järkyttävän valkosen muoviamppeli roikkumaan katosta.
Joo....ihan ilman meiltä lupaa kysymättä.Hän vaan halus puuhasteltavaa ja ajatteli auttaa mut hänen makunsa istutusten suhteen oli hiukan eri kuin meillä.
Suutuin niin että oli pakko mainita asiasta. Sitten hän suuttui siitä että minä suutuin hänelle ja sanon asiasta eikä arvosteta hänen apua ja sit oltiin suutuksissa kaikki vähän aikaa.Edelleenkään n 7v kuluttua hän ei ymmärrä tehneensä mitään väärin.
Aika pitkään olette koulussa viihtyneet, jos.kerran + 35v olette kouluttautuneet.
(35+ tarkoittaa yli 35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävellyt kengät jalassa keittiön matolla ja muutenkin ympäriisä asuntoa. Vetänyt vessanpöntön kansi auki. Istunut ulkovaatteet (takki) päällä sohvalle. Ei nyt mitään aivan pöyrityttävän kauheaa, mutta ei tulisi itselle mieleenkään tehdä kenenkään kodissa mitään noista. Tiedän myös ettei kaikki ihmiset välitä tällaisista asioista, mutta ehkä ne ihmiset voi tämän viestin myötä tajuta, että ehkäpä jotkut ihmiset saattaa välittää tällaisista asioista. :)
Vihaan myös sitä kun ihmiset vetävät pönttöä kansi auki ja törkeimmät tapaukset eivät pese käsiään. Oman pienen asuntonsa ääniin on tottunut ja herättää huomion, kun heti vessanvedon jälkeen painellaan suoraan vessasta ulos ilman hanan avaamista...
On muuten huomattavan yleistä tuo pöntön vetäminen ilman kantta. Itse näen sen seuraukset ihan omin silmin, kun vessanpöntön viereinen valkea seinä on täynnään keltaisia roiskeita aina näiden henkilöiden vierailun jälkeen. Maalaisjärjenkin pitäisi toki sanoa, että se kansi on pöntössä ihan syystä eikä koristeena. Kaikki vessassa olevat pyyhkeet, mahdolliset hammasharjat (jos joku niitä lavuaarin reunalla pitää), tasot jne. ovat siinä ulosteen- ja virtsansekaisessa vesiroiskeessa.
Ehkä joitain vain viehättää katsoa kun se oma pissa tai kakka pyörii siellä vesipyörteessä ja sen takia ei raaski laittaa kantta vetäessä kiinni? Muuta syytä en keksi.
Ne roiskeet tulee siitä kun miehet kusee seisaaltaan, vetovaiheessa ei kuulu tulla mitään roiskeita pytystä. Jos tulee niin pytyssä tai viemärissä on joku vika. Muutenhan kannen sisäpuoli olis täynnä läikkiä. Meillä kaikki kusee istualtaan, myös vieraat.
Varmasti se kusikin roiskuu joillain miehillä seinille, mutta kyllä sieltä pytystä tulee myös joka paikassa vetäessä pisaroita. Jos vedät pöntön kansi kiinni, niin kyllä siellä kannen alapuolella näkyy sen jälkeen pisaroita.
Mikä ihmeen pakkomielle sulla on siihen pytyn kanteen.
Ei sieltä mitään seinille asti roisku.
Siskoni ja hänen silloinen miesystävänsä tulivat käymään ja toivat yllättäen mukanaan heidän ystävänsä, joka oleili heidän luonaan muutaman päivän. Kahvipöydässä istuskellessame siskoni miesystävänsä kanssa kehuskelivat tätä ystäväänsä oikein maireasti, esim. kuinka tämä xx on niin taitava kaikessa ja hyvässä työssä jne.
Kuuntelin heidän juttujaan vähän hämmentyneenä kunnes selvisi, että he yrittivät parittaa minua tämän tyypin kanssa. Oli ihan mukavan oloinen mies, mutta paria meistä ei tullut.
Kerran tämä sama pariskunta yritti jopa parittaa silloista kämppistäni siskoni exän veljen kanssa.
Minkähäntasoinen pösilö tälleKIN palstalle on muutaman tunnin aikana pesiytyny kun joka kommentin haukkuu ja vastaväittää. Jos ei ole mitään fiksua sanottavaa niin pysy poissa ja sivistä vaikka itseäsi edes vähän tyh....äpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne roiskeet tulee siitä kun miehet kusee seisaaltaan, vetovaiheessa ei kuulu tulla mitään roiskeita pytystä. Jos tulee niin pytyssä tai viemärissä on joku vika. Muutenhan kannen sisäpuoli olis täynnä läikkiä. Meillä kaikki kusee istualtaan, myös vieraat.
Kyllä muuten tulee roiskeita vetämisestä ilman kantta: ei ole ollut miesvieraita ja silti seinä pisaroita täynnä ihan siitä, että neidit ja rouvat vetävät pönttöä kansi auki. Pisarat sikseen: sitä laajalle alueelle pöllähtävää paska-aerosolien määrää ei auta kiistää, siitä on vaikka kuinka monia tieteellisiä tutkimuksia ja korona-aikaan julkiset wc:t olivat juuri tästä syystä yksi mahdollinen tartuntalähde. Googlettakaa vaikka 'toilet plume'.
Vierailija kirjoitti:
Itse saattaisin reagoida aika vihaisesti, jos joku kuvittelisi voivansa kävellä ulkokengät jalassa kodissani.
Vierailija kirjoitti:
Minkähäntasoinen pösilö tälleKIN palstalle on muutaman tunnin aikana pesiytyny kun joka kommentin haukkuu ja vastaväittää. Jos ei ole mitään fiksua sanottavaa niin pysy poissa ja sivistä vaikka itseäsi edes vähän tyh....äpää.
Omalta kohdaltasi taso löytyy peiliin vilkaisemalla. Tosin ihan eri asia on ymmärrätkö omaa pösilöyttäsi, jota ylimieliseksi tarkoittamasi kommenttisi oikein huokuu.
Siis menivät jomman kumman äidin luokse yöksi.