Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
2201/2728 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffasin erään tyypin ja ajattelin että voisi tutustua. Tyyppi tuli käymään, taksilla, joka jätti kilometrin päähän. Ihmettelin asiaa. No, selvisi myöhemmin että oli pa. eikä taksi suostunut pidemmälle ilmaiseksi ajamaan. Minulla oli pannulla paistettuja kyljyksiä ja  ajattelin syödä niitä myöhemmin. Kun minun piti mennä hoitamaan eläimiäni ,tyyppi söi ne sillä aikana.. Oli edellisenä päiväna sanonut että syö ex collegan kanssa ennen tuloaan, ei siis ollut syönyt ja uskon ettei ex collega halunnut tarjota tälle sankarille

Tyyppi tahtoi saunaa ja sai mennä. Kun myöhemmin menei saunaosastolle, oli kuraa lattialla ja vettä roiskittu ympäri isoa kylppäriä. Jopa kassiin, jossa oli minun uintivarusteeni. Oli siirtänyt kissojen hiekkalaatikot takaoven edestä ja lampsinut ulkona likamassa jalkansa. Tyyppi pyysi alkoholia illan aikana minulta ja silti löysin tyhjän vieraan  viinapullon ulkonta vierailun jälkeen. 

Sai häipyä elämästäni ja sain tietää, että oli potkut saanut  poliisista

Vierailija
2202/2728 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaalinut kauniin sohvapöydän pintaa ja aina kieltänyt omia lapsia ajelemasta pöydän päällä pikkuautoilla. Sukulaisperheen lapsi sai kuitenkin tehdä tätä omien vanhempiensa silmien alla, kunnes ehdin hätiin. Naarmut ovat vieläkin jäljellä.

Yleisesti ärsyttävä asia on se, että kyläilevät lapset juoksevat leluja kolistellen pitkin rappujen kaiteita saaden aikaiseksi kunnon kolhuja ja maalin säröjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2728 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko saada 20% osuuden pitämäni pihakirppiksen voitosta sillä verukkeella että hän on naapuri!

Et kai maksanut?

Vierailija
2204/2728 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko vahtia naapurinini ulkomaan matkan ajan tanskandoggia 4,5 kk ajan "kun hän maksaa ruoat ja onhan se sinullekin seurana". En suostunut, tuli paha olo.

Ärsyttää nuo, jotka ovat tekevinään palvelusvaatimuksillaan hyvän työn, tarjoavat muka vaihtelua, seuraa ja sisältöä elämään.

Vierailija
2205/2728 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten tytöllä oli huoneessaan joku yökylässä luvatta: yrittivät kyllä olla hiljaa ja huomaamattomia, mutta huomasin kyllä. Tämä sankari oli lähtiessään tehnyt tarpeensa eteisessä kumisaappaaseen! Tätä ihmettelen vieläkin, vaikka tapahtumasta on jo vuosia. WC:n ovi oli lähes vieressä! Ei auttanut kuin polttaa saappaat ja hankkia uudet!

Vierailija
2206/2728 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespari heittäytyi 69:iin saunan eteisessä

Vierailija
2207/2728 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun meillä oli syntymäpäiväjuhlat ja oltiin tarkkaan mietitty juhlaan sopiva taustamusiikki, niin eräs vieraista sanoi: "Kyllä kauheaa musiikkia" ja vaihtoi soittimeen oman CD-levynsä. Silloin paloin käämit ja nappasin sen sieltä oitis pois ja vaihdoin meidän valitseman musiikin takaisin. Muut vieraat kiittelivät nimenomaan sitä meidän valitsemaa musiikkia, mutta tämä yksi kävi vaihtamassa omansa tilalle. Lisäksi pitkin iltaa kävi laittamassa musiikkia hiljaisemmalle, "kauheaa musiikkia".

Mitähän sorttia tämä teitin taustamusiikki oli?

Vierailija
2208/2728 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui yhden kaverin mökillä. Eräs toi yhteisesti juotavaksi paremman luokan viskipullon. Yksi vieraista lähti aikaisemmin kuin muut ja hänen lähdettyään oli pullokin häipynyt. Itsevajattelisin, että juomattomat alkoholit, joita ei omistaja halua ottaa matkaan, jäävät isännälle.

Vierailija
2209/2728 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tunki kotiini kutsumatta vieraan tyypin kanssa. Heräsin raiskaukseen.

Vierailija
2210/2728 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 45 vuoden kukaan tullut kotiini hillumaan tai vaatimaan. Uskomattomia kumipäitä, mitä oon lukenut ja ihmettelen että talonomistaja antaa mellastaa ja potkuri. Persehaarasta pihalle heti, poliisi poistamaan jos ei muuten uskota.

Vierailija
2211/2728 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavaperhe oli meillä ja perheen kolmea lasta, jotka olivat 6-10v eivät vanhemmat kieltäneet yhtään ja kun minä miehen kanssa sitten komensimme heitä, niin vanhemmat suuttuivat meille ja sanoivat vain, että "Lapset ovat lapsia ja kyllä se on täysin ymmärrettävää, että uusi paikka kiinnostaa ja sitä pitää saada tutkia". Ehkä niin, mutta ei meillä kyllä omatkaan lapset saa suurin piirtein heitellä kissan kupista kuivaruokia pitkin keittiön lattiaa, kaataa kokonaista kalanruokapurkkia akvaarioon ja mennä tutkimaan kirjahyllyssä olevia kirjoja heitellen niitä sitten pitkin lattioita. Sitten perheen isäntä vielä yritti sytyttää sähkötupakan meillä kotona ja väitti ihan tosissaan, että se on kauhkoja avaavaa ja hengitystä helpottavaa astmalääkettä. Minulla itsellä sattuu olemaan astma ja kyllä tunnistan lääkeinhalaattorin sähkotupakasta.

Ai kamala. Minulla sukulaisperhe tuli käymään, ei ensimmäistä, mutta ehkä viimeistä kertaa (kunnes lapset vähän kasvaneet). Heillä 4-v ja 2-v, eivätkä he ollenkaan katso mitä lapset tekevät meillä vieraillessaan. Viimeinen tikki oli kerta, kun nuorimmaiselle annettiin maissinaksu, sitähän se mutusteli välillä ja lähmäisillä maissinaksukäsillään koski olohuoneen tekstiileihin ja kalusteisiin. Noh eipä siinä mitään, märällä rätillähän ne lähtee pois, mutta ikävintä tässä oli se, että perheen isä vaan nauroi mulle siitä, että rätti perässä siivoan, että pitääkö olla noin "nipo". Mies on muutenkin hieman sovinistinen ja juntti, ja olen lähinnä vain sietänyt häntä. Mutta se asenne oli sellainen, että hän istuu tässä keittiön pöydässä, eikä liikauta evääkään. Perheen äiti sentäs hieman katsoi missä lapset menee. En ole enää tuon jälkeen kutsunut heitä meille kylään, "onneksi" koronakin iski sen jälkeen maailmalle.

Vierailija
2212/2728 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun meillä oli syntymäpäiväjuhlat ja oltiin tarkkaan mietitty juhlaan sopiva taustamusiikki, niin eräs vieraista sanoi: "Kyllä kauheaa musiikkia" ja vaihtoi soittimeen oman CD-levynsä. Silloin paloin käämit ja nappasin sen sieltä oitis pois ja vaihdoin meidän valitseman musiikin takaisin. Muut vieraat kiittelivät nimenomaan sitä meidän valitsemaa musiikkia, mutta tämä yksi kävi vaihtamassa omansa tilalle. Lisäksi pitkin iltaa kävi laittamassa musiikkia hiljaisemmalle, "kauheaa musiikkia".

Mitähän sorttia tämä teitin taustamusiikki oli?

Ihan varmasti se oli oikeasti kauheaa musiikkia, kukaan muu vieraista ei vaan kehdannut sanoa mitään.

Vierailija
2213/2728 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tunki kotiini kutsumatta vieraan tyypin kanssa. Heräsin raiskaukseen.

Niin kenet tässä raiskattiin?

Vierailija
2214/2728 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ramppo kirjoitti:

Luin muutaman sivun sieltä täältä ja totesin, että jos näistä tarinoista on edes 10% osittain todella tapahtuneet, niin on kyllä ihmisillä keskimäärin todella erilaisia vieraita kuin meillä.

Niin ja mitä sitten? Näinhän sitten varmaan on.

Vierailija
2215/2728 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika pientä näihin muihin verrattuna, mutta. Minulla on yksi ystävä, jonka kanssa käymme saman keskustelun kirjaimellisesti joka ikinen kerta, kun hän on luonani; mä en juo kahvia ja hän juo. Mulla ei sattuneesta syystä ole kahvinkeitintä eikä kahvia. JOKA IKINEN KERTA kun hän tulee luokseni, hän kysyy ensimmäisenä, että "oisko kahvia?" ja on joka ikinen ainoa kerta yhtä ällistynyt, kun sanon, että ei ole kun en käytä. Vieraita varten pitäisi hankkia.

Alkaa käymään jo hieman ärsyttäväksi kun ollaan kuitenkin jo monta vuotta tunnettu.

Et taida tietaa, etta kaupoissa myydaan ihmeellista ainetta nimeltaan MURUKAHVI?

Minä en ainakaan tiedä, mitä tämmöinen muru on? Ja miten liittyy asiaan.

Vierailija
2216/2728 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika pientä näihin muihin verrattuna, mutta. Minulla on yksi ystävä, jonka kanssa käymme saman keskustelun kirjaimellisesti joka ikinen kerta, kun hän on luonani; mä en juo kahvia ja hän juo. Mulla ei sattuneesta syystä ole kahvinkeitintä eikä kahvia. JOKA IKINEN KERTA kun hän tulee luokseni, hän kysyy ensimmäisenä, että "oisko kahvia?" ja on joka ikinen ainoa kerta yhtä ällistynyt, kun sanon, että ei ole kun en käytä. Vieraita varten pitäisi hankkia.

Alkaa käymään jo hieman ärsyttäväksi kun ollaan kuitenkin jo monta vuotta tunnettu.

Et taida tietaa, etta kaupoissa myydaan ihmeellista ainetta nimeltaan MURUKAHVI?

Tyhmä.

Vierailija
2217/2728 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisruokavaliovänkäyksestä tuli mieleen omat hääni. Ei tapahtunut siis sinänsä kylässä, mutta...

Olimme kutsussa pyytäneet ilmoittamaan erityisruokavaliot. Sen mukaan pyysimme sitten pitopalvelulta kakut ja ruuat erikseen näille gluteenittomille, maidottomille jne. No itse juhlissa tulikin yksi jos toinenkin vieras kyselemään meiltä, että onko tuossa pähkinää, onko enemmän gluteenitonta kun minullakin on keliakia, tuo hääkakku on suklaakakku enkä minä voi syödä suklaata ja erityisruokavalio-kakku loppui jo... 

Ihan oikeasti meinasi pää räjähtää. "Anteeksi unohdin ilmoittaa!" no sitten jäit ilman kakkua, voivoi...

Me siis tarkasti huomioitiin erityisruokavaliot häissämme, ja oli inhottavaa että esim gluteeniton kakku loppui kesken kun olikin 7 gluteenitonta 4 sijaan.

Meidän juhlissa apen oli pakko saada maistaa gluteenittomien pastasalaattia. Oli siis ihan samaa kamaa kuin gluteenillinen pastasalaatti, pastat vaan oli eri. Mutta sitä gluteenittomien ruokaakin piti tosiaan mättää lautaselle, vaikka ei ollut gluteeniton itse. Sama homma on töissä. Kun sinne tuodaan yksi paketti gluteenittomia keksejä ja kolme pakettia gluteenillisia keksejä, ne gluteenittomat maistellaan heti pois ihan normiruokavalioisten toimesta. Että ei niitä erikoisruokavalioisten ruokia aina syö edes ne keille ne on varattu.

Vierailija
2218/2728 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä.

Miksi ihmeessä pitäisi ostaa kahvia vain koska joku lokki niin vaatii. Jos hän haluaa kahvia, hän voi sitä itse ostaa. Minä ostin ystäväni luokse teetä, koska se on mukava juoda teetä, kun muut juovat kahvia. 

2219/2728 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä.

Kukaan nyt osta kotiinsa mitään kahveja. Edes muruina. Yäk.

2220/2728 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on jotain nistien juttuja. Kofeinistien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän