Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja mies haluaa viettää joka viikonlopun yhdessä

Vierailija
03.05.2024 |

Ollaan tapailtu vähän yli kuukausi.

Minulla on syviäkin tunteita, mutta mies on varovaisempi. Mutta sitten kummallakin on edellisestä suhteesta lapsi, eikä aikaa aina ole tarpeeksi, mies kuitenkin haluaisi viettää joka viikonlopun yhdessä, nukkua yhdessä. Nähdä viikolla. Itseni tekee mieli himmata, koska mies on tunneilmaisultaa varovainen.

Meillä menee tavat ristiin. Minusta tämä on aika paljon yhteistä aikaa tähän vaiheeseen. Mitä mieltä?

Kai tämä kuitenkin kertoo että mies näyttää mitä tuntee, vaikka ei siitä niin osaa puhua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sänkyyn ennen avioliittoa.

Vierailija
2/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan monta palikkaa tuntuu etsivän paikkaansa. Lapset ja kaikki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kerrot himmaamisen tarpeestasi sittenhän sen vasta näkee.

Vierailija
4/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhan monta palikkaa tuntuu etsivän paikkaansa. Lapset ja kaikki...

Eikä, olen löytänyt huikean ihmisen.

Vierailija
5/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tapailleet vasta reilun kuukauden ja kuvioissa on molempien lapsetkin. Todellakin kannattaa himmailla vielä ja tutustua toiseen rauhassa, ennen kuin lähdette mitään uusioperhe kuviota rakentamaan. 

Vierailija
6/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette tapailleet vasta reilun kuukauden ja kuvioissa on molempien lapsetkin. Todellakin kannattaa himmailla vielä ja tutustua toiseen rauhassa, ennen kuin lähdette mitään uusioperhe kuviota rakentamaan. 

Lapset ei ole kuvioissa, mies vain haluaa nähdä usein.

Vierailija
7/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan tehkö lisää lapsia kun ette osaa pysyä perheenä.

Vierailija
8/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko suhteen vai et? Miten niin mies on varovaisempi, jos haluaa nähdä koko ajan. Sinähän tässä varovainen olet ja haluat himmailla. Jäät yksin tuolla asenteella.

Vierailija
9/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää.

Vierailija
10/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään haluaisi joka viikonloppu nähdä jos viikollakin nähdään. Mutta nää on aina henkilökohtaisia miektymyksiä.

Vierailija
11/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ainakaan tehkö lisää lapsia kun ette osaa pysyä perheenä.

Mistä nämä kommentit aina tulee.

Olen ollut suhteessa 20 vuotta. Kun se ei toimi on kaikkien parasta erota.

Vierailija
12/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että suhde, kun jopa kuukauden ajan on tunnettu.

Vierailija
13/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko suhteen vai et? Miten niin mies on varovaisempi, jos haluaa nähdä koko ajan. Sinähän tässä varovainen olet ja haluat himmailla. Jäät yksin tuolla asenteella.

Kiitos huomiosta!

Vierailija
14/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän yhdessä niin sitä enemmän mies seksiä haluaa. Sen takia se haluaa olla enemmän yhdessä koko ajan. Olet sille vain laastari ja veikkaan että 6 kk päästä se jättää sinut koska on saanut seksiä tarpeeksi.

Vierailija
15/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin tapailun ennen kuin se kunnolla alkoikaan, kun miehestä paljastui tuollainen piirre. Olisi halunnut viettää kaikki viikonloput luonani. Ahdistavaa, tarvitsen paljon omaa rauhaa enkä todellakaan halua tänne ketään yöksi viikottain. Tosin en parisuhdetta etsinyt muutenkaan, mies vaan luikerteli jostain ja halusi aloittaa tapailun. Itse pysyttelen mieluummin sinkkuna.

Vierailija
16/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei ole kuvioissa, mies vain haluaa nähdä usein.

Kerroithan kuitenkin että teillä molemmilla on lapsi, kaipa kuitenkin ovat teidän elämässänne jollain lailla mukana ja siinä mielessä kuvioissa. 

Vierailija
17/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän yhdessä niin sitä enemmän mies seksiä haluaa. Sen takia se haluaa olla enemmän yhdessä koko ajan. Olet sille vain laastari ja veikkaan että 6 kk päästä se jättää sinut koska on saanut seksiä tarpeeksi.

Minkälainen ihminen edes kirjoittaa tuollaista. Onko paha olo.

Vierailija
18/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde voi kestää pidempää kun näette vain pari kertaa kuukaudessa. Ja olla lyhyempi jos näette pari kertaa viikossa. Kuitenkaan kummastakin tavasta voi seurata lyhyt tai pitkä suhde. Eli et voi näkemisen perusteella ennustaa suhteen pituutta. Ajattelitko lopulta olla suhteessa kuinka paljon yhdessä? Jos riittää näkeminen silloin tällöin kannattaa ehkä tapailla siten. Jos haluat mahdollisesti joskus asua miehen kanssa yhdessä, eikö sitten ole hyvä viedä suhdetta siihen suuntaan? Itse ainakin toimin näin. Olen aikuinen ihminen, enkä mikään teini, joka pelaa ihmissuhteilla.

Jotkut miehet haluavat saalistaa ja naisen pitää silloin näytellä vaikeaa. Olen todennut, että tälläisistä peleistä vasta lyhyitä suhteita tuleekin.

Vierailija
19/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde voi kestää pidempää kun näette vain pari kertaa kuukaudessa. Ja olla lyhyempi jos näette pari kertaa viikossa. Kuitenkaan kummastakin tavasta voi seurata lyhyt tai pitkä suhde. Eli et voi näkemisen perusteella ennustaa suhteen pituutta. Ajattelitko lopulta olla suhteessa kuinka paljon yhdessä? Jos riittää näkeminen silloin tällöin kannattaa ehkä tapailla siten. Jos haluat mahdollisesti joskus asua miehen kanssa yhdessä, eikö sitten ole hyvä viedä suhdetta siihen suuntaan? Itse ainakin toimin näin. Olen aikuinen ihminen, enkä mikään teini, joka pelaa ihmissuhteilla.

Jotkut miehet haluavat saalistaa ja naisen pitää silloin näytellä vaikeaa. Olen todennut, että tälläisistä peleistä vasta lyhyitä suhteita tuleekin.

Haluan vakavan suhteen hänen kanssaan, en leikkiä yhtään mitään.

Mutta olen myös hieman varovainen.

Vierailija
20/21 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmissuhteessa tarvitsee pelata ja leikkiä kissa ja hiirtä, ne useimmiten päättyvät hyvin ikävästi toisen osapuolen osalta. Eihän peleillä synny mitään aitoa ja normaalia vaan dopamiiniryöppy ja valerakastuminen, joka oikeasti hylkäämiskokemus.