Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
2241/2728 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat alkuasukkailta kirjoitti:

Venäjän kansalainen pyysi päästä yöksi nukkui sohvalla ja herättiin yöllä ensin kun se soitti meidän puhelimesta venäjän kielellä.Sitten toisen kerran herättiin kun se laittoi meidän kahvimukeja kassiinsa.Aamulla otti ruokaa kaapista alusvaatteita ja muuta mukaansa kun lähti.Eikä ole palauttanut eikä kiittänyt.Hänen tuttavansa nimeltä Victor varasteli ihmisten rahoja heidän käsistä läheisellä ostarilla joten meiltä ei apua saa yksikään venäjää puhuva laiton eikä laillinen.

Ai ihanaa. Itä-Eurooppa -varasteluhullu on vieläkin voimissaan. Luulin jo hetken, että on suljetulla, kun ei ole viestitellyt hetkeen.

Onhan venäläiset parhaillaan varkaissa Ukrainassa(kin).

Vierailija
2242/2728 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kusi tiskialtaaseen. Pariskunta lukitsi mut parvekkeelleni ja ottivat pikaiset olohuoneessani.

Ja tällaiset ystävät kutsuit kotiisi?

Huumeporukassa ei voi ikinä tietää. Ihan saman oon nähnyt et kustaan tiskialtaaseen ja heitetään veriset pirivedot neuloista sinne lavuaariin vaikka olisi tiskejä siellä. "Samallahan ne huuhtoutuu sit kun tiskaan". Voi olla heitto mitä kuulet piriluukussa. Ja "älä ota kenkiä pois, vermeet pitkin lattiaa".

Yhdellä pariskunnalla oli polku minkä läpi kuljettiin ja muualla ainoastaan likaisia neuloja kärkejä, tuppeja ja tölkkejä. Kun vieraat tuli niin sohvasta heitettiin piikit pois sohvan lattialle muiden sekaan niin että vieras voi istua. Makuuhuoneessa neuloja lattialla joka puolella ja yöksi sänky putsataan eli heitetään ne neulat siihen lattioille. Se on kiva nähdä toi reaali todellisuus kun ite käyt hakemassa sieltä vaan pilveä. Mutta kyllä se järkytti, saati jotain ihan täysin normaalia ihmistä jos sellainen heitättäis tälläseen yhtäkkiä paikkaan ja tilanteisiin missä muut pitävät tätä normaalina.

Siinä jos yhdellä sattuu olemaan HIV tai hepatiitti tms, niin se on kohta vieraillakin.

Miksei niitä neuloja voi heittää roskiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2728 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuapa surettaa hän, joka kyllä lukee varmaan kaikki kommentit mutta ainoa hänen kommenttinsa kaikkeen on UP. Huvittavaa, mikä lienee tarkoituskin.

Taidat olla vähän yksinkertainen.

2244/2728 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten tytöllä oli huoneessaan joku yökylässä luvatta: yrittivät kyllä olla hiljaa ja huomaamattomia, mutta huomasin kyllä. Tämä sankari oli lähtiessään tehnyt tarpeensa eteisessä kumisaappaaseen! Tätä ihmettelen vieläkin, vaikka tapahtumasta on jo vuosia. WC:n ovi oli lähes vieressä! Ei auttanut kuin polttaa saappaat ja hankkia uudet!

Muistan lukeneeni tämän tapauksen saapassankarin tunnustuksen takavuosina Tunnustuksien luolassa.

Vierailija
2245/2728 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme itse kylässä erään sukulaisperheen luona, kun heille yllätten poikkesi joku heidän tuttu jolla oli mukana 2 melko isokokoista koiraa, jotka hän päästi ulko-ovella vapaasti. Ne juoksivat suoraa meidän eli minun, miehen ja 4v tytön luokse, hyppivät, haukkuivat ja pyörivät siinä olohuoneessa meidän ympärillämme. Tyttö pelästyi ja alkoi itkemään, mistä se niiden omista suuttui ja alkoi huutamaan tytölle, että eivät ne koirat mitään pahaa tee. Hän ei siis selvästikään tajunnut yhtään, että pienestä lapsesta oli pelottavaa, kun yllättäen 2 hänen kokoonsa nähden todella isoa vierasta koiraa hyökkää pomppimaan, haukkumaan ja riehumaan tytön ympärillä.

Vierailija
2246/2728 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sitten kerran minulla käydessään päätti jostain syystä haukkua minut todella pahasti. Siinä sain kuulla kuinka pettynyt hän on minussa kaikkeen mitä olen, mitä olen tehnyt ja kodissanikin kaikki oli täysin väärin. Sisustus, vaatevarastoni, jääkaapin sisältö, asunnon puhtaus ja ihan kaikki oli hänestä täysin väärin, huonoa ja epäkelpoa. Olin täysi pettymys hänelle ja että olisin saanut jättää syntymättä. Oli sitten vielä ihmeissään, kun en sitten moneen kuukauteen ollut halukas pitämään yhteyttä häneen. Miksi sitä täytyisi olla yhteydessä sellaiseen lapseen, jota ei olisi edes halunnut ja jonka olisi pitänyt suunnilleen kuolla jo ennen syntymäänsä?

Vierailija
2247/2728 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme itse kylässä erään sukulaisperheen luona, kun heille yllätten poikkesi joku heidän tuttu jolla oli mukana 2 melko isokokoista koiraa, jotka hän päästi ulko-ovella vapaasti. Ne juoksivat suoraa meidän eli minun, miehen ja 4v tytön luokse, hyppivät, haukkuivat ja pyörivät siinä olohuoneessa meidän ympärillämme. Tyttö pelästyi ja alkoi itkemään, mistä se niiden omista suuttui ja alkoi huutamaan tytölle, että eivät ne koirat mitään pahaa tee. Hän ei siis selvästikään tajunnut yhtään, että pienestä lapsesta oli pelottavaa, kun yllättäen 2 hänen kokoonsa nähden todella isoa vierasta koiraa hyökkää pomppimaan, haukkumaan ja riehumaan tytön ympärillä.

Juu. Koirat ja niiden omistajat, huoh.

Vierailija
2248/2728 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole välttämättä omituista tai törkeää, mutta muuten epämiellyttävä vierailu. Anoppi soitti eräänä päivänä alkuillasta, kysyi voiko tulla tunnin päästä tuomaan kakkua miehen merkkipäivän johdosta. Sopi meille, ajateltiin että poikkeaa vain nopeasti. Tunnin päästä ovikello soi ja siellä on anoppi, koira, miehen kaksi pikkuveljeä ja miehen kaveri. Koira menee ensimmäisenä syömään kissanruuat, mies ei ehtiny juosta väliin. Itsellä oli huono päivä, olin ahdistunut (kärsin ahdistuneisuushäiriöstä) ja väsynyt ja olin siksi vetäytynyt makkariin omiin oloihini, mutta kun anoppi kävi noin joka toinen minuutti makkarin ovella kysymässä jotain tai vääntämässä small talkia, päätin kohteliaisuudesta liittyä seuraan. Ensin piti vatkata kermavaahto kakun kaveriksi ja kattaa pöytä. Sitten istuin anopin kanssa ruokapöydän ääressä, koetin pitää itseni suurin piirtein kasassa. Koira raapii vuoroin kissan ruokalaatikkoa ja kylppärin suljettua ovea (kylppärissä kissanvessa, koira syö kissanpaskaa). Miehen pikkuveljet (iät 21 ja 15) riehuivat sohvalla ja nuorempaa sai jatkuvasti pyytää olemaan istumatta käsinojalla. Miehen kaveri oli sentään rauhallisesti. Myöhemmin miehen pikkusisko liittyi vielä seuraan, pian sen jälkeen onneksi häipyivät, reilu tunti ison porukan saapumisesta. Pikkuveljenikin poikkesi pyynnöstäni kakulla, sitä oli niin paljon, mutta hän on enemmän tulen-syön-lähden-tyyppinen vieras. Olimme miehen kanssa aivan poikki vierailun jälkeen, emme alunperinkään olleet pirteitä tai valmiita tuollaiseen vierailuun.

JEI kirjoitti:

Tuossa vierailussa ei kyllä ollut mitään muuta omituista kuin sinä.

No kiitti. Eli susta on ihan ok, jos aikuinen mies ja teinipoika riehuvat koko ajan sohvallasi ja toista saa käskeä jatkuvasti olemaan istumatta käsinojalla, koska sohva ei kestä sitä? Tai se on ok, että olet omissa oloissasi toisessa (pimeässä) huoneessa ja toinen tuppaa sinne väen väkisin koko ajan? Olin ajatellut, että anoppi tuo kakun, ehkä vaihtaa pari sanaa miehen kanssa ja lähtee pois. Laihiksen takia ei välttämättä ota itse kakkua, ei olisi tavatonta häneltä. Anteeksi, jos en ajatellut saavani melkein koko perheen koirineen kylään, kun annettiin kuva yhdestä vieraasta. Jopa mieheni, joka on tottunut perheensä menoon, oli poikki ja vierailun jälkeen ja harmissaan siitä riehumisesta ja koiran raapimisesta. Onneksi oli ihan hyvää kakkua.

Vierailija kirjoitti:

Eikö mieskään ymmärtänyt, että anoppi hyvin todennäköisesti tarkoitti alunperinkin tulevansa kakun kanssa juhlistamaan poikaansa? Olisihan se nyt vähän omituista tehdä/ostaa aikuiselle ihmiselle kakku ja vaan jättää se. Olisi toki voinut ilmoittaa tuovansa mukana muitakin ihmisiä.

Anoppi varmaan tiesi, että et jaksa järjestää miehelle juhlallisuuksia ja yritti omalla tavallaan saada pienet kakkukahvit aikaan. Aivan varmasti hänen olisi kannattunut ensin kysyä tarkemmin teiltä, sopiiko suunnitelma.

Anoppi kysyi minä-muodossa, kun soitti. Kysyi siis vain, että voiko tulla tunnin päästä tuomaan kakun. Oli alunperin leiponut sen, jotta miehen veli olisi sitten vienyt työpaikalle (ovat samassa työpaikka), mutta saikin tietää, että mies on seuraavan kerran töissä torstaina ja elettiin maanantaita. Miehellä oli siis alkuviikko koulua ja kakku olisi joko syöty muiden toimesta ennen torstaita tai pilaantunut odotellessa. Ajattelimme siis, että anoppi tulee yksin ja viipyy vain hetken, on laihiksella enkä siksi ajatellut että edes ottaisi kakkua (ei olisi tavatonta häneltä).

Anoppi ei tiedä ahistuneisuushäiriöstäni eikä meillä (tai miehen perheellä) ole ollut tapana juhlia nimipäivää kakulla (jäi aloituksessa mainitsematta, että nimipäivästä kyse, ei sen isompaa). Tai ylipäänsä millään. Ajatus oli ihana ja kakku oli hyvää, mutta muiden tuppaantuminen mukaan kysymättä ja etenkään se loppumaton riehuminen ei ollut kiva juttu.

Minusta outoa oli sinun tarinassa se, että menet kyyhöttämään yksin pimeään huoneeseen kun vieraita paikalla. Todella moukkamaista. Lähtisit ennemmin ulos jos seura ei kiinnosta, ei aikuinen ihminen pakoile vieraita toiseen huoneeseen.

Vierailija
2249/2728 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta tämä on totta. En uskoisi kenenkään täysijärkisen ihmisen käyttäytyvän tällä tavoin, ellen olisi ollut itse näkemässä.

Exän kaveri tuli sovitusti yöksi, oltiin käyty viihteellä illan aikana. Hänelle tehtiin peti olohuoneen sohvalle.

Oli mukavaa aamulla herätä yökkimisen ääneen, se ei ollut se ongelma että jätkä oli krapuloissaan, mutta hän oksensi sieltä sohvalta suoraan lattialle! Sanoin että mene vessaan, lattialle sinä et enää oksenna. Ei kuulemma jaksa, helpompi maata sohvalla ja antaa kaaressa kaiken tulla heti.

Vasta kun exä heräsi ja ärähti myös asiasta, niin kaverinsa kipitti vessaan, mutta matkalla ei suostunut pidättelemään vaan antoi kaiken tulla lattialle/syliinsä.

Eikä suostunut edes siivoamaan oksennuksiaan. Kuulemma alkaa voimaan pahoin entisestään. Hetken käytiin asiasta vääntöä, kunnes exä sanoi että hän siivoaa kaverinsa sotkut.

Se oli sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tämä kaveri tuli meille yökylään. Onneksi meillä ei sillä hetkellä ollut mattoja lattialla. Laskun olisin niiden pesettämisestä laittanut perään.

Vierailija
2250/2728 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä mielenhäiriö minulla nuorempana oli, mutta siedin ihan tappiin asti erästä miesystävää.

Sillä oli tapana roikkua mun jääkaapin ovessa sillä seurauksella, että se romahti saranoiltaan. Suihkussa käydessään ryysti/räki mun kylppärin kaakeleille ruskeaa limaa/räkää. Kehui, kuinka nuorempana oli yltänyt pureskelemaan varpaan kynsiään, ja demonstroi asiaa minulle ylpeästi heiluttelemalla sienen kellastuttamia torakoitaan.

Sepusti (päivä)kännipäissään naapureilleni ihan ihme juttuja. Ai että minua hävetti, hän ei tosin osannut hävetä käytöstään millään tapaa.

Vierailija
2251/2728 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan miespuolinen kaveri, semmoinen vähän reppana. Sitten hän löysi tyttöystävän  ja koko kaveriporukka oli onnellinen hänen puolestaan.  Eräänä iltana ovipuhelimeni soi " Mika tässä, Kati jätti mut, voinko tulla?" (nimet muutettu) . Päästin totta kai sisälle, keitin teetä ja lohdutin fraaseilla tyyliin meri on täynnä kaloja. Lähti sitten vessaan ja tuli sieltä pelkkä t-paita päällä, seisokissa oleva muna näkyvillä ja alkoi anella kimeällä äänellä "ime pliis vähän, ime pliis" Kun suutuin, käskin pukea ja häipyä he"vttiin käänsi koko jutun niin että minä olin itse alkanut ehdotella! 

Vierailija
2252/2728 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen rouva (tai mies) oli käyttänyt dildoani vessassa, koska se löytyi pesukoneen takaalta, vaikka oli ollut aiemmin vessan lipastossa. 

Vierailija
2253/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen kokemus.

Olin ystäväni ja hänen puolison luona yökylässä. Nukuin olohuoneessa ja he tietenkin omassa makuuhuoneessa, ovi raollaan. Heräsin sitten johonkin ja hetken ihmettelyn jälkeen tajusin, että panemassahan ne ovat. Siinä ei muutoin mitään, saahan sitä omassa kodissa tehdä mitä haluaa, mutta heillä ei ollut yhtään mitään halua olla voihkimatta hiljempaa! Olivat ilmeisesti kuin ketään ei olisi lähimaillakaan. Koita siinä sitten peittää korvat kun ähkiminen ja puhkiminen kuului selkeästi blokkauksesta huolimatta.

Aamulla olivat kuin ei mitään, itse yritin olla kiusaantumatta aamiaispöydässä.

Eikö ihmiset tosiaan pysty yhtä päivää olla panematta? Ei itsellä tulisi mieleenkään.

Vierailija
2254/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Koirat ja niiden omistajat, huoh.

Älä yleistä moukkien käytöstä koskemaan kaikkia koiranomistajia.

Vierailija
2255/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastainen kokemus.

Olin ystäväni ja hänen puolison luona yökylässä. Nukuin olohuoneessa ja he tietenkin omassa makuuhuoneessa, ovi raollaan. Heräsin sitten johonkin ja hetken ihmettelyn jälkeen tajusin, että panemassahan ne ovat. Siinä ei muutoin mitään, saahan sitä omassa kodissa tehdä mitä haluaa, mutta heillä ei ollut yhtään mitään halua olla voihkimatta hiljempaa! Olivat ilmeisesti kuin ketään ei olisi lähimaillakaan. Koita siinä sitten peittää korvat kun ähkiminen ja puhkiminen kuului selkeästi blokkauksesta huolimatta.

Aamulla olivat kuin ei mitään, itse yritin olla kiusaantumatta aamiaispöydässä.

Eikö ihmiset tosiaan pysty yhtä päivää olla panematta? Ei itsellä tulisi mieleenkään.

Se kato pitää näyttää, että heillä on seksielämää ja rakkaus on kiihkeää, spontaania ja rajua Se ei katso aikaa eikä paikkaa, kun himot iskee, se on niin avoimen sexualista ja estotonta, kun on seksuaalinen ja intohimoinen ihminen.

Vierailija
2256/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullia hierottu tyynyyn ja purkauduttu.

Vierailija
2257/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli eräs pariskunta poikansa kanssa kun olin 16v ja olin juuri vähän aikaa sitten saanut akvaarion. Tuo poika oli noin 18v. Hän sitten katseli akvaariota, nappasi yllättäen sen päällä olevan ruokapurkin, siirsi akvaarion kansilasia sivuun ja tyhjensi sen ruokapurkin sisällön akvaarioon sanoen, että kaloilla on nälkä. Minä hain nopeasti ämpäreitä ja vedenvaihtolapon jolla akvaariosta poistetaan vettä kun sinne vaihdetaan vettä. Aloin nopeasti ottamaan vettä ja siellä olevaa kalojen kuivaruokaa pois akvaariosta selittäen, että se pitää saada sieltä pois että se ei pilaa akvaarion vettä koska kalat eivät tietenkään kaikkea sitä jaksa syödä ja kun siitä alkaa liukenemaan esimerkiksi rasvaa veteen niin vesi pilaantuu. Tuo pariskunta poikansa kanssa vain nauroivat ja kysyivät, että mitä pahaa siinä nyt on, jos vesi menee akvaariossa pilalle? Siihen minä vastasin, että kalat kärsivät ja voivat jopa kuolla jos vesi on huonoa mikä vain nauratti heitä sekin ja he sanoivat, että saahan niitä kaupasta uusia. No, niin sai, mutta kyllä ne akvaariossani olevat kalat olivat minulle tärkeitä enkä halunnut niiden kuolevan vain siksi, että se poika heitti ne ruoat sinne kerralla. Onneksi vanhempanikin sentään sanoivat, että kalojeni ei pidä kuolla ja onneksi niistä yksikään ei kuollut. Jälkeenpäin ihmetytti, että miten he vain naureskelivat ajatukselle, että kalani olisivat kuolleet koska lemmikkieläimiä nekin ovat kuten muutkin eläimet. Eläviä, tuntevia olentoja kuten vaikka koirat, kissat, linnut, jyrsijät ja muut eläimet.

Törkeä temppu ja todella karmea asenne koko porukalla! Silti en malta olla kommentoimatta, että ei taida akvaariokalat (tai linnut ja jyrsijätkään) olla mitenkään erityisen tuntevia olentoja. Ja jos ovat, niin sitten on julmaa pitää niitä pienessä akvaariossa kuten minkkejä häkissä.

Vierailija
2258/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydälle oli nostettuna teepusseja yms ja vierailla oli myös omiaan mukana (pitkä reissu, jossa me vain yksi pysähdyspaikka). Mutta silti kun olin hetken poissa oli kaapeista kaiveltu mun "erikoisteet". Tilaan toisinaan suhteellisen kallista teetä itselleni luksukseksi (koska muut ei kotona juo teetä) ja sen hinnan ja vaivan takia en itsekään juo sitä teetä päivittäin (enkä myöskään tarjoa satunnaisvieraille, jos haudutan itselleni on silloin toki muidenkin mahdollista saada). 

Lähinnä siis se että teetä oli tarjolla ja lisäksi oli omiakin mutta piti kaivella omatoimisesti muiden kaappeja. (Muutenkin tää kaappien kaivelu vituttaa, jos tarttet jotain kysy älä tongi.)

Vierailija
2259/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöydälle oli nostettuna teepusseja yms ja vierailla oli myös omiaan mukana (pitkä reissu, jossa me vain yksi pysähdyspaikka). Mutta silti kun olin hetken poissa oli kaapeista kaiveltu mun "erikoisteet". Tilaan toisinaan suhteellisen kallista teetä itselleni luksukseksi (koska muut ei kotona juo teetä) ja sen hinnan ja vaivan takia en itsekään juo sitä teetä päivittäin (enkä myöskään tarjoa satunnaisvieraille, jos haudutan itselleni on silloin toki muidenkin mahdollista saada). 

Lähinnä siis se että teetä oli tarjolla ja lisäksi oli omiakin mutta piti kaivella omatoimisesti muiden kaappeja. (Muutenkin tää kaappien kaivelu vituttaa, jos tarttet jotain kysy älä tongi.)

Mulla on yksi sukulainen, joka syyllistyy tuohon kaappien kaiveluun. Ärsyttää, kun tarkastaa jääkaapin ensimmäisenä jollain tekosyyllä.

Samaten laskee lapset leikkimään meidän makuuhuoneen sänkyyn. Kerran sanoi lähtisessään, että lapsilla on kihomatoja.

Aika pitkä rupeama piti yällä kaiken varalta kaikki petivaatteen vaihtaa ym.

Vierailija
2260/2728 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi sukulainen, joka syyllistyy tuohon kaappien kaiveluun. Ärsyttää, kun tarkastaa jääkaapin ensimmäisenä jollain tekosyyllä.

Samaten laskee lapset leikkimään meidän makuuhuoneen sänkyyn. Kerran sanoi lähtisessään, että lapsilla on kihomatoja.

Aika pitkä rupeama piti yällä kaiken varalta kaikki petivaatteen vaihtaa ym.

Ja sinä et sano mitään?

Olet typerä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme