Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2728)
Yksi kusi tiskialtaaseen. Pariskunta lukitsi mut parvekkeelleni ja ottivat pikaiset olohuoneessani.
Join paljon vichyjä ym (siti vichyt) ja mulla kertyi pulloja joita aioin kerätä enemmän ja palauttaa sitten jos tuli hätätilanne. No, mulla oli kertynyt joku pari kolme jätesäkillistä niitä pulloja kun tuttava (jolla on/oli siis paaaljon parempi rahatilanne kuin mulla) tuli vierailulle ja oli mennyt nuuskimaan sinne vierashuoneeseen (jonka ovi oli suljettu) mun ollessa vessassa ja kun tulin vessasta, niin tää oli rahdannut ne jätesäkit siihen eteiseen ja sano että ottaa ne pullot kun "et varmaan tarvitse niitä kun sulla on rahaa" naurahdin ja totesin että kyllä se on niin että mulla on paljon pienemmät tulot mitä hänellä. Hän suuttui ja repi ne jätesäkit rikki ja silleen tiputti ne kaikki pullot mun lattialle. Ton jälkeen hän lähti ovet paukkuen. Vähän jäi sellainen paska fiilis, varsinkin kun piti huonolla selällä kerätä ne pullot sieltä ympäri eteisen lattiaa. Hän pyysi myöhemmin anteeksi ja anoin anteeksi, mutta oon edelleen todella varautunut ym hänen seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
Join paljon vichyjä ym (siti vichyt) ja mulla kertyi pulloja joita aioin kerätä enemmän ja palauttaa sitten jos tuli hätätilanne. No, mulla oli kertynyt joku pari kolme jätesäkillistä niitä pulloja kun tuttava (jolla on/oli siis paaaljon parempi rahatilanne kuin mulla) tuli vierailulle ja oli mennyt nuuskimaan sinne vierashuoneeseen (jonka ovi oli suljettu) mun ollessa vessassa ja kun tulin vessasta, niin tää oli rahdannut ne jätesäkit siihen eteiseen ja sano että ottaa ne pullot kun "et varmaan tarvitse niitä kun sulla on rahaa" naurahdin ja totesin että kyllä se on niin että mulla on paljon pienemmät tulot mitä hänellä. Hän suuttui ja repi ne jätesäkit rikki ja silleen tiputti ne kaikki pullot mun lattialle. Ton jälkeen hän lähti ovet paukkuen. Vähän jäi sellainen paska fiilis, varsinkin kun piti huonolla selällä kerätä ne pullot sieltä ympäri eteisen lattiaa. Hän pyysi myöhemmin anteeksi ja anoin anteeksi, mutta oon edelleen todella varautunut ym hänen seurassaan.
En itse olisi kyllä antanut anteeksi. Tuo ihminen vaikuttaa ilkeältä ja jollain tapaa järkensä menettäneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kusi tiskialtaaseen. Pariskunta lukitsi mut parvekkeelleni ja ottivat pikaiset olohuoneessani.
Ja tällaiset ystävät kutsuit kotiisi?
"Kai me sitten saamme loput mukaan?"
En tiedä, voiko tätä edes laskea kyläilyksi, koska emme olleet itse kotona.
Olimme puolisoni kanssa vähän pitemmällä ulkomaanmatkalla, ja pyysimme puolison äitiä kastelemaan kukat kertaalleen matkamme aikana. Kun palasimme kotiin, huomasin, ettei kaikki ollut niin kuin lähtiessä. Vaatekaapin liukuovet olivat apposen auki, siistiksi jätetyt paperipinot hieman sekaisin, ja muutenkin tavaroita oli selvästi siirrelty. Luulin olevani vainoharhainen, enkä miettinyt asiaa sen enempää.
Vähän tuon jälkeen tapasin ensimmäistä kertaa puolisoni tädin. Hän kehui asuntomme sisustusta, mikä oli outoa, koska hän ei ollut koskaan käynyt meillä kylässä. Hän paljasti, että hän oli ollut siskonsa, eli anoppini, mukana, kun tämä oli käynyt kastelemassa kukkia – vaikkei tästä oltu sovittu mitään etukäteen. Pian myös osasin ynnätä yhteen, että uteliaat siskokset olivat kaivelleet kaappeja ja käyneet läpi paperipinoja, mikä selitti epäjärjestyksen.
En maininnut asiasta mitään, mutta muuttaessamme seuraavaan asuntoon emme enää antaneet vara-avainta mieheni vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaiset ystävät kutsuit kotiisi?
Huumeporukassa ei voi ikinä tietää. Ihan saman oon nähnyt et kustaan tiskialtaaseen ja heitetään veriset pirivedot neuloista sinne lavuaariin vaikka olisi tiskejä siellä. "Samallahan ne huuhtoutuu sit kun tiskaan". Voi olla heitto mitä kuulet piriluukussa. Ja "älä ota kenkiä pois, vermeet pitkin lattiaa".
Yhdellä pariskunnalla oli polku minkä läpi kuljettiin ja muualla ainoastaan likaisia neuloja kärkejä, tuppeja ja tölkkejä. Kun vieraat tuli niin sohvasta heitettiin piikit pois sohvan lattialle muiden sekaan niin että vieras voi istua. Makuuhuoneessa neuloja lattialla joka puolella ja yöksi sänky putsataan eli heitetään ne neulat siihen lattioille. Se on kiva nähdä toi reaali todellisuus kun ite käyt hakemassa sieltä vaan pilveä. Mutta kyllä se järkytti, saati jotain ihan täysin normaalia ihmistä jos sellainen heitättäis tälläseen yhtäkkiä paikkaan ja tilanteisiin missä muut pitävät tätä normaalina.
Voinko tehdä katon maalauksen kaljapalkalla 😁
Osa tässä ketjussa on kyl suuttunut ihan turhaan...
Vierailija kirjoitti:
Osa tässä ketjussa on kyl suuttunut ihan turhaan...
Päinvastoin. Iso osa ei ole osannut suuttua, vaikka olisi pitänyt.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri kysyi minulta että pelaanko pleikkarilla ja vastasin etten pelaa sillä ollenkaan. Kun käänsin selkäni hän alkoi irroittamaan sitä ja sanoi että vie sen kämppäänsä kun me ei sitä käytetä. Ei sitten tajunnut että mies ja lapset pelaavat sillä päivittäin, minä olen ainoa joka ei siihen koske. Jouduin pyytämään miehen pihalta apuun ennen kuin saimme pleikkarin ja ohjaimet takaisin siltä hyypiöltä. Mieheni oli pihalla laittamassa grilliä valmiiksi ja ajatus oli syödä pikku porukalla. No, porukka pieneni yhdellä kun tämä idiootti lensi ulos repputarkastuksen jälkeen.
Kaveri kysyi; käytänkö tietokonettani. Vastasin; Enpä juuri kun työkonekin on. Pyysi lainaan 6kk ja annoin. Vuoden päästä kävin hakemassa sen takaisin ja oli naama nyrpeenä kun hän tarvii sitä enemän kuin minä.
Luin muutaman sivun sieltä täältä ja totesin, että jos näistä tarinoista on edes 10% osittain todella tapahtuneet, niin on kyllä ihmisillä keskimäärin todella erilaisia vieraita kuin meillä.
Setä naapuri 55,mä 24) kysyi hieroisinko hetken sen k u l l l ia. Olin pitänyt hyvänä naapurina pitkään ja kävin aina kahvilla. Muuten ois ollu hyvä tyyppi mut toi meni yli.
Voinko vahtia naapurinini ulkomaan matkan ajan tanskandoggia 4,5 kk ajan "kun hän maksaa ruoat ja onhan se sinullekin seurana". En suostunut, tuli paha olo.
Voiko saada 20% osuuden pitämäni pihakirppiksen voitosta sillä verukkeella että hän on naapuri!
Veljeni tyttöystävän äiti tuli ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa kylään vanhemmillemme. Katseli ympärilleen ja kehui että meillä on paljon tavaraa jota voi napata taskuunsa ja myydä kirpparilla että saa rahaa kaljaan.
Kerran kun meillä oli syntymäpäiväjuhlat ja oltiin tarkkaan mietitty juhlaan sopiva taustamusiikki, niin eräs vieraista sanoi: "Kyllä kauheaa musiikkia" ja vaihtoi soittimeen oman CD-levynsä. Silloin paloin käämit ja nappasin sen sieltä oitis pois ja vaihdoin meidän valitseman musiikin takaisin. Muut vieraat kiittelivät nimenomaan sitä meidän valitsemaa musiikkia, mutta tämä yksi kävi vaihtamassa omansa tilalle. Lisäksi pitkin iltaa kävi laittamassa musiikkia hiljaisemmalle, "kauheaa musiikkia".
ap
Niin että sunko mielestä se kuvaajanainen ei tehny mitään väärin? Vähän ton tapahtuman jälkeen, meiän rehtori (oon opettaja meiän ammattikoulussa) sano, että niitten omakotitalolla oli orakuusiaidan yli kurkkinu ja kännykkäkameralla kuvannu joku. Ei oo vaikee arvata, että samaa porukkaa. Ja sen mieheltä oli vaan muutama päivä aiemmin häipynyt lompakko, luottokortit kaikki. Mulla oli sentään kortit tallella! Milläs sen sitten selität, muumi?