Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2728)
Tottakai jokaisella, joka kutsuu vieraita luokseen on oltava kahvia ja teetä! Mitä juntteja ne on, jotka ei tarjoile kumpaakaan vieraille..
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, voiko tätä edes laskea kyläilyksi, koska emme olleet itse kotona.
Olimme puolisoni kanssa vähän pitemmällä ulkomaanmatkalla, ja pyysimme puolison äitiä kastelemaan kukat kertaalleen matkamme aikana. Kun palasimme kotiin, huomasin, ettei kaikki ollut niin kuin lähtiessä. Vaatekaapin liukuovet olivat apposen auki, siistiksi jätetyt paperipinot hieman sekaisin, ja muutenkin tavaroita oli selvästi siirrelty. Luulin olevani vainoharhainen, enkä miettinyt asiaa sen enempää.
Vähän tuon jälkeen tapasin ensimmäistä kertaa puolisoni tädin. Hän kehui asuntomme sisustusta, mikä oli outoa, koska hän ei ollut koskaan käynyt meillä kylässä. Hän paljasti, että hän oli ollut siskonsa, eli anoppini, mukana, kun tämä oli käynyt kastelemassa kukkia – vaikkei tästä oltu sovittu mitään etukäteen. Pian myös osasin ynnätä yhteen, että uteliaat siskokset olivat kaivelleet kaappeja ja käyneet läpi paperipinoja, mikä selitti epäjärjestyksen.
En maininnut asiasta mitään, mutta muuttaessamme seuraavaan asuntoon emme enää antaneet vara-avainta mieheni vanhemmille.
Anoppivainaalla oli meille kukkien kastelua varten avaimet, kun olimme itse reissussa. Kun palattiin takaisin, tiskialtaassa oli kaksi likaista viinilasia ja meidän aiemmin ulkomailta tuomamme viinipullo tyhjänä. Olohuoneesta oli kadonnut taulu seinältä. Kun mentiin sitä (ja avaimia) hakemaan takaisin, anoppi avasi oven miehelleni ostamani paita päällään. Kaikki kaapit oli ilmeisesti käyty läpi. Anoppia ei enää pyydetty kukkien kastelijaksi.
Kenny Everettin videokasetti.
Tukkivat pytyn vanhusvaipalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri kysyi minulta että pelaanko pleikkarilla ja vastasin etten pelaa sillä ollenkaan. Kun käänsin selkäni hän alkoi irroittamaan sitä ja sanoi että vie sen kämppäänsä kun me ei sitä käytetä. Ei sitten tajunnut että mies ja lapset pelaavat sillä päivittäin, minä olen ainoa joka ei siihen koske. Jouduin pyytämään miehen pihalta apuun ennen kuin saimme pleikkarin ja ohjaimet takaisin siltä hyypiöltä. Mieheni oli pihalla laittamassa grilliä valmiiksi ja ajatus oli syödä pikku porukalla. No, porukka pieneni yhdellä kun tämä idiootti lensi ulos repputarkastuksen jälkeen.
Kaveri kysyi; käytänkö tietokonettani. Vastasin; Enpä juuri kun työkonekin on. Pyysi lainaan 6kk ja annoin. Vuoden päästä kävin hakemassa sen takaisin ja oli naama nyrpeenä kun hän tarvii sitä enemän kuin minä.
Itsekkäitä ihmisiä ja röyhkimyksiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jokaisella, joka kutsuu vieraita luokseen on oltava kahvia ja teetä! Mitä juntteja ne on, jotka ei tarjoile kumpaakaan vieraille..
Meillä tarjotaan shamppanjaa.
Uskomatonta mutta totta.
Aikoinaan mulla oli eräs hitaalla käyvä kaveri, avohoitotapaus, jonka kanssa tuli jostain käsittämättömästä syystä kaveerattua. Vielä käsittämättömämpää oli se, että annoin tuon loisia nurkissani. No, siihen aikaan olin pahasti alkoholiongelmainen ja niitä kavereita ei siitä syystä montaa ollut, joten siinä se käsittämätön syy, jonka vuoksi kaveerasin sen kanssa ja majoitin sitä.
Tämän vierailujen aikana sattui ja tapahtui kaikennäköistä. Kiitokseksi lupautui tiskaamaan, jonka seurauksena astioita hajosi. Tahallaan rikkoi niitä, koska "sattumalta" rikki oli aina ne parhaat. Teeskennellen nöyristeli ja pyyteli anteeksi: "Suo annnteex, suo annnteex..."
Sitä perseilyä riitti ja riitti vuosien aikana.
Ihan helmi oli se, kun olin ostanut kaupasta pizzan. Pyysin sitten kaveria menee keittiöön ja laittamaan pizzan uuniin. Eipä olisi hirveästi kannattanut, sillä kohta alkoi tulla nenään hirveä haju. No, tää kaveri oli tajunnut kyllä ottaa pizzan pois pahvikotelosta, mutta oli jättänyt muovin siihen pizzan ympärille. Voi ristus sitä käryä ja hajua keittiössä. Kaikki ikkunat auki, täysi tuuletus päälle ja pizza roskiin.
Kaveri oli vaan hölmönä, että "Ai... Oliks siin viel joku muovikin päällä?"
Vielä tästäkin lepyin, mutta pian sen jälkeen tuli se viimeinen naula arkkuun. Kaveri oli luonani ja ilmoitti käyvänsä vessassa. Istuin sohvalla ja katselin telkkaria.
Kohta tää tuli siihen oviaukolle housut nilkoissa, kalu kädessä ja pyysi mua tyydyttämään häntä kädellä. Siinä kohtaa riitti! Ajoin kaverin hiiteen kämpiltäni ja ei olla sen jälkeen nähty. Paitsi ohimennen vilaukselta olen hänet nähnyt.
Kylillä oli puhunut kovasti asioistani paskaa ja väitti, että se olin ollut minä, joka oli hänelle ehdottanut runkkuja.
Se, kun exäni tuli käymään ja meni suoraan jääkaapille kysymättä lupaa. :O Tästä on jo yli 5 vuotta aikaa. Muuta törkeetä ei tuu just mieleen.
Mitään törkeetä ei ole koskaan vieraat tehneet. Ehkä omituisin juttu oli, että yksi sukulainen pesi mun jääkaapin. Ei se ollu edes likainen.. Olin nukuttamassa lasta ja sillä aikaa hän oli pessyt jääkaapin :D En muista oliko myös tiskaillut jotain. Tuo jääkaappi jäi vaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Anoppivainaalla oli meille kukkien kastelua varten avaimet, kun olimme itse reissussa. Kun palattiin takaisin, tiskialtaassa oli kaksi likaista viinilasia ja meidän aiemmin ulkomailta tuomamme viinipullo tyhjänä. Olohuoneesta oli kadonnut taulu seinältä. Kun mentiin sitä (ja avaimia) hakemaan takaisin, anoppi avasi oven miehelleni ostamani paita päällään. Kaikki kaapit oli ilmeisesti käyty läpi. Anoppia ei enää pyydetty kukkien kastelijaksi.
No harvalla onkaan anoppivainaa kukkien kastelijana 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harvalla onkaan anoppivainaa kukkien kastelijana 🤔
tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisruokavaliovänkäyksestä tuli mieleen omat hääni. Ei tapahtunut siis sinänsä kylässä, mutta...
Olimme kutsussa pyytäneet ilmoittamaan erityisruokavaliot. Sen mukaan pyysimme sitten pitopalvelulta kakut ja ruuat erikseen näille gluteenittomille, maidottomille jne. No itse juhlissa tulikin yksi jos toinenkin vieras kyselemään meiltä, että onko tuossa pähkinää, onko enemmän gluteenitonta kun minullakin on keliakia, tuo hääkakku on suklaakakku enkä minä voi syödä suklaata ja erityisruokavalio-kakku loppui jo...
Ihan oikeasti meinasi pää räjähtää. "Anteeksi unohdin ilmoittaa!" no sitten jäit ilman kakkua, voivoi...
Me siis tarkasti huomioitiin erityisruokavaliot häissämme, ja oli inhottavaa että esim gluteeniton kakku loppui kesken kun olikin 7 gluteenitonta 4 sijaan.
Meidän juhlissa apen oli pakko saada maistaa gluteenittomien pastasalaattia. Oli siis ihan samaa kamaa kuin gluteenillinen pastasalaatti, pastat vaan oli eri. Mutta sitä gluteenittomien ruokaakin piti tosiaan mättää lautaselle, vaikka ei ollut gluteeniton itse. Sama homma on töissä. Kun sinne tuodaan yksi paketti gluteenittomia keksejä ja kolme pakettia gluteenillisia keksejä, ne gluteenittomat maistellaan heti pois ihan normiruokavalioisten toimesta. Että ei niitä erikoisruokavalioisten ruokia aina syö edes ne keille ne on varattu.
No sanokaa siellä töissä tai pomo jakaa spostia, että koitetaan nyt käyttäytyä saatana sentään.
Minkälaisia tolloja teillä oikein on?
Minuapa surettaa hän, joka kyllä lukee varmaan kaikki kommentit mutta ainoa hänen kommenttinsa kaikkeen on UP. Huvittavaa, mikä lienee tarkoituskin.
Minuapa surettaa hän, joka kyllä lukee varmaan kaikki kommentit mutta ainoa hänen kommenttinsa kaikkeen on UP. Huvittavaa, mikä lienee tarkoituskin.
Eräs Steffi työnsi varpaan siskoni nenään sohvalla 2011
Eräs jätti kurapaskat pönttöön.
Oma äitini, joka kerta kun tulee kylää, niin hän aloittaa sisustukseni arvostelun ja oikeasti nyrpistää nenäänsä samalla kun sanoo vttumaiseen äänensävyyn esim. Onpa sulla hienot verhot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika pientä näihin muihin verrattuna, mutta. Minulla on yksi ystävä, jonka kanssa käymme saman keskustelun kirjaimellisesti joka ikinen kerta, kun hän on luonani; mä en juo kahvia ja hän juo. Mulla ei sattuneesta syystä ole kahvinkeitintä eikä kahvia. JOKA IKINEN KERTA kun hän tulee luokseni, hän kysyy ensimmäisenä, että "oisko kahvia?" ja on joka ikinen ainoa kerta yhtä ällistynyt, kun sanon, että ei ole kun en käytä. Vieraita varten pitäisi hankkia.
Alkaa käymään jo hieman ärsyttäväksi kun ollaan kuitenkin jo monta vuotta tunnettu.
Et taida tietaa, etta kaupoissa myydaan ihmeellista ainetta nimeltaan MURUKAHVI?
Minä en ainakaan tiedä, mitä tämmöinen muru on? Ja miten liittyy asiaan.
NImenomaan en minäkään tiedä kun en kahvia ole koskaan juonut. Eikä tässä kyse nyt vain kahvista vaan siitä että kaveri ei tajua tuota asiaa vuosienkaan jälkeen. MItäs jos hän haluaa aina kookosvettä, xx mehua, xx kivennäisvettä, xx juomaa, ja ihmettelee ja hämmästelee kun ei ole.
Olin ällikällä lyöty kun ystäväparistkunta tuli kylään ja naisoletettu alkoi viestittelemään heille seuraavaksi päiväksi vieraita heidän mökilleen.
Olimme ilmeisesti ihan sairaan tylsää seuraa, kun ei heitä haitannut yhtään että käytöstavat unohtuivat ;)
En minäkään juo kahvia, mutta sen verran vieraanvarainen haluan olla, että kyllä löytyy sekä keitin ( normaalisti kaapissa) että sitä kahvia. Säilyy pakastimessa hyvin, vaikka kulutus on pientä.