Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta ihmetyttää ihmisten yksinkertaisuus, kun kyseessä on vegaaninen ruokavalio 🙄 perus mariannet, oreot ja jopa uudet dominot ovat vegaanisia. Pullien leivonnaista ja piirakkapohjasta vaan muna pois, lehmänmaidon tilalle vettä tai soija-,kaura-, mantelimaitoa ja margariini kasvislevitteeseen. Niin yksi kertaista eikä kalliimpaa. Lidlissä myydään vegaanisia munkkirinkeleitä ja jopa Aino-merkillä on vegaanista jäätelöä. Pitää aika yksinkertainen olla, jos vegaanisen ruoan tarjoaminen on haastavaa 🤦🏼
Siitä nyt vaan on järki kaukana, että vegaanille hommataan pienen hippusen takia oma tarjottava.
Mutta toki, jos se kämäinen Oreo-keksi tai munkki käy, mikäs siinä.. mutta miltä minä emäntänä näytän, kun tarjoan vegaanille tällaista?
Vois vegaaniruokavaliota harjoittavat hieman kohtuullistaa ja miettiä kokonaisuutta.
Miksi kaikki eivät voi syödä niitä samoja vegaanisia keksejä tai samaa vegaanista jäätelöä? Tai samoja vegaanisia leipomuksia? Eikun ai niin, koska VEGAANI. Kyllä pitää joka suupalassa olla eläintä, muuten ei kukaan kunnon sekasyöjä voi selvitä kahvittelusta hengissä.
Ha ha, itsehän en edes kerro, että tarjoilut ovat vegaanisia. Täydestä menee ja jopa vanhat perussedät syövät posket tyytyväisyydestä punoittaen. Lisää pullaa, sanovat.
Huomaa taas, miten vegaani pitää itseään parempana ihmisenä, vaikka onkin alhainen kusettaja.
Kusettaja? Miten niin? Millä tavalla vieraani kärsivät tarjoiluistani? Ai niin, koska VEGAANI.
Lue oma viestisi hitaasti ja rauhallisesti, niin ehkä myls itse ymmärrät. Tiedän toki, että se voi olla liikaa vaadittu.
Edelleen, miten ne vieraat kärsivät vegaanisesta pullasta, jos eivät edes tiedä sen olevan vegaanista, eivätkä ole allergisia sen ainesosille? Vai väitätkö, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät voi käyttää ravinnokseen (tai mielihyvää saadakseen) minkäänlaista ei-eläinperäistä leivonnaista? Mä luulen, että sun kaltaisesi ovat elämässään syöneet yhtä ja toistakin vegaanisafkaa ihan normaalina ruokana. Jos joku olisi kertonut, että muuten, tuo porkkanaraaste on vegaanista, niin olisit varmaan saanut kohtauksen. Mitä! Eikö tämä porkkana olekaan raastettu possun perseestä?!
Vegaaninen pulla? Tässähän oli kyse ruoasta. Oman empiirisen kokemuksen mukaan hyvälle maistuvaa vegaanista ruokaa ei ole olemassakaan. Sun mielestä on siis ok pakottaa vieraat syömään pahanmakuista ruokaa? Jos jätät kertomatta, että se on vegaanista, he jäävät siihen luuloon, että olet vain huono kokki.
:D voi pyhä yksinkertaisuus. No ei voi kauhalla vaatia jne.
Sä skippaat kaikki salaatit sun muut, tai salaatissa ainut hyvä pala on se kananpalanen joukossa? Ok. Harmi että olet jäänyt monesta paitsi josset ole päässyt syömään hyvänmakuista ei-eläinperäistä ruokaa. Todennäköisesti et vaan edes tiedä kaikista ovatko vegaanisia vai eivät, aika uusi trendi että paketteihin on alettu merkkaamaan edes mikäli ovat vegaanisia (siis vaikka keksit tai karkit). Niistä tuli heti sen jälkeen pahanmakuisia.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni piti viikonlopun kestäneet valmistujaiset perheensä mökillä. Paikalla oli kavereita elämän eri vaiheilta, joista osa ei tuntenut toisiaan etukäteen ollenkaan.
Alussa oli säätöä makuupaikkojen kanssa. Olimme jo parin kaverini kanssa ehtinyt laittaa tavaramme yhden huoneen makuuparvelle, kun toinen porukka kysyi ihan asiallisesti, voisimmeko vaihtaa huoneita heidän kanssaan. Tämä oli meille ok. Emme edes ehtineet tehdä mitään asian eteen, kun toisen porukan tyypit ryntäsivät huoneeseen, kiipesivät parvelle ja alkoivat heitellä kassejamme ja reppujamme parvelta alas lattialle. Laukuissa ei onneksi ollut mitään särkyvää, koska useamman metrin pudotus kovalle alustalle olisi voinut olla kohtalokas. Katsoimme toimintaa aivan silmät pyöreinä. Itseäni suorasanaisempi ystäväni onneksi sai avattua suunsa ja huudahti, ettei toisten ihmisten omaisuutta saa tuolla lailla paiskoa. Tyypit eivät sanoneet mitään, saatikka pahoitelleet.
Loppuviikonloppu meni aika jäisessä tunnelmissa. Yritimme kyllä tehdä tuttavuutta tämän toisen porukan kanssa, mutta nämä suhtautuivat meihin nihkeästi ja juttelivat vain oman porukkansa inside-juttuja. Juhlat järjestänyt ystävä silminnähden häpesi kavereidensa käytöstä, mutta eihän se hänen vikansa ollut. Tämän jälkeen olen suhtautunut skeptisesti tällaisiin mökkiviikonloppuihin, joissa kaikki eivät tunne toisiaan etukäteen.
Jäi tuossa kaivelemaan miten jäit sinne sen jälkeen kun kamasi suorastaan heitettiin pois tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta ihmetyttää ihmisten yksinkertaisuus, kun kyseessä on vegaaninen ruokavalio 🙄 perus mariannet, oreot ja jopa uudet dominot ovat vegaanisia. Pullien leivonnaista ja piirakkapohjasta vaan muna pois, lehmänmaidon tilalle vettä tai soija-,kaura-, mantelimaitoa ja margariini kasvislevitteeseen. Niin yksi kertaista eikä kalliimpaa. Lidlissä myydään vegaanisia munkkirinkeleitä ja jopa Aino-merkillä on vegaanista jäätelöä. Pitää aika yksinkertainen olla, jos vegaanisen ruoan tarjoaminen on haastavaa 🤦🏼
Siitä nyt vaan on järki kaukana, että vegaanille hommataan pienen hippusen takia oma tarjottava.
Mutta toki, jos se kämäinen Oreo-keksi tai munkki käy, mikäs siinä.. mutta miltä minä emäntänä näytän, kun tarjoan vegaanille tällaista?
Vois vegaaniruokavaliota harjoittavat hieman kohtuullistaa ja miettiä kokonaisuutta.
Miksi kaikki eivät voi syödä niitä samoja vegaanisia keksejä tai samaa vegaanista jäätelöä? Tai samoja vegaanisia leipomuksia? Eikun ai niin, koska VEGAANI. Kyllä pitää joka suupalassa olla eläintä, muuten ei kukaan kunnon sekasyöjä voi selvitä kahvittelusta hengissä.
Ha ha, itsehän en edes kerro, että tarjoilut ovat vegaanisia. Täydestä menee ja jopa vanhat perussedät syövät posket tyytyväisyydestä punoittaen. Lisää pullaa, sanovat.
Huomaa taas, miten vegaani pitää itseään parempana ihmisenä, vaikka onkin alhainen kusettaja.
Kusettaja? Miten niin? Millä tavalla vieraani kärsivät tarjoiluistani? Ai niin, koska VEGAANI.
Lue oma viestisi hitaasti ja rauhallisesti, niin ehkä myls itse ymmärrät. Tiedän toki, että se voi olla liikaa vaadittu.
Edelleen, miten ne vieraat kärsivät vegaanisesta pullasta, jos eivät edes tiedä sen olevan vegaanista, eivätkä ole allergisia sen ainesosille? Vai väitätkö, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät voi käyttää ravinnokseen (tai mielihyvää saadakseen) minkäänlaista ei-eläinperäistä leivonnaista? Mä luulen, että sun kaltaisesi ovat elämässään syöneet yhtä ja toistakin vegaanisafkaa ihan normaalina ruokana. Jos joku olisi kertonut, että muuten, tuo porkkanaraaste on vegaanista, niin olisit varmaan saanut kohtauksen. Mitä! Eikö tämä porkkana olekaan raastettu possun perseestä?!
Vegaaninen pulla? Tässähän oli kyse ruoasta. Oman empiirisen kokemuksen mukaan hyvälle maistuvaa vegaanista ruokaa ei ole olemassakaan. Sun mielestä on siis ok pakottaa vieraat syömään pahanmakuista ruokaa? Jos jätät kertomatta, että se on vegaanista, he jäävät siihen luuloon, että olet vain huono kokki.
Ei, kyse oli kahvituksen tarjoiluista. Kekseistä, jäätelöstä, kakuista ja pullasta. Näihin vastasin vegaanikommentilla ja aloit haukkumaan kusettajaksi.
Luetun ymmärtämistä voisi harjoittaa sielläkin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se vierailu mennä toisinkinpäin pieleen.
Pitkäaikainen kaverini jota en ollut nähnyt vuosiin muutti n 250 km päähän ja kutsui munut kylään.
Kun olin lähtenyt jo ajamaan soittaa että millon oon perillä kun heillä tässä rempan ym kanssa kiire ja kauppaanki pitää ehtiä. Sanoi että tossa iltapäivästä ois ehkä tunti-puolitoista luppoaikaa..... niin siis mä oon lähteny jo ja n klo 12 siellä......Pääsin perille, hän esitteli uuden talonsa ym ym, juotiin nopsaan pullakaffet ja hän toi kokoajan esille mitä kaikkee pitäs vko lopun aikana tehdä, pisti samalla pyykkiä koneeseen, toisia kuivumaan ja minä juttelin enimmäkseen hänen miehensä kanssa joka oli minulle vieras henkilö.
Kysyin että ehtiikö hän sen verran että käytäs kävelemässä ja kattomassa vähän paikallista kaunista pikkukaupunkia ja ihania ranta maisemia, se järjesty. Kun tultiin takas, hän mainitsi taas jostain mitä rupee kohta tekemään, sanoin että nyt tuntuu kyllä siltä että oon vähän tiellä täällä ja että lähden ajelemaan takas kotia. Hän vaan totes ilosesti, että no mut tuu joku toinen kerta paremmalla ajalla, sähän tykkäät ajella kuitenki.
Joo.... n 500 km käytännössä turhaa.
En oo sittemmi käyny vaikka on pyytäny.Tuli vaikutelma, ettei "ystäväsi" oikeasti tarkoittanut kutsua sinua kylään, vaan ihan small talkina todennut että tule joskus käymään. Monet tekevät niin tarkoittamatta todellakaan että toisen oikeasti haluaisi tulevan käymään.
No tämä oli kyllä ennalta sovittu päivä jota HÄN itse ehdotti. Oltiin vielä edellisenä päivänä viestitelty että olen tulossa. En todellakaan lähtisi noin kauas vaan ajelemaan ex tempore 😱
Mutta se siitä, ollaan edelleen väleissä.
Hänellä vaan ehkä hetkellisesti tilannetaju petti eikä ajatellut että 250 km päästä 3h ajavaa kaveria voi kohdella kuin sitä 2 km päästä kahvilla nopsasti piipahtavaa tuttua.
Ei kai kukaan aja huvikseen yht 500 km käyden lapsuudenystävän luona vain kaffella 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ehkä ole ihan kirjaimellisesti otsikon mukaista, mutta kertomus törkeimmästä mitä vieras on kohdallani tehnyt. Omistan sisarusteni kanssa jakamattoman perikunnan. Siihen kuuluu iso talo, hehtaaritolkulla maata ja metsää, jopa oma lampi. Perikuntaan kuulumaton sukulainen lähestyi meitä kun olisi halunnut tilan meiltä itselleen ilmaiseksi lahjaksi. Veti sanattomaksi.
Vastaavia tullut pari kertaa vastaan. Yritetty saada perinnönjaossa omaisuutta jakoon jota perittävä ei koskaan omistanut tai vaadittu mökkiä, vaatijana mummonkaimanserkunnaapuri tvast
Pitäiskö näitä opettaa koulussa?
Tämä herätti muistoja. Olin eroamassa yli 30 vuotta sitten. Silloinen puolisoni vaati erossa osuutta sukuni vanhasta maatilan päärakennuksesta, joka oli kesämökkikäytössä. Maat oli ympäriltä myyty viljelijöille. Ainahan sitä vaatia saa, mutta eksä tiesi tasan tarkkaan, että tila oli äitini nimissä ja äiti hyvässä hapessa. Hän mainitsi asiasta silti asianajajalle, joka tietysti tiedusteli tätä "salaamaani" omaisuutta minulta. Sama ihminen vaati uudelta puolisoltani vuosia myöhemmin jotain kulhoja ja kuppeja, joiden hän väitti kuuluvan itselleen. Siis vuosia myöhemmin ja kuvaavaa on se, ettei hän suinkaan soittanut minulle, vaan puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ehkä ole ihan kirjaimellisesti otsikon mukaista, mutta kertomus törkeimmästä mitä vieras on kohdallani tehnyt. Omistan sisarusteni kanssa jakamattoman perikunnan. Siihen kuuluu iso talo, hehtaaritolkulla maata ja metsää, jopa oma lampi. Perikuntaan kuulumaton sukulainen lähestyi meitä kun olisi halunnut tilan meiltä itselleen ilmaiseksi lahjaksi. Veti sanattomaksi.
Vastaavia tullut pari kertaa vastaan. Yritetty saada perinnönjaossa omaisuutta jakoon jota perittävä ei koskaan omistanut tai vaadittu mökkiä, vaatijana mummonkaimanserkunnaapuri tvast
Pitäiskö näitä opettaa koulussa?
Tämä herätti muistoja. Olin eroamassa yli 30 vuotta sitten. Silloinen puolisoni vaati erossa osuutta sukuni vanhasta maatilan päärakennuksesta, joka oli kesämökkikäytössä. Maat oli ympäriltä myyty viljelijöille. Ainahan sitä vaatia saa, mutta eksä tiesi tasan tarkkaan, että tila oli äitini nimissä ja äiti hyvässä hapessa. Hän mainitsi asiasta silti asianajajalle, joka tietysti tiedusteli tätä "salaamaani" omaisuutta minulta. Sama ihminen vaati uudelta puolisoltani vuosia myöhemmin jotain kulhoja ja kuppeja, joiden hän väitti kuuluvan itselleen. Siis vuosia myöhemmin ja kuvaavaa on se, ettei hän suinkaan soittanut minulle, vaan puolisolle.
Erokusetus!!! Tästä minulla olisi kerrottavana monta tarinaa. Ehkä erikoisin kuvio oli talouspuolella. Jaoimme erossa omaisuuden tasan puoliksi. Minä pienituloisempi (äiti) olin lähivanhempi, mutta koska lapset olivat paljon myös isällään en vaatinut enkä saanut elareita. Lapsilisät tulivat minulle. Kuvittelin olevani varsin höveli eksäni suhteen. Meni pari vuotta ja muutin lapsineni yhteen hyvätuloisen miehen kanssa. Missä vaiheessa eksäni ihan tosissaan alkoi pyydellä itselleen elareita minulta, siis pienempituloiselta lähivanhemmalta. Just joo, ihan varmasti Suomessa uusi aviomieheni on vastuussa entisen mieheni elatuksesta...
Vierailija kirjoitti:
Meni pari vuotta ja muutin lapsineni yhteen hyvätuloisen miehen kanssa. Missä vaiheessa eksäni ihan tosissaan alkoi pyydellä itselleen elareita minulta, siis pienempituloiselta lähivanhemmalta. Just joo, ihan varmasti Suomessa uusi aviomieheni on vastuussa entisen mieheni elatuksesta...
Olen elänyt saman kuvion. Miehen ex kuvitteli jotenkin, että minun rahani kuuluvat hänellekin ja oli käsi ojossa, että antakaapa lisää elareita nyt kun yhteen muutitte. Tein hyvin selväksi, etten minä rahoita hänen elämäntapamakoiluaan, etenkin kun lapsi vietti puolet ajasta meillä. Vielä senkin jälkeen kun lapsi muutti pysyvästi meille, hänen olisi omasta mielestään pitänyt saada kaikki maksut ja tuet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni pari vuotta ja muutin lapsineni yhteen hyvätuloisen miehen kanssa. Missä vaiheessa eksäni ihan tosissaan alkoi pyydellä itselleen elareita minulta, siis pienempituloiselta lähivanhemmalta. Just joo, ihan varmasti Suomessa uusi aviomieheni on vastuussa entisen mieheni elatuksesta...
Olen elänyt saman kuvion. Miehen ex kuvitteli jotenkin, että minun rahani kuuluvat hänellekin ja oli käsi ojossa, että antakaapa lisää elareita nyt kun yhteen muutitte. Tein hyvin selväksi, etten minä rahoita hänen elämäntapamakoiluaan, etenkin kun lapsi vietti puolet ajasta meillä. Vielä senkin jälkeen kun lapsi muutti pysyvästi meille, hänen olisi omasta mielestään pitänyt saada kaikki maksut ja tuet.
Elarit maksetaan lapsille ei puolisolle. Aikuinen ihminen on velvollinen elättämään itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elarit maksetaan lapsille ei puolisolle. Aikuinen ihminen on velvollinen elättämään itsensä.
Tietenkin, mutta osa sekä mies että nais eksistä ei ilmiselvästi tuota ymmärrä. Eikä sillä mahdollisella uudella puolisolla ole tietenkään pienintäkään elatusvelvollisuutta edes puolisonsa aiempiin lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D voi pyhä yksinkertaisuus. No ei voi kauhalla vaatia jne.
Sä skippaat kaikki salaatit sun muut, tai salaatissa ainut hyvä pala on se kananpalanen joukossa? Ok. Harmi että olet jäänyt monesta paitsi josset ole päässyt syömään hyvänmakuista ei-eläinperäistä ruokaa. Todennäköisesti et vaan edes tiedä kaikista ovatko vegaanisia vai eivät, aika uusi trendi että paketteihin on alettu merkkaamaan edes mikäli ovat vegaanisia (siis vaikka keksit tai karkit). Niistä tuli heti sen jälkeen pahanmakuisia.
En kait mä nyt mitään kanaa syö. Kunnon lihaa se pitää olla.
Olen ollut mm juhlissa vegaaniravintolassa ja ruoat oli järjestään pahoja. Varmaan ainoa kerta, kun olen lähtenyt ravintolasta nälissäni pois ja kuitenkin söin kaikkea mahdollista. Mitä iloa on ruoasta, joka maistuu pahalle eikä vie edes nälkää pois?
Ja salaattihan ei ole ruokaa, koska se tarjoillaan ravintolassakin ennen kuin ruoka tuodaan pöytään
Siellä korvessa on pakko vaan asua omassa talossa kun se talo on pakko olla ja lähempänä kauppoja ne talot ja tontit maksaa liikaa. Itsekkin koettu mitä on asua korvessa, tosin en juoksuttanut ketään asioilla.
Miehen kaveri kysyi minulta että pelaanko pleikkarilla ja vastasin etten pelaa sillä ollenkaan. Kun käänsin selkäni hän alkoi irroittamaan sitä ja sanoi että vie sen kämppäänsä kun me ei sitä käytetä. Ei sitten tajunnut että mies ja lapset pelaavat sillä päivittäin, minä olen ainoa joka ei siihen koske. Jouduin pyytämään miehen pihalta apuun ennen kuin saimme pleikkarin ja ohjaimet takaisin siltä hyypiöltä. Mieheni oli pihalla laittamassa grilliä valmiiksi ja ajatus oli syödä pikku porukalla. No, porukka pieneni yhdellä kun tämä idiootti lensi ulos repputarkastuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä törkeää mutta kun oltiin yökylässä kaveripariskunnan luona viime Ubutenavuotena, niin vaimon kanssa naida naksautettiin siinä aamulla herättyämme, ennen kuin mentiin isäntäväen tarjoamalle aamupalalle.
Tuleeko teille muille sellainen järkyttävä säälin tunne, kun luette ylläolevan kaltaisia tekstejä? Minua säälittää kirjoittaja aina, mietin, että minkälaista elämää viettää ihminen, joka viitsii kirjoittaa jotain noin typerää?
Tuossa ei ole huumoria edes siteeksi. Voi, voi.
Miksi oletit mm, että se on kirjoitettu huumorilla?
Tyttö kutsui kaksi kaveriaan meidän mökille ja kertoi kaikille että minä ja mieheni olemme myös paikalla järjestämässä pieniä juhlia 40v hääpäiväämme varten ja että mökissä on perusvarustus, ei mitään hienouksia. Tytöt yöpyivät saunamökillä ja me päämökillä. Mökille on parin tunnin ajomatka ja koska kaivomme oli kuivunut, niin kaikki juomavesi piti tuoda autolla.
Yksi tytöistä oli innoissaan kunnes tajusi että meillä kahvi tarkoittaa suodatinkahvia ja oli saada raivarin kun ei saanut "vaahdotettua soijamaito-latte-pähkinäesanssi-suklaa-kahviaan". Nukkumisen kanssa tuli ongelmia kun hän yritti ajaa meidät pois omasta parisängystämme. Peseminen saunassa oli kauheaa. Se että leivoin itse leipää ja muita tarjottavia oli omituista, kalastaminen karmeaa. Ylipäätään tämä yksi vaati koko ajan jotain erikoisuuksia ja kaikki piti saada heti eteen kannettua. Jotenkin saimme lopulta kahden yön vierailun hoidettua ilman suurempia kohtauksia. Viimeisenä iltana mieheni meni hakemaan lisää juomavettä saunakamarin varastosta ja tajusi että vesivarastostamme oli jäljellä kaksi 10 litran pulloa, ja saunan lauteiden alla oli 8 tyhjää. Silloin tämä pikku nilkki kertoi käyttäneensä pullotettua vettämme hiustensa ja itsensä huuhteluun, kun järvivesi ei hänelle kelvannut. Tämä moukka oli myös onnistunut vohkimaan ja tyhjentämään 4 shampanjapulloa ja pilannut osan juhlaa varten tehdyistä tarjottavista maistelemalla niitä. Siinä sitten soitelliin juhlavieraille ja pyydettiin tuomaaan lisää vettä ja muita, että saimme juhlat pidettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä törkeää mutta kun oltiin yökylässä kaveripariskunnan luona viime Ubutenavuotena, niin vaimon kanssa naida naksautettiin siinä aamulla herättyämme, ennen kuin mentiin isäntäväen tarjoamalle aamupalalle.
Tuleeko teille muille sellainen järkyttävä säälin tunne, kun luette ylläolevan kaltaisia tekstejä? Minua säälittää kirjoittaja aina, mietin, että minkälaista elämää viettää ihminen, joka viitsii kirjoittaa jotain noin typerää?
Tuossa ei ole huumoria edes siteeksi. Voi, voi.Miksi oletit mm, että se on kirjoitettu huumorilla?
No ei kukaan naksauta. Nussia tietenkin voi, mutta naida naksauttaa. Viittaa keskivaikeaa kehitysvammaan tuollainen kielenkäyttö.
Eri
Moni vanhempi ihminen läväyttää AINA laukkunsa minun sängylle. Joo, asuntoni on pieni, eikä varsinaista laskutilaa ole, mutta mielestäni on törkeää käyttää ne laukut toisen sängylle. Siinä niitä sitten kollataan. Siinä saattaa iloisesti luteet levitä sänkyyn. Enkä muutenkaan arvosta, että sänkyyn kyörätään mitään ylimääräistä rojua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyyhki temmin verhoihin
Mikä on temmi?
Ensi sijaisesti taltta eli puras... Murteellisesti myös mulkku
Tää on vähän kuin tuo yksi aiempi tapaus, mutta mää myin torifiissä pieneksi jääneet trikoohousut, oon melko pyylevä etenkin tuolta takaosasta, enkä näköjään pienenemään päin, niin että piti ostaa uudet taas. No tää ostaja tuli sitten hakemaan niitä, ja se katsoi mua eteisessä enemmän mua kuin niitä housuja ja kysyi, että ollaanko me jostain tutut. Mää mietin, että ehkä amiksessa oli yks vähän ton näköinen opettaja, mutta sekin oli mies, ja tää ostaja oli nainen. Ellei sitten ollu sen miesopettajan vaimo tai jotakin. No se kysyi yhtkäkkiä, että akropoo, hän vois ottaa musta kuvia, mulla oli ne uudet trikoot päällä. Ja mää luulen, että se oli suunnitellu koko jutun, koska sillä oli samantien hieno kamera kassissa, erilaisia obnetsiivia ja kaikki. Ja se pyys, että mää kumartelen ja kykin siinä olohuoneessa ja salama vaan välkkyi. Mää ajattelin että jos se kohta pyytää riisumaan, niin sitten saa kyllä lähteä. Se ny enää ois puuttunut, sitte olisin joutunu ilkosillani jonneki sen sortin sivuille poseerraamaan. Sen jälkeenki oon miettiny, että mihkähän ne kuvat meni. Oon ruvennu uudestaan käymään semmosella paksuliinien palstalla, mihkä joskus kirjauduin. Kun jos siellä näkyis. Ihme käytöstä siltä muijalta. Siis mää en todellakaan menis toisen kotiin ja ottais valokuvia toisesta kun toinen joutuu konttaamaan ja poseerraamaan. Ja sitten mää vasta myöhemmin tajusin, että siltähän jäi ne trikootkin maksamatta. En kehdannu enää soittaa perään.
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän kuin tuo yksi aiempi tapaus, mutta mää myin torifiissä pieneksi jääneet trikoohousut, oon melko pyylevä etenkin tuolta takaosasta, enkä näköjään pienenemään päin, niin että piti ostaa uudet taas. No tää ostaja tuli sitten hakemaan niitä, ja se katsoi mua eteisessä enemmän mua kuin niitä housuja ja kysyi, että ollaanko me jostain tutut. Mää mietin, että ehkä amiksessa oli yks vähän ton näköinen opettaja, mutta sekin oli mies, ja tää ostaja oli nainen. Ellei sitten ollu sen miesopettajan vaimo tai jotakin. No se kysyi yhtkäkkiä, että akropoo, hän vois ottaa musta kuvia, mulla oli ne uudet trikoot päällä. Ja mää luulen, että se oli suunnitellu koko jutun, koska sillä oli samantien hieno kamera kassissa, erilaisia obnetsiivia ja kaikki. Ja se pyys, että mää kumartelen ja kykin siinä olohuoneessa ja salama vaan välkkyi. Mää ajattelin että jos se kohta pyytää riisumaan, niin sitten saa kyllä lähteä. Se ny enää ois puuttunut, sitte olisin joutunu ilkosillani jonneki sen sortin sivuille poseerraamaan. Sen jälkeenki oon miettiny, että mihkähän ne kuvat meni. Oon ruvennu uudestaan käymään semmosella paksuliinien palstalla, mihkä joskus kirjauduin. Kun jos siellä näkyis. Ihme käytöstä siltä muijalta. Siis mää en todellakaan menis toisen kotiin ja ottais valokuvia toisesta kun toinen joutuu konttaamaan ja poseerraamaan. Ja sitten mää vasta myöhemmin tajusin, että siltähän jäi ne trikootkin maksamatta. En kehdannu enää soittaa perään.
Onko sulla kaikki muumit laaksossa, kun suostuit pyllystelemään ja konttaamaan ??