Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset miehet ovat Euroopan ainoa ryhmä jotka voivat joutua mielipidevangeiksi. Feministi, mitä aiot tehdä tämän vääryyden poistamiseksi?

Vierailija
03.12.2016 |

Jopa aina niiin feministinen henkilö kuin Tarja Halonen sivuutti presidenttinä täysin aseistakieltäytyjien armahtamispyynnöt. Mitä sinä teet/olet tehnyt tämän epäkohdan korjaamiseksi? Vai onko kyseessä vain "pikkujuttu", miesten oma ongelma, eikä asia edes sinulle kuulu? Jos näin, niin voitko kertoa mikä yksittäinen asia on mielestäsi räikein tasa-arvon toteutumista haittaava seikka Suomessa?

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse ehdottaisit ratkaisuksi?

En ole AP, mutta räikeän epäkohdan korjaamiseksi on ainakin kolme kohtaa, jotka voidaan toteuttaa toisistaan riippumatta:

1) Kutsunnat pakollisiksi kaikille. Niissä sitten halukkuuden perusteella, arvalla tai muulla kriteerillä katsotaan, ketkä pääsevät tai joutuvat puolesta vuodesta vuoteen kestävään valtion pakkotyöhön, sukupuolesta riippumatta.

2) Valtio alkaa maksaa kunnon korvauksen suoritetusta asepalvelusta. 24/7 -läsnäolosta käypä viikkokorvaus lähentelee peruskoulutuskaudella ainakin 5 euroa tunti, mikä tarkoittaa 840 euroa viikossa. Myöhemmin johtaja- tai erikoiskolutuksen saaneiden tuntipalkka tulee olla korkeampi.

3) Palkka-armeijaan perustuvaa maanpuolustusta tulee kehittää. 

Miten nuo 2 ensimmäistä tähän ongelmaan vastaavat? Minusta vakaumuksen takia kokonaan kieltäytyvät tulisi poistaa vaan vahvuudesta. Kuten nyt Jehovan todistajat.

Vakaumuksen takia poissa olevat tuhatkertaistuisivat.

On se riskinä, mutta tuskinpa. Ei ihan kaikilla ole pokkaa/tarvetta valehdella moisesta.

Vierailija
82/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta räikeän epäkohdan korjaamiseksi on ainakin kolme kohtaa, jotka voidaan toteuttaa toisistaan riippumatta:

1) Kutsunnat pakollisiksi kaikille. Niissä sitten halukkuuden perusteella, arvalla tai muulla kriteerillä katsotaan, ketkä pääsevät tai joutuvat puolesta vuodesta vuoteen kestävään valtion pakkotyöhön, sukupuolesta riippumatta.

2) Valtio alkaa maksaa kunnon korvauksen suoritetusta asepalvelusta. 24/7 -läsnäolosta käypä viikkokorvaus lähentelee peruskoulutuskaudella ainakin 5 euroa tunti, mikä tarkoittaa 840 euroa viikossa. Myöhemmin johtaja- tai erikoiskolutuksen saaneiden tuntipalkka tulee olla korkeampi.

1) Kaikki naiset ei pärjäis, jos joutuisivat armeijaan. Eikös sielä ole nytkin naisille testit?

2 ja 3) ei oo valuuttaa

Olisko oikeita ongelmanratkaisukeinoja? Ei oo, joten näillä mennään. Ja tää asia koskee mua ihan oikeesti. Mulla on kaksi poikaa ja olen heistä kummastakin käynyt 9 kuukauden kestävyysharjoitteluni, mitä mieheni ei tehnyt, kävi toki armeijan.

1. Melkein joka ikinen nainen voi tehdä valtiolle vuoden töitä käytännössä pelkällä ruokapalkalla (voi voi jos on asuntolainojen korot samalla juoksemassa).

2 ja 3: Yhteisknta laittaa rahaa siihen, mitä yhteiskunta arvostaa. Jos tasa-arvo ja maanpuolustus ovat tärkeitä, niin siihen kuluu laittaa rahaa. Lisäksi nykyinen tapa pistää kokonaisia miesikäluokkia armeijaan, joista pärjäävimmät valikoituvat sinne helposti kokonaiseksi vuodeksi, luo huomattavan määrän piilokustannuksia yhteiskuntaan. Nykyinen systeemi luo syrjäytynyitä miehiä, jotka pahimmillaan ovat veloissa jo armeijasta päästyään.

Myönnetöönkään, että vaikka lasten synnyttäminen on Suomessa vapaaehtoista, niin se silti on yhteiskunnan kannalta hyödyllistä, ja siihen voisi rohkaista. Järjestelmä, ollakseen tasa-arvoinen, voisi toimia esimerkiksi niin, että nainen saa vapautuksen yhteiskuntapalvelusta, jos on on synnyttänyt ennen kuin täyttää 30 vuotta. Muussa tapauksessa palvelus kutsuu niin kuin kutsuu miehiäkin.

Mietitäänpäs tuota "ei oo rahaa maksaa asepalveluksesta kunnon palkkoja" -argumenttia.

Mitä jos valtio pistäisi sen noin 20,000 - 30,000 naista joka vuosi esimerkiksi tekemään vanhustenhoitotyötä reilusti alle TESin mukaisilla palkoilla (ml. pakottamaan nämä asumaan hoitokoteihin ja syömään ruokansa siellä). Kuinka paljon säästyisi valtion rahoja jaettavaksi tasan miesten ja naisten välillä?

Jostain syystä tämä ei ole niinkään absurdi ajatus miesten kohdalla, mutta naisten kohdalla on...

Jostain syystä sinäkin kuvittelet, että naiset luonnostaan osaisivat nuo työt. Eikös armeija ole koulutusta, niin naisiakin tulisi kouluttaa tuohon työhön mikä sitten olisikin se vaihtoehto. (ei laiteta niitä toisten töitä tekemään)

Palataan asiaan kun sulla on oikea varteenotettava vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemialliset aseet, nuket, miinat, vetypommit on ihan jees juttu sen rinnalla, että syyttömiä miehiä lähetetään rintamalle ampumatauluiksi. 

Jos ei hyökkää, niin nehän toimivat vain pelkkänä pelotteena.

Vierailija
84/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo 2 ensimmäistä tähän ongelmaan vastaavat? Minusta vakaumuksen takia kokonaan kieltäytyvät tulisi poistaa vaan vahvuudesta. Kuten nyt Jehovan todistajat.

Siten, että maanpuolustuksen ollessa pakollinen paha, niin sen tuoma taakka tulee jakaa oikeudenmukaisesti ja sen seuraamukset yksilölle kohtuullistaa tai tehdä jopa houkutteleviksi.

Nyt intti on pahimmillaan vuosi hukkaanheitettyä aikaa, jonka aikana psyyke ja talous horjuu.

Vierailija
85/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministienkö pitäisi korjata kaikki maailman vääryydet? Viimeksi kuin tsekkasin, miehillä on tässäkin yhteiskunnassa huomattavasti naisia enemmän valtaa, ja huonompaan suuntaan ollaan menossa. Mitäs jos yrittäisitte miehet itse toimia asian parantamiseksi?

Tsekkaapa lähteesi ja yritä uudelleen. Noin blatanttia valehtelua ei ole kiva seurata.

Blatantti? Oletko ehdoton palsta"mies"suosikkini eli SHEIMAAJA? 

Vierailija
86/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi Tarja Halosella oli kaikki keinot ja armahdusoikeus, mutta kun ei niin ei. Olisi itse asiassa ollut helpompaa poistaa koko epäkohta kuin pitää sitä yllä. Tämä vaan muistutuksena tässä nimenomaisessa asiassa naisten vallanpuutetta keppihevosena käyttäville. Sitä en tiedä onko Halonen oikeasti feministi vai perus miestenkiusaaja. Joskus itse itseään feministiksi muistaakseni kutsunut. Toisaalta niin tekevät palstan naissovinistitkin. Tämä itse asia on niin iso juttu, että ihan kummaksuttaa miksei feministit kilpaa taistelisi siitä kuka saa sulan hattuun asian päiväjärjestyksestä poistamisella. Euroopan viimeisten mielipidevankien vapauttaminen olisi oikeasti mielikuvatasollakin kova juttu! Vink vink, feministit! Tietysti nuo vangit ovat suomalaisia miehiä joten sen puolesta ikävä homma ja näin joulun alla on tärkeämpää keuhkota lelukuvastojen sukupuolineutraalittomuudesta. Mutta joku kaunis päivä sitten kun kasvatte oikeasti isoiksi ja vahvoiksi! ;)

Huoh... Halonen ei vastaa kaikkien feministien mielipiteistä tai ole prototyyppi feministi. Presidentti ei noin vain voi muuttaa asevelvollisuuslakia. Presidentin eteen tulevat armahdusjutut tulevat oikeusministeriön esittelyn kautta.

Kaiken kaikkiaan tästä aloituksesta, joka näkyy toistuvan tällä palstalla noin viikon välein, paistaa läpi whataboutism, eli jos haluaa muutosta johonkin epäkohtaan, niin sitten pitäisi heti ratkaista ne kaikki muut 3546567 epäkohtaa.

Vierailija
87/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että maanpuolustuksen ollessa pakollinen paha, niin sen tuoma taakka tulee jakaa oikeudenmukaisesti ja sen seuraamukset yksilölle kohtuullistaa tai tehdä jopa houkutteleviksi.

Nyt intti on pahimmillaan vuosi hukkaanheitettyä aikaa, jonka aikana psyyke ja talous horjuu.

Mutta kumpikaan ei poista mielipidevankeutta, josta nyt kai puhumme.

Vierailija
88/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Kaikki naiset ei pärjäis, jos joutuisivat armeijaan. Eikös sielä ole nytkin naisille testit?

2 ja 3) ei oo valuuttaa

Olisko oikeita ongelmanratkaisukeinoja? Ei oo, joten näillä mennään. Ja tää asia koskee mua ihan oikeesti. Mulla on kaksi poikaa ja olen heistä kummastakin käynyt 9 kuukauden kestävyysharjoitteluni, mitä mieheni ei tehnyt, kävi toki armeijan.

1. Melkein joka ikinen nainen voi tehdä valtiolle vuoden töitä käytännössä pelkällä ruokapalkalla (voi voi jos on asuntolainojen korot samalla juoksemassa).

2 ja 3: Yhteisknta laittaa rahaa siihen, mitä yhteiskunta arvostaa. Jos tasa-arvo ja maanpuolustus ovat tärkeitä, niin siihen kuluu laittaa rahaa. Lisäksi nykyinen tapa pistää kokonaisia miesikäluokkia armeijaan, joista pärjäävimmät valikoituvat sinne helposti kokonaiseksi vuodeksi, luo huomattavan määrän piilokustannuksia yhteiskuntaan. Nykyinen systeemi luo syrjäytynyitä miehiä, jotka pahimmillaan ovat veloissa jo armeijasta päästyään.

Myönnetöönkään, että vaikka lasten synnyttäminen on Suomessa vapaaehtoista, niin se silti on yhteiskunnan kannalta hyödyllistä, ja siihen voisi rohkaista. Järjestelmä, ollakseen tasa-arvoinen, voisi toimia esimerkiksi niin, että nainen saa vapautuksen yhteiskuntapalvelusta, jos on on synnyttänyt ennen kuin täyttää 30 vuotta. Muussa tapauksessa palvelus kutsuu niin kuin kutsuu miehiäkin.

Mietitäänpäs tuota "ei oo rahaa maksaa asepalveluksesta kunnon palkkoja" -argumenttia.

Mitä jos valtio pistäisi sen noin 20,000 - 30,000 naista joka vuosi esimerkiksi tekemään vanhustenhoitotyötä reilusti alle TESin mukaisilla palkoilla (ml. pakottamaan nämä asumaan hoitokoteihin ja syömään ruokansa siellä). Kuinka paljon säästyisi valtion rahoja jaettavaksi tasan miesten ja naisten välillä?

Jostain syystä tämä ei ole niinkään absurdi ajatus miesten kohdalla, mutta naisten kohdalla on...

Jostain syystä sinäkin kuvittelet, että naiset luonnostaan osaisivat nuo työt. Eikös armeija ole koulutusta, niin naisiakin tulisi kouluttaa tuohon työhön mikä sitten olisikin se vaihtoehto. (ei laiteta niitä toisten töitä tekemään)

Palataan asiaan kun sulla on oikea varteenotettava vaihtoehto.

Jos naiset eivät pysty yhteiskunnallisesti hyödylliseen työhön, niin heidät olisi pikimmiten syytä julistaa kaikki miesten holhouksen alaisiksi.

Tietysti työvertaukseni vanhustenhoidosta on yksi esimerkki. Olisin yhtä hyvin voinut sanoa, että teiden kunnossapito, mutta en sanonut. Sitä voit vapaasti miettiä, että miksen sitä sanonut, siis sen jälkeen kun joku on marmattanut, ettei naisista olisi armeijan palvelukseen.

Varteenotettavia vaihtoehtoja on olemassa. Sinusta vain on mukavampi, että vain miehiä riistetään.

Vierailija
89/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää niitä persuja vaan, jos haluatte korjata ongelman (not). Tässä tyylinäyte muutaman vuoden takaa: http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/niinisto-aamulehdelle-armeija-mieh…

Vierailija
90/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen samaa kuin miesasia"miehet": melskaan asiasta mammapalstalla, ja märisen miksi kukaan muu ei tee asialle mitään.

Olen lähettänyt aiheesta sähköpostia viidella poliitikolle, kommentoin aiheesta kommenttiosiossa joka kerta, kun huomaan, että siitä puhutaan lehdessä, olen kirjoittanut aiheesta suomi24-palstalle, ylilaudalle, kaksplussaan, demiin, tiedefoorumille, muroon ja mammapalstalle.

Koen, että olen tehnyt asian eteen kohtalaisen paljon, koska nämäkin keskustelut ovat mielipidevaikuttamista. 

Olen siis eri kirjoittaja kuin, jolle vastasit. 

Vierailija
91/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kumpikaan ei poista mielipidevankeutta, josta nyt kai puhumme.

Nyt puhutaan mielipidevankeudesta, johon voi joutua vain tietty ihmisryhmä.

Muitakin mielipidevankeuden muotoja Euroopasta kyllä löytyy. Ne eivät vain kosketa yhtä väestöryhmää vaan kaikkia tasapuolisesti.

Vierailija
92/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me mitään pentuja tarvita lisää. Maapallon väkilukuhan pitää puolittaa. Ei niiden lisää tekemistä pidä tukea, kun ulkomailta saadaan vaikka 100 miljoona lisää näin aluksi.

Jos ei ole jatkuvuutta, niin ei niitä rajojakaan sitten tarvita. Lapsillemme me tätä maata rakennetaan. Vai kelle sä sitä teet?

Tommosen ressukkamamman pojista ei mitään sotilaita ja jatkuvuutta saada. Kynäniskaisia liimaa haistelevia hinttejä, sossupummeja ja taakkaa oikeiden kansalaisten niskaan. Olisit jättänyt tekemättä, niin luontokin kiittäisi.

Vierailija
93/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen samaa kuin miesasia"miehet": melskaan asiasta mammapalstalla, ja märisen miksi kukaan muu ei tee asialle mitään.

Olen lähettänyt aiheesta sähköpostia viidella poliitikolle, kommentoin aiheesta kommenttiosiossa joka kerta, kun huomaan, että siitä puhutaan lehdessä, olen kirjoittanut aiheesta suomi24-palstalle, ylilaudalle, kaksplussaan, demiin, tiedefoorumille, muroon ja mammapalstalle.

Koen, että olen tehnyt asian eteen kohtalaisen paljon, koska nämäkin keskustelut ovat mielipidevaikuttamista. 

Olen siis eri kirjoittaja kuin, jolle vastasit. 

Olisiko sulla joku hyvä idea, miten asia tulisi hoitaa tasa-arvoisesti? Vai valitatko vaan asiasta ilman agendaa? ohis

Vierailija
94/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me mitään pentuja tarvita lisää. Maapallon väkilukuhan pitää puolittaa. Ei niiden lisää tekemistä pidä tukea, kun ulkomailta saadaan vaikka 100 miljoona lisää näin aluksi.

Jos ei ole jatkuvuutta, niin ei niitä rajojakaan sitten tarvita. Lapsillemme me tätä maata rakennetaan. Vai kelle sä sitä teet?

Tommosen ressukkamamman pojista ei mitään sotilaita ja jatkuvuutta saada. Kynäniskaisia liimaa haistelevia hinttejä, sossupummeja ja taakkaa oikeiden kansalaisten niskaan. Olisit jättänyt tekemättä, niin luontokin kiittäisi.

Sä olet häpeäksi tän ketjun aloittajalle ja asialleen.

Vierailija
95/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeita luusereita nämä femakot. Pohjois-Korean tasoisia ihmisoikeusloukkauksia, mutta nämä horot vain soittavat suutansa.

Kannattaa pitää vähän pienempää ääntä tai menee lulloon.

Tai tietysti se on tarkoituksesi kiusallisesta aiheesta....[/quote

Lullo? Siis lukkoonko? Saa kai näitä aloituksia tehtyä vaikka kymmenen.

Juu, lukkoon. Alatyyliset ilmaukset aiheuttavat palstanärää ja muutamat tekevät ilmiantoja ja se on siinä.

Peeveli kun tulee kirjoitusvirheitä. Sitä se flunssa teettää...

Kyllä nuo feministit aloittivat alatyylin, sekä keksivät mitä olen kirjoittanut omasta päästään. Se on jo niin alatyyliä, että vastaan samalla mitalla.

Asiallisiin kirjoituksiin vastaan asiallisesti.

Vierailija
96/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseistakieltäytyjä miehet pitäisi teIoittaa.

Vierailija
97/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeita luusereita nämä femakot. Pohjois-Korean tasoisia ihmisoikeusloukkauksia, mutta nämä horot vain soittavat suutansa.

Kannattaa pitää vähän pienempää ääntä tai menee lulloon.

Tai tietysti se on tarkoituksesi kiusallisesta aiheesta....[/quote

Lullo? Siis lukkoonko? Saa kai näitä aloituksia tehtyä vaikka kymmenen.

Juu, lukkoon. Alatyyliset ilmaukset aiheuttavat palstanärää ja muutamat tekevät ilmiantoja ja se on siinä.

Peeveli kun tulee kirjoitusvirheitä. Sitä se flunssa teettää...

Kyllä nuo feministit aloittivat alatyylin, sekä keksivät mitä olen kirjoittanut omasta päästään. Se on jo niin alatyyliä, että vastaan samalla mitalla.

Asiallisiin kirjoituksiin vastaan asiallisesti.

Jo aloitusviestisi oli asenteellinen. Et muuten ole vastannut minun sivulla 3 olevaan pitkään viestiini, jossa kerroin miksi juuri tämä ongelma ei ole ykkösenä omalla listallani.

T. Palstafeministi

Vierailija
98/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin siellä voisi käydä kotoa 8 tuntia päivässä koulutuksessa ja kaiken pelleilyn, pokkuroinnin ja vittuilun voisi alkuun unohtaa kun toiset hyvää hyvyyttään palvelevat maataan.

Kaikki turha pois, niin sen voi lyhentää 3 kuukauteen.

Vierailija
99/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministi Tarja Halosella oli kaikki keinot ja armahdusoikeus, mutta kun ei niin ei. Olisi itse asiassa ollut helpompaa poistaa koko epäkohta kuin pitää sitä yllä. Tämä vaan muistutuksena tässä nimenomaisessa asiassa naisten vallanpuutetta keppihevosena käyttäville. Sitä en tiedä onko Halonen oikeasti feministi vai perus miestenkiusaaja. Joskus itse itseään feministiksi muistaakseni kutsunut. Toisaalta niin tekevät palstan naissovinistitkin. Tämä itse asia on niin iso juttu, että ihan kummaksuttaa miksei feministit kilpaa taistelisi siitä kuka saa sulan hattuun asian päiväjärjestyksestä poistamisella. Euroopan viimeisten mielipidevankien vapauttaminen olisi oikeasti mielikuvatasollakin kova juttu! Vink vink, feministit! Tietysti nuo vangit ovat suomalaisia miehiä joten sen puolesta ikävä homma ja näin joulun alla on tärkeämpää keuhkota lelukuvastojen sukupuolineutraalittomuudesta. Mutta joku kaunis päivä sitten kun kasvatte oikeasti isoiksi ja vahvoiksi! ;)

Huoh... Halonen ei vastaa kaikkien feministien mielipiteistä tai ole prototyyppi feministi. Presidentti ei noin vain voi muuttaa asevelvollisuuslakia. Presidentin eteen tulevat armahdusjutut tulevat oikeusministeriön esittelyn kautta.

Kaiken kaikkiaan tästä aloituksesta, joka näkyy toistuvan tällä palstalla noin viikon välein, paistaa läpi whataboutism, eli jos haluaa muutosta johonkin epäkohtaan, niin sitten pitäisi heti ratkaista ne kaikki muut 3546567 epäkohtaa.

Mä olen aivan varma, että se femakko olisi vapauttanut syyttömänä vankilassa viruvan feministin. Oli se ehdotus tullut sitten mitä tahansa kautta hänelle.

Aivan 100% varma.

Vierailija
100/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministienkö pitäisi korjata kaikki maailman vääryydet? Viimeksi kuin tsekkasin, miehillä on tässäkin yhteiskunnassa huomattavasti naisia enemmän valtaa, ja huonompaan suuntaan ollaan menossa. Mitäs jos yrittäisitte miehet itse toimia asian parantamiseksi?

Tsekkaapa lähteesi ja yritä uudelleen. Noin blatanttia valehtelua ei ole kiva seurata.

Blatantti? Oletko ehdoton palsta"mies"suosikkini eli SHEIMAAJA? 

Miksi "mies" heittomerkeissä? Et kai vaan ole palstan seksistisin "feministi" joka SHEIMAA palstailevia miehiä, koska nämä eivät välttämättä käyttäydy stereotyyppisen mieskuvasi mukaisesti? Tällainen toki antaa naissovinistille aiheen "miehuuden" vähättelyyn, jos totuudessa kehotetaan pysymään. Hyvä sinänsä, koska edustat juuri sitä vastenmielistä ihmisryhmää jonka takia tämä ketju on olemassa. Miehethän menevät armeijaan mukisematta, tai vaihtoehtoisesti mielipidevankeuteen ja "miehet" vaativat tasa-arvoa, sekä tällaisten epäkohtien poistamista. Miltä vuosisadalta olet "nais"sovinisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä