Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa ei ole hauskaa

Nimetön
29.11.2016 |

Seurustelen miehen kanssa, joka on täydellinen muuten mutta yksi asia olemuksesta puuttuu; huumorintaju. Olemme seurustelleet 2 vuotta, mutta emme heitä läppää toisillemme, naura toistemme kanssa. Emme ole ikinä nauraneet vatsa kippurassa niin että vesi tulee silmistä.. kavereideni kanssa teen tätä vallan.

Mies hoitaa työnsä ja kodin mallikkaasti. Mutta olemme kovin vaitonaisia toistemme seurassa ja puhumme vaan arkipäiväisistä asioista. Jotenkin mies ei lähde mukaan minun juttuihini, vastaa vaan että Aijaa tai okei. Ei oikein ymmärrä minun huumoriani.

En silti haluaisi lempata muuten hyvää miestä tämän takia. En vaan kaipaa miehen seuraa, koska hänen seurassaan on niin tylsä olo kun emme naura tai ei ole mukavaa.

Onko muilla kokemusta? Kaipaan eksääni jonka kanssa naurettiin samoille asioille ja oli päivittäin hauskaa toistemme kanssa.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän pitäisi olla vielä hullun rakastuneita ja loputtoman kiinnostuneita toisen mielen sopukoista.

Kaikki, varsinkaan miehet, eivät koskaan ole loputtoman kiinnostuneita toisen mielen sopukoista (ruumiin sopukat kyllä kiinnostavat aikansa). Jos vaatimuksena on mielen sopukoista kiinnostunut mies, niin saa varautua siihen että ehkä jääkin yksin. Tai no, ehkä se on valinta sen välillä, ollako yksin sinkkuna vai yksin parisuhteessa...

Syvälliset ihmiset pariutuvat toistensa kanssa. Eivät ne konkreettisesti ajattelevat tuulipukuinsinöörit herkkiä älykkönaisia kellistä. Heille riittää iloisia ja mukavia perusjaanoja.

No voi hyvänen aika näitä stereotypioita taas täällä... on älykkäät ja syvälliset ja toisella puolella "konkreettisesti ajattelevat".

Joka tapauksessa on aika ilmeistä kirjoitustensa perusteella kumpaan ryhmään ap kuuluu, jos tuo on kahtiajako. Vihje: ei niihin syvällisiin.

Vierailija
62/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä nykyään kaiken muun ohessa on toimia vaimon viihdekeskuksena.

Ennen riitti, että kävi töissä, ei huorannut eikä ihan kaikkia rahoja ryypännyt.

Luuletko tosissasi että ne liitot oli onnellisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kyllä jaksaisi miestä jolle hyvä huumori = Uuno-leffat 😅

Vierailija
64/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EiUunoHuumorinYstävä kirjoitti:

Suomi on täynnä ahdistuneita, hymyilemättömiä miehiä. Minua miehenä ahdistaa ihmisten (lähinnä miesten) sulkeutuneisuus. Mikään ei kiinnosta, mikään ei huvita eikä naurata, ollaan ylpeitä kun voidaan juoda kymmenen tuoppia ja neljä paukkua ja silti ollaan ihan "selvinpäin", hymyileminen varmaan maksaa.

Luulen että mua pidetään rasittavana/lapsellisena, kun tykkään leikkiä sanoilla ja nauraa, myös tilannekomiikkaa on aivan parasta. Ehkä ne ajattelee, että nauretaan sitten haudassa…

Olipa ikävä ylesitys. Ja tiedätkös, ei erilaiset ihmiset ole niin paljon huonompia kuin sinä. Ehkä omassa ennakkoasenteessasi voisi olla korjattavaa?

Vierailija
65/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös joku neurologinen ongelma, autistinen ei aina ymmärrä vitsejä... Eikä niitä diagnooseja kaikille oo lapsena annettu, varsinkin jos oireet ovat lieviä, ne ovat voineet jäädä huomaamatta kokonaan...

Vierailija
66/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt! 99% täydellinen ihminen. Ajatelkaa, täydellinen mies. Vau! Ei tee virheitä, ei munaa, vaan on täydellinen! Tosin ei ymmärrä vitsejä. Mutta siis haloo, täääyyyydeeeellliiiinneeeeen.

Jep

Vierailija
67/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti ihmettelen, miten olet rakastunut tuollaiseen mieheen, ja päättänyt perustaa vieläpä perheen sen kanssa.

Ap on se pakonomainen ihastuja/siivoushullu/sikapossu. Vuonna 2016 hänellä ei ollut lapsia eikä velkoja.

Vierailija
68/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa tärkeintä on yhdessä viihtyminen. Jos se puuttuu, uskoisin suhteen kuivuvan kasaan melko lyhyessä ajassa, valitettavasti.

Vierailija
69/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tämän ja kiinnostaisi kuulla ap:n nykytilanne... niin samaistun tähän juttuun nykyisessä "suhteessa".

Velkaa 208 t€, miehellä 20t€. Pieniä lapsia. Ap:llä pakonomainen haaveilu, oletettavasti sukulaisestaan. Eroamassa. Pakonomainen siivoaminen oli puolisen vuotta miehellään, nyt mies on niin sikapossu että ap ei kestä.

Vierailija
70/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tämän ja kiinnostaisi kuulla ap:n nykytilanne... niin samaistun tähän juttuun nykyisessä "suhteessa".

Velkaa 208 t€, miehellä 20t€. Pieniä lapsia. Ap:llä pakonomainen haaveilu, oletettavasti sukulaisestaan. Eroamassa. Pakonomainen siivoaminen oli puolisen vuotta miehellään, nyt mies on niin sikapossu että ap ei kestä.

Sama henkilö.

Vierailija
71/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen ettei miehesi ole pelle.

Vierailija
72/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma on kuluneiden vuosien aikana varmasti ratkennut tavalla tai toisella, mutta kommentoin Uuno-elokuvia:

Mikä niissä viehättää miehiä? Omakin puolisoni on akateemisesti koulutettu, laajasti sivistynyt, paljon lukeva, yhteiskunnallisia asioita seuraava fiksu ihminen. Ei katso räiskintäelokuvia, Temppareita, Salkkareita tai muuta roskaa - mutta katsoo Uunoja ja nauraa niille. Jokin niissä selvästi osuu monen miehen huumorintajuun. Itse taas en näe niissä yhtään mitään hauskaa. Ylinäyteltyä, ylimaskeerattua ja -puvustettua pelleilyä.

Ja ennen kuin joku vetää herneen nenäänsä niin huom: en millään tavalla puutu puolisoni tv:n katsomiseen, en edes niihin Uunoihin, minä vain ihmettelen, mihin "suoneen" Spede on osunut, kun ne niin uppoavat aikuisiin, fiksuihin miehiin.

Vierailija
73/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies nauraa esimerkiksi jotakin Uuno -leffoja katsellessa, minua ei taas naurata lainkaan sellaiset koska ovat niin tyhmiä..

Vika löytyi! Se on sinussa! Jos Uunot ei naurata, niin sinussa on pakko olla vikaa ja pahasti vaikka kuluneita ovatkin. Anna kun arvaan, Sami Hedberg on mielestäsi hauska ja hyvä koomikko?

Uuno ja Sami Hedberg samaa tyhjää lätinää, jota ei voi edes huumoriksi kutsua.

Vierailija
74/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei sitä ihan täydellistä miestä varmaan ookkaan, jotain aina puuttuu, mutta huumorin tajua pitää olla, meillä on sama mun miehen kanssa, ei melkeen koskaan naureta samoille jutuille, naapuri oli kerran sanonu mun miehelle, että sun vaimolla on niin hyvä huumorintaju 🙂 niin mun mies oli miettiny että puhutko nyt tosiaan samasta ihmisestä kenen kans asun, niin naapurin ja mun huumori kohtaa, ku tuntuu että onko mun miehellä huumoria ollenkaan

Vierailija
75/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kyllä iso merkitys, että miehen kanssa huumorintaju natsaa yhteen. Meillä on yhdessä tosi hauskaa. En jaksaisi tosikkoa tai pelleä.

Vierailija
76/126 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avioliitto oli samanlainen. Mies täysi tosikko. Ei oikeastaan edes hymyillyt. Ilmeisesti estoinen, sillä hänen mielestään vakavuus oli luotettavuuden mitta. Lapsilta kielsi aina "tyhjän nauramisen" - siis LAPSILTA! Jätin sen sian.

Vierailija
77/126 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia parisuhteessa.

Vierailija
78/126 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on kyllä iso merkitys, että miehen kanssa huumorintaju natsaa yhteen. Meillä on yhdessä tosi hauskaa. En jaksaisi tosikkoa tai pelleä.

Sama

Vierailija
79/126 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole perhettä. Sanotaanko että suhteemme alkoi varmasti enemmän järki- kuin tunneperustein. Lopulta kuitenkin tunteetkin tuli ja sellainen kiintymys.

Mies nauraa esimerkiksi jotakin Uuno -leffoja katsellessa, minua ei taas naurata lainkaan sellaiset koska ovat niin tyhmiä.. Kaipaisin arkielämään jotakin iloa ja naurua, mutta mies tuntuu tosi jähmeältä ja vakavalta. Jos itse yritän heittää jotain leikkisää niin mies ei yhdy lainkaan asiaan mukaan vaan jättää sen siihen. En osaa oikein selittäää.

Hauskat jutut on naisten mielestä tyhmiä,siinä selitys.

Vierailija
80/126 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli alussa hyvin samanlainen huumorintaju. Mutta nykyään mies saattaa suuttua eikä enää ymmärräkään huumoria mihin ennen lähti mukaan. Niin ne ihmisetkin sitten muuttuu ja vanhenee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan