Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin kivan miehen, mutta en tunne kipinää:(

Vierailija
11.02.2023 |

Mies olisi kaikinpuolin sellainen, jonka kanssa voisin hyvin ajatella seurustelevani. Mutta en tunne oikeastaan mitään sellaisia fyysisiä tuntemuksia, että tekisi mieli vaikka pussailla tai mennä lähelle. Emme ole tosin tavanneet kuin kahdesti. Voiko kipinä syttyä myöhemmin vai onko ihan toiveajattelua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin

Vierailija
2/10 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane kerran, niin tiedät varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syty

Vierailija
4/10 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin aikaa tutustua kunnolla

Vierailija
5/10 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
6/10 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Olen Mustafi.

Haluaisitko kipinöidä kanssani?

Soita?

Iloiset Terveiset

Mustafi.

Vierailija
7/10 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Olin joskus samassa tilanteessa. Mies täytti kaikki kriteerini, mutta silti ei napannut. Lopulta tajusin, että kyseessä oli oli hänen ominaishajunsa. Joku liskoaivotasoinen biologian tapa sanoa, etteivät geenimme sovi yhteen. Mies ei siis haissut likaiselle ja huolehti kyllä hygieniastaan. Nyt olen ollut jo pitkään parisuhteessa ja on lapsiakin ja silti pelkkä mieheni tuoksu saa pöksyt pyörimään jaloissa.

Vierailija
8/10 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia on niin paljon sinkkujanykyään. Ihmisillä on ylimitoitetut odotukset.

Vierailija
9/10 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tuttu tunne. Ystävyydessä ja kaveruudessa naisen kanssa ei ole mitään valittamista, mutta aina toisinaan toivoisi miellyttävältä vaikuutavan naisen kohdatessaan, - kohtaamisen johtavan johonkin muuhun kuin siihen. että nainen lopulta parhaimmassakin tapauksessa pyytää, että emmekö voisi olla kuitenkin vain ystäviä tai kavereita.

Tokihan tiedän, että osalle tämä on kauniimpi tapa sanoa hyvästit tai näkemiin.

Niin kuin sekin kun sanotaan, että sä oot kyllä monin tavoin huippu tyyppi mut must untuu, ettei meil oo tarpeeks yhteis kemiaa tms.  

Joidenkin naisten kannsa olen saattanut kyllä edetä ja päästä kaveriksi tai jopa ystäväksi. Päässyt nk.  sanotaan frienzonelle. - Eikä tietenkään kaikkien kohtaamisten ei ole tarkoitettukaan jatkuva yhtään mihinkkän.

Onnekas olen olut siinäkin, ettei yksikään nainen toistaiseksi ole ns. ghostannut

Kuitenkin aina joskus sitä on ymmällään kun ei tiedä miten tai kuinka pitäisi olla, että sitä  "oiekanlaista kemiaa" syntyisi. 

Vierailija
10/10 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin tapailua. Voi se vielä syttyä. Jos olet ollut suhteessa miehen kanssa, johon oli alusta asti voimakas fyysinen kipinä, niin kuinka kauan nämä suhteet ovat kohdallasi kestäneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi