Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa ei ole hauskaa

Nimetön
29.11.2016 |

Seurustelen miehen kanssa, joka on täydellinen muuten mutta yksi asia olemuksesta puuttuu; huumorintaju. Olemme seurustelleet 2 vuotta, mutta emme heitä läppää toisillemme, naura toistemme kanssa. Emme ole ikinä nauraneet vatsa kippurassa niin että vesi tulee silmistä.. kavereideni kanssa teen tätä vallan.

Mies hoitaa työnsä ja kodin mallikkaasti. Mutta olemme kovin vaitonaisia toistemme seurassa ja puhumme vaan arkipäiväisistä asioista. Jotenkin mies ei lähde mukaan minun juttuihini, vastaa vaan että Aijaa tai okei. Ei oikein ymmärrä minun huumoriani.

En silti haluaisi lempata muuten hyvää miestä tämän takia. En vaan kaipaa miehen seuraa, koska hänen seurassaan on niin tylsä olo kun emme naura tai ei ole mukavaa.

Onko muilla kokemusta? Kaipaan eksääni jonka kanssa naurettiin samoille asioille ja oli päivittäin hauskaa toistemme kanssa.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintaju on kaveruudessakin tosi tärkeä asia. Minulla on pari tuttua jotka ovat nauravaisia tyyppejä mutta hekottavat asioille jotka ei mua naurata yhtään. Ja sitten on sellaiset jotka ei naura juuri millekään tai ovat tekopyhiä. Ei ole kauhean rentoa tai mukavaa heidän seurassaan. Kyllä huumori on tärkeää! Ja huumorintajuisia miehiä on helpompi löytää kuin syvällisiä.

Kaveri ja parisuhde haetaan eri perusteilla,muuten miehet olisivat vain miesten kanssa.

Vierailija
82/126 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole perhettä. Sanotaanko että suhteemme alkoi varmasti enemmän järki- kuin tunneperustein. Lopulta kuitenkin tunteetkin tuli ja sellainen kiintymys.

Mies nauraa esimerkiksi jotakin Uuno -leffoja katsellessa, minua ei taas naurata lainkaan sellaiset koska ovat niin tyhmiä.. Kaipaisin arkielämään jotakin iloa ja naurua, mutta mies tuntuu tosi jähmeältä ja vakavalta. Jos itse yritän heittää jotain leikkisää niin mies ei yhdy lainkaan asiaan mukaan vaan jättää sen siihen. En osaa oikein selittäää.

Narsisti? Autisti? Asperger?

Johan ap selitti että kaikki hauskat jutut on tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies nauraa esimerkiksi jotakin Uuno -leffoja katsellessa, minua ei taas naurata lainkaan sellaiset koska ovat niin tyhmiä..

Vika löytyi! Se on sinussa! Jos Uunot ei naurata, niin sinussa on pakko olla vikaa ja pahasti vaikka kuluneita ovatkin. Anna kun arvaan, Sami Hedberg on mielestäsi hauska ja hyvä koomikko?

Uuno ja Sami Hedberg samaa tyhjää lätinää, jota ei voi edes huumoriksi kutsua.

Noilla kahdella ei ole mitään yhtäläisyyksiä.

Vierailija
84/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten huumori ei ole huumoria.

Aivan,kun Spede aloitti parhaat sketsinsä eli Naisen logiikan Hannele Lauri vain ihmetteli käsikirjoitusta että mitä hauskaa tässä on.Samalla hetkellä miehet räjähtivät nauruun.

Vierailija
85/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustelu olisi kiva.

Vierailija
86/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole perhettä. Sanotaanko että suhteemme alkoi varmasti enemmän järki- kuin tunneperustein. Lopulta kuitenkin tunteetkin tuli ja sellainen kiintymys.

Mies nauraa esimerkiksi jotakin Uuno -leffoja katsellessa, minua ei taas naurata lainkaan sellaiset koska ovat niin tyhmiä.. Kaipaisin arkielämään jotakin iloa ja naurua, mutta mies tuntuu tosi jähmeältä ja vakavalta. Jos itse yritän heittää jotain leikkisää niin mies ei yhdy lainkaan asiaan mukaan vaan jättää sen siihen. En osaa oikein selittäää.

Olet vain tottunut ja jumittunut häneen. Onko sinulla muutenkin muutokset vaikeita, esim pysyt työpaikassa liian kauan, kun vaikka palkka ei ole noussut moneen vuoteen ym.

Ei kuulosta että hän on sinulle sopiva mies, jos sinulla ei ole hänen kanssa kivaa. Ei puolisoksi riitä, että on kaksi lahjetta ja pulssi. Kyllä sinun miehessä pitää olla jotain, mikä sinut saa haluamaan olla hänen kanssa. Ei se riitä että on miespuolinen, ja joskus aloitte jutulle.

Kaksi vuotta ei ole mikään syy jäädä suhteeseen. Jos et nyt repäise itseä irti, sinulla on kohta kaksi lasta hänen kanssa ja olet viidenkymmenen, ja ihmettelet ihan samaa, miksi ei tunnu miltään. No ei tunnu, kun hän ei ole ollut oikea mies sinulle alun perinkään.

Vierailija
87/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös joku neurologinen ongelma, autistinen ei aina ymmärrä vitsejä... Eikä niitä diagnooseja kaikille oo lapsena annettu, varsinkin jos oireet ovat lieviä, ne ovat voineet jäädä huomaamatta kokonaan...

Sellaisen ihmisen kanssa onkin kauhean raskasta. En minä ainakaan jatkaisi

Vierailija
88/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin millaisia hauskoja juttuja sulla on, joihin mies ei lähde mukaan?

Vierailija
89/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan epäolennaista. Vastaus on, sellaisia mitkä olisi ap:n mielestä hauskoja, ja miehen ei.

Vierailija
90/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että se odottaa miehen nauravan jollekin arkiselle jokapäiväiselle asialle.

Vierailija
91/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kikatushuumori on jotain, johon miehen on mahdoton lähteä mukaan, Valitan.

Vierailija
92/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen huumorintaju on kyllä yksi iso asia parisuhteessa. Me nauretaan miehen kanssa yhdessä lähes päivittäin, välillä niin, että vatsaan sattuu. Meillä on myös yhteisiä juttuja, jotka on hauskoja, mutta niitä on mahdoton selittää ulkopuolisille.

Vierailija
93/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tyytyä moiseen kun voit saada parempaakin? Mikä ikäisiä olette?

Jos nuoria, niin ei tosiaankaan kannata takertua ekaan tyydyttävään mieheen, kun voi saada parempaakin.

Vierailija
94/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta , harvalla naisella on laisinkaan huumorintajua.

Vierailija
95/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä on että ihan sama miten hyvä mies, niin aina nainen löytää jonkun vian mistä motkottaa.

Mikään ei riitä.

Suositan että eroatte että mies saa mahdollisuuden löytää paremman naisen.

Vierailija
96/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta tässä on että ihan sama miten hyvä mies, niin aina nainen löytää jonkun vian mistä motkottaa.

Mikään ei riitä.

Suositan että eroatte että mies saa mahdollisuuden löytää paremman naisen.

Pahantuulisen tosikon kanssa ei pysty elämään. Se on tosiasia.

Vierailija
97/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankkoja yleistyksiä. Kyllä Uuno-leffat vetoaa naisiinkin! Itse tykkään niistä. Toki monenlaisesta muustakin huumorista.

Tärkeintä, että huumorintajut sopii yhteen. Ongelmahan tässä on se, että aina vaan se oma huumori on "oikeaa huumoria" .

T: keski-ikäinen perheenäiti, akateeminen (jos sillä jotain merkitystä)

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ongelma on kuluneiden vuosien aikana varmasti ratkennut tavalla tai toisella, mutta kommentoin Uuno-elokuvia:

Mikä niissä viehättää miehiä? Omakin puolisoni on akateemisesti koulutettu, laajasti sivistynyt, paljon lukeva, yhteiskunnallisia asioita seuraava fiksu ihminen. Ei katso räiskintäelokuvia, Temppareita, Salkkareita tai muuta roskaa - mutta katsoo Uunoja ja nauraa niille. Jokin niissä selvästi osuu monen miehen huumorintajuun. Itse taas en näe niissä yhtään mitään hauskaa. Ylinäyteltyä, ylimaskeerattua ja -puvustettua pelleilyä.

Ja ennen kuin joku vetää herneen nenäänsä niin huom: en millään tavalla puutu puolisoni tv:n katsomiseen, en edes niihin Uunoihin, minä vain ihmettelen, mihin "suoneen" Spede on osunut, kun ne niin uppoavat aikuisiin, fiksuihin miehiin.

Vierailija
98/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä nykyään kaiken muun ohessa on toimia vaimon viihdekeskuksena.

Ennen riitti, että kävi töissä, ei huorannut eikä ihan kaikkia rahoja ryypännyt.

No ennen riitti moni sellainen asia joka ei nykyään enää riitä ihmisille alkuunkaan.

Vierailija
99/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut miehen kanssa jo kaksikymmentä vuotta ja meillä on edelleen  hauskaa yhdessä.

Mies sanoo olevansa tosikko, mutta ei todellakaan ole.  Sama huumorintaju yhdistää.  Varmaan hän

siksikin viihtyy kanssani, vaikka en muuten koe olevani naisena mikään löytö.

Vierailija
100/126 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että se odottaa miehen nauravan jollekin arkiselle jokapäiväiselle asialle.

No iloiset ja rennot ihmiset nauravat ihan arkisille asioilla olivat sitten miehiä tai naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän