Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?

Vierailija
28.11.2016 |

Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?

Kommentit (532)

Vierailija
461/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän oikea vastaus näiden ruikuttajien naisettomuuteen vain yksinkertaisesti ole paska luonne? Hirveä narina ja naisten syyllistäminen.  Syyllistetään naisia siitä, ettei saada naista. Ehkä olisi aika katsoa peiliin. Ja sitten se, että vaikka ei sitä naista saisikaan niin mitä sitten? Ei kaikki miehet naista saakaan, eikä kaikki  naiset miestä, ei kaikki ihmiset saa lasta, jotkut ei saa kissaa ja jotkut ei saa veljeä, siskoa tai jotakin muuta mitä haluaa. Sitten vain eletään sen mukaan mitä on. Jos et saa naista, niin sitten et saa. Tyydy siihen ja lopeta ulina ja valitus ja ala elämään.  Tee elämästäsi hyvä ilman sitä naista . Ja älä missään nimessä heittäydy martyyriksi tai ala katkeraksi, sillä se elämä on hukkaan heitetty. Nauti elämästä ja siitä mitä sinulla on. Äläkä vingu  ja valita koko ikääsi sitä, mitä sinulla ei ole!

Itse olen ihan mukava ihminen, monia seurustelusuhteitakin takana. Minusta parisuhdemarkkinat on paskaa ja vihaan tuota epäsuhtaa, se myös ottaa päähän kuunnella ja lukea teidän naisten kommentteja aiheesta. Naiset etuoikeutetussa asemassa, pelkän sukupuolielimensä turvin jakamassa vinkkejä, naiset joiden ei tarvitse muuta kun istua baarijakkaralla, niin tarjokkaita lähestyy ja viihdyttää tätä naista.

Just... Timanttejako niillä muilla naisilla oikein on vaginassaan, kun kerran vain sen takia maailma lankeaa jalkojen juureen ja kaikki miehet vaan kilpailevat siitä, kuinka parhaiten arvon vaginaa miellyttäisi?

Ei pahalla, mutta tästä viestistä tuli mieleen, että olisitko sinä mahdollisesti huomioinut vain ne kauniit ja sosiaaliset naiset, joiden ympärillä kovin moni mies jossain baareissa pörrää? Jospa sinne jonnekin silmänurkkaan ja sieltä unohduksiin jäivät ne tuikitavalliset ja huomiota hakemattomat naiset? Entä ne maan hiljaiset, jotka eivät baareissa käy juuri koskaan? Tai sitten vain me iloiset ja sosiaaliset naiset, joilla ei ole mikään erityisen hyvä ulkonäkö eikä edes timantteja vaginassa?

Kuvauksesi ei nimittäin osunut sitten yhtään omaan kokemusmaailmaani naisena, eikä juuri ystäväpiiriinikään. Eikä me mitään rumiluksia olla, vaan ihan tavallisia naisia ja toki ravintolaan mennessä aina laittauduttu mahdollisimman näteiksi. Tuttavistani oikeastaan vain yksi nainen on tuollainen kuvaamasi kaltainen miesmagneetti. Hän onkin oikeasti kaunis, mallintöitäkin joskus vähän teki, ei tosin lyhyytensä (165cm) takia kai jotain Anttilan kuvastoa kummempaa. Hyvin sosiaalinen ja iloinen hän myös on, ja luonteeltaan kerrassaan ihastuttava. Nykyään onnellisesti naimisissa ja ekaluokkalaisten kaksosten äiti.

Tuiki tavallisena ja huomiota hakemattomana naisena esittäisin kainon toiveen, että sinä ja muut kirjoittelijat ette usuttaisi tuon lainaamasi kirjoittajan tapaisia miehiä minun kimppuuni. Tuollaiset miehet rehellisesti sanottuna iljettävät minua. Kiitos.

Vierailija
462/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EsaKiuru kirjoitti:

Mua ei miehenä toi huoleta. Enemmän minua huolettaa se, että kun joku nainen tarttuu mukaan, niin siitä ei sitten millään meinaa päästä irti! Se on suurin ongelma. Aivan heti alusta pitäen naiset haluavat sitoutua, puhua lapsista, parisuhteesta, vaikka mitä.  Tästä syystä olen oikeastaan lopettanut naisten iskemisen esim. baareista, yökerhoista. 

Hah, ei kuulosta omaan korvaan ongelmalta.

Mikäköhän siinä on että miehet jotka ei halua sitoutua saa sitoutumishaluisia naisia ja miehet kuten minä jotka haluaisivat sitoutua ei saa naisia ollenkaan. Veikkaan että taso on se vaikuttava tekijä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EsaKiuru kirjoitti:

Mua ei miehenä toi huoleta. Enemmän minua huolettaa se, että kun joku nainen tarttuu mukaan, niin siitä ei sitten millään meinaa päästä irti! Se on suurin ongelma. Aivan heti alusta pitäen naiset haluavat sitoutua, puhua lapsista, parisuhteesta, vaikka mitä.  Tästä syystä olen oikeastaan lopettanut naisten iskemisen esim. baareista, yökerhoista. 

Hah, ei kuulosta omaan korvaan ongelmalta.

Mikäköhän siinä on että miehet jotka ei halua sitoutua saa sitoutumishaluisia naisia ja miehet kuten minä jotka haluaisivat sitoutua ei saa naisia ollenkaan. Veikkaan että taso on se vaikuttava tekijä..

Voit työntää ne tasot sanonkomäminne. Ihan yksinkertaisesti syy on se, että ne jotka saavat mitä haluavat, eivät valita. Siksi heitä ei tunnu olevan olemassa.

464/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, siis oikeiden miesten. Nysväpenat on erikseen. Ota sinäkin itseäsi niskasta kiinni ja rupea oikeaksi miehekkääksi mieheksi. Minulla ei ainakaan ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa saada naisia, päinvastoin.

Helpommin sanottu kun tehty. Mistä minä saisin pituutta lisää että olisin miehekäs mies naisten silmissä ?

Minä tunnen erään miehen, joka on n. 160 cm pitkä. Hänellä on vaimo ja 3 lasta.

Joo mutta mulla ei olekaan mitään millä kompensoida kun en ole komea tai rikas

Olisiko luonne mitään? Tuntemani mies ei todellakaan ole rikas eikä edes komea. Ja hän on duunari. Mutta oikein mukava ja hauska mies.

Luonteella ei ole mitään väliä ellei ole hyvännäköinen parisuhteen kannalta

Näinkö sinä itse ajattelet? Että luonteella ei ole mitään väliä, kunhan parisuhdekumppani vaan on hyvännäköinen? Valitsisitko oman elämänkumppanisi yksinomaan ulkonäön perusteella antamatta mitään painoarvoa hänen luonteelleen? Jos et, niin miksi ihmeessä kuvittelet muiden niin tekevän?

Lassukan mielestä parisuhde on kaiken kaikkiaan staattinen tila. Löydetään riittävän hyvännäköinen kumppani ja sovitaan seurustelusta ja siinä kaikki. Jos he olisivat olleet elämänsä aikana yhdessäkin parisuhteessa niin he ymmärtäisivät, että se ulkonäkö riittää vain ja ainoastaan kiinnostuksen herättämiseen, ja kiinnostuksen herättää se että ihminen näkee toisessa jotain minkä hän kokee puoleensavetäväksi. Jokaisessa on jotain puoleensavetävää. Anyway, siitä vasta alkaa koko elämän (tai parisuhteen) mittainen prosessi, jonka aikana se ulkonäkö muuttuu paljon vähemmän merkitykselliseksi kuin luonne, arvot ja muu yhteensopivuus. Ja parisuhteessa se rakastuminen ja rakastaminen punnitaan monta monituista kertaa; "haluanko ihan oikeasti olla tämän ihmisen kanssa", "olenko valmis kestämään nuo hänen puutteensa koska hän on muuten minulle hyvä", "riitänkö, kelpaanko itse hänelle" jne jne.

Saattaa olla mielenkiintoinen yllätys lassukalle, jos hän joskus suhteeseen päätyy ja tajuaa, ettei se mennytkään niin, että kun on seurustelusta sovittu niin vaikein työ on tehty ;-)

Vierailija
465/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Asiaa tuossa yllä. Ulkonäkö riittää tasan siihen asti että saadaan se eka kontakti luotua, ja sen jälkeen rupeaa vaikuttamaan ihan muut asiat. Jollei nyt sitten ole kyseessä joku superhyvännäköinen ihminen, jota katsellaan paskalla luonteella varustettuna ehkä vähän kauemmin, mutta harva meistä on.

Vierailija
466/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan mukava ihminen...

Itkeä vaiko nauraa tässä pitäisi... Se, että olet omasta mielestäsi "ihan mukava ihminen" ei todellakaan tarkoita, että oikeasti olisit sitä. 

Työskentelen psykiatrisessa erikoissairaanhoidossa ja kuulen lähes päivittäin narsististen, epävakaiden ja muiden persoonallisuushäiriöisten taivastelua siitä, miksi muut eivät vaan tajua kuinka pyyteettömiä, mukavia, epäitsekkäitä ja aina toiset itsensä edelle asettavia ihmisiä he ovat. Kumma vaan, kun kaikki ihmiset ympärillä ovat ihan eri mieltä...

Mutta vikahan ei tietenkään koskaan katso peilistä. 

Vierailija
467/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä minua ihmetyttää on se, ettei palstan asperger-miehillä ole hajuakaan siitä että parisuhteen muodostumista ei estä kaljuus, lyhyys, rumuus, työttömyys, lihavuus, mikä nyt onkin miehen omasta mielestä syy, vaan nimenomaan se asperger. MITEN tällainen asia voi olla epäselvä. Hyvänä esimerkkinä hamsterimies, joka ei ole mun muistiin IKINÄ sanallakaan viitannut siihen että tuolla voisi olla mitään tekemistä hänen pariutuimisen ongelmiensa kanssa.

468/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä minua ihmetyttää on se, ettei palstan asperger-miehillä ole hajuakaan siitä että parisuhteen muodostumista ei estä kaljuus, lyhyys, rumuus, työttömyys, lihavuus, mikä nyt onkin miehen omasta mielestä syy, vaan nimenomaan se asperger. MITEN tällainen asia voi olla epäselvä. Hyvänä esimerkkinä hamsterimies, joka ei ole mun muistiin IKINÄ sanallakaan viitannut siihen että tuolla voisi olla mitään tekemistä hänen pariutuimisen ongelmiensa kanssa.

Miten voi olla noin tyhmä että ei nää noita mainitsemiasi asioita esteenä sille että nainen kiinnostuu ?! Itse sen olen kokenut ja kun aina lukee/kuuntelee noita naisten keskusteluja ihastuksistaan/ deittimiehistä niin ensimmäisenä kuvaillaan heidän ulkonäköään. Eli ulkonäöllä on väliä selvästi mutta sitten pädetään muille ihmisille ihan toista että oltaisiin parempia ihmisiä. Kysymys: Miten sitten selität että parhaiten naisten kanssa menestyvät miehet ovat komeita,rikkaita ja omaavat korkean statuksen?

469/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi miesten lyhyys pitää muuten paikkansa ihan kyselyjen ja tutkimustenkin mukaan, lyhyet miehet ole kovin haluttuja. Näin se vain on ja turha sitä on kierrellä, ei lyhyys ketään välttämättä estä naista saamasta, mutta ei lyhyt mies ole kovinkaan monen ihannemies.

Kaikilla ihmisillä on toiveita ulkonäön suhteen, on vain korrektia olla puhumasta niitä ääneen, mutta kyllä ne olemassa on, tietty standardi on myös monilla ja se on jo monimutkaisempi kokonaisuus.

Kuinka monen miehen ihanne on o-vartaloinen nainen, eli nainen, jolla kertyy kaikki rasva vyötärölle? Tai vartaloltaan miehekäs nainen?

Läskeihin voi itse vaikuttaa. Ja kuinka monen naisen ihanne kumppani on läski mies?

Kommentoin nyt vielä tähän ihannekumppani juttuun.

Tuskin kovinkaan monen naisen ihanne on läski mies. Silti läskeillä miehilläkin on naisia. Katsos kun parisuhteen ja kestävän rakkauden kanssa ihanteellisella ulkonäöllä on aika vähän merkitystä. Ihanteellisella ulkonäöllä ei itseasiassa ole yhtään mitään väliä loppupeleissä, jos se ihanteellisen ulkonäön omaava kumppani kohtelee sinua kuin kasaa paskaa.

Tätä te naiset ette nyt ymmärrä näköjään. Eli tottakai suhteen kestävyys edellyttää varmasti että omaa hyvän luonteen. Mutta ennen kuin pääset edes suhteeseen sinun pitää olla komea naisen mielestä. Ei tarvitse varmaan enää kertoa palstakeskustelujen perusteella mitä naiset pitävät ei-komeana piirteinä. Eli: ulkonäkö on tärkeämpää kuin luonne koska pelkästään ulkonäköä omaavakin pääsee pidemmälle kuin mies jolla olisi hyvä luonne mutta ei ulkonäköä. Yritin tämän nyt mahd. hyvin selventää

Vierailija
470/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos naisten on helppo saada ja he saavat miehiä, niin silloinhan miehetkin saavat naisia. Jokaisessa parisuhteessa, jossa nainen on miehen kanssa, on mies naisen kanssa. 

Niin mutta naisille kelpaa vain ne komeimmat, koulutetuimmat ja menestyneimmät miehet.

ap

Suurin osa suomalaisista täysi-ikäisistä miehistä elää parisuhteessa.

?lähde

471/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi miesten lyhyys pitää muuten paikkansa ihan kyselyjen ja tutkimustenkin mukaan, lyhyet miehet ole kovin haluttuja. Näin se vain on ja turha sitä on kierrellä, ei lyhyys ketään välttämättä estä naista saamasta, mutta ei lyhyt mies ole kovinkaan monen ihannemies.

Kaikilla ihmisillä on toiveita ulkonäön suhteen, on vain korrektia olla puhumasta niitä ääneen, mutta kyllä ne olemassa on, tietty standardi on myös monilla ja se on jo monimutkaisempi kokonaisuus.

Pituusasiassa ei varmaan ole yleensä kyse absoluuttisesta pituudesta, vaan suhteellisesta pituuserosta. Tätä pitäisi aina tähdentää. Nainen haluaa yleensä selvähkösti pidemmän miehen kuin itse, ehkä joku 10-15 senttiä pidemmän. Tästä syystä kaikki yli 165-senttiset miehet ovat ihan ok-tilanteessa. Toki absoluuttisesti pitkät huomataan aina ensin. Harvoin kuitenkaan näkee pareja todella selvällä, yli 30 sentin pituuserolla.

Niin eli kun olen 165_167 niin täten en kelpaakkaan kenellekkään

Eli mielestäsi 150-157 cm pituisia naisia ei ole olemassakaan? Vai jäikö sulta tämä käsite "suhteellinen pituus" ymmärtämättä?

Sellaista kun suhteellinen pituus ei ole. Olen huomannut että ne lyhyet naiset vasta niiden pitkien miehien perään onkin. Eli siksi lyhyet miehet ei juuri kelpaa koska kaikki naiset haluavat itseään pidemmän miehen (myös keskipitkät ja pitkät naiset) joten pitkiä miehiä havittelevat kaikki

472/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2941 kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, siis oikeiden miesten. Nysväpenat on erikseen. Ota sinäkin itseäsi niskasta kiinni ja rupea oikeaksi miehekkääksi mieheksi. Minulla ei ainakaan ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa saada naisia, päinvastoin.

Helpommin sanottu kun tehty. Mistä minä saisin pituutta lisää että olisin miehekäs mies naisten silmissä ?

Olisiko luonne mitään? Tuntemani mies ei todellakaan ole rikas eikä edes komea. Ja hän on duunari. Mutta oikein mukava ja hauska mies.

Näinkö sinä itse ajattelet? Että luonteella ei ole mitään väliä, kunhan parisuhdekumppani vaan on hyvännäköinen? Valitsisitko oman elämänkumppanisi yksinomaan ulkonäön perusteella antamatta mitään painoarvoa hänen luonteelleen? Jos et, niin miksi ihmeessä kuvittelet muiden niin tekevän?

Lassukan mielestä parisuhde on kaiken kaikkiaan staattinen tila. Löydetään riittävän hyvännäköinen kumppani ja sovitaan seurustelusta ja siinä kaikki. Jos he olisivat olleet elämänsä aikana yhdessäkin parisuhteessa niin he ymmärtäisivät, että se ulkonäkö riittää vain ja ainoastaan kiinnostuksen herättämiseen, ja kiinnostuksen herättää se että ihminen näkee toisessa jotain minkä hän kokee puoleensavetäväksi. Jokaisessa on jotain puoleensavetävää. Anyway, siitä vasta alkaa koko elämän (tai parisuhteen) mittainen prosessi, jonka aikana se ulkonäkö muuttuu paljon vähemmän merkitykselliseksi kuin luonne, arvot ja muu yhteensopivuus. Ja parisuhteessa se rakastuminen ja rakastaminen punnitaan monta monituista kertaa; "haluanko ihan oikeasti olla tämän ihmisen kanssa", "olenko valmis kestämään nuo hänen puutteensa koska hän on muuten minulle hyvä", "riitänkö, kelpaanko itse hänelle" jne jne.

Saattaa olla mielenkiintoinen yllätys lassukalle, jos hän joskus suhteeseen päätyy ja tajuaa, ettei se mennytkään niin, että kun on seurustelusta sovittu niin vaikein työ on tehty ;-)

Niin eli miten rumana miehenä saan parisuhteen kun se ensikiinnostus pitää olla suhteen aloittamiseen? Ja täällä nimenomaan puhutaan nyt parisuhteen saamisesta eikä sen kestämisestä.

Vierailija
473/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin tyhmä että ei nää noita mainitsemiasi asioita esteenä sille että nainen kiinnostuu ?! Itse sen olen kokenut ja kun aina lukee/kuuntelee noita naisten keskusteluja ihastuksistaan/ deittimiehistä niin ensimmäisenä kuvaillaan heidän ulkonäköään. Eli ulkonäöllä on väliä selvästi mutta sitten pädetään muille ihmisille ihan toista että oltaisiin parempia ihmisiä. Kysymys: Miten sitten selität että parhaiten naisten kanssa menestyvät miehet ovat komeita,rikkaita ja omaavat korkean statuksen?

Voi sun kanssa. Tuhansia kertoja sulle on jo selitetty että moni nainen pitää kaljuista, on paljon naisia jotka on itsekin niin lyhyitä että lyhyt mies kelpaa aivan mainiosti, rumuuskaan ei ole este jos mies on muuten kiva ja supliikki, niinkuin huomaat kun teet sen kuuluisan Prisma-testin. Ja tottakai lyhyt, ruma ja kalju ja rutiköyhä mies on haasteiden edessä jos verrataan johonkin miesmallin näköiseen toimariin, kukaan ei väitä sulle tässä vastaan. MUTTA. Lukuisat rumat lyhyet ja kaljuuntuvat miehet ovat löytäneet naisen, omasta tuttavapiiristä löytyy yksi esimerkki, jolla on noiden haasteiden lisäksi valtavan ulkonevat hörökorvat. Jos ja kun sulla on aspergerin syndrooma, niin se on sinun ensisijainen haaste pariutumisessa ja iso haaste onkin, ja SIIHEN sun pitäisi hakea tukea ja apua eikä ulista täällä päivät pitkät asioista joka on aspergeriin verrattuna toissijaisia. Ilmeisesti assit jätetään täysin yksin tämän asian kanssa kun minkäänlaista itsereflektion kykyä ei ole tässä asiassa, tai sitten se itsereflektiokyvyttömyys jotenkin kuuluu aspergeriin.

474/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tarkoitat?? Nimenomaan parisuhteessahan luonteen merkitys on suurimmillaan! Parisuhde on oikea ihmissuhde, usein se kaikkein läheisin jopa. Nimenomaan yhteensopivuutta luonteiden kannalta kysytään silloin, kun vietetään paljon aikaa yhdessä muuallakin kuin sängyssä. Eiväthän ihmiset ystävyyssuhteitakaan ylläpidä ulkonäön takia vaan siksi, että se ystävä on ihana ihmisenä, hänen kanssaan on kiva olla. Ihan sama se pätee parisuhteessakin. Jotta jaksaisi elää toisen kanssa pitkäaikaisesti, pitää siitä toisesta välittää ihan oikeasti. Se ei koskaan riitä, että toinen on hyvännäköinen.

Ei riitäkkään ehkä mutta silti ulkonäkö on edellytys suhteelle. Ystävyys-Ja parisuhteen erottaa toisistaan seksuaalisuus.

Vierailija
475/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle assimies sellaista asiaa johon sinun kannattaisi perehtyä lyhyytesi ja kaljuutesi murehtimisen sijaan:

Valtaosa AS-henkilöistä kokee uusien ihmissuhteiden muodostamisen hyvin hankalaksi. Heidän ruumiinkielensä saattaa antaa vaikutelman vaikeasti lähestyttävästä, ujosta ja omissa oloissaan viihtyvästä ihmisestä. AS-henkilöt eivät yleensä osaa tehdä luontevia aloitteita, flirttailla, keimailla ja käyttää

muita senkaltaisia keinoja kiinnostuksen herättämiseksi. Vaikka he olisivat kuinka ihastuneita, se ei välttämättä näy ulospäin tai ole normaalilla tajunnalla tulkittavissa rakkaudenosoitukseksi. AS-henkilöt myös tulkitsevat muiden ihmisten elekieltä poikkeavasti. Avoimetkin kiinnostuksen osoitukset ja lähentymisyritykset saattavat jäädä heiltä kokonaan huomaamatta, tai vaihtoehtoisesti viaton flirtti voidaan kokea joko suorana kutsuna seksiin tai epämiellyttävänä tunkeiluna omalle reviirille.

http://www.autismiliitto.fi/files/1761/Parisuhdeopas5_painos_kevyt.pdf

476/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sinulle assimies sellaista asiaa johon sinun kannattaisi perehtyä lyhyytesi ja kaljuutesi murehtimisen sijaan:

Valtaosa AS-henkilöistä kokee uusien ihmissuhteiden muodostamisen hyvin hankalaksi. Heidän ruumiinkielensä saattaa antaa vaikutelman vaikeasti lähestyttävästä, ujosta ja omissa oloissaan viihtyvästä ihmisestä. AS-henkilöt eivät yleensä osaa tehdä luontevia aloitteita, flirttailla, keimailla ja käyttää

muita senkaltaisia keinoja kiinnostuksen herättämiseksi. Vaikka he olisivat kuinka ihastuneita, se ei välttämättä näy ulospäin tai ole normaalilla tajunnalla tulkittavissa rakkaudenosoitukseksi. AS-henkilöt myös tulkitsevat muiden ihmisten elekieltä poikkeavasti. Avoimetkin kiinnostuksen osoitukset ja lähentymisyritykset saattavat jäädä heiltä kokonaan huomaamatta, tai vaihtoehtoisesti viaton flirtti voidaan kokea joko suorana kutsuna seksiin tai epämiellyttävänä tunkeiluna omalle reviirille.

No millä selität sen että minulla on silti ystävyyssuhteita? Ja olen nimenomaan hyvä luomaan uusia sellaisia

Vierailija
477/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun parisuhteen saamisesta muodostuu miehelle tai naiselle pakkomielle, hänen viehättävyytensä laskee nollaan.

Vierailija
478/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, voin kuvitella miten naisten pitäisi sinun mielestäsi puhua ihastuksistaan ja deiteistään. "Voi taivas, miten tyrmäävä luonne tuolla miehellä on! No siis tuo tuolla baaritiskillä, tuo mies jolla on noin perhekeskeiset arvot! No miten niin kuka? No tuo jolla on niin kiltti luonne! Etkö nyt näe sitä?"

Enpä ole kenenkään luonnetta onnistunut niin syvällisesti tutkimaan ja tullut tuntemaan, että muutaman tapaamisen jälkeen osaisin sitä hehkuttaa. Ulkonäkö sen sijaan on useinkin tehnyt vaikutuksen.

Ja miten niin parhaiten naisten kanssa menestyvät? Mikä on parhaiten menestymistä? Itse käsitän sen niin, että mies menestyy naisten kanssa jos on onnellisessa parisuhteessa. Sinä kai käsität niin, että mies deittailee useita huippumalleja samaan aikaan.

Vierailija
479/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millä selität sen että minulla on silti ystävyyssuhteita? Ja olen nimenomaan hyvä luomaan uusia sellaisia

Ystävyyssuhteet ovat ihan eri asia kuin parisuhteet.

Vierailija
480/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituusasiassa ei varmaan ole yleensä kyse absoluuttisesta pituudesta, vaan suhteellisesta pituuserosta. Tätä pitäisi aina tähdentää. Nainen haluaa yleensä selvähkösti pidemmän miehen kuin itse, ehkä joku 10-15 senttiä pidemmän. Tästä syystä kaikki yli 165-senttiset miehet ovat ihan ok-tilanteessa. Toki absoluuttisesti pitkät huomataan aina ensin. Harvoin kuitenkaan näkee pareja todella selvällä, yli 30 sentin pituuserolla.

Olen 157-senttinen nainen ja olen kiinnostunut lyhyistä miehistä ja teen aloitteita heille mutta jostain kumman syystä pitkät miehet ovat kiinnostuneempia minusta ja tekevät aloitteita minulle.

Niin eli kun olen 165_167 niin täten en kelpaakkaan kenellekkään

Eli mielestäsi 150-157 cm pituisia naisia ei ole olemassakaan? Vai jäikö sulta tämä käsite "suhteellinen pituus" ymmärtämättä?

Sellaista kun suhteellinen pituus ei ole. Olen huomannut että ne lyhyet naiset vasta niiden pitkien miehien perään onkin. Eli siksi lyhyet miehet ei juuri kelpaa koska kaikki naiset haluavat itseään pidemmän miehen (myös keskipitkät ja pitkät naiset) joten pitkiä miehiä havittelevat kaikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä