Asumistukeni ei laskenut 1.4 alkaen :)
Koska vuositarkastus oli jo helmikuussa ja tuki jatkuu samanlaisena ens vuoteen asti :D
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei vielä. Odotapa ensi helmikuuta kun vähentävät asumistuestasi koko vuoden liikaa maksamansa summan takautuvasti.
Ei koske tällaista keissiä, vaikka perse märkänä tekeekin mieli kuittailla
Sama täällä, melkein vuosi vielä tulee tuota tämänhetkistä tukea.
Kela tosiaan ottaa kaiken "väärinmaksamansa" takaisin, vaikka olisivatkin jo hyväksyneet asian.
T. Muutosvaatimusmielinen ja keissejä sosiaaliviranomaislautakunnan kautta voittanut asiakas
Vierailija kirjoitti:
Kela tosiaan ottaa kaiken "väärinmaksamansa" takaisin, vaikka olisivatkin jo hyväksyneet asian.
T. Muutosvaatimusmielinen ja keissejä sosiaaliviranomaislautakunnan kautta voittanut asiakas
Mulle oli myönnetty asumistuki mut sanottiin et ois pitänyt olla asumislaina. Sanottiin 8kk jälkeen ja jouduin maksaa kaikki takas. Ihan sairasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli myönnetty asumistuki mut sanottiin et ois pitänyt olla asumislaina. Sanottiin 8kk jälkeen ja jouduin maksaa kaikki takas. Ihan sairasta
Eiku asumislaina
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja pikemminkin. Tarkistuksille on perusteet, ei voida yhtäkkiä päättää että tämä päätös olikin nyt väärä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei vielä. Odotapa ensi helmikuuta kun vähentävät asumistuestasi koko vuoden liikaa maksamansa summan takautuvasti.
Ei se ole liikaa maksettu, kun se on maksettu sen edellisen vuositarkastuksen perusteella. Maksuperuste muuttuu seuraavassa vuositarkastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
No eivät tietenkään vähennä. Laki tuli voimaan vasta 1.4.
Olen kai tyhmä kun en ole ikinä älynnyt anoa asumistukea 😯
Mulla oli asumistuen tarkistus 1.3.
Onnea niille, joilla se on ollut heti 1.4...
Ei mullakaan, palkka nousi 500€ ja 5000€ tuli vuosibonusta, ihan kiva :)
Hyvä että näiden loisten tuet pienenee, ei niitä kunnon ihmiset saa!