Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?
Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta naisille kelpaa vain ne komeimmat, koulutetuimmat ja menestyneimmät miehet.
ap
Suomessa on a)kunnallisia kuntosaleja, b)ilmainen koulutus c)vapaa yrittäjyys joten ala vain terhakoitua. Ruikuttamalla vain karkotat ne viimeisetkin koppelot...(2800...ko..niitä sulla oli?..huh!)...
Ja ap voisi mennä sinne Prismaan ja tulla kertomaan, mitä näki.
Olen menossa Prismaan tänään ja sen jälkeen töihin, kerron huomenna tuloksen. En pysty viestitteleen töistä, koska pääsen vasta kello 02:00 kotiin :D
ap
Tulipa käytyä prismassa ennen duunia, aika tavallisen näköisiä näytti olevan suurin osa parisuhteessa olevista. Yks mikä kiinnitti huomiota oli sellanen laiha finninaamainen rillipää jolla oli 9+ tason nainen ja heillä oli vielä lapsiakin. Mutta sitten minä joka olen paljon komeampi ja lihaksikkaampi kuin se laiheliini, en pääse parisuhteeseen just joo. :D
ap
Se, tarvitseeko olla hyvännäköinen päästäkseen alkuun riippuu ihan siitä, missä tilanteessa ihmiset yrittävät herättää toistensa kiinnostuksen. Ihmiset, joiden valttikortti ei ole säkenöivä ulkonäkö, luultavasti löytävät kumppanin helpommin esimerkiksi työpaikalta, harrastuksista, yhteisten kavereiden kautta, koska ehtivät tehdä tuttavuutta pidemmän ajan kuluessa. Toisin sanoen he voivat osoittaa muulla tavalla olevansa mielenkiintoisia, hurmaavia ja mukavia ihmisiä. Ihmiseen tutustuminen muuttaa usein tapaa, jolla hänen ulkonäköäänkin katsotaan. Toinen alkaa näyttää viehättävämmältä, koska hänellä on muita hyviä ominaisuuksia. Ihastuminen ja rakastuminen nyt viimeistään muuttavat suhtautumisen täysin. Ei sitä omaa kumppania välttämättä kadulla vilkaisisi, jos se ei olisi se oma rakas kumppani.
Ja ihan oikeasti, jos tuntuu, että naiset (tai miehet sen puoleen) todella arvottavat sen ulkonäön kaikkein korkeimmalla, kannattaa tarkistaa, millaisessa seurassa ja joukossa sitä liikkuu. Etsiikö seuraa sieltä paljettien kimalluksesta lauantaiyönä kaupungin pahimmasta lihatiskibaarista. Kyllähän niitä pinnallisia ihmisiä on, mutta kun eivät kaikki ole sellaisia. Miksi sellaisen edes haluaisi, ellei itse jaa samoja arvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta naisille kelpaa vain ne komeimmat, koulutetuimmat ja menestyneimmät miehet.
ap
Suomessa on a)kunnallisia kuntosaleja, b)ilmainen koulutus c)vapaa yrittäjyys joten ala vain terhakoitua. Ruikuttamalla vain karkotat ne viimeisetkin koppelot...(2800...ko..niitä sulla oli?..huh!)...
Olen menossa Prismaan tänään ja sen jälkeen töihin, kerron huomenna tuloksen. En pysty viestitteleen töistä, koska pääsen vasta kello 02:00 kotiin :D
ap
Tulipa käytyä prismassa ennen duunia, aika tavallisen näköisiä näytti olevan suurin osa parisuhteessa olevista. Yks mikä kiinnitti huomiota oli sellanen laiha finninaamainen rillipää jolla oli 9+ tason nainen ja heillä oli vielä lapsiakin. Mutta sitten minä joka olen paljon komeampi ja lihaksikkaampi kuin se laiheliini, en pääse parisuhteeseen just joo. :D
ap
Niin, eli ulkonäkö, pituus ja ruumiinrakenne eivät ratkaise kuka pääsee parisuhteeseen. Tai edes kuka saa kauniin nainen (koska niitä muitahan lassukat eivät edes huolisi).
No muuta en osaa sanoa kuin että naiset näin yleisesti ottaen ovat vain jotenkin niin viehättäviä että jopa mun esteettistä silmää miellyttävät ja mukavimmatkin miehet kalpenee rinnalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
Niin eli olisiko luonteessa kehitettävää, jos kerran kaikki muut asiat on kunnossa verrattuna moneen parisuhteessa olevaan?
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle assimies sellaista asiaa johon sinun kannattaisi perehtyä lyhyytesi ja kaljuutesi murehtimisen sijaan:
Valtaosa AS-henkilöistä kokee uusien ihmissuhteiden muodostamisen hyvin hankalaksi. Heidän ruumiinkielensä saattaa antaa vaikutelman vaikeasti lähestyttävästä, ujosta ja omissa oloissaan viihtyvästä ihmisestä. AS-henkilöt eivät yleensä osaa tehdä luontevia aloitteita, flirttailla, keimailla ja käyttää
muita senkaltaisia keinoja kiinnostuksen herättämiseksi. Vaikka he olisivat kuinka ihastuneita, se ei välttämättä näy ulospäin tai ole normaalilla tajunnalla tulkittavissa rakkaudenosoitukseksi. AS-henkilöt myös tulkitsevat muiden ihmisten elekieltä poikkeavasti. Avoimetkin kiinnostuksen osoitukset ja lähentymisyritykset saattavat jäädä heiltä kokonaan huomaamatta, tai vaihtoehtoisesti viaton flirtti voidaan kokea joko suorana kutsuna seksiin tai epämiellyttävänä tunkeiluna omalle reviirille.
http://www.autismiliitto.fi/files/1761/Parisuhdeopas5_painos_kevyt.pdf
No millä selität sen että minulla on silti ystävyyssuhteita? Ja olen nimenomaan hyvä luomaan uusia sellaisia
Jos olet hyvä luomaan uusia ystävyyssuhteita, niin olet jo heti aika hyvissä asemissa. Ystäväporukoissa on moni sen elämänkumppanin tavannut, moni parisuhde on alkanut ystävyydestä. Tässä myös ulkonäön merkitys vähenee, koska pääsee luomaan ensivaikutelman mukavalla luonteellaan ystäväporukassa.
Eipä tuo munkaan lyhyt ja paksu mies mikään mister maailma mun silmiin ole koskaan ollut, eikä herättänyt ulkoisesti mielenkiintoa. Mutta eipä kavereiden kesken ulkonäöllä olekaan väliä. Ja miehen huumorintaju ja rentous muhun vetosi ensin ja mitä enemmän samassa kaveripiirissä pyörittiin, sitä paremmin tutustuttiin ja alettiin ihastua. Häitä tanssittiin viime kesänä. 💖💖
Kaljumies, ulkonäkö ei ole vain sitä minkälaiset piirteet ihmisellä on. Niillä samoilla piirteillä voi saada aikaan katastrofin tai menestyksen, riippuen korvien välistä. Jos henkilö on asperger, tulee mukaan yleisen olemuksen asettama haaste myös. Katsekontakti, asento, vaatetus, kaikki nää tällaiset asiat jotka muodostaa ihmisestä kokonaisuuden. Olet fiksautunut jauhamaan asiasta joka ei sinun naisensaantiongelmia ratkaise. Sinun pitää ensinnäkin selvittää itsellesi mitkä on ne todelliset haasteet ja sitten yrittää hakeutua paikkoihin, joissa pystyt voittamaan ne. Ja se tarkoittaa todennäköisesti sitä että et edes yritä missään baarissa, vaan sinun täytyy löytää sellaiset tilanteet joissa naiset voivat rauhassa tutustua sinuun. Mieleen tulee joku urheiluseurojen vapaaehtoistyö tms. vastaava juttu jossa puuhataan yhdessä ja tutustutaan tekemisen kautta. Jos asut jossain isommassa kaupungissa niin ehkä siellä olisi sitten jotain toimintaa yksinäisille tms. Tällaisista yksinäisten ryhmistä voisi myös löytyä sellaisia naisia, joille parisuhteen muodostaminen on hankalaa. Siellä olisi sinun todennäköisimmät tärpit, ei baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
No niin, nyt olet nähnyt runsaasti ihan tavallisia miehiä, joilla on parisuhde. Vieläkö olet sitä mieltä, että miehille on täysin mahdotonta saada naisia?
Vierailija kirjoitti:
nuoressavaraparempi kirjoitti:
joo , lopettakaa roikkuminen , maailma on täynnä naisia ja jos suomesta ei riitä niin mene thaikkulaan .Siellä noin 20 miljoonaa tyttöä odottaa juuri sinua ja sinun lompsaa:)
Venäjällä samoin mutta arvostavat lompsaasi vielä enemmän
Afrikkalaiset suorastaan himoitsevat sitä
Itse 11vuotta +muutamia lapsosia thaikun kanssa ja olen tyytyväinen .Ainut miinus on ettei saa tehdä kotitöitä muuta kuin makuuhuoneessa , siis tiskit , pyykit ja siivoaminen on kielletty. Turha riitelykin on jäänyt kun ei jaksa vieraalla kielellä jankuttaa.
Lisäksi vaimo käy töissä ja tienaa paremmin kuin minä. Aikaisemmin suomalainen vaimo , ainut mikä harmittaa on miksei aikaisemmin älynnyt vaihtaa nalkuttavaa siiderivalasta hehkeään hoikkaan nuoreen ja ahkeraan thai tyttöön.
Suosittelen lämpimästi
En ole todellakaan kiinnostunut mamuista, en varsinkaan värillisistä. Aasialaiset naiset ovat mielestäni rumia ja oksettavia, eivät ole valkoiseen naiseen verrattuna mitään. En voi ymmärtää mitä hyää valkoinen mies näkee jossain ching chong riisinpopsiassa, kun tarjolla on hyvän vartalon ja lempeän luonteen omaava suomalainen/valkoinen nainen? MIKSI?
ap
Ja nämä miehet ihmettelevät, mikä on, kun kiltti ja mukava mies ei kelpaa :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ap saa kyllä seksiä, ja vieläpä saa seksiä helposti söpöltä tytöltä. Mutta ei kuumilta salikissoilta. Tämän seurauksena ap kirjoittaa av:lle viestin, että miehen on täysin mahdoton saada naista :D. Jos tämä ketju ei ole provo, niin on selvinnyt miksi ap:n tavallisen näköiset kaveri saa kauniin tyttöystävän ja ap ei. Ap, nätisti sanottuna et ole penaalin terävin kynä. Siinä on se ero kavereihisi.
Oon mä erästä brunettia salikissaakin laittanut. :) Ja se nuorempi kaveri ei tosiaan ole kovin fiksu kaveri, tekeekin aina kaikkein paskimmat työt.
ap
Okei, otetaanpa pieni yhteenveto:
- sinä olet parikymppinen pojankloppi, jolle pillun saanti on oikeastaan yllättävän helppoa. Olet jopa kuumaa salikissaakin päässyt laittamaan.
- sulla on pari alle 25-vuotiasta työkaveria, jotka ovat onnistuneet löytämään nätit tyttöystävätkin siitä huolimatta, että ovat itse ihan tavallisen näköisiä ja toinen heistä ei edes mikään fiksu kaveri.
- näistä seikoista sinä olet tehnyt seuraavanlaisen, ilmeisesti omasta mielestäsi täysin loogisen johtopäätöksen: Miehille on täysin mahdotonta saada naisia.
Menikö oikein?
Entä jos jatketaan ajatusketjua vähän pidemmälle. Ajattelepa muita tuntemiasi miehiä, vaikka isääsi, setiäsi, enojasi, miespuolisia entisiä opettajiasi, naapureitasi yms. Ovatko kaikki heistä olleet koko elämänsä ilman naisia? Eikö yksikään heistä ole ollut parisuhteessa koskaan?
Lukitaanko edelleen vastaukseksi se, että miehille on täysin mahdotonta saada naisia?
Näistä kaikilla mainitsemillasi miehillä on nainen ja parisuhde.
ap
Okei, eli sinä saat pillua ja sinun tuttavapiirissäsi on paljon miehiä, jotka ovat löytäneet naisen itselleen. Ja kaikesta tästä huolimatta sinä olet sitä mieltä, että miehille on täysin mahdotonta saada naisia...
Miltä tuo lausuntosi sinusta tuntuu? Ihan oli fiksu ja looginen väite niinkö?
150 eurolla saa ainakin seksiä pk seudulla ihan hyvännäköiseltä naiselta eli ei kenenkään seksin puutteesta tarvitse kärsiä. Halvempaa tuo on kun baarissa käynti ja sieltä harvoin moni naista löytää ja niiden naisten tasokin on monesti huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä minua ihmetyttää on se, ettei palstan asperger-miehillä ole hajuakaan siitä että parisuhteen muodostumista ei estä kaljuus, lyhyys, rumuus, työttömyys, lihavuus, mikä nyt onkin miehen omasta mielestä syy, vaan nimenomaan se asperger. MITEN tällainen asia voi olla epäselvä. Hyvänä esimerkkinä hamsterimies, joka ei ole mun muistiin IKINÄ sanallakaan viitannut siihen että tuolla voisi olla mitään tekemistä hänen pariutuimisen ongelmiensa kanssa.
Miten voi olla noin tyhmä että ei nää noita mainitsemiasi asioita esteenä sille että nainen kiinnostuu ?! Itse sen olen kokenut ja kun aina lukee/kuuntelee noita naisten keskusteluja ihastuksistaan/ deittimiehistä niin ensimmäisenä kuvaillaan heidän ulkonäköään. Eli ulkonäöllä on väliä selvästi mutta sitten pädetään muille ihmisille ihan toista että oltaisiin parempia ihmisiä. Kysymys: Miten sitten selität että parhaiten naisten kanssa menestyvät miehet ovat komeita,rikkaita ja omaavat korkean statuksen?
Joo, voin kuvitella miten naisten pitäisi sinun mielestäsi puhua ihastuksistaan ja deiteistään. "Voi taivas, miten tyrmäävä luonne tuolla miehellä on! No siis tuo tuolla baaritiskillä, tuo mies jolla on noin perhekeskeiset arvot! No miten niin kuka? No tuo jolla on niin kiltti luonne! Etkö nyt näe sitä?"
Enpä ole kenenkään luonnetta onnistunut niin syvällisesti tutkimaan ja tullut tuntemaan, että muutaman tapaamisen jälkeen osaisin sitä hehkuttaa. Ulkonäkö sen sijaan on useinkin tehnyt vaikutuksen.
Ja miten niin parhaiten naisten kanssa menestyvät? Mikä on parhaiten menestymistä? Itse käsitän sen niin, että mies menestyy naisten kanssa jos on onnellisessa parisuhteessa. Sinä kai käsität niin, että mies deittailee useita huippumalleja samaan aikaan.
Niin eli eikö tämä osoita että olen oikeassa väitteessäni ulkonäön merkityksestä?
Ulkonäöllä on merkitystä mutta sinulla on niin lapsellinen ja kehittymätön näkemys siitä mikä ulkonäön todellinen rooli on parisuhteessa. Tartut nyt siihen kuin hukkuva oljenkorteen ja just yhtä paljon se auttaa sua kuin oljenkorsi.
Ei ole mitään parisuhdetta jos ei pääse edes alkuun koska ei ole naiselle riittävän komea, edustava ja kiihottava. Komea karsi jännämies pääsee paljon helpommin suhteen _alkuun_ kuin rumempi, lyhyt ja kalju kilttimies. Mitä kohtaa et tässä kuviossa tajua? Mitä luulet kumpi saa elää pitkässä parisuhteessa todennäköisemmin, se joka pääsee helposti alkuun vai se jota jo lähtökohtaisesti hyljeksitään?
Pitkässä parisuhteessa todennäköisemmin saa elää se, joka onnistuu löytämään sen itselleen parhaiten sopivan kumppanin. Se joka jaksaa paremmin pitkän parisuhteen arkea ja vastoinkäymisiäkin. Se joka kunnioittaa kumppaniaan ja kohtelee tätä hyvin.
Pitkän parisuhteen kannalta on samantekevää kuinka monta lyhyttä suhteen tapaista on saanut alkuun ennen sitä, koska se pitkä parisuhde ei muodostuakseen vaadi useita entisiä kumppaneita, vaan ihan sen yhden, jonka kanssa lopulta pitkä parisuhde muotoutuu. Siinä missä se komea ja karski jännämies iskee sata naista luomatta yhtään vakavampaa seurustelusuhdetta, voi se lyhyt ja rumempi mies kohdata ehkä vain yhden naisen, mutta löytää pitkän parisuhteen juuri sen yhden naisen kanssa.
Teissä "kilttimiehissä" silmiin pistää pari seikkaa. Teille äärimmäisen tärkeää tuntuu olevan ulkonäkö ja se että saa paljon naisia. Nämä ovat juuri ne seikat, joista te jaksatte jauhaa ja joita tunnutte "jännämiehiltä" kadehtivan. Silti te sanotte haluavanne oikean parisuhteen, ettekä tunnu ollenkaan tajuavan, että saadakseen parisuhteen, ei tarvitse sekstailla sadan naisen kanssa ensin. Ei tarvitse olla komea ja tavata paljon naisia saadakseen pitkän parisuhteen. Se riittää, että tapaa sen yhden naisen joka kolahtaa.
Tottakai komeilla miehillä on enemmän naisia ympärillään, mutta pitkää parisuhdetta se ei takaa millään tavalla.
Te "kilttimiehet" voisitte päättää, että kumpaa te oikein haluatte, mahdollisimman paljon naisia, vaiko sen yhden mutta ihanan. Ja kun päätöksen olette tehneet, lakatkaa ruikuttamasta siitä, että ette saa kaikkea.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä minua ihmetyttää on se, ettei palstan asperger-miehillä ole hajuakaan siitä että parisuhteen muodostumista ei estä kaljuus, lyhyys, rumuus, työttömyys, lihavuus, mikä nyt onkin miehen omasta mielestä syy, vaan nimenomaan se asperger. MITEN tällainen asia voi olla epäselvä. Hyvänä esimerkkinä hamsterimies, joka ei ole mun muistiin IKINÄ sanallakaan viitannut siihen että tuolla voisi olla mitään tekemistä hänen pariutuimisen ongelmiensa kanssa.
Miten voi olla noin tyhmä että ei nää noita mainitsemiasi asioita esteenä sille että nainen kiinnostuu ?! Itse sen olen kokenut ja kun aina lukee/kuuntelee noita naisten keskusteluja ihastuksistaan/ deittimiehistä niin ensimmäisenä kuvaillaan heidän ulkonäköään. Eli ulkonäöllä on väliä selvästi mutta sitten pädetään muille ihmisille ihan toista että oltaisiin parempia ihmisiä. Kysymys: Miten sitten selität että parhaiten naisten kanssa menestyvät miehet ovat komeita,rikkaita ja omaavat korkean statuksen?
Joo, voin kuvitella miten naisten pitäisi sinun mielestäsi puhua ihastuksistaan ja deiteistään. "Voi taivas, miten tyrmäävä luonne tuolla miehellä on! No siis tuo tuolla baaritiskillä, tuo mies jolla on noin perhekeskeiset arvot! No miten niin kuka? No tuo jolla on niin kiltti luonne! Etkö nyt näe sitä?"
Enpä ole kenenkään luonnetta onnistunut niin syvällisesti tutkimaan ja tullut tuntemaan, että muutaman tapaamisen jälkeen osaisin sitä hehkuttaa. Ulkonäkö sen sijaan on useinkin tehnyt vaikutuksen.
Ja miten niin parhaiten naisten kanssa menestyvät? Mikä on parhaiten menestymistä? Itse käsitän sen niin, että mies menestyy naisten kanssa jos on onnellisessa parisuhteessa. Sinä kai käsität niin, että mies deittailee useita huippumalleja samaan aikaan.
Niin eli eikö tämä osoita että olen oikeassa väitteessäni ulkonäön merkityksestä?
Et ole ensimmäinen ihminen maailmassa, joka on tajunnut että ulkonäkö merkitsee. Teet kyllä itsestäsi idiootin, kun syyttelet naisia siitä että antavat merkitystä ulkonäölle. Totta kai olet ottanut jonkinlaisena lupauksena sen, että naiset ovat sanoneet luonteen olevan tärkein. Kuvittelet että se on lupaus sinulle, että ulkonäkö on merkityksetön asia. Ei se sitä tarkoita. Ulkonäöllä on merkitystä.
Niin eli miksi sitten naiset usein väittävät että sillä ei olisi merkitystä? Tiedän tietty että sillä on merkitystä enemmän mitä väitetään mutta vituttaa sen peittely silti
No kuule arvaas mitä? Minä en ole sitä väittänyt milloinkaan. Ne ovat olleet toisia naisia. Mutta ei heidän kommenttinsa pakota minua käyttäytymään ja puhumaan tietyllä tavalla, ihan kuin minun kommenttini ei edellystä heiltä mitään. Uppoaako tämä kalloosi? Ei ole naisten kantaa mihinkään asiaan. Kukaan nainen ei voi puhua naisten puolesta. Oma vikasi jos tulkitset yhden naisen sanomiset naisten yleiseksi kannaksi. Kuten tuossa juuri teit. Vitutus on ihan oma syysi, kun et käytä järkeäsi.
Vierailija kirjoitti:
150 eurolla saa ainakin seksiä pk seudulla ihan hyvännäköiseltä naiselta eli ei kenenkään seksin puutteesta tarvitse kärsiä. Halvempaa tuo on kun baarissa käynti ja sieltä harvoin moni naista löytää ja niiden naisten tasokin on monesti huono.
Eihän istumabaari maksa mitään ja joihinkin yökerhoihinkin pääsee ilmaiseksi ennen klo 23:00. On myös yökerhoja, joiden sisäänpääsymaksu on vain 5e.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Kuinka vanha olet?
2) Mistä sinä luet/kuuntelet naisten keskinäisiä keskusteluita ihastuksistaan?
3) Miten määrittelet menestyksen naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Niinkö ne hinnat on alas tulleet? Joskus vuosikausia sitten kun tarkistin niin ne oli 250-300€/h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö ne hinnat on alas tulleet? Joskus vuosikausia sitten kun tarkistin niin ne oli 250-300€/h.
Joo, mutta nykyään joutuu tuomaan omat sisätossut.
Monet miehet panevat usseita naisia jos mahdollista ja joillekin se on mahdollista, koska ovat niin viehätysvoimaisia ja monet naiset kiinnostuvat heistä. Useimmat miehet eivät ole erityisen viehätysvoimaisia, ja saavat kumppanin jos joku pysyvää kumppania kaipaava heihin syystä tai toisesta tyytyy. Nämä parisuhteessa olevat naiset eivät sitten ole markkinoilla, tai jos ovat niin panevat korkeintaan panomiehiä.
Naisista markkinoille jäävät siis seksiltä, ulkonäöltä ja kohtelulta laatua hakevat naiset ja osa joka ei ylipäänsä harrasta seksiä juuri lainkaan jos ollenkaan. Tästä ryhmästä tavallisen pulliaisen on sitten hankalampi lohkaista piirakkaa. Pulliaisten kannattaa yrittää löytää se kumppani mahdollisimman aikaisin elämässään kun näitä suhdetta etsiviä naisia vielä on vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos naisten on helppo saada ja he saavat miehiä, niin silloinhan miehetkin saavat naisia. Jokaisessa parisuhteessa, jossa nainen on miehen kanssa, on mies naisen kanssa.
ap
Suurin osa suomalaisista täysi-ikäisistä miehistä elää parisuhteessa.
?lähde
"Yksinasuvia oli aikuisväestöstä, eli 18-vuotta täyttäneistä henkilöistä, vuoden 2014 lopussa 26 %."
(Tilastokeskus, 2015)
http://www.yksinasuvat.fi/tutkittua-tietoa/
"Barometrin mukaan suomalaisista miehistä ja naisista peräti 90 prosentilla on parisuhde.
”Kun mukaan otetaan kaikki erillissuhteessa elävät, yksinäisten määrä ei ole kovin suuri. Vain kymmenen prosenttia on ilman kumppania”, barometrin tehnyt Kontula kuvaa."
(Väestöliiton Perhebarometri 2016)
Kyllä siihen pääseminen on kyllä aika tuurista kiinni. Tämä 25 vuotias kaverini josta olen maininnut oli tavannut tyttöystävänsä, nykyisen avopuolisonsa bussipysäkillä. He olivat nähneet toisensa samalla dösärillä yli 10 kertaa ja siitä se juttu lähti sitten luistaan ja ovat nyt olleet 8 vuotta yhdessä. Menivät siis kouluun samaan aikaan samalla bussilla.
ap