Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelliin ensi yöksi miehen mykkäkoulun ja puhumattomuuden takia, jätänkö vain ilmoittamatta miehelle mitään?

Vierailija
25.11.2016 |

Vai kannattaako sanoa miehelle jotain tai jättää kirje? Mä en enää jaksa kun mies ei voi ongelmistaan puhua. Mä en tiedä onko syy jollain tapaa mussa vai missä. Ahdistaa kodin ilmapiiri ja mieluusti 'pakenisin' kotoa ennen kuin tulee töistä. En tiedä herättäiskö miestä edes johonkin suuntaan. Meidän pitäisi huomenna sukuloida hänen sukulaisillaan jotka minut sinne vielä erityisesti halusivat, mutta en todellakaan tuommoisen kanssa sinne mene.

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies. Tiedoksi että mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
122/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikuttaa siltä, että miehelläsi on jokin alemmuuskompleksi oman seksuaalisen viehätysvoimansa tai seksitaitojensa suhteen. Sen vuoksi hän on sitten mustasukkainen menneisyydestäsi, kun hän pelkää, että ei tässä asiassa pärjää exillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:n ex-mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksatko ap:n mies oikeasti kolmeneljäsosaa taloutenne menoista?  Ja miksi koet olevasi kovin älykäs, vaikka olet fyysisessä työssä eli et ainakaan älyllisesti työelämässä suuntautunut? Miksi koet oikeudeksesi mököttää, luulisi älykkään miehen pystyvän viestimään verbaalisesti.

Ja mitä sulle ylipäänsä kuuluu ap:n menneisyys, jos hän on ollut uskollinen kumppani sinulle? Harmittaako, ettet ole itse päässyt (väitteidesi mukaan) muita kokeilemaan?

Omat tuloni tänä vuonna tulee olemaan n. 45000e, ap ei tule pääsemään lähellekkään 20000 euroa, laske siitä. 2-3 ulkomaanmatkaa vuodessa ja muutenkin erittäin hyvä elintaso. Ap varmaan kykenisi samaan yksin? Olen fyysisessä työssä, mutta tykkään työstäni. En ikinä jaksais keskittyä missää toimistossa, pakko saada tehdä jotain konkreettista. Koen oikeudekseni mököttää, jos hiljaisuus lasketaan mökötykseksi, koska en jaksa tätä kakkaa, showta, pelleilyä, jne. Onko sinulle ok, että kumppanisi valehtelee sinulle, esim ex-kumppaneistasi? Onko ok, että kumppanisi sanoo, ettei ole yhteydessä entisiinsä, mutta tietää silti elämäntilanteet naimisiinmenoista ja työpaikoista lähtien? Jaksaisitko itse katsoa vuosia ihmistä, joka on kotona 5 päivää viikossa, tekemättä yhtään mitään, kun itse teet 5 päivää viikossa töitä ja mietit seuraavaa matkakohdetta? Totuuksia on aina useampia. Ap:n menneisyys ei sinällään kuulu mulle, uskollisuudesta ei voi ikinä olla varma, mutta siitä voidaan olla varmoja, että totta ei ole aina puhuttu.

Siis et ole edes mitenkään hyvätuloinen, vaikka teet hirveän pitkää päivää? Ja sanot mököttämistäsi hiljaisuudeksi? Jos puolisosi on noin kamala, mikset eroa? Pelkäätkö, ettet saa ketään muuta ja jäät sen vuoksi väkisin suhteeseen? Ja kostat oman heikkoutesi puolisollesi?

Tietenkin ihmiset ovat kiinnostuneita existään, ovathan ne olleet aikoinaan hyvin tärkeitä ihmisiä.

Jos normaali 40h viikossa on hirveän pitkä päivä, niin olkoon sitte. Omasta mielestä ihan normaali. Oma mökötys oli pelkkää hiljaisuutta, ennenkun puoliso rupesi vinkumaan. Puoliso ei ole kamala, sinänsä hieno ihminen, ei vaan ehkä mulle ja eroa työstän koko ajan. En pelkää, tiedän saavani jopa paremman, rakkaus on vaan vittumainen asia. En ole heikko, kusipää kyllä juu, varmasti myös melko hankala ja vittumainen ihminen, joka ehkä johtuu vaan siitä että useimmiten sanon tasan sen mitä ajattelen. Tietenkin ihmiset ovat kiinnostuneita existään, ovathan ne olleet aikoinaan hyvin tärkeitä ihmisiä, mutta kuten aikaisemmin on todettu, ko. henkilö ei kuulema ole ex, vaan pelkkiä mesekavereita ja mitähän kakkaa täälläkin luki. Onko parisuhteessa siis väärin pyytää totuutta? Ja jos joku haluaa kutsua rasistiksi, myönnän sen ongelmitta. Uskon tutkimuksiin ja faktoihin, en kakkapuheeseen ja vasemmistofeministiseen utopiaan. Jos joku täällä kehtaa väittää, että somali ei olisi keskimäärin kaikin puolin vähemmän yhteiskuntakelpoinen kun vaikka minä, tiedän että olet tyhmä. Voidaan puhua myös tästä ko. lattioita luuttuavasta somalista, joka on omalta osaltaan harvinaisuus tehdessään palkkatyötä, mutta tuskin monessakaan asiassa pääsee lähellekkään mua. Ehkä myös tästä syystä ap on viettäny mun kanssa kohta melkeen 400 viikkoa ja tämän somalin kanssa aika paljon vähemmän. En vaan siedä sitä kakkapuhetta, puhun itse suoraan ja sen mitä ajattelen ja haluan että muut tekevät samoin.

En usko hetkeäkään, että mykkäkouluja harrastava oikeasti haluaisi kuulla muilta suoraa puhetta. Oikeutat vain omat loukkaavat puheesi mielessäsi tällä väitteellä. Luulenpa, että sinulle syyksi mykkäkouluun riittää yksi poikkipuolinen sana.

Mykkykoulua harrastava tiesi tasan tarkkaan, että kun avaa suunsa helvetti (vauvapalsta) pääsee irti ja mennään ojasta allikkoon. Mykkäkoulua harrastavan ei annettu olla muutamaa päivää omissa ajatuksissaan ja oloissaan, ja lopputulos on tässä. Nyt riidellään sitte täällä helvetissä, kukaan ei voita, kaikki saa väärän käsityksen kaikesta, vaikkei kukaan oikeesti tiedä mistään mitään. Pidetään nyt kuitenkin hyvää keskustelua yllä, kun jokaisesta mua vastaan olevasta femakon vastauksesta tulee kuvaviestiä. 120 varmaan kohta täynnä.

Vierailija
124/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkasti näin tää suhde on mennykki :)

AP

Vierailija
125/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksatko ap:n mies oikeasti kolmeneljäsosaa taloutenne menoista?  Ja miksi koet olevasi kovin älykäs, vaikka olet fyysisessä työssä eli et ainakaan älyllisesti työelämässä suuntautunut? Miksi koet oikeudeksesi mököttää, luulisi älykkään miehen pystyvän viestimään verbaalisesti.

Ja mitä sulle ylipäänsä kuuluu ap:n menneisyys, jos hän on ollut uskollinen kumppani sinulle? Harmittaako, ettet ole itse päässyt (väitteidesi mukaan) muita kokeilemaan?

Omat tuloni tänä vuonna tulee olemaan n. 45000e, ap ei tule pääsemään lähellekkään 20000 euroa, laske siitä. 2-3 ulkomaanmatkaa vuodessa ja muutenkin erittäin hyvä elintaso. Ap varmaan kykenisi samaan yksin? Olen fyysisessä työssä, mutta tykkään työstäni. En ikinä jaksais keskittyä missää toimistossa, pakko saada tehdä jotain konkreettista. Koen oikeudekseni mököttää, jos hiljaisuus lasketaan mökötykseksi, koska en jaksa tätä kakkaa, showta, pelleilyä, jne. Onko sinulle ok, että kumppanisi valehtelee sinulle, esim ex-kumppaneistasi? Onko ok, että kumppanisi sanoo, ettei ole yhteydessä entisiinsä, mutta tietää silti elämäntilanteet naimisiinmenoista ja työpaikoista lähtien? Jaksaisitko itse katsoa vuosia ihmistä, joka on kotona 5 päivää viikossa, tekemättä yhtään mitään, kun itse teet 5 päivää viikossa töitä ja mietit seuraavaa matkakohdetta? Totuuksia on aina useampia. Ap:n menneisyys ei sinällään kuulu mulle, uskollisuudesta ei voi ikinä olla varma, mutta siitä voidaan olla varmoja, että totta ei ole aina puhuttu.

Siis et ole edes mitenkään hyvätuloinen, vaikka teet hirveän pitkää päivää? Ja sanot mököttämistäsi hiljaisuudeksi? Jos puolisosi on noin kamala, mikset eroa? Pelkäätkö, ettet saa ketään muuta ja jäät sen vuoksi väkisin suhteeseen? Ja kostat oman heikkoutesi puolisollesi?

Tietenkin ihmiset ovat kiinnostuneita existään, ovathan ne olleet aikoinaan hyvin tärkeitä ihmisiä.

Jos normaali 40h viikossa on hirveän pitkä päivä, niin olkoon sitte. Omasta mielestä ihan normaali. Oma mökötys oli pelkkää hiljaisuutta, ennenkun puoliso rupesi vinkumaan. Puoliso ei ole kamala, sinänsä hieno ihminen, ei vaan ehkä mulle ja eroa työstän koko ajan. En pelkää, tiedän saavani jopa paremman, rakkaus on vaan vittumainen asia. En ole heikko, kusipää kyllä juu, varmasti myös melko hankala ja vittumainen ihminen, joka ehkä johtuu vaan siitä että useimmiten sanon tasan sen mitä ajattelen. Tietenkin ihmiset ovat kiinnostuneita existään, ovathan ne olleet aikoinaan hyvin tärkeitä ihmisiä, mutta kuten aikaisemmin on todettu, ko. henkilö ei kuulema ole ex, vaan pelkkiä mesekavereita ja mitähän kakkaa täälläkin luki. Onko parisuhteessa siis väärin pyytää totuutta? Ja jos joku haluaa kutsua rasistiksi, myönnän sen ongelmitta. Uskon tutkimuksiin ja faktoihin, en kakkapuheeseen ja vasemmistofeministiseen utopiaan. Jos joku täällä kehtaa väittää, että somali ei olisi keskimäärin kaikin puolin vähemmän yhteiskuntakelpoinen kun vaikka minä, tiedän että olet tyhmä. Voidaan puhua myös tästä ko. lattioita luuttuavasta somalista, joka on omalta osaltaan harvinaisuus tehdessään palkkatyötä, mutta tuskin monessakaan asiassa pääsee lähellekkään mua. Ehkä myös tästä syystä ap on viettäny mun kanssa kohta melkeen 400 viikkoa ja tämän somalin kanssa aika paljon vähemmän. En vaan siedä sitä kakkapuhetta, puhun itse suoraan ja sen mitä ajattelen ja haluan että muut tekevät samoin.

En usko hetkeäkään, että mykkäkouluja harrastava oikeasti haluaisi kuulla muilta suoraa puhetta. Oikeutat vain omat loukkaavat puheesi mielessäsi tällä väitteellä. Luulenpa, että sinulle syyksi mykkäkouluun riittää yksi poikkipuolinen sana.

Mykkykoulua harrastava tiesi tasan tarkkaan, että kun avaa suunsa helvetti (vauvapalsta) pääsee irti ja mennään ojasta allikkoon. Mykkäkoulua harrastavan ei annettu olla muutamaa päivää omissa ajatuksissaan ja oloissaan, ja lopputulos on tässä. Nyt riidellään sitte täällä helvetissä, kukaan ei voita, kaikki saa väärän käsityksen kaikesta, vaikkei kukaan oikeesti tiedä mistään mitään. Pidetään nyt kuitenkin hyvää keskustelua yllä, kun jokaisesta mua vastaan olevasta femakon vastauksesta tulee kuvaviestiä. 120 varmaan kohta täynnä.

Avaa sinä vaikka ylilaudalle keskustelu omasta näkökulmastasi ja katso mitä vastauksia saat.

Vierailija
126/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta ajatella, että tollasia paskaläjiä kuten ap:n mies, kulkee tuolla vapaana normaalien ihmisten joukossa. Siis miten joku voi olla noin mustavalkoinen? Ensimmäinen argumentti liittyy työtunteihin ja palkkaan (joka ei - sori nyt vaan jos oot siinä uskossa ollu - ole mikään hyvä), ja seuraava johonkin käsittämättömään, debiiliin rasistiseen hommapaskaan. Miten susta on tullut noin vihainen ja yksinkertainen? 

Vierailija
127/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalsta on juuri oikea osoite, koska mykkäkouluilija vaatii rehellisyyttä ja suoraa puhetta. Sitä hän nyt sitten meiltä saa. Uskon hänen olevan vain tyytyväinen.

Vierailija
128/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies, rakastatko avovaimoasi? Et ainakaan kunnioita etkä arvosta häntä :(. Ja kohtelet häntä julmasti vedoten siihen että tienaat paremmin ja olet muka älykkäämpi.

Rakastan, tai vähintään rakastin. En myöskään viitsi arvostaa ihmistä joka ei arvosta minua. Kumpikaan ei varmastikkaan kohtele toisiaan parhaalla mahdollisella tavalla, eikä kyse ole rahasta, tai siitä että olen älykkäämpi. Yritin ekassa viestissäni nimenomaan painottaa, että kyse ei ole rahasta, vaan siitä että vietän yli 500 tuntia vuodessa enemmän aikaa töissä kun hän. Se on pitkä aika siitä, että vastineeksi ei saa muuta kun pienemmän saldon säästötilillä. 

Vierailija kirjoitti:

Koska kukaan ei koskaan kaipaa omaa rauhaa? 

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaikuttaa siltä, että miehelläsi on jokin alemmuuskompleksi oman seksuaalisen viehätysvoimansa tai seksitaitojensa suhteen. Sen vuoksi hän on sitten mustasukkainen menneisyydestäsi, kun hän pelkää, että ei tässä asiassa pärjää exillesi.

Ap:n ex-mies pitää itseään vähintään hyvänä sängyssä, tietäen, että varmasti parempiakin on olemassa. Ap:n ex-mies pystyy myös tuottamaan aplle orgasmin helposti alle minuutissa, oli kyse klitoriksestä, emättimestä tai nänneistä. Perseestäkin onnistunut, mutta siitä on aikaa niin paljon, ettei pysty muistamaan sekunttikellon lukemaa. Ap:n ex-mies ei vaan siedä valehtelua tai muuta harhaanjohtamista, oli kyse existä tai mistä muusta tahansa. Femakoiden mielestä lienee itsestään selvää, että valkoista yksityisellä sektorilla työtä tekevää heteromiestä saa kusettaa miten haluaa ja moni tv:stä tuttu ylipainoinen ja keski-ikäinen kirjailija varmasti telakoituu samaan aiheeseen, mutta itse olen vahvasti eri mieltä.

Vierailija
129/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalsta on juuri oikea osoite, koska mykkäkouluilija vaatii rehellisyyttä ja suoraa puhetta. Sitä hän nyt sitten meiltä saa. Uskon hänen olevan vain tyytyväinen.

Totta. Hyvä ap:n tuleva ex. Me olemme rehellisiä sinulle ja sanomme suoraan kuten haluatkin tapahtuvan. Eikö olekin mukavaa, kun saat esimakua millainen on rehellinen vaimo😇

Vierailija
130/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies, rakastatko avovaimoasi? Et ainakaan kunnioita etkä arvosta häntä :(. Ja kohtelet häntä julmasti vedoten siihen että tienaat paremmin ja olet muka älykkäämpi.

Rakastan, tai vähintään rakastin. En myöskään viitsi arvostaa ihmistä joka ei arvosta minua. Kumpikaan ei varmastikkaan kohtele toisiaan parhaalla mahdollisella tavalla, eikä kyse ole rahasta, tai siitä että olen älykkäämpi. Yritin ekassa viestissäni nimenomaan painottaa, että kyse ei ole rahasta, vaan siitä että vietän yli 500 tuntia vuodessa enemmän aikaa töissä kun hän. Se on pitkä aika siitä, että vastineeksi ei saa muuta kun pienemmän saldon säästötilillä. 

Vierailija kirjoitti:

Koska kukaan ei koskaan kaipaa omaa rauhaa? 

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ex-mies pitää itseään vähintään hyvänä sängyssä, tietäen, että varmasti parempiakin on olemassa. Ap:n ex-mies pystyy myös tuottamaan aplle orgasmin helposti alle minuutissa, oli kyse klitoriksestä, emättimestä tai nänneistä. Perseestäkin onnistunut, mutta siitä on aikaa niin paljon, ettei pysty muistamaan sekunttikellon lukemaa. Ap:n ex-mies ei vaan siedä valehtelua tai muuta harhaanjohtamista, oli kyse existä tai mistä muusta tahansa. Femakoiden mielestä lienee itsestään selvää, että valkoista yksityisellä sektorilla työtä tekevää heteromiestä saa kusettaa miten haluaa ja moni tv:stä tuttu ylipainoinen ja keski-ikäinen kirjailija varmasti telakoituu samaan aiheeseen, mutta itse olen vahvasti eri mieltä.

No nyt tiedän ainakin, missä ap on ollut ex-miehelleen valheellinen. Ap esittää orgasmeja, eikä ex-mies kokemattomana tunnista teeskentelyä.

Ja varmaan ap:n kulut kattavat sen osan talouden menoista, jotka ovat enemmän kuin ap:n exällä menisin yksin asuessaan eli ap:n ex on palstalla mainostettu lompakkoloinen, joka etsii puolisostaan taloudellista hyötyä, vaatii työssäkäyntiäkin.

Vierailija
131/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta ajatella, että tollasia paskaläjiä kuten ap:n mies, kulkee tuolla vapaana normaalien ihmisten joukossa. Siis miten joku voi olla noin mustavalkoinen? Ensimmäinen argumentti liittyy työtunteihin ja palkkaan (joka ei - sori nyt vaan jos oot siinä uskossa ollu - ole mikään hyvä), ja seuraava johonkin käsittämättömään, debiiliin rasistiseen hommapaskaan. Miten susta on tullut noin vihainen ja yksinkertainen? 

Eli sun mielestä on ihan ok, että mies käy duunissa, akka makaa himassa ja  kun mies pääsee vihdoin kotiin, ruvetaan tiskaamaan, siivoomaan ja laittamaan ruokaa ja akka makaa vieläki samalla paikalla? Ei ihme että te kaikki siellä femakko-miekkareissa olette niin lihavia ja kammottavan näköisiä. Tiesitkö, että miehesi tuskin haluaa muuta kuin maailman parhaan passin? Sinusta tuskin kiihottuu simpanssikaan. Ja ihmettelen vaan, että miksi pitää kyylätä jotain simpanssia tyhmempää lattian luuttuajaa, kun kainalossa on kunnon mies. Kunnon mies tietää arvonsa ja ymmärtää, että fiksmupiakin naisia on olemassa, jotka osaavat arvostaa hyvää miestä.

Vierailija
132/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minäkin teeskentelin orgasmia koko parisuhteen. Miehet uskovat aina olevansa niin hyviä.

Olen yhä vakuuttuneempi, että olet se seko suomi24:lta. Itsensä kehuminen seksissä, parisuhteen mittaus taloudellisena hyötynä, ulkomaalaisten miesten haukkuminen (varsinkin afrikkalaisten), eri mieltä olevien haukkuminen feministiksi ja kirjoituksen rytmi.

Et sitten hankkinut elämää?

Vierailija
133/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä on ihan ok, että mies käy duunissa, akka makaa himassa ja  kun mies pääsee vihdoin kotiin, ruvetaan tiskaamaan, siivoomaan ja laittamaan ruokaa ja akka makaa vieläki samalla paikalla? Ei ihme että te kaikki siellä femakko-miekkareissa olette niin lihavia ja kammottavan näköisiä. Tiesitkö, että miehesi tuskin haluaa muuta kuin maailman parhaan passin? Sinusta tuskin kiihottuu simpanssikaan. Ja ihmettelen vaan, että miksi pitää kyylätä jotain simpanssia tyhmempää lattian luuttuajaa, kun kainalossa on kunnon mies. Kunnon mies tietää arvonsa ja ymmärtää, että fiksmupiakin naisia on olemassa, jotka osaavat arvostaa hyvää miestä.

Täh, sekositko sä?

Vierailija
134/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee niin rajusti tyhmyyden puolelle tää keskustelu, että ap:n ex-mies lähtee paremman tekemisen pariin. Pitäkää femakot hyvä perjantai-ilta vauvapalstan ja muffinsienne kanssa, nöfnöf.

Vierailija
135/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee niin rajusti tyhmyyden puolelle tää keskustelu, että ap:n ex-mies lähtee paremman tekemisen pariin. Pitäkää femakot hyvä perjantai-ilta vauvapalstan ja muffinsienne kanssa, nöfnöf.

Eikö sulle kelvannut rehellisyys? Voi, voi. Ehkä sä et vain ole kykenevä aikuisiin suhteisiin.

Vierailija
136/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua pikku hupsua! Työtunneista ja rahasta hyppäsitkin seuraavaan kaltaisellesi pikku pitsanaamalle mieluiseen argumenttiin eli ulkonäköön :) Todistit juuri kaikki tänne tulleet kommentit oikeiksi - olet kuin oletkin siis huonoitsetuntoinen putkinäköinen lassukka. Kukaan ei täällä väittänyt ettei epätasa-arvoisesta taloudenhoidosta saisi olla näreissään, mutta se millä tyylillä käytät noita tekosyinä olla vaan vitun rasistinen ja näköalaton paska, on se joka täällä saa tyypit sua haukkumaan. Mieti vähän. On tosiaan hyvä että saat ton parisuhteen tieltä häiritsemästä, sua odottaa loistava tulevaisuus MGTOW-liikkeen ja oman käden parissa. Kukaan nainen (pullukka tai hyvärunkoinen) ei halua tollasta mustavalkoista ja laskelmoivaa mammanpoikaa, joka mittaa oman ja toisen ihmisen arvon rahassa, ulkonäössä ja tunneissa. 

AP, skool! ;) 7 ja puol vuotta on pitkä aika mutta better late than never! 

Vierailija
137/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä äijä

Vierailija
138/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääset muka hotelliin yöksi ei ne ole ilmaisia???? Uliuliuliuli

Siellä yksi murjottaja hätääntyi ulisemaan.

Vierailija
139/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käyny ulilaudalla katsomassa onko apn mies avannu sinne postauksen tästä?

Vierailija
140/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole ajatellut asiaa siltä kantilta että sinä olet syyllinen ja oletkin itse aiheuttanut miehesi mykkäkoulun, vaan sen sijaan haluat nyt rankaista miestäsi menemällä hotelliin vaikka syy on kokonaan sinun? Sinun tulee ja kannattaa suhtautua asiaan hieman rehellisemmin.

:D Ihanko itse keksit tän? Luuletko että on hyväkin provo?

Mitä tässä on provoamista,,, ai niin, nainenhan on syytön kaikkeen ja miehessä on aina syy.

Tehdäänpä sinulle helpompi kysymys, miksihän se miehesi on mykkäkoulussa sinulle? Jos uskallat edes tiedostaa itsellesi tämän kysymyksen, niin lue sitten tuo edellinen viestini uudelleen. Näin pikkuhiljaa lähestyt totuutta.

Siis ap:n mies on mustasukkainen ap:n menneisyydelle. Vika on täysin miehen, ap ei ole vastuussa miehen vinksahtamisesta mitenkään.Miten sinä saat tuosta mitään syyllisyyttä ap:n niskoille? Pitää olla aika nyrjähtänyt ajatusmaailma sinulla.

Jos ap:llä olisi puhtaampi menneisyys niin voisiko mies olla silloin mykkäkoulussa?

Mietippä nyt itse kuinka se on ja kuka se on mykkäkoulun tosiasiassa aiheuttanut.

Voi luoja että olet päästäsi sekaisin.

Homma on mennyt näin :

ap:llä on menneisyys josta syytön aviomies kärsii > hänen kärsimisen on hänen oma syy > joten ap rankaisee aviomiestänsä menemällä hotelliin.

Summasumma rum, vika ja syy on aviomiehen.

Avaa nyt ihmeessä miksi olen päästäni sekaisin, olisi niin kiva ymmärtää naisten logiiggaa.

En ole se keneltä kysyit, mutta tässä mun mielipide. Erittäin harvat ihmiset päätyvät lopulta lopullisesti yhteen sen ensimmäisen poika- tai tyttöystävän kanssa. Tästä seuraa se, että lähes kaikilla on ns. menneisyys. Eli ihmiset ovat olleet rakastuneita ja harrastaneet seksiä muidenkin ihmisten kanssa. Se on vaan kestettävä, sellaista se on. Ei sen takia voi alkaa pitää mykkäkoulua tai vaatia anteeksipyyntöjä. Ylipäätään toista ihmistä ei voi omistaa.

Jos alkaa pitää mykkäkoulua ja vaatia anteeksipyyntöjä, niin käyttäytyy sekopäisesti, jolloin toisella ei siinä suhteessa ole enää hyvä olla.

Tää oli tällainen rautalangasta väännetty selkokielisen versio, ole hyvä 😊

On se kyllä kumma kun mies ei hyväksy että nainen on ollut siellä sun täällä sakset levällään. Minä en kyllä tuollaisia miehiä ymmärrä, kyllä naisilla kuuluu olla oikeus levitellä ja olla vaikka somalien taikka irakilaistenkin kanssa jos huvittaa, se on naisten oikeus koska nainen niin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän