Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas todiste siitä että kyllä saat vaikka kolmen lapsen äitinä yhteydenottoja deittipalstoilla

Vierailija
22.11.2016 |

3kk ja nyt sain ensimmäisen yhteydenoton naiselta. Juteltiin ja paljastui että on kolmen lapsen äiti.

Siinä ei mitään pahaa, totesin että minulle se on ikävä kyllä este ja toivotin hyvät jatkot. Hän vastasi näin.

"Juu, ei mitään. :)
Täällä noin 3/4 on sillä mielellä, että ei oo väliä onko lapsia vai ei. Viestejäkin tulee keskimäärin 10 mieheltä päivässä niin mikäs hätä tässä.
Hyvää jatkoa sinulle. :)

Näin taas todiste että ei lapsetkaan ole este naiselle pariutumasta

terv, mies

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nainen otti itseensä ja alkoi heti selittää, kuinka paljon vientiä on (ei oikeasti noin paljon). :)

Vierailija
122/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies oikeasti haluaa naiselta:
- helppoa seksiä
- helppoa yhdessäoloa
- ei paineita sitoutumisesta, yhteenmuutosta, naimisiinmenosta, lapsien tekemisestä
Juuri näissä asioissa yksinhuoltaja eroaa lapsettomasta, mutta silti lapseton on parempi. Tottakai jokainen mies haluaa kuitenkin naisen, jolta ei saa seksiä, joka haluaa muuttaa yhteen ja tehdä lapsia mahdollisimman pian lähitulevaisuudessa, vaikka se juuri niin hitosti naisissa ahdistaakin.
Tässä ketjussa juuri kiteytyy miesten logiikka. Jota ei ole.

Aplodeja.  Miehen logiikassahan hienointa on se, että sellaista ei ole. Montako vuotta meni, että tämän oivalsit?

Minä olen oivaltanut sen jo aikoja sitten. Toivoisin vain, että palstan miehetkin tämän huomaisivat.

Oliko sinulla tuohon varsinaiseen aiheeseen mitään sanottavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies oikeasti haluaa naiselta:- helppoa seksiä- helppoa yhdessäoloa- ei paineita sitoutumisesta, yhteenmuutosta, naimisiinmenosta, lapsien tekemisestäJuuri näissä asioissa yksinhuoltaja eroaa lapsettomasta, mutta silti lapseton on parempi. Tottakai jokainen mies haluaa kuitenkin naisen, jolta ei saa seksiä, joka haluaa muuttaa yhteen ja tehdä lapsia mahdollisimman pian lähitulevaisuudessa, vaikka se juuri niin hitosti naisissa ahdistaakin.Tässä ketjussa juuri kiteytyy miesten logiikka. Jota ei ole.

Aplodeja.  Miehen logiikassahan hienointa on se, että sellaista ei ole. Montako vuotta meni, että tämän oivalsit?

Minä olen oivaltanut sen jo aikoja sitten. Toivoisin vain, että palstan miehetkin tämän huomaisivat.

Olen sen jo ketjussa ilmaissut.

Vierailija
124/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies oikeasti haluaa naiselta:- helppoa seksiä- helppoa yhdessäoloa- ei paineita sitoutumisesta, yhteenmuutosta, naimisiinmenosta, lapsien tekemisestäJuuri näissä asioissa yksinhuoltaja eroaa lapsettomasta, mutta silti lapseton on parempi. Tottakai jokainen mies haluaa kuitenkin naisen, jolta ei saa seksiä, joka haluaa muuttaa yhteen ja tehdä lapsia mahdollisimman pian lähitulevaisuudessa, vaikka se juuri niin hitosti naisissa ahdistaakin.Tässä ketjussa juuri kiteytyy miesten logiikka. Jota ei ole.

Olen sen jo ketjussa ilmaissut.

Okei. Eli halusit vain naljailla. Selvä.

Vierailija
125/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei pane, jotka valkkaa.

Vierailija
126/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kuulisin, että naisella on klamydia kuin lapsi. Sen saa hoidettua. Eli kyllä tässä on tultu pantua.

Vierailija
127/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä, voisin sanoa, että ne naiset, joita olen tapaillut,joilla on ollut lapsia, ovat olleet vastuullisempia,suunnitelmallisempia ja kykeneväisempiä sitoutumaan kuin lapsettomat. Ja olen tapaillut elämäni aikana naisia paljon.Toki joukkoon aina poikkeuksiakin mahtuu. Lapsi ei aina ole huono asia suhteessa, lapsi tuo paljon iloa ja voi tuoda mukanaan positiivisen elämänmuutoksen epäsäännölliseen poikamieselämään tottuneelle. Tämä on minun mielipiteeni asiasta.

Vierailija
128/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kuulisin, että naisella on klamydia kuin lapsi. Sen saa hoidettua. Eli kyllä tässä on tultu pantua.

Klamydia voi aiheuttaa lapsettomuutta eli sinun kohdalla se ei varmaan edes olis mikään huono juttu.

Vierailija
129/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, nainen otti itseensä ja alkoi heti selittää, kuinka paljon vientiä on (ei oikeasti noin paljon). :)

Heheh ku oli hauska juttu.

Vierailija
130/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- helppoa seksiä

- helppoa yhdessäoloa

- ei paineita sitoutumisesta, yhteenmuutosta, naimisiinmenosta, lapsien tekemisestä

Juuri näissä asioissa yksinhuoltaja eroaa lapsettomasta, mutta silti lapseton on parempi. Tottakai jokainen mies haluaa kuitenkin naisen, jolta ei saa seksiä, joka haluaa muuttaa yhteen ja tehdä lapsia mahdollisimman pian lähitulevaisuudessa, vaikka se juuri niin hitosti naisissa ahdistaakin.

Paskanmarjat.

Jos itse jostakin syystä ajautuisin sinkuksi (hyvin epätodennäköistä), haluaisin kyllä jonkin ajan kuluttua ihan aikuisten parisuhteen, eli haluaisin sitoutua, muuttaa yhteen, hankkia lapsen/lapsia (jos se olisi vielä ajankohtaista) ja sitoutua uusperheen muodostamiseen.

En olisi kiinnostunut irtoseksistä enkä kevytparisuhteesta. Ne ovat lapsettomien puuhastelua.

Korkeintaan siinä tapauksessa voisin harkita jotakin kevyempää säätöä, jos olisin sinkku +65 v, enkä jaksaisi enää lähteä mukaan ikäiseni eläkeläismummon piintyneitä tapoja opettelemaan.

Vierailija
131/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole väittänytkään, että lapset olisivat este pariutumiselle tai ettei yksinhuoltajaäidit saisi yhteydenottoja. Ei sinun sitä tarvitse todistaa. Olet ymmärtänyt nyt jotain väärin.

No kyllhän tuota on nimenomaan täällä toitotettu, et yh:t on tuomittu loppuelämäksi olemaan ilman parisuhdetta.

Äänekkäin ei suinkaan aina ole oikeassa. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten ja niin pois päin.

Vierailija
132/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! Voi teitä.

Täällä yks yksinhuoltaja jolla on aina riittänyt vientiä. Varmaankaan kaikki maailman miehet ei olisi olleet minusta kiinnostuneita, mutta enpä ole minäkään heistä. Mua on aina kiinnostanut älykkäät, lahjakkaat ja kiinnostavat miehet, olenhan itsekin älykäs, lahjakas ja kiinnostava. Päädyin sitten onnellisesti naimisiin miehen kanssa jota parempaa en voisi toivoa. Pari viikkoa sitten ystävän häissä moni tuli kertomaan miten hieno pari olemme, miten ihana mies minulla on, tai miehelleni että löytäisipä jostain tuommoisen naisen kuin sinä olet itsellesi löytänyt.

Että terkkuja oikeasta maailmasta vaan! :)

Vierailija
133/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki päätelmänsä YHDEN viestin perusteella.

Miehen logiikkaa...

Vierailija
134/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- helppoa seksiä

- helppoa yhdessäoloa

Paskanmarjat.

Jos itse jostakin syystä ajautuisin sinkuksi (hyvin epätodennäköistä), haluaisin kyllä jonkin ajan kuluttua ihan aikuisten parisuhteen, eli haluaisin sitoutua, muuttaa yhteen, hankkia lapsen/lapsia (jos se olisi vielä ajankohtaista) ja sitoutua uusperheen muodostamiseen.

En olisi kiinnostunut irtoseksistä enkä kevytparisuhteesta. Ne ovat lapsettomien puuhastelua.

Korkeintaan siinä tapauksessa voisin harkita jotakin kevyempää säätöä, jos olisin sinkku +65 v, enkä jaksaisi enää lähteä mukaan ikäiseni eläkeläismummon piintyneitä tapoja opettelemaan.

No niinpä. Nuo mainitsemani asiat olivat yhteenveto tämän ketjun kommenteista, joissa yritettiin perustella, miksi yh:t eivät kelpaa, mutta ne perustelut oikeastaan puhuvatkin yh:ien puolesta. Eli ihan järjettömiä väittämiä, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
135/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi42 kirjoitti:

Onko se joku uutinen. MInulle on kolme lasta ja helposti olen saanut miehiä treffeille.

Onko se joku uutinen, että yh-äidit ovat helppoja?

"Nauratti" kun vuosikymmiä sitten istuin veljeni kanssa "paarissa" kaupunginosassa, jossa asuin valtavasti yh-äitejä ja opiskelijoita.Viereisessä pöydässä opiskeljapoika neuvoi toista:" Iske yh ja mieluimmin ruma, muutat sitten sen luo, syöt ja asut ilmaiseksi ja kun valmistut muutat pois." Ehkä opiskelijapoika muisti huolehtia ehkäisystä, ihan kahdella kondomilla päällekkäin. Elämä kun voi yllättää.

Vierailija
136/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.

Esimerkiksi veljeni on tehnyt tämän vuoden aikana juuri näin. Ja on siis kolmekymppinen, kivannäköinen, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä (itse asiassa osakkaana firmassa jossa työskentelee), omistusasunnossa asuva ja lähes päihteetön mies (käyttää alkoholia muutaman kerran vuodessa). Tapasi työn kautta kahden lapsen yksinhuoltajanaisen, saman ikäisen kuin itsekin on, ja nyt seurustelevat onnellisesti.Kaikki miehet eivät ole samanlaisia turhanpäiväisiä ulisijoita kuin te palstalla tasoteorioistanne hourivat... 

Kumppanin lapsi ei kyllä ole mikään mitätön asia, eikä ole myöskään lapsen synnyttäminen ja imettäminen, koska ne jättävät jäljet kroppaan.En todellakaan halua seurustella ihmisen kanssa, joka on noin vahvasti sidottuna johonkin. En myöskään ole pätkääkään kiinnostunut alkamaan sijaisisäksi jollekin lapselle, kun en välttämättä edes itse halua lapsia. Ainoa hyvä puoli yksinhuoltajassa on se, että hän ei välttämättä halua tehdä kanssani lapsia. Tosin nykyään löytyy muutenkin naisia, jotka eivät halua sitä ensimmäistäkään lasta. 

Jännä, että lapsista voi käyttää ihan huoletta tuota "on noin vahvasti sidottuna johonkin", mutta sama ei todennäköisesti pätisi esim työn tai harrastuksen kohdalla ainakaan noin ehdottomasti. Ilmeisesti nämä ihmiset ajattelevat, että yksinhuoltajalla on alle kouluikäisiä lapsia, joiden kanssa vain ollaan kotona ja hiekkalaatikolla ikuisesti.

Työstä päästään vapaalle ja olen itsekin töissä, joten en muutenkaan ehtisi nähdä naista tuolloin. Lapsista ei päästä vapaalle kuin hyvin harvoin. Harrastuksetkin harvoin vievät koko ihmisen aikaa, enkä minä kyllä olisi sellaisestakaan naisesta kiinnostunut, jonka harrastus veisi kaiken hänen aikansa. Miksi minä odottaisin vuosia, että lapsesta päästään eroon, kun on naisia, joiden kanssa minun ei tarvitse odottaa? 

Niin, tuota juuri tarkoitin. Sinullakin on oletus, että kun ihmisellä on lapsia, hän on niiden kanssa 24/7. Ja että kaikkien yksinhuoltajasinkkujen lapset ovat alle kouluikäisiä ja kestää vuosikausia "päästä niistä eroon". Käsitätkö, että on hieman eri asia seurustella, jos lapset ovat 2- ja 5 -vuotiaat, kuin jos lapset ovat 10- ja 13-vuotiaat?

No kaikkien niiden, joista minä olen kiinnostunut lapset ovat nuorina. Toisekseen se on edelleen yhdentekevää minkä ikäisiä ne lapset ovat, koska en ole kiinnostunut naisesta, jolla on lapsia.

Vierailija
137/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä yksi kolmen lapsen yh, joka sain todella hyvän miehen itselleni. IOlin silloin vielä jopa työtön enkä edes mikään missi tai malli ulkonäöltäni. Tapasimme sattumalta, rakastuimme ja nyt minulla on komea, korkeastikoulutettu ja hyväpalkkainen mies, joka halusi minut ja lapseni, koko paketin. Ja todellakaan ei laskeskella, että kuka maksaa mitäkin, vaan hän kohtelee lapsia reilusti kuin omiaan, olemme yhtä perhettä.

Eli todellakin on paljon fiksuja miehiä, joille naisen lapset eivät ole este rakastumiselle. Tietysti jos miehiä etsii nettien treffipalstoilta ja tinderistä, joukossa on varmaan paljon yksinkertaista helpon seksin perässä juoksevaa miesainesta. Nettiä selaillessa mielikuva miehistä muuttuu helposti turhan negatiiviseksi. Vauvapalstoilla kirjoittelevat miehet tuskin ovat mitään sukupuolensa helmiä. Oman mieheni en voisi kuvitellakaan kirjoittelevan tälle palstalle tai muillekaan vastaaville, hänellä on aivan toisenlaiset kiinnostuksen aiheet. 

Hienosti olet jonkun hölmön onnistunut nappaamaan. Älä nyt ainakaan julkisesti häntä fiksuksi väitä.

Vierailija
138/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.

Esimerkiksi veljeni on tehnyt tämän vuoden aikana juuri näin. Ja on siis kolmekymppinen, kivannäköinen, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä (itse asiassa osakkaana firmassa jossa työskentelee), omistusasunnossa asuva ja lähes päihteetön mies (käyttää alkoholia muutaman kerran vuodessa). Tapasi työn kautta kahden lapsen yksinhuoltajanaisen, saman ikäisen kuin itsekin on, ja nyt seurustelevat onnellisesti.Kaikki miehet eivät ole samanlaisia turhanpäiväisiä ulisijoita kuin te palstalla tasoteorioistanne hourivat... 

Kumppanin lapsi ei kyllä ole mikään mitätön asia, eikä ole myöskään lapsen synnyttäminen ja imettäminen, koska ne jättävät jäljet kroppaan.En todellakaan halua seurustella ihmisen kanssa, joka on noin vahvasti sidottuna johonkin. En myöskään ole pätkääkään kiinnostunut alkamaan sijaisisäksi jollekin lapselle, kun en välttämättä edes itse halua lapsia. Ainoa hyvä puoli yksinhuoltajassa on se, että hän ei välttämättä halua tehdä kanssani lapsia. Tosin nykyään löytyy muutenkin naisia, jotka eivät halua sitä ensimmäistäkään lasta. 

Jännä, että lapsista voi käyttää ihan huoletta tuota "on noin vahvasti sidottuna johonkin", mutta sama ei todennäköisesti pätisi esim työn tai harrastuksen kohdalla ainakaan noin ehdottomasti. Ilmeisesti nämä ihmiset ajattelevat, että yksinhuoltajalla on alle kouluikäisiä lapsia, joiden kanssa vain ollaan kotona ja hiekkalaatikolla ikuisesti.

Työstä päästään vapaalle ja olen itsekin töissä, joten en muutenkaan ehtisi nähdä naista tuolloin. Lapsista ei päästä vapaalle kuin hyvin harvoin. Harrastuksetkin harvoin vievät koko ihmisen aikaa, enkä minä kyllä olisi sellaisestakaan naisesta kiinnostunut, jonka harrastus veisi kaiken hänen aikansa. Miksi minä odottaisin vuosia, että lapsesta päästään eroon, kun on naisia, joiden kanssa minun ei tarvitse odottaa? 

Niin, tuota juuri tarkoitin. Sinullakin on oletus, että kun ihmisellä on lapsia, hän on niiden kanssa 24/7. Ja että kaikkien yksinhuoltajasinkkujen lapset ovat alle kouluikäisiä ja kestää vuosikausia "päästä niistä eroon". Käsitätkö, että on hieman eri asia seurustella, jos lapset ovat 2- ja 5 -vuotiaat, kuin jos lapset ovat 10- ja 13-vuotiaat?

No kaikkien niiden, joista minä olen kiinnostunut lapset ovat nuorina. Toisekseen se on edelleen yhdentekevää minkä ikäisiä ne lapset ovat, koska en ole kiinnostunut naisesta, jolla on lapsia.

Niin, mutta et voi yleistää noita asioita koskemaan kaikkia yksinhuoltajia. Tässä on nyt puhuttu yksinhuoltajista yleensä eikä vain sinusta ja niistä joista sinä olet kiinnostunut.

Vierailija
139/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Voi teitä.

Täällä yks yksinhuoltaja jolla on aina riittänyt vientiä. Varmaankaan kaikki maailman miehet ei olisi olleet minusta kiinnostuneita, mutta enpä ole minäkään heistä. Mua on aina kiinnostanut älykkäät, lahjakkaat ja kiinnostavat miehet, olenhan itsekin älykäs, lahjakas ja kiinnostava. Päädyin sitten onnellisesti naimisiin miehen kanssa jota parempaa en voisi toivoa. Pari viikkoa sitten ystävän häissä moni tuli kertomaan miten hieno pari olemme, miten ihana mies minulla on, tai miehelleni että löytäisipä jostain tuommoisen naisen kuin sinä olet itsellesi löytänyt.

Että terkkuja oikeasta maailmasta vaan! :)

Et sitten ymmärtänyt, kun sinulle vittuiltiin päin naamaa.

Vierailija
140/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta et voi yleistää noita asioita koskemaan kaikkia yksinhuoltajia. Tässä on nyt puhuttu yksinhuoltajista yleensä eikä vain sinusta ja niistä joista sinä olet kiinnostunut.

Minä olen puhunut siitä mistä minä olen kiinnostunut ja moni on kanssani samaa mieltä. Yksinhuoltajiin ajaudutaan lähinnä helpon seksin perässä ja parisuhteeseen heidän kanssa jos ei jostain syystä onnistu löytämään parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän