Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas todiste siitä että kyllä saat vaikka kolmen lapsen äitinä yhteydenottoja deittipalstoilla

Vierailija
22.11.2016 |

3kk ja nyt sain ensimmäisen yhteydenoton naiselta. Juteltiin ja paljastui että on kolmen lapsen äiti.

Siinä ei mitään pahaa, totesin että minulle se on ikävä kyllä este ja toivotin hyvät jatkot. Hän vastasi näin.

"Juu, ei mitään. :)
Täällä noin 3/4 on sillä mielellä, että ei oo väliä onko lapsia vai ei. Viestejäkin tulee keskimäärin 10 mieheltä päivässä niin mikäs hätä tässä.
Hyvää jatkoa sinulle. :)

Näin taas todiste että ei lapsetkaan ole este naiselle pariutumasta

terv, mies

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ootte ihmiset niin kiinni noissa luokitteluissa ja stereotypioissanne? Mahtaa olla ankee elämä, jos rakas valitaan sen mukaan,että liittyykö siihen "taloudellinen riski" tai mikä sosiaalinen status on. En ihmettele yhtään,jos jengi juoksee sitten vieraissa avioliitossaan, kun ihmisillä on vain hyöty-ja välinearvo ja tyypit ovat materiaa. Ette tiedä mitä on rakkaus?

Suloisen naivia miten joku vielä uskoo rakkauteen ja maalaa siitä jotain pilvilinnoja.<3

Vierailija
102/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, mulla on kyllä käyny harvinaisen hyvä munkki. Oon kahden lapsen totaaliyh, eli exän kans ei tartte olla missään tekemisissä.

Oon yli 30-v ja menossa naimisiin itseäni 6-vuotta nuoremman, työssäkäyvän, komean, hyvinvarustetun ja lapsettoman miehen ksnssa.

:)

Kyllä oon saanu pidettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että fiksuus ja yksinhuoltajan kanssa seurustelu on mahdoton yhtälö?

Ymmärrän "keskustelevani" ihmisen kanssa, johon on turha tuhlata aikaani tai sanojani. 

Vierailija
104/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo keskustelu. Ihmiset ovat todella hukassa elämässään. Kysymyshän on rakkaudesta, ei siitä, onko lapsia, varakas, koulutus yms. Kun rakkaus tulee kohdalle, ulkoisilla tekijöillä ei ole mitään merkitystä. Silloin sydän sanoo, ei järki. Ja ellei rakkautta tule kohdalle, suhdetta ei kannata aloittaa. Silloin tehtävänä on vielä opetella itsensä rakastamista. Elämä on lopulta aika yksinkertaista.

Pitäisikö sinun polttaa ne mummoltasi saamat Harlequin-romaanit? :D

Vierailija
105/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kirjoittajia, joiden mielestä sillä ei saisi olla merkitystä, onko potentiaalisella parisuhdekumppanilla lapsia vai ei. Minusta sillä on erittäin suuri merkitys!

Oma lapseni muutti kotoa pois, kun olin 43-vuotias. Siinä vaiheessa oli täysin selvää, että pikkulapsiarkea tai edes -viikonloppuja en enää ala kenenkään kanssa pyörittää enkä vietä lomiani Puuhamaassa. Tämän myös profiilissani ilmoitin ja aika monet miehet se sulki pois, koska monet miehet hankkivat lapset vasta yli kolme- tai jopa yli nelikymppisinä. Pitkäaikainen seurustelukumppani löytyikin sitten ihan muuta kautta kuin netistä.

Ilman muuta myös kokonaan lapsettomalla on oikeus etsiä lapsetonta seuraa ilman, että siitä piikitellään tai häntä painostetaan muuttamaan mieltään.

Vierailija
106/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että mahdollisimman moni ihminen saa kokea aidon tulisen ja intohimoisen rakkauden. Itse koin ja (koen siis edelleen) sellaisen rakkauden jota ei voinut eikä halunnut vastustaa. Sellainen rakkaus, vetovoima, seksi jollaista en voinut edes kuvitella olevan. Siinä ei kyselty eikä harmiteltu minun kolmea lasta eikä miehen kouluttamattomuutta. Noilla asioilla kun ei sitten oikeasti ole väliä kun yhteinen sävel vaan on. Suuri osa sitäpaitsi on kuten minä, lapset puoliksi isällä ja puoliksi äidillä.

Ymmärrän hyvin ap että torjuu naisen kolmen lapsen vuoksi. Jos ei koe haluavansa sellaista elämää, on vain viisautta välttää sitä. Mutta jos jossain tuleekin ihan irl vastaan nainen joka saa sinut totaalisesti rakastumaan, et sitten pystykään laittamaan esteeksi mitään niin vähäpätöistä. Ja sekin on ok, mielensä saa muuttaa.

Vierailija
107/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.

Esimerkiksi veljeni on tehnyt tämän vuoden aikana juuri näin. Ja on siis kolmekymppinen, kivannäköinen, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä (itse asiassa osakkaana firmassa jossa työskentelee), omistusasunnossa asuva ja lähes päihteetön mies (käyttää alkoholia muutaman kerran vuodessa). Tapasi työn kautta kahden lapsen yksinhuoltajanaisen, saman ikäisen kuin itsekin on, ja nyt seurustelevat onnellisesti.

Kaikki miehet eivät ole samanlaisia turhanpäiväisiä ulisijoita kuin te palstalla tasoteorioistanne hourivat... 

Huom! Seurustelevat. Jos jonkun kanssa viettää aikaa se ei tarkoita, että ollaan sitoutumassa loppuelämäksi. Yksinhuoltajien kanssa on kepeämäpi seurustella, kun he eivät parin seksikerran jälkeen puhu yhteenmuuttamisesta ja perheen perustamisesta.

Ai nyt se meni taas näin päin? Eikös ne yksinhuoltajat olleetkaan niitä, jotka etsivät lapsilleen isää ja elättäjää ja haluavat kahlita miehen perhe-elämään mahdollisimman tiiviisti? :D

Jos yksinhuoltajien kanssa on kepeämpi seurustella ja heidän kanssaan on kiva viettää aikaa, mikä ihme saa sitten kuitenkin karttamaan heitä kuin ruttoa?

Vierailija
108/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä yksi kolmen lapsen yh, joka sain todella hyvän miehen itselleni. IOlin silloin vielä jopa työtön enkä edes mikään missi tai malli ulkonäöltäni. Tapasimme sattumalta, rakastuimme ja nyt minulla on komea, korkeastikoulutettu ja hyväpalkkainen mies, joka halusi minut ja lapseni, koko paketin. Ja todellakaan ei laskeskella, että kuka maksaa mitäkin, vaan hän kohtelee lapsia reilusti kuin omiaan, olemme yhtä perhettä.

Eli todellakin on paljon fiksuja miehiä, joille naisen lapset eivät ole este rakastumiselle. Tietysti jos miehiä etsii nettien treffipalstoilta ja tinderistä, joukossa on varmaan paljon yksinkertaista helpon seksin perässä juoksevaa miesainesta. Nettiä selaillessa mielikuva miehistä muuttuu helposti turhan negatiiviseksi. Vauvapalstoilla kirjoittelevat miehet tuskin ovat mitään sukupuolensa helmiä. Oman mieheni en voisi kuvitellakaan kirjoittelevan tälle palstalle tai muillekaan vastaaville, hänellä on aivan toisenlaiset kiinnostuksen aiheet. 

Vierailija
109/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, mulla on kyllä käyny harvinaisen hyvä munkki. Oon kahden lapsen totaaliyh, eli exän kans ei tartte olla missään tekemisissä.

Oon yli 30-v ja menossa naimisiin itseäni 6-vuotta nuoremman, työssäkäyvän, komean, hyvinvarustetun ja lapsettoman miehen ksnssa.

Entä sitten kun tuo poikanen tuosta aikuistuu ja alkaa ajattelemaan omilla aivoillaan? 

Vierailija
110/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten itsellesi löytänyt aikuista miestä pitäjäksi?

Vierailija
111/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä yksi kolmen lapsen yh, joka sain todella hyvän miehen itselleni. IOlin silloin vielä jopa työtön enkä edes mikään missi tai malli ulkonäöltäni. Tapasimme sattumalta, rakastuimme ja nyt minulla on komea, korkeastikoulutettu ja hyväpalkkainen mies, joka halusi minut ja lapseni, koko paketin. Ja todellakaan ei laskeskella, että kuka maksaa mitäkin, vaan hän kohtelee lapsia reilusti kuin omiaan, olemme yhtä perhettä.

Eli todellakin on paljon fiksuja miehiä, joille naisen lapset eivät ole este rakastumiselle. Tietysti jos miehiä etsii nettien treffipalstoilta ja tinderistä, joukossa on varmaan paljon yksinkertaista helpon seksin perässä juoksevaa miesainesta. Nettiä selaillessa mielikuva miehistä muuttuu helposti turhan negatiiviseksi. Vauvapalstoilla kirjoittelevat miehet tuskin ovat mitään sukupuolensa helmiä. Oman mieheni en voisi kuvitellakaan kirjoittelevan tälle palstalle tai muillekaan vastaaville, hänellä on aivan toisenlaiset kiinnostuksen aiheet. 

Turha näille on mitään selittää. Pian joku tulee sanomaan, että sanomasi ei ole totta tai että miehesi on idiootti. Mitä väliä, vaikka itselle ei millään tunnu kumppania löytyvän, kunhan pääsee sanomaan onnellisessa parisuhteessa elävää ihmistä idiootiksi.

Vierailija
112/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää miehet,jotka vihaa yksinhuoltajia ja hakee vaan panoseuraa naisista, saattavat olla juuri niitä, joiden takia lapsettomista naisista tulee yksinhuoltajia. Se mies, jonka takia nainen on yh, on se ongelma. Ei se yksinhuoltaja itse. Sama kun kivitettäis raiskauksen uhri, koska _mies_ on tehnyt hänelle väärin. Ootte kyllä kieroja. Tiesittekö, et yh:kin on joskus ollut lapseton nainen? Ja mistä toi järjetön viha kaikkia vähemmistöjä kohtaan kumpuaa. Ootteko niim kateellisia,koska niillä on jotain,mitä teillä ei? Sitten luotte ison egonne avulla sellaset kulissit, että pahin painajaisenne on niiden romahtaminen. Tää pelko pitää sitte projisoida vihaamalla heikompia, niin raukkoja ja mitättömiä ootte ihmisinä. Hah sanon minä!

Vierailija
113/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sillä on merkitystä, onko potentiaalisella parisuhdekumppanilla lapsia vai ei. Mutta näiden lassukoiden/uliuli-miesten epätoivoinen yritys jakaa naisia "tasoihin" milloin minkäkin tekijän (tässä ketjussa mm. yksinhuoltajuuden) perusteella on ihan eri asia. 

Sinänsä yksinhuoltajanaiset vtoki oivat olla tyytyväisiä, jos välttävät tasoteoreetikoiden seuranhakuyritykset.

Ja itse en ole yksinhuoltaja vaan pitkässä parisuhteessa elävä lapseton nainen (lapsia ei ole eikä tule, koska emme voi niitä saada). Joten oma lehmä ei ole ojassa. Kaikille ihmisille vaan se lapsi tai lapsettomuus ei ole tekijä yli muiden, kun parisuhdetta muodostetaan. Jos joskus eroaisin ja rakastuisin mieheen, jolla olisi lapsia edellisestä liitosta, lapset eivät todellakaan olisi este suhteen muodostumiselle. Paljon tärkeämpää on mm. yhteinen arvomaailma, kumppanin luonne, yhteensopivuus jne. 

Vierailija
114/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten kun tuo poikanen tuosta aikuistuu ja alkaa ajattelemaan omilla aivoillaan? 

Mies 27 v menee naimisiin naisen 24 v:n kanssa -> kaksi aikuista ihmistä menevät naimisiin. Mies 27 v menee naimisiin 33-vuotiaan naisen kanssa -> mies on kakara.

Logiikka taas huikeimmillaan.

Vierailija
115/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisten panettelua. Ootko kovinkin katkera?

Vierailija
116/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies oikeasti haluaa naiselta:

- helppoa seksiä

- helppoa yhdessäoloa

- ei paineita sitoutumisesta, yhteenmuutosta, naimisiinmenosta, lapsien tekemisestä

Juuri näissä asioissa yksinhuoltaja eroaa lapsettomasta, mutta silti lapseton on parempi. Tottakai jokainen mies haluaa kuitenkin naisen, jolta ei saa seksiä, joka haluaa muuttaa yhteen ja tehdä lapsia mahdollisimman pian lähitulevaisuudessa, vaikka se juuri niin hitosti naisissa ahdistaakin.

Tässä ketjussa juuri kiteytyy miesten logiikka. Jota ei ole.

Vierailija
117/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sisäisesti tosi ruma ihminen. Toi sun kateus ei kauheesti kaunista. Kannattas varmaan harkita kasvovoidetta,joka taittaa vihreetä sävyä.

Vierailija
118/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon yli 30-v ja menossa naimisii

Kateellisten panettelua. Ootko kovinkin katkera?

Ajatukseni on pelkkää katkeruuden kitkerään höttöä. Vielä en tosin ole keskinyt mistä syystä...Olisiko siitä, että en ole päässyt naimisiin, (joka on joka naisen suurinpäämäärä) päätynyt yksinhuoltajaksi vai mistä?

Vierailija
119/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 27 v menee naimisiin naisen 24 v:n kanssa -> kaksi aikuista ihmistä menevät naimisiin. Mies 27 v menee naimisiin 33-vuotiaan naisen kanssa -> mies on kakara.

Logiikka taas huikeimmillaan.

Joo ja mitä vanhemmaks tullaan,sitä vähemmän ikä merkkaa vai mitä sanoo Mauno 73.v ja Hilkka 79.v, joiden luona vierailee myös Hilkan aikuiset lapset ja heidän lapset sekä molempien yhteiset lapset ja lapsenlapset? Ei ole yksinäistä,kun on saanut paljon lapsia lahjaksi. Naapurin Reijo on kateellinen,olihan hänelläkin paljon naisia nuorena ja lapsiakin olisi ollut tarjolla. No omia ei sitten siunaantunutkaan. Sitoutumiskyvyttömyys ja naisviha oli sitten lopullinen syy, että Reijo jäi yksin ja on nyt katkera vanha setä,joka kyttäilee naapureita verhojen välistä ja vihaa lapsien ääniä.

Vierailija
120/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies oikeasti haluaa naiselta:

- helppoa seksiä

- helppoa yhdessäoloa

- ei paineita sitoutumisesta, yhteenmuutosta, naimisiinmenosta, lapsien tekemisestä

Juuri näissä asioissa yksinhuoltaja eroaa lapsettomasta, mutta silti lapseton on parempi. Tottakai jokainen mies haluaa kuitenkin naisen, jolta ei saa seksiä, joka haluaa muuttaa yhteen ja tehdä lapsia mahdollisimman pian lähitulevaisuudessa, vaikka se juuri niin hitosti naisissa ahdistaakin.

Tässä ketjussa juuri kiteytyy miesten logiikka. Jota ei ole.

Aplodeja.  Miehen logiikassahan hienointa on se, että sellaista ei ole. Montako vuotta meni, että tämän oivalsit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi