Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu siltä kun minulla ei olisi vapaata tahtoa ollenkaan. Onko tämä normaalia?

Vierailija
29.08.2023 |

Teen siis vain sokeasti sen minkä äänet päässäni käskevät. Ei ole vaihtoehtoa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofit ovat väitelleet vapaan tahdon mahdollisuudesta tai mahdottomuudesta vuosisatoja. Lue heidän kirjojaan.

Vierailija
2/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että kellään meistä on. me olemme vain koneita, jotka olemme muodostuneet sellaisiksi kuin olemme geneettisen koodin ja ympäristön yhteisvaikutuksesta. Kaikki meidän ajatuksemme ja mieltymyksemme syntyvät tästä konemaisesta aivorakenteen ja -kemian toiminnasta.

Meistä voi toki näyttää jollakin hetkellä, että meillä on vaihtoehtoja, mutta kuka näkee vaihtoehdot, kuka tekee ajattelun liittyen siihen minkä valitsee, kuka kokee halua ja vastentahtoisuutta erilaisia vaihtoehtoja kohtaan - se koneisto, joka on mikä on, ja jota ei voi vapaasti valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filosofit ovat väitelleet vapaan tahdon mahdollisuudesta tai mahdottomuudesta vuosisatoja. Lue heidän kirjojaan.

Koko ajatuskin vapaaata tahdosta on ihan naurettava. Ihminen on vain kone. Dataa menee sisään ja sen perusteella dataa tulee ulos.

En ymmärrä miksi muut uskovat että heillä on vapaa tahto. En minä sitä koe.

Vierailija
4/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahto on pelkkä tahto, kuka sen on sanonut että se välttämättä toteutuisi. Lapsena halusin hevosen, äiti sanoi "Saahan sitä haluta, haluaminen ei maksa mitään.". Tahto on unelmointia.

Vierailija
5/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on possessio, lopeta alkoholi (ja aineet) jos on käytössä mitään. Onko lääkkeessä haittavaikutuksia. Oletko puhdistanut energiakenttää, suihku. Kännykän sijaan, joskus kuitukaapeli ja kone. Älä katso negat. sisältöä. Oletko irrottanut hankalista tunteista välillä. Shamaanin apu? Entä terapeutin tms. 

Vierailija
6/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja stressiä pois. 

Vierailija
7/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin olisi, mutta uskon menneisyyteni ohjaaman hyvin pitkälti sitä minkä valinnan teen pitkään pohdittuani. Eli kaikki riippuu kaikesta. Ääniä päässä ei minulla ole, niihin kannattaa hakea hoitoa vaikka tiedän että se on helpommin sanottu kuin saatu.

Vierailija
8/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on possessio, lopeta alkoholi (ja aineet) jos on käytössä mitään. Onko lääkkeessä haittavaikutuksia. Oletko puhdistanut energiakenttää, suihku. Kännykän sijaan, joskus kuitukaapeli ja kone. Älä katso negat. sisältöä. Oletko irrottanut hankalista tunteista välillä. Shamaanin apu? Entä terapeutin tms. 

Varmaan joku possessio tai tuon tapaista joo.

T. Ap

Vierailija
9/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaihtoehto. Sinun pitää oppia vain löytämään oikea tietoisuutesi, tarkkailija sisältäsi. Opi meditoimalla vaientamaan mielesi ja vähitellen et enää samastu mieleesi. Ja se jos mikä on parasta mitä voi tässä elämässä oppia!

Vierailija
10/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaihtoehto. Sinun pitää oppia vain löytämään oikea tietoisuutesi, tarkkailija sisältäsi. Opi meditoimalla vaientamaan mielesi ja vähitellen et enää samastu mieleesi. Ja se jos mikä on parasta mitä voi tässä elämässä oppia!

Kyllä minä tarkkailen, mutta ääniä on pakko totella. Joskus eivät ole yhtenäisiä mutta aina lopuksi löytyy sopu siitä mitä minun pitää tehdä.

Ap

Vierailija
11/19 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tarkkailen, mutta ääniä on pakko totella. Joskus eivät ole yhtenäisiä mutta aina lopuksi löytyy sopu siitä mitä minun pitää tehdä.

Ap

Hätäkös sinulla sitten.

Vierailija
12/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin vai onko aihetta sivuttu lähinnä jostakin syystä? Tähän olisi hyvä saada selvyyttä.

Vierailija
13/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin olisi, mutta uskon menneisyyteni ohjaaman hyvin pitkälti sitä minkä valinnan teen pitkään pohdittuani. Eli kaikki riippuu kaikesta. Ääniä päässä ei minulla ole, niihin kannattaa hakea hoitoa vaikka tiedän että se on helpommin sanottu kuin saatu.

Höpö höpö, olet taas uskonut kaiken lukemasi netistä. Nyt sitä sisälukutaitoa kehittämään. Jos sinä kuulet päässäsi ääniä niin tiedoksesi että jo puolet ihmisistä kuulemma kuulee omaa ääntänsä mielessänsä, se on täysin normaalia mutta jos sinulla tulee itsesi kanssa ongelmia niin mene lääkäriin. Joillakin on vaativa pakottava sisäinen kriitikkokin.

Vierailija
14/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Riiteletkö sisäisesti siitä miten kuuluisi toimia? Haluatko mielummin toimia väärällä tavalla kuitenkin vaikka tiedät mitä voi tapahtua? Miksi et halua toimia oikein?

Vierailija
15/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkempia ohjeita? Kiitti sulle.

Vierailija
16/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkempia ohjeita? Kiitti sulle.

Jospa aluksi tarkkailet vain sitä, miten tottelet omia ääniäsi. 

Seuraavaksi ujuta ajatuksen ja toiminnan väliin jokin lisähullutus, esim pieni voitontanssi. Stimuluksen ja reaktion välissä on kasvatettavaa tilaa.

Vierailija
17/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavaa jos haluat. Jätä alkoholi jos juot yhtään, vähitellen, ei kertarykäys. Laita kännykkä ja koneet kiinni toisinaan, jos se sähköistää vaatteita ja muuta energiakenttää. Käy suihkussa. Katso lääkkeen haitat. Ota suolapussi, käy läpi kaikki chakrat ja takaa myös, aurakenttäkin. Myös kurkun kohdalta. Kurkun ja sydämen kohdalle vaikka meripihka kokeeksi, se voi aktivoida hetkeksi, mutta poistaa hyökkäyksiä ja ametisti. Ellei sitten kanavoi jotain. En tiedä miten ihmiset joilla on piik. otettu. Shamaani ehkä voisi katsoa sitten. Vältä huonoja kontakteja somessa ja muualla arjessa. Ehkä se menee ohi. Katso musiikki mitä kuuntelet, koneääni ei ole luomusoitin. Joskus voi ehkä miettiä onko delirium jos alkoholi, mutta siihen auttaa vähitellen lopetus. Yritä saada oma tahto takaisin, älä anna periksi.

Vierailija
18/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merisuola siis. Heitä käytetyt pussit pois. 

Vierailija
19/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko persu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi