Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas todiste siitä että kyllä saat vaikka kolmen lapsen äitinä yhteydenottoja deittipalstoilla

Vierailija
22.11.2016 |

3kk ja nyt sain ensimmäisen yhteydenoton naiselta. Juteltiin ja paljastui että on kolmen lapsen äiti.

Siinä ei mitään pahaa, totesin että minulle se on ikävä kyllä este ja toivotin hyvät jatkot. Hän vastasi näin.

"Juu, ei mitään. :)
Täällä noin 3/4 on sillä mielellä, että ei oo väliä onko lapsia vai ei. Viestejäkin tulee keskimäärin 10 mieheltä päivässä niin mikäs hätä tässä.
Hyvää jatkoa sinulle. :)

Näin taas todiste että ei lapsetkaan ole este naiselle pariutumasta

terv, mies

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole siitä, onko naisella lapsia vai ei. Useimmilla miehillä on kyse siitä, onko nainen hoikka ja hyvin laitettu = hyvännäköinen nainen.

Yleensä useamman lapsen äidit eivät ole hoikkia eivätkä laitettuja. Koska lenkille pääseminen lapsikatraan keskeltä on vaikeaa.

Asia on vähän sama, kuin että useimpia naisia ei miehen lapset tai ikä haittaa, jos miehen lompakko on erittäin erittäin paksu.

Vierailija
62/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.

Ai ei vai? Mitenkäs tämä kolmekymppinen hyvännäköinen töissäkäyvä mies sitten on vielä sinkku ja lapseton, eikä jo perustanut perhettä? Niin, olisiko siinä syy sitten siihenkin, miksei parisuhde yh:n kanssakaan onnistu.

Onko sulla kiinnostusta ottaa selvää?Kuule monen vuoden parisuhde on takana että ei oo kuule ainakaan mun sitoutumisesta kiinni.Työt 95% miesvaltaisella alalla että olisko siinä syy naisettomuuteen...Terv, AP

Miksi et siis tehnyt lapsia aiemmassa parisuhteessasi? Miksi se kaatui?

Sen takia lapsia ei hankittu koska ex emäntä ei ollut vielä valmistunut koulusta. Eikä meillä kiire ollut.Eron syytä en saanut selville eikä sukulaisenikaan, mutta kovasti tykkäsi puhua puhelimessa muille miehille kerrottuaan että lähtee matkoihinsa. Siitä voi lukija päätellä itse.Terv,AP

Okei. Entä jos hän olisi valmistunut aiemmin, olisitte siis tehneet lapsia? Siinä tapauksessako ette olisi eronneet vai?

Paha näitä spekuloida jälkikäteen, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa kun elämä rullaisi hyvin eteenpäin ja tulot olisi turvattu tasapuolisesti. Nimittäin minä olin se rahantuoja koska uskoin että tilanne tasoittuu kun hän valmistuu.Terv, AP

No niin, eli et olisi tuossa tapauksessa parisuhdemarkkinoilla yhtään sen parempi kuin nämä karttelemasi yksinhuoltajatkaan.

Just... aika jäätävää analysointia =DEi mulla oikeastaan muuta sanottavaa hyvät jatkot sinne.Terv, ap

No kerro sitten, millä perusteella koet olevasi parempi, kuin samanikäinen ihminen, joka on ehtinyt tekemään lapsia?

En ole sanonut missään vaiheessa olevani parempi. Mistä olet saanut sen päähäsi....
Terv, Ap

Tämän lainausketjun ensimmäisestä viestistä. Oletin, että olet tämän kirjoittajan kanssa samaa mieltä, kun aloit hänen mielipidettään selittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ootte ihmiset niin kiinni noissa luokitteluissa ja stereotypioissanne? Mahtaa olla ankee elämä, jos rakas valitaan sen mukaan,että liittyykö siihen "taloudellinen riski" tai mikä sosiaalinen status on. En ihmettele yhtään,jos jengi juoksee sitten vieraissa avioliitossaan, kun ihmisillä on vain hyöty-ja välinearvo ja tyypit ovat materiaa. Ette tiedä mitä on rakkaus?

Vierailija
64/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se naisen etsiminen deittipalstalta. Et saa sieltä tasoistasi seuraa, koska naisia on monta kertaa vähemmän mitä miehiä. Kokeile yöelämää tai jotain harrastusta, missä voisit tutustua naiseen.

Ei minulla ole mitään tarvetta lähteä vaihtamaan miesvaltaisia harrastuksiani.

Ei myöskään kiinnostusta baareilla.

Ei myöskään tarvetta poistaa deittiprofiilia.

Ei myöskään tarve löytää joku heti.

Aloituksen pointti ei liittynyt minuun mitenkään muuten kuin tilastollisesti

Terv, AP

Vierailija
65/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se naisen etsiminen deittipalstalta. Et saa sieltä tasoistasi seuraa, koska naisia on monta kertaa vähemmän mitä miehiä. Kokeile yöelämää tai jotain harrastusta, missä voisit tutustua naiseen.

Terv, AP

Minulle tämän keskustelun pointti ei vieläkään ole täysin auennut..

Vierailija
66/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, miksi alle kolmekymppinen lapseton mies alkaisi seurustella kolmen lapsen yh-äidin kanssa?

Vierailija
67/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv, AP

Ei minullekaan. Haluttiin todistaa jotain sellaista, mitä kukaan ei ole edes väittänyt vaikeaksi.

Vierailija
68/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, miksi alle kolmekymppinen lapseton mies alkaisi seurustella kolmen lapsen yh-äidin kanssa?

Samasta syystä, kuin kenen tahansa muunkin naisen kanssa.

Vierailija
69/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sellanen _YH_, joka uskoo rakkauteen, en ole epätoivonen enkä helppo, en todellakaan ole kenenkään rahojen perässä, urheilen,en polta ja kehitän itseäni jatkuvasti.En ole ruma enkä ylipainoinen. En edes huolisi kapeakatseisia ihmisiä lähipiiriini,jotka tekevät näitä typeriä luokitteluja ja yleistyksiä. Kaiken lisäksi olen vielä hyvää seuraa mihin tahansa aktiviteettiin,koska olen helposti innostuva ja nautin heittäytymisestä. Haluan elää ilman typerää mustavalkoajattelua ja rajoituksia. Nautin elämästä. En ole yhtään huonompi kuin muut. Tämä ajatteluni jostain syystä ärsyttää etenkin niitä,jotka haluasi tunkea meidät yh:t johonkin ahtaaseen lokeroon/muottiin, jonka ovat meille kehitelleet.

Vierailija
70/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna matchaan Tinderissä yksinhuoltajia, koska niiltä saa helposti seksiä. Olettaen tietenkin, että ovat hyvännäköisiä. Parisuhdetta en mieti edes hetkeä näiden kanssa.

Vierailija
71/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tarvetta lähteä vaihtamaan miesvaltaisia harrastuksiani.Ei myöskään kiinnostusta baareilla.Ei myöskään tarvetta poistaa deittiprofiilia.Ei myöskään tarve löytää joku heti.Aloituksen pointti ei liittynyt minuun mitenkään muuten kuin tilastollisesti

Terv, AP

Ei minullekaan. Haluttiin todistaa jotain sellaista, mitä kukaan ei ole edes väittänyt vaikeaksi.

Monta kertaa täällä väitetään viikossa.

50% tinder naisista käy myös kymmenillä treffeillä eikä "löydä" sopivaa. Asia on varsin yleinen valituksen aihe naisilla

Vierailija
72/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mrbrain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tarvetta lähteä vaihtamaan miesvaltaisia harrastuksiani.Ei myöskään kiinnostusta baareilla.Ei myöskään tarvetta poistaa deittiprofiilia.Ei myöskään tarve löytää joku heti.Aloituksen pointti ei liittynyt minuun mitenkään muuten kuin tilastollisesti
Terv, AP

50% tinder naisista käy myös kymmenillä treffeillä eikä "löydä" sopivaa. Asia on varsin yleinen valituksen aihe naisilla

No katsos kun aloitus ei mitenkään kumonnut tätäkään. Siinä puhuttiin yhteydenotoista eikä siitä, että naiset löytäisivät treffeillään sopivan. Montako kertaa pitää selittää: deittipalstan yhteydenotto tai treffit eivät ole parisuhde.

Vierailija
73/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ajatelleet,et yh:lla se lapsen/lapsien isä ei ole välttämättä kuviossa ollenkaan, joten ainakaan sitä naisen exää ei tarvi murehtia? Toisin on heillä,joilla on yhteishuoltajuudet ja isän kanssa ollaan tekemisissä lähes päivittäin/viikottain.

Vierailija
74/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna matchaan Tinderissä yksinhuoltajia, koska niiltä saa helposti seksiä. Olettaen tietenkin, että ovat hyvännäköisiä. Parisuhdetta en mieti edes hetkeä näiden kanssa.

Aika säälittävä selitys. Luuletko tosiaan, että ne naiset, joilta sinä saat seksiä, eivät saisi seksiä keneltäkään muulta kuin sinulta? Tai että yksinhuoltajat eivät saisi seksiä ihan yhtä helpolla kuin lapsettomat? Mistä ihmeestä tämä oletus tulee?

Vierailija
75/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.

Esimerkiksi veljeni on tehnyt tämän vuoden aikana juuri näin. Ja on siis kolmekymppinen, kivannäköinen, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä (itse asiassa osakkaana firmassa jossa työskentelee), omistusasunnossa asuva ja lähes päihteetön mies (käyttää alkoholia muutaman kerran vuodessa). Tapasi työn kautta kahden lapsen yksinhuoltajanaisen, saman ikäisen kuin itsekin on, ja nyt seurustelevat onnellisesti.

Kaikki miehet eivät ole samanlaisia turhanpäiväisiä ulisijoita kuin te palstalla tasoteorioistanne hourivat... 

Vierailija
76/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika säälittävä selitys. Luuletko tosiaan, että ne naiset, joilta sinä saat seksiä, eivät saisi seksiä keneltäkään muulta kuin sinulta? Tai että yksinhuoltajat eivät saisi seksiä ihan yhtä helpolla kuin lapsettomat? Mistä ihmeestä tämä oletus tulee?

Hhaha av-mamman raivokohtaus. Parasta viihdettä

Vierailija
77/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mrbrain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv, AP

Parisuhteen muodostaminen on tänä päivänä vaikeampaa kuin koskaan noin yleisesti ottaen.(huom.) Ja Tinder ei ole ehkä paras paikka sen hakemiseen. Se on pinnallisten,ulkonäkökeskeisten,seksiseuraa hakevien paikka, enimmäkseen.

Vierailija
78/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hhaha av-mamman raivokohtaus. Parasta viihdettä

Eli et osannut vastata. Miksi yksinhuoltajilta saisi helpommin seksiä, kuin lapsettomalta?

Vierailija
79/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän yksinhuoltajille on tarjolla seksiä paljon vähemmän kuin lapsettomille ja samoin mahdollisuuksia hakea ja harrastaa sitä. Tottakai minä otan mieluummin synnyttämättömän naisen sänkyyni kuin synnyttäneen, mutta noilta tosiaan saa niin helposti ja haluavat usein tavata suoraan seksin merkeissä, koska tapaamisia on lapsen takia hankala järjestää, joten heidän kanssaan pääsee nopeammin asiaan. Lapsettomia sitten tapaillaan pidempään ja mietitään mahdollisia parisuhteitakin.

Vierailija
80/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yksinkertaisia tuntuvat nyt eräät olevan tässä ketjussa. Jos tällä palstalla jatkuvasti joku valittaa, että niistä lukuisista treffeistä huolimatta naiset eivät löydä parisuhdetta, miten ap:n viesti nyt kumoaa sen, kun siinä puhutaan lukuisista yhteydenotoista ja treffikutsuista?

Vähän sama, jos minä sanoisin, että en ole löytänyt töitä, vaikka olen lähetellyt paljon hakemuksia ja käynyt haastatteluissa, niin joku tulisi väittämään, että kyllähän minulla on työpaikka, koska olen todistettavasti käynyt monissa haastatteluissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän