Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas todiste siitä että kyllä saat vaikka kolmen lapsen äitinä yhteydenottoja deittipalstoilla

Vierailija
22.11.2016 |

3kk ja nyt sain ensimmäisen yhteydenoton naiselta. Juteltiin ja paljastui että on kolmen lapsen äiti.

Siinä ei mitään pahaa, totesin että minulle se on ikävä kyllä este ja toivotin hyvät jatkot. Hän vastasi näin.

"Juu, ei mitään. :)
Täällä noin 3/4 on sillä mielellä, että ei oo väliä onko lapsia vai ei. Viestejäkin tulee keskimäärin 10 mieheltä päivässä niin mikäs hätä tässä.
Hyvää jatkoa sinulle. :)

Näin taas todiste että ei lapsetkaan ole este naiselle pariutumasta

terv, mies

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.

Esimerkiksi veljeni on tehnyt tämän vuoden aikana juuri näin. Ja on siis kolmekymppinen, kivannäköinen, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä (itse asiassa osakkaana firmassa jossa työskentelee), omistusasunnossa asuva ja lähes päihteetön mies (käyttää alkoholia muutaman kerran vuodessa). Tapasi työn kautta kahden lapsen yksinhuoltajanaisen, saman ikäisen kuin itsekin on, ja nyt seurustelevat onnellisesti.Kaikki miehet eivät ole samanlaisia turhanpäiväisiä ulisijoita kuin te palstalla tasoteorioistanne hourivat... 

Kumppanin lapsi ei kyllä ole mikään mitätön asia, eikä ole myöskään lapsen synnyttäminen ja imettäminen, koska ne jättävät jäljet kroppaan.En todellakaan halua seurustella ihmisen kanssa, joka on noin vahvasti sidottuna johonkin. En myöskään ole pätkääkään kiinnostunut alkamaan sijaisisäksi jollekin lapselle, kun en välttämättä edes itse halua lapsia. Ainoa hyvä puoli yksinhuoltajassa on se, että hän ei välttämättä halua tehdä kanssani lapsia. Tosin nykyään löytyy muutenkin naisia, jotka eivät halua sitä ensimmäistäkään lasta. 

Jännä, että lapsista voi käyttää ihan huoletta tuota "on noin vahvasti sidottuna johonkin", mutta sama ei todennäköisesti pätisi esim työn tai harrastuksen kohdalla ainakaan noin ehdottomasti. Ilmeisesti nämä ihmiset ajattelevat, että yksinhuoltajalla on alle kouluikäisiä lapsia, joiden kanssa vain ollaan kotona ja hiekkalaatikolla ikuisesti.

Työstä päästään vapaalle ja olen itsekin töissä, joten en muutenkaan ehtisi nähdä naista tuolloin. Lapsista ei päästä vapaalle kuin hyvin harvoin. Harrastuksetkin harvoin vievät koko ihmisen aikaa, enkä minä kyllä olisi sellaisestakaan naisesta kiinnostunut, jonka harrastus veisi kaiken hänen aikansa. Miksi minä odottaisin vuosia, että lapsesta päästään eroon, kun on naisia, joiden kanssa minun ei tarvitse odottaa? 

Niin, tuota juuri tarkoitin. Sinullakin on oletus, että kun ihmisellä on lapsia, hän on niiden kanssa 24/7. Ja että kaikkien yksinhuoltajasinkkujen lapset ovat alle kouluikäisiä ja kestää vuosikausia "päästä niistä eroon". Käsitätkö, että on hieman eri asia seurustella, jos lapset ovat 2- ja 5 -vuotiaat, kuin jos lapset ovat 10- ja 13-vuotiaat?

No kaikkien niiden, joista minä olen kiinnostunut lapset ovat nuorina. Toisekseen se on edelleen yhdentekevää minkä ikäisiä ne lapset ovat, koska en ole kiinnostunut naisesta, jolla on lapsia.

Niin, mutta et voi yleistää noita asioita koskemaan kaikkia yksinhuoltajia. Tässä on nyt puhuttu yksinhuoltajista yleensä eikä vain sinusta ja niistä joista sinä olet kiinnostunut.

Minä olen puhunut siitä mistä minä olen kiinnostunut ja moni on kanssani samaa mieltä. Yksinhuoltajiin ajaudutaan lähinnä helpon seksin perässä ja parisuhteeseen heidän kanssa jos ei jostain syystä onnistu löytämään parempaa.

Sinä puhuit yksittäisistä naisista, joiden lapset sattuvat olla pieniä. Miten ihmeessä voit sanoa tällöin, että moni on kanssasi samaa mieltä? Meinaatko, että kaikki deittailevat näitä samoja naisia?

Vierailija
142/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä haluaisin kommentoida, että aiheesta "parisuhteen löytämisen vaikeus" käydään keskusteluja ystävieni kanssa useinkin.

Monella heistä on profiili treffipalvelussa. He ovat aktiivisia. Eikä yksikään heistä ole mikään "mahdoton tapaus" eli sovinisti, hikikamarirunkkari, elämäntapajuoppo, työtön, elämänhallinnan menettänyt luuseri. Kaikki ovat ns. tavallisia miehiä, töissä käyviä, sosiaalisia, itsestään huolta pitäviä, tavallisen ystävällisiä ja kohteliaita. Kukaan ei tietääkseni möläyttele mitään tyhmää netissä eikä livenä.

Heillä on kuitenkin ollut vaikeuksia löytää sekä treffiseuraa että parisuhdetta.

Treffeille he kyllä aina joskus pääsevät, ja panostavat treffeihin selkeästi. Laittautumalla, pukeutumalla, tsemppaamalla jne.

Aika ajoin he pääsevät toisillekin treffeille, mutta se on sitten jo nihkeämpää. Usean ystäväni mielestä he näkevät juuri sen ongelmaksi, että naiset eivät juuri koskaan anna tilaisuutta tutustua kunnolla. Oikeasti.

Miltei poikkeuksetta treffit ovat menneet hyvin. Eivät naiset ole heille antaneet ymmärtää, että he olisivat täysin epäsopivia tai toivottomia tapauksia. Melkein jokainen saa kuulla edes jonkun positiivisen kommentin itsestään. Yllättävän moni nainen kuitenkin (usein esimerkiksi viikon odottelun jälkeen) lopulta toteaa, että "ei ollut kipinää".

Tästä kokemuksemme mukaan kiikastaa. Miksi naiset eivät halua tavata uudelleen näitä "ihan kivoja" miehiä? Onko niin monella käsitys rakkaudesta sellainen, että heti ensinäkemältä tai -tapaamiselta tuon "kipinän" on heti löydyttävä?

Itse en henkilökohtaisesti usko sellaiseen, eikä moni muukaan ystäväni. Moni naisista sen sijaan tuntuu vaalivan tuota uskomusta.

Onko tässä sitten se perustavanlaatuinen ero naisten ja miesten parisuhteen hakutavoissa? Nainen haluaa deittailla mahdollisimman isoa otosta miehiä, jotta ensimmäisen kymmenen minuutin aikana se kipinä löytyy edes jonkun kanssa. Parisuhdemielellä liikkuvat miehet haluaisivat sen sijaan tapailla harvempia naisia, mutta selvittää kunnolla ja ajan kanssa, löytyykö se yhteinen sävel. Käytännössä siis miehet joutuvat mukautumaan naisten tapaan, koska aktiivisesti kumppania etsivistä sinkkunaisista suuri osa on näitä ammatti- tai sarjadeittailijoita.

Olen mies, ja minä tiedän kyllä kymmenessä minuutissa, jos jutusta ei tule mitään. Nainen joko on sellainen, jonka kanssa voisin ehkä seurustella, tai sitten hän ei ole. Jos en tunne vetoa naiseen, ei tapailusta tule kyllä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko kommekymppinen, hyvännäköinen töissä käyvä mies pariutuu yh'n kanssa? Aivan, ei yksikään.

Esimerkiksi veljeni on tehnyt tämän vuoden aikana juuri näin. Ja on siis kolmekymppinen, kivannäköinen, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä (itse asiassa osakkaana firmassa jossa työskentelee), omistusasunnossa asuva ja lähes päihteetön mies (käyttää alkoholia muutaman kerran vuodessa). Tapasi työn kautta kahden lapsen yksinhuoltajanaisen, saman ikäisen kuin itsekin on, ja nyt seurustelevat onnellisesti.Kaikki miehet eivät ole samanlaisia turhanpäiväisiä ulisijoita kuin te palstalla tasoteorioistanne hourivat... 

Kumppanin lapsi ei kyllä ole mikään mitätön asia, eikä ole myöskään lapsen synnyttäminen ja imettäminen, koska ne jättävät jäljet kroppaan.En todellakaan halua seurustella ihmisen kanssa, joka on noin vahvasti sidottuna johonkin. En myöskään ole pätkääkään kiinnostunut alkamaan sijaisisäksi jollekin lapselle, kun en välttämättä edes itse halua lapsia. Ainoa hyvä puoli yksinhuoltajassa on se, että hän ei välttämättä halua tehdä kanssani lapsia. Tosin nykyään löytyy muutenkin naisia, jotka eivät halua sitä ensimmäistäkään lasta. 

Jännä, että lapsista voi käyttää ihan huoletta tuota "on noin vahvasti sidottuna johonkin", mutta sama ei todennäköisesti pätisi esim työn tai harrastuksen kohdalla ainakaan noin ehdottomasti. Ilmeisesti nämä ihmiset ajattelevat, että yksinhuoltajalla on alle kouluikäisiä lapsia, joiden kanssa vain ollaan kotona ja hiekkalaatikolla ikuisesti.

Työstä päästään vapaalle ja olen itsekin töissä, joten en muutenkaan ehtisi nähdä naista tuolloin. Lapsista ei päästä vapaalle kuin hyvin harvoin. Harrastuksetkin harvoin vievät koko ihmisen aikaa, enkä minä kyllä olisi sellaisestakaan naisesta kiinnostunut, jonka harrastus veisi kaiken hänen aikansa. Miksi minä odottaisin vuosia, että lapsesta päästään eroon, kun on naisia, joiden kanssa minun ei tarvitse odottaa? 

Niin, tuota juuri tarkoitin. Sinullakin on oletus, että kun ihmisellä on lapsia, hän on niiden kanssa 24/7. Ja että kaikkien yksinhuoltajasinkkujen lapset ovat alle kouluikäisiä ja kestää vuosikausia "päästä niistä eroon". Käsitätkö, että on hieman eri asia seurustella, jos lapset ovat 2- ja 5 -vuotiaat, kuin jos lapset ovat 10- ja 13-vuotiaat?

No kaikkien niiden, joista minä olen kiinnostunut lapset ovat nuorina. Toisekseen se on edelleen yhdentekevää minkä ikäisiä ne lapset ovat, koska en ole kiinnostunut naisesta, jolla on lapsia.

Niin, mutta et voi yleistää noita asioita koskemaan kaikkia yksinhuoltajia. Tässä on nyt puhuttu yksinhuoltajista yleensä eikä vain sinusta ja niistä joista sinä olet kiinnostunut.

Minä olen puhunut siitä mistä minä olen kiinnostunut ja moni on kanssani samaa mieltä. Yksinhuoltajiin ajaudutaan lähinnä helpon seksin perässä ja parisuhteeseen heidän kanssa jos ei jostain syystä onnistu löytämään parempaa.

Sinä puhuit yksittäisistä naisista, joiden lapset sattuvat olla pieniä. Miten ihmeessä voit sanoa tällöin, että moni on kanssasi samaa mieltä? Meinaatko, että kaikki deittailevat näitä samoja naisia?

Samassa tilanteessa olevia naisia on lukuisia ja miesten asenne näitä naisia kohtaan on yleisesti sama kuin minulla. Kelpaavat seksiin jos siihenkään, mutta suhteet sitten lapsettomien naisten kanssa. Tosin jos yksinhuoltaja on kaunis, niin ei hänen tarvitse yksin jäädä, koska täällä on paljon miehiä, jotka eivät saa yhtä kaunis lapsetonta naista.

Vierailija
144/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Voi teitä.

Täällä yks yksinhuoltaja jolla on aina riittänyt vientiä. Varmaankaan kaikki maailman miehet ei olisi olleet minusta kiinnostuneita, mutta enpä ole minäkään heistä. Mua on aina kiinnostanut älykkäät, lahjakkaat ja kiinnostavat miehet, olenhan itsekin älykäs, lahjakas ja kiinnostava. Päädyin sitten onnellisesti naimisiin miehen kanssa jota parempaa en voisi toivoa. Pari viikkoa sitten ystävän häissä moni tuli kertomaan miten hieno pari olemme, miten ihana mies minulla on, tai miehelleni että löytäisipä jostain tuommoisen naisen kuin sinä olet itsellesi löytänyt.

Että terkkuja oikeasta maailmasta vaan! :)

Et sitten ymmärtänyt, kun sinulle vittuiltiin päin naamaa.

Oi voi, kun jonkun internetin lassukan vittuilut ei mun elämää hetkauta mihinkään suuntaan. Tiedän kyllä että täällä on joku heti kertomassa että yh:t ei joko saa ketään, tai sitten ovat helppoja horoja, mutta siinäpähän kätisette, vittuilun vaikutukset on olleet aika vähäisiä esimerkiksi meidän arkeen.

Vierailija
145/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Voi teitä.

Täällä yks yksinhuoltaja jolla on aina riittänyt vientiä. Varmaankaan kaikki maailman miehet ei olisi olleet minusta kiinnostuneita, mutta enpä ole minäkään heistä. Mua on aina kiinnostanut älykkäät, lahjakkaat ja kiinnostavat miehet, olenhan itsekin älykäs, lahjakas ja kiinnostava. Päädyin sitten onnellisesti naimisiin miehen kanssa jota parempaa en voisi toivoa. Pari viikkoa sitten ystävän häissä moni tuli kertomaan miten hieno pari olemme, miten ihana mies minulla on, tai miehelleni että löytäisipä jostain tuommoisen naisen kuin sinä olet itsellesi löytänyt.

Että terkkuja oikeasta maailmasta vaan! :)

Et sitten ymmärtänyt, kun sinulle vittuiltiin päin naamaa.

Oi voi, kun jonkun internetin lassukan vittuilut ei mun elämää hetkauta mihinkään suuntaan. Tiedän kyllä että täällä on joku heti kertomassa että yh:t ei joko saa ketään, tai sitten ovat helppoja horoja, mutta siinäpähän kätisette, vittuilun vaikutukset on olleet aika vähäisiä esimerkiksi meidän arkeen.

"klop"

Vierailija
146/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja minä tiedän kyllä kymmenessä minuutissa, jos jutusta ei tule mitään. Nainen joko on sellainen, jonka kanssa voisin ehkä seurustella, tai sitten hän ei ole. Jos en tunne vetoa naiseen, ei tapailusta tule kyllä yhtään mitään.

Olen nainen ja täsmälleen samaa mieltä. Mieheni kanssa tapasimme sattumalta ja ei tarvittu kuin ensimmäinen katsekontakti. Se oli siinä ja tunne molemminpuolinen.

Mies sitten onki tietoonsa nimeni sekä yhteystietoni ja otti minuun yhteyttä. Sillä tiellä ollaan :-)

Vierailija
147/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja täsmälleen samaa mieltä. Mieheni kanssa tapasimme sattumalta ja ei tarvittu kuin ensimmäinen katsekontakti. Se oli siinä ja tunne molemminpuolinen.

Mies sitten onki tietoonsa nimeni sekä yhteystietoni ja otti minuun yhteyttä. Sillä tiellä ollaan :-)

Samaa mieltä, että ensimmäisestä katseesta sen jo yleensä näkee jos sitä vetovoimaa oikeasti on. Ikävä kyllä en ole vielä kertaakaan päässyt seurustelemaan tällaisen naisen kanssa syystä tai toisesta.

Vierailija
148/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miesten ja naisten kuuluisa ero, mies panee vaikka virtahepoa joka johtaa siihen, että naisille melkein kaikille on aina seksiä tarjolla. Seksin saaminen ei kuitenkaan tarkoita, että noita miehiä kiinnostaa seurustelusuhteet kyseisesten naisten kanssa, monet miehet nyt panee vaikka lyhtypylvästä. 

Vierailija
149/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
150/150 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miesten ja naisten kuuluisa ero, mies panee vaikka virtahepoa joka johtaa siihen, että naisille melkein kaikille on aina seksiä tarjolla. Seksin saaminen ei kuitenkaan tarkoita, että noita miehiä kiinnostaa seurustelusuhteet kyseisesten naisten kanssa, monet miehet nyt panee vaikka lyhtypylvästä. 

Minä panen mieluumin lyhtypylvästä kuin valtaosaa naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi