Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on suosikkiparisi unelmakämpäs? Entä ärsykepari? Miksi? ov

Vierailija
10.03.2006 |

Must Henna & Timppa + nakit on ykkösii, koska niillä on asennetta, taitoa ja huumorintajua

Eniten ärsyttää Sarzu ja Tane, Sarzun sössötys ja Tane eräänkin kerran mesonnu kameralle siitä, että heitä kuvataan!!! Panee miettii, et onkohan sille ollu jotenki epäselvää, et millaseen hommaan ovat mukaan lähteneet...?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sen äijän letkautukset on niinku NIIN syvältä että....

Vierailija
2/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ne on kaikki hauskoja! Ärsyttää vaan niitten yksien asenne, et " jos tää jää kesken niin sille sit ei voi mitään.." en muista nimeä, mutta se tumma poika ja vaalee muija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittävät läppää ja vitsailevat homoudestaan...

Vierailija
4/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska pari, huumorintajuisia ja sellaisia rempseitä. Ja ne nakit on hupaisia. Hauskaa kun tuollaisella moottoripyöräkoviksella on kaksi mäykkyä, heh.

Harri ja Alex ei taas ole yhtään mun makuun. Homoudesta viis veisaan, mutta kun se Alex on jotenkin niin ärsyttävä teennäinen ja pinnallinen. Harri on kyllä ihan fiksu tyyppi.

Vierailija
5/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otettiin silloin vähän sidukkaa ja vähän flirttailtiin kaverin kaa Tanelille, mut yks meidän miespuolinen kaveri väitti että yritin kuulemma iskeä Tanelia, minä vaan en kyllä muista...

Vierailija
6/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä niitä muita ruikuttajia kun kaikkien pitäisi olla auttamassa toisia, vaikka kyseessä on kilpailu!!! Henna ja Timppa ovat oikealla tavalla kilpailuhenkisiä, koska ovat samalla mukavia muille. Muut sitten kuitenkin murjottavat, kun H&T haluavat pitää omia ideoitaan salassa. Musta se on koko pelin idea!!! Lisäksi H&T on ainoita, joilla on aidosti ihan omia ideoita. Ei aina meikäläisen makuun, mutta ainakin tekevät tosissaan sellaista, mitä ei ihan joka päivä näe. Plus osaavat tehdä remonttihommia mikä pitäisi olla koko ohjelmaan pääsyn edellytys... Ainakin itseäni kiinnostaisi nähdä enemmän kilpailijoita tekemässä kuin teettämässä muilla.

Vierailija
7/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Toi sanavalinta " loukkasi" ensinnäkin...) Timppa siihen sitten toteamaan, ettei ollut joo, kun siellä pihalla ON JO keinut ja hiekkalaatikko. Nää muut ääliöt oli suunnitelleet hiekkalaatikkoa hiekkalaatikon viereen... Että miten voi olla paitsi noin tyhmä niin noin sokea..!

Vierailija
8/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä sitten nuo H&T jos olis valittava, on ne kyllä aika ärsyttäviä. Tuntuu että ovat jämähtäneet jonnekin.... Ärsyttää että niiden kaikki vaatteet sukkia myöten on jotain liekkikuvioisia, eikös semmonen ole jo hieman teiniä?

H&A ovat ihan hauska remppapari, niillä kun ei oikein onnistu mikään=) Ehkä ne sittenkin on mun suosikkeja!

Lappilaiset ärsyttää kans, minusta ne näyttää siltä että viihtyvät kapakassa liikaakin...

S&T, niistä en osaa sanoa mitään, mitäänsanomattomia siis

Vierailija
9/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten miellyttää itseriittonen ja leuhkan oloinen Sarzu(?) ja muka-rock Taneli

Vierailija
10/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan jees, jos on elämäntapana ja asenteena! Musta on aina hienoa, kun ihmiset on just sitä mitä haluaa - sisäisesti ja ulkoisesti. Itse kysymykseen: musta kaikki on kuolettavan hauskoja ;) ja täydentävät sopivasti toisiaan.

Vierailija
11/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laukoo niitä typeriä vinkkejään... Oikee niksi-pirkkojen äiti! AARGH!

Henna ja Timppa ottaa pojot täältäkin

Vierailija
12/12 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kattoo, kun joku osaa oikeesti tehdä ja niillä on hyviä ideoita, tosi hyviä, vaikkei omaan makuun olekaan.

Sarita ja Taneli on ärsyttäviä, ainakin Taneli. En tykkää, kun kundi kitisee koko ajan. Ihme tyyppi.

Alexin oon tavannut kerran, eipä niistä juuri sanottavaa. Harri jää taustalle.

Sirpasta ja Ismosta Sirpa miellyttävämpi.

Henna ja Timppa sarjassa ihan ykkösiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme