Naiset, tässä teille ohjeita sellaiseen pukeutumiseen, mistä miehet tykkäävät
http://www.iltasanomat.fi/mystyle/art-2000001945606.html
Tärkeä kohta naiset, istuvat vaatteet!!
"Istuvat vaatteet
”Yleisesti ottaen istuvat ja henkilön parhaita puolia korostavat vaatteet miellyttävät.”
– Tomi, 38
”Hyvin istuvat vaatteet tekevät naisen. Kenen tahansa yllä näyttää kamalalta, jos on teltta paidan tilalla tai kuusi numeroa liian isot, lököttävät housut. Liian tiukkoja tai löysiä vaateparsia tulisi välttää.”
– Kalle, 37
”Hyvin istuvat vaatteet ovat aina paremman näköisiä kuin löysät kaavut. Uskaltaisivatpa naiset pukeutua naisellisesti muutenkin kuin kesällä. Vaikka olisi kuinka rehevä, muodoista saa olla ylpeä!”
– Lauri, 38"
Eli naiset, ei, EI mitään laatikkomaisia, telttamaisia, kaapumaisia tai löysiä vaatteita!
Tiedättekö naiset, että voitte oikealla pukeutumisella korostaa naisellisuutta ja kauneutta, ja silloin miehetkin kiinnostuvat enemmän.
Kommentit (109)
Mua ei kiinnosta teidän kiinnostumiset. Pukeudun kuten itse haluan ja noudatan omaa kauneuskäsitystäni.
Entäs muut kuin nelikymppiset miehet? Kun meillä nuoremmilla on kai aika erilaiset muoti- ja tyylijutut.
What's in it for me? Eli miksi minun pitäisi pukeutumisellani ilahduttaa ventovieraiden miesten silmää?
Kukaan ei ole vielä koskaan osannut minulle vastata tuohon kysymykseen.
Mä käytän löysiä yläosia tiukkojen alaosien kanssa ja päinvastoin. Ja pukeudun itseäni miellyttäviin vaatteisiin.
Minä en ole parisuhdeihmisiä enkä etsiskele miestä, joten olen siinä mielessä onnekas, että voin pukeutua ja laittautua ihan oman makuni mukaisesti. :)
En koskaan lakkaa ihmettelemästä miehiä, jotka luulevat olevansa mitään sanelemaan naisille, mitä saa/ei saa/kannata/ei kannata olla. Mies ei ole naisen auktoriteetti eikä miehen miellyttäminen ole naisen tehtävä. Vetäkää käteen jos ei kelpaa.
Palstamammat, jotka hylkäävät miehen ensitreffeillä kenkien takia, onkin paljon varaa arvostella artikkelia ja sen aihepiiriä =D Ne kaksoisstandardit, ne kaksoisstandardit.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole parisuhdeihmisiä enkä etsiskele miestä, joten olen siinä mielessä onnekas, että voin pukeutua ja laittautua ihan oman makuni mukaisesti. :)
Samoin, mutta sekin hyvä puoli tässä on, että jos sattuisinkin löytämään ihmisen seurustelukumppaniksi, hän ihastuisi minuun sen tyylisenä kuin itse haluan olla.
Vierailija kirjoitti:
What's in it for me? Eli miksi minun pitäisi pukeutumisellani ilahduttaa ventovieraiden miesten silmää?
Sitten ei kannata meikatakaan tai laittaa hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lakkaa ihmettelemästä miehiä, jotka luulevat olevansa mitään sanelemaan naisille, mitä saa/ei saa/kannata/ei kannata olla. Mies ei ole naisen auktoriteetti eikä miehen miellyttäminen ole naisen tehtävä. Vetäkää käteen jos ei kelpaa.
Mutta kuitenkin naisilla on hautajaiskeskustelussa kivitysvaihe päällä, kun siellä menee sanomaan että miehen ainoa hautajaisvaate ei ole musta puku, valkoinen paita ja musta solmio.
Mitä se mua pienine tisseineni ja kapeine lantioineni hyödyttää jos pukeutuisin telttatunikan sijaan tiukkaan trikookuoreen? Kertokaa ihmeessä.
Mutta eihän naiset pukeudu miehiä varten vaan itseään ja korkeintaan muita naisia. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö naisilla olisi pakonomaista tarvetta viehättää komeita miehiä. :-)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonu että sun pitäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muka voisi pukeutua niin kuin haluaa ja myös laittaa hiuksia ja meikata?
Minä en yleensä meikkaa, mutta siitäkin olen kuullut joiltain miehiltä juuri positiivista palautetta. Joskus kun olen meikannut, positiivista palautetta on tullut joiltain toisilta miehiltä. Teen oman mielen mukaan, mutta siinä sivussa ilahdutan ilmeisesti joitain muitakin.
Hyvähyvä. Kapinoikaa teltoillanne. Minä pukeudun naisellisesti, ja hurmaan teidänkin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat, jotka hylkäävät miehen ensitreffeillä kenkien takia, onkin paljon varaa arvostella artikkelia ja sen aihepiiriä =D Ne kaksoisstandardit, ne kaksoisstandardit.
Sä et tiedä meistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähyvä. Kapinoikaa teltoillanne. Minä pukeudun naisellisesti, ja hurmaan teidänkin miehet.
Mitä sä teet sillä että jonkun toisen kumppani hurmaantuu susta?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan hylännyt miestä ensitreffeillä pukeutumisen takia, saati joidenkin kenkien takia, joihin en juuri edes kiinnitä huomiota. Ja koska ostan vaatteeni itse omilla rahoillani, katson oikeudekseni miellyttää ensisijaisesti omaa itseäni vaatteillani. En keksi yhtään syytä, miksi mun pitäisi miellyttää jotain tuntemattomia miehiä. Keksitkö sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaakaan. Ja hiukset ovat pitkät juuri siksi, että niiden kanssa ei tarvitse kuluttaa aikaa muulloin kuin jos on kiire suihkun jälkeen jonnekin, muulloin saavat kuivua itsekseen.
Mietin vaan kas onko istuvuudella mitään väliä?