Harkitsen muuttoa Ouluun. Millaista siellä on?
Haen ehkä maisteritason opiskelupaikkaa Oulusta. Millaisia ihmiset ovat ja saanko kaksvitosena naisena kavereita? Olen asunut ikäni Etelä-Suomessa. Onko Oulussa olennaisesti kylmempää esim. talvella? Kesät tietysti ovat kai selkeästi koleampia. Millainen työtilanne Oulussa on kaupallisella alalla asiantuntijatasolla?
Kommentit (9)
Kaupallisesta alasta sen verran että vaikka se on laaja niin ainakin perusmerkonomeja on työttömänä tai puhelinmyyjän, kassan, yms. hommissa käytännössä koko vähän aikaa sitten valmistunut luokka-asteeni. Viimeisimpään paikkaan tuli 200 hakemusta ja yksi tosiaan sai töitä. Mikäli työpaikka löytyy niin ok, mutta ilman sitä ei kyllä kannata tänne tulla.
Älä muuta. Täältä moni muuttaa töiden perässä muualle ja asuntokauppa todella jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haen ehkä maisteritason opiskelupaikkaa Oulusta. Millaisia ihmiset ovat ja saanko kaksvitosena naisena kavereita? Olen asunut ikäni Etelä-Suomessa. Onko Oulussa olennaisesti kylmempää esim. talvella? Kesät tietysti ovat kai selkeästi koleampia. Millainen työtilanne Oulussa on kaupallisella alalla asiantuntijatasolla?
Oulussa on tällä hetkellä todella vaikea työllisyystilanne, joten enpä suosittele tänne muuttamista. Terveisin työkkärin täti
Oletkohan se pystyyn nostettu porsas?
Oulussa viimiestään tulee hulluksi.
No ei kyllä ole automaattisesti kesät koleampia. Riippuu kesästä. Välillä on viikkokaupalla +25. Välillä viileämpää. Tuskin etelässäkään aina helle on?
Kaupunki on ihan kiva ja pieni, sitä on uudistettu. Sympaattinen paikka. Ihmisiä löytyy laidasta laitaan.
Stokka lähtee, Sokos tullut tilalle. Kauppoja ei ihan hirveästi ole, mutta Valkeassa joitakin uusiakin.
Työtilanne hirveä. Vuokrat nousseet jonkun verran.
Olen asunut Helsingissä ja Seinäjoella, nyt Oulussa. Pidän eniten: Helsinki, Oulu, Seinäjoki.
Oulussa on tällä hetkellä todella vaikea työllisyystilanne, joten enpä suosittele tänne muuttamista. Terveisin työkkärin täti