Naiset, tässä teille ohjeita sellaiseen pukeutumiseen, mistä miehet tykkäävät
http://www.iltasanomat.fi/mystyle/art-2000001945606.html
Tärkeä kohta naiset, istuvat vaatteet!!
"Istuvat vaatteet
”Yleisesti ottaen istuvat ja henkilön parhaita puolia korostavat vaatteet miellyttävät.”
– Tomi, 38
”Hyvin istuvat vaatteet tekevät naisen. Kenen tahansa yllä näyttää kamalalta, jos on teltta paidan tilalla tai kuusi numeroa liian isot, lököttävät housut. Liian tiukkoja tai löysiä vaateparsia tulisi välttää.”
– Kalle, 37
”Hyvin istuvat vaatteet ovat aina paremman näköisiä kuin löysät kaavut. Uskaltaisivatpa naiset pukeutua naisellisesti muutenkin kuin kesällä. Vaikka olisi kuinka rehevä, muodoista saa olla ylpeä!”
– Lauri, 38"
Eli naiset, ei, EI mitään laatikkomaisia, telttamaisia, kaapumaisia tai löysiä vaatteita!
Tiedättekö naiset, että voitte oikealla pukeutumisella korostaa naisellisuutta ja kauneutta, ja silloin miehetkin kiinnostuvat enemmän.
Kommentit (109)
Turkistakki ja sukkahousut on muuten todella upea yhdistelmä nuorella neidolla! M36
Miehillä on Suomessa jotenkin edelleen tosi hellyyttävä käsitys siitä, että nainen joka pukeutuu ei-seksikkäästi olisi jotenkin kiinnostunut siitä, että häntä ei pidetä seksikkäänä. Arvon herrat, juuri tuo kapeakatseisuus ja kyvyttömyytenne nähdä tunikan taakse pelastaa naiset seksistisiltä ja pinnallisilta miehiltä. Teette oikeasti palveluksen naisille, koska käytätte voimavaranne ja energianne sellaisten naisten jahtaamiseen, jotka kuvittelevat saavansa hyvän miehen ulkoisten avujen turvin.
Ne parhaat miehet ovat heitä, jotka eivät arvota naista pukeutumisen perusteella, kun sellaisen kultakimpaleen löytää, nainen on onnekas. Paradoksaalista tämä on sen vuoksi, että mies joka rakastuu naiseen huolimatta tämän ulkomuodosta todennäköisesti on miehenä juuri sellainen, että nainen haluaa pitää tämän yksilön omanaan ja kohtelee tätä hyvin, sekä välittää myös itsestään.
Itselläni on juuri niin. Minulla on mies joka oli ystäväni, jota varten en tälläytynyt tai laittautunut ja rakastuimme. Yhteisten vuosien aikana olen alkanut panostamaan ulkonäkööni, aloittanut kuntosaliharrastuksen ja näytän paremmalta kuin tavatessamme. :D Sen sijaan lukuisat tälläytymiskerrat yökerhoissa silloin nuorena saivat aikaan sekstistisiä kommentteja, ja perseestäni puristelevia miehiä löytyi baareista. Se oli halventavaa ja vastenmielistä. En todellakaan pukeudu miellyttääkseni MIEHIÄ, sen takia on varmempaa pukeutua konservatiivisesti ja näyttää niitä suloja vain omalle miehelle.
Voisin lyödä vetoa, että jokainen mies salaa toivoisi olevansa naimisissa naisen kanssa, joka ulkoisesti on tavis, mutta jolla on sen tuulipuvun alla pehmeä ja seksikäs kroppa,jota näytetään vaan omalle miehelle. ;)
Vierailija kirjoitti:
"Vaikka olisi kuinka rehevä, muodoista saa olla ylpeä!"
On se jännä ettei ylipainoista miestä koskaan kehoteta esittelemään muotojaan ;)
Ja miksi ylipainoista naista kutsutaan reheväksi? Mies on joko roteva tai tukeva.
Rehevästä tulee mieleen isorintainen, reitevä ja leveäperseinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on Suomessa jotenkin edelleen tosi hellyyttävä käsitys siitä, että nainen joka pukeutuu ei-seksikkäästi olisi jotenkin kiinnostunut siitä, että häntä ei pidetä seksikkäänä. Arvon herrat, juuri tuo kapeakatseisuus ja kyvyttömyytenne nähdä tunikan taakse pelastaa naiset seksistisiltä ja pinnallisilta miehiltä. Teette oikeasti palveluksen naisille, koska käytätte voimavaranne ja energianne sellaisten naisten jahtaamiseen, jotka kuvittelevat saavansa hyvän miehen ulkoisten avujen turvin.
Ne parhaat miehet ovat heitä, jotka eivät arvota naista pukeutumisen perusteella, kun sellaisen kultakimpaleen löytää, nainen on onnekas. Paradoksaalista tämä on sen vuoksi, että mies joka rakastuu naiseen huolimatta tämän ulkomuodosta todennäköisesti on miehenä juuri sellainen, että nainen haluaa pitää tämän yksilön omanaan ja kohtelee tätä hyvin, sekä välittää myös itsestään.
Itselläni on juuri niin. Minulla on mies joka oli ystäväni, jota varten en tälläytynyt tai laittautunut ja rakastuimme. Yhteisten vuosien aikana olen alkanut panostamaan ulkonäkööni, aloittanut kuntosaliharrastuksen ja näytän paremmalta kuin tavatessamme. :D Sen sijaan lukuisat tälläytymiskerrat yökerhoissa silloin nuorena saivat aikaan sekstistisiä kommentteja, ja perseestäni puristelevia miehiä löytyi baareista. Se oli halventavaa ja vastenmielistä. En todellakaan pukeudu miellyttääkseni MIEHIÄ, sen takia on varmempaa pukeutua konservatiivisesti ja näyttää niitä suloja vain omalle miehelle.
Voisin lyödä vetoa, että jokainen mies salaa toivoisi olevansa naimisissa naisen kanssa, joka ulkoisesti on tavis, mutta jolla on sen tuulipuvun alla pehmeä ja seksikäs kroppa,jota näytetään vaan omalle miehelle. ;)
Laatikkomaisuus, pallomaisuus pois katukuvasta ja vartaloista. Pukeutua voi fiksusti, mutta samalla tyylikkäästi ja naisellisesti.
Vähän jäi semmonen olo että mukavia (_korostan sitä, että löysät vaatteet lähes aina mukavampia päällä kuin tiukat_) löysiä vaatteita ei sovi käyttää, vaan on läytettävä tiukempia ja usein myös epämukavampia vaatteita jotta miehet varmasti tykkää. Niin vissiin
Onko paljon miehiä jotka antavat naisen valita miehen vaatteet?
Jos mies rakastaa rätei ja lumppui, naikoon niitä. Olen hyväksynyt miehen nuhjut, kun hän niistä tykkää. Minä tykkään siitä miehestä. Ja se minusta, eikä ole mun vaatteista sanomista ollut. Maailmassa on niin paljon muuta, ettei rievuilla ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Erehdyt. Olen hyvin mielelläni naimisissa sellaisen naisen kanssa, joka on muiden hyvien ominaisuuksiensa lisäksi ulkoisesti kaunis ja hyvin pukeutuva. Minua ei myöskään tippaakaan haittaa, jos muutkin miehet pitävät vaimoani kauniina ja seksikkäänä. Ei se ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatikkomaisuus, pallomaisuus pois katukuvasta ja vartaloista. Pukeutua voi fiksusti, mutta samalla tyylikkäästi ja naisellisesti.
..ja syy sille, miksi täytyy pukeutua tyylikkäästi ja naisellisesti on...? Itsevarma ja itseensä tyytyväinen nainen ei tarvitse ulkoisia juttuja pönkittämään itsetuntoaan. Tervetuloa yliopistolle tsekkaamaan professorinaisia. Järjestään niin älykästä ja karismaattista porukkaa, ettei kukaan edes mieti, mitä niillä on päällä. Haluan tulla muistetuksi siitä mitä sanon, en siitä miltä näytän.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarma ja itseensä tyytyväinen nainen ei tarvitse ulkoisia juttuja pönkittämään itsetuntoaan.
Eipä niin, mutta se ei myöskään estä itsevarmoja ja itseensä tyytyväisiä naisia nauttimasta hyvästä pukeutumisesta. Heitäkin on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehdyt. Olen hyvin mielelläni naimisissa sellaisen naisen kanssa, joka on muiden hyvien ominaisuuksiensa lisäksi ulkoisesti kaunis ja hyvin pukeutuva. Minua ei myöskään tippaakaan haittaa, jos muutkin miehet pitävät vaimoani kauniina ja seksikkäänä. Ei se ole minulta pois.
Niin, mutta sinä pidätkin naista esineenä jota näytellään, ethän muuten sanoisi noin. Oikeasti hyvä mies ei edes päästäisi suustaan tuollaista asiaa. Ne hyvät miehet eivät saa mielihyvää siitä, että muut miehet kuolaavat oman naisen perään, seksististä ja jopa kuvottavaa..
Olisi vastenmielistä olla naimisissa miehen kanssa, joka kokisi jonkinsortin rehvakkuutta kun saa taluttaa minua käsipuolessaan.. Varmin tapa naisella on välttyä näiltä pinnallisilta urpoilta on pukeutua niin, ettei se herätä huomiota suuntaan, eikä toiseen. Olen mieluummin yksin kuin miehen kanssa, jolle merkitsee yhtään mitään se, miltä näytän.
ihmettelen kirjoitti:
Onko paljon miehiä jotka antavat naisen valita miehen vaatteet?
En tiedä. Mielelläni kuitenkin välillä kysyn puolisoni mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta sinä pidätkin naista esineenä jota näytellään, ethän muuten sanoisi noin. Oikeasti hyvä mies ei edes päästäisi suustaan tuollaista asiaa. Ne hyvät miehet eivät saa mielihyvää siitä, että muut miehet kuolaavat oman naisen perään, seksististä ja jopa kuvottavaa..
Olisi vastenmielistä olla naimisissa miehen kanssa, joka kokisi jonkinsortin rehvakkuutta kun saa taluttaa minua käsipuolessaan.. Varmin tapa naisella on välttyä näiltä pinnallisilta urpoilta on pukeutua niin, ettei se herätä huomiota suuntaan, eikä toiseen. Olen mieluummin yksin kuin miehen kanssa, jolle merkitsee yhtään mitään se, miltä näytän.
Tämän kommentin sisällön perusteella lieneekin parasta, että olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarma ja itseensä tyytyväinen nainen ei tarvitse ulkoisia juttuja pönkittämään itsetuntoaan.
Eipä niin, mutta se ei myöskään estä itsevarmoja ja itseensä tyytyväisiä naisia nauttimasta hyvästä pukeutumisesta. Heitäkin on paljon.
Sehän tässä ei ollutkaan pointti ja tiesitkin sen, täysin eri keskustelu. Tottakai kaikilla naisilla on oikeus pukeutua kuten tahtoo, mutta tämän ketjun ajatushan on juuri opastaa naisia pukeutumaan niin, että se miellyttää miestä. Sen ei pitäisi olla yhdenkään naisen motiivi. Jos haluaa pelata varman päälle ja tavata miehiä jotka eivät ole kiinnostuneita ulkoisista seikoista, ei oikeasti kannata tälläytyä ja pukeutua niin, mistä pinnalliset miehet pitävät. Ja ei, tämä ei tarkoita, että miehet ovat pinnallisia. Pinnalliset miehet ovat pinnallisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kommentin sisällön perusteella lieneekin parasta, että olet yksin.
Ikävä tuottaa pettymys, en ole yksin. Olen naimisissa parhaan ystäväni kanssa, rakastuimme ystävinä 10 vuotta sitten. Eikä meidän kummankaan tarvitse miettiä, etteikö kelpaisi juuri sellaisena kun on. Itsetunnon ei pitäisi tarvita pönkitystä vaatteista tai naisen itsetunnon ei tulisi olla kytköksissä korkokenkiin tai muuhun.. Useinhan kuulee, että tyylikäs asu tuo varmuutta ja korkokengät samoin, kuten meikkikin. Olisi tosi surullista jos itsetunto ei olisi 100% ilman niitä..
Lähtökohta avioliitolle on se, että puolison takapuolta voi joutua jossain vaiheessa pyyhkimään jos tämä vaikkapa halvaantuu. Ne parisuhteen lisämausteet pitäisi saada muualta kuin ulkoisista seikoista. Katse, hymy, silitys, hellä suukko, auton renkaiden vaihtaminen, aamukahvi termarissa valmiina kun itse herää myöhään... Jos pitäisi listata kymmenen parasta asiaa miehessäni, ulkoiset jutut loistavat poissaolollaan listalta, samoin on miehelläni, jos kysytään.
Mitään lisäarvoa en saa myöskään siitä, että naiset lähestyvät miestäni tai mieheni ei koe mitään mieltä siihen, että jos minä herätän vastakkaisessa sukupuolessa tunteita. Ei muiden ajatuksilla ole yksinkertaisesti mitään merkitystä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä ei ollutkaan pointti ja tiesitkin sen, täysin eri keskustelu. Tottakai kaikilla naisilla on oikeus pukeutua kuten tahtoo, mutta tämän ketjun ajatushan on juuri opastaa naisia pukeutumaan niin, että se miellyttää miestä. Sen ei pitäisi olla yhdenkään naisen motiivi. Jos haluaa pelata varman päälle ja tavata miehiä jotka eivät ole kiinnostuneita ulkoisista seikoista, ei oikeasti kannata tälläytyä ja pukeutua niin, mistä pinnalliset miehet pitävät. Ja ei, tämä ei tarkoita, että miehet ovat pinnallisia. Pinnalliset miehet ovat pinnallisia!
Kauneudesta pitäminen ei ole synonyymi pinnallisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Musta olis aivan ihanaa mennä ostoksille ja makutuomarina just muutama 40-50 -vuotias mies. Että nonii, pukekaa mut aivan miten haluatte. Kun itse ei näistä saamarin tavarataloista mitään sopivaa tunnu löytyvän, niin ehkä tämmöinen reissu auttaisi.
Tämä sopisi tv-ohjelmaksi. Voisin kuvitella, että varsin viihdyttäviä stailauksia tulisi olemaan :'D
Kiitos ohjeista, mutta ne ovat minulle hyödyttömät. Minä kun en koe tarpeelliseksi pukeutua niin, että miehet tykkäävät.
Teinimäinen kuvitelma kaikkitietävyydestä, loistava esimerkki.