Naiset, tässä teille ohjeita sellaiseen pukeutumiseen, mistä miehet tykkäävät
http://www.iltasanomat.fi/mystyle/art-2000001945606.html
Tärkeä kohta naiset, istuvat vaatteet!!
"Istuvat vaatteet
”Yleisesti ottaen istuvat ja henkilön parhaita puolia korostavat vaatteet miellyttävät.”
– Tomi, 38
”Hyvin istuvat vaatteet tekevät naisen. Kenen tahansa yllä näyttää kamalalta, jos on teltta paidan tilalla tai kuusi numeroa liian isot, lököttävät housut. Liian tiukkoja tai löysiä vaateparsia tulisi välttää.”
– Kalle, 37
”Hyvin istuvat vaatteet ovat aina paremman näköisiä kuin löysät kaavut. Uskaltaisivatpa naiset pukeutua naisellisesti muutenkin kuin kesällä. Vaikka olisi kuinka rehevä, muodoista saa olla ylpeä!”
– Lauri, 38"
Eli naiset, ei, EI mitään laatikkomaisia, telttamaisia, kaapumaisia tai löysiä vaatteita!
Tiedättekö naiset, että voitte oikealla pukeutumisella korostaa naisellisuutta ja kauneutta, ja silloin miehetkin kiinnostuvat enemmän.
Kommentit (109)
Ja miehethän saavat pukeutua muodot peittäviin lököfarkkuihin, shortseihin ja roikkuviin paitoihin. Seksikästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What's in it for me? Eli miksi minun pitäisi pukeutumisellani ilahduttaa ventovieraiden miesten silmää?
Kukaan ei ole vielä koskaan osannut minulle vastata tuohon kysymykseen.
Kuka on sanonu että sun pitäis?
Aloittaja. ("Tiedättekö naiset, että voitte oikealla pukeutumisella korostaa naisellisuutta ja kauneutta, ja silloin miehetkin kiinnostuvat enemmän")
Tuohan on ohje eikä mikään käsky. Jos otat tuon jonain painostuksena, niin kenenköhän syy se on?
Mammojen teiniangstiin verrattava uho on jotenkin söpöä. Tuitui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What's in it for me? Eli miksi minun pitäisi pukeutumisellani ilahduttaa ventovieraiden miesten silmää?
Sitten ei kannata meikatakaan tai laittaa hiuksia.
Miksei muka voisi pukeutua niin kuin haluaa ja myös laittaa hiuksia ja meikata?
Minä en yleensä meikkaa, mutta siitäkin olen kuullut joiltain miehiltä juuri positiivista palautetta. Joskus kun olen meikannut, positiivista palautetta on tullut joiltain toisilta miehiltä. Teen oman mielen mukaan, mutta siinä sivussa ilahdutan ilmeisesti joitain muitakin.
No niin, puhuit itsesi pussiin. Ensin miesten mielipiteet ei kiinnostaneet mutta nyt muistatkin jo hyvin miesten "palautteet" ja jopa erilaisista tilanteista.
Joukko vihaisia feministejä vyöryi paikalle sankoin joukoin :D Voi tätä itkun määrää kun miehet kehtaavat ilmaista että tykkäävät siitä että nainen pukeutuu naisellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei kannata meikatakaan tai laittaa hiuksia.
Miksei muka voisi pukeutua niin kuin haluaa ja myös laittaa hiuksia ja meikata?
Minä en yleensä meikkaa, mutta siitäkin olen kuullut joiltain miehiltä juuri positiivista palautetta. Joskus kun olen meikannut, positiivista palautetta on tullut joiltain toisilta miehiltä. Teen oman mielen mukaan, mutta siinä sivussa ilahdutan ilmeisesti joitain muitakin.
No niin, puhuit itsesi pussiin. Ensin miesten mielipiteet ei kiinnostaneet mutta nyt muistatkin jo hyvin miesten "palautteet" ja jopa erilaisista tilanteista.
Ensinnäkään en ole sama kommentoija. Ihmettelen vain, miten oman maun mukaan pukeutuminen sulkee pois hiusten laittamisen tai meikkaamisen. Ja juu, tietysti muistan kommentit hyvin jos olen tekemisissä niiden sanojien kanssa viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Joukko vihaisia feministejä vyöryi paikalle sankoin joukoin :D Voi tätä itkun määrää kun miehet kehtaavat ilmaista että tykkäävät siitä että nainen pukeutuu naisellisesti.
Millainen idiootti täytyy olla, että kuvittelee, ettei feministit voisi pukeutua naisellisesti?
T. Naisellinen feministi
"Vaikka olisi kuinka rehevä, muodoista saa olla ylpeä!"
On se jännä ettei ylipainoista miestä koskaan kehoteta esittelemään muotojaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkäisin, jos miehet luopuisivat niistä kamalista makkaratakeista, pappaloafereista tai päivittäisivät hiustyylinsä muuhuin kuin siihen ainaiseen ananas-tukkaan. Ylipäätänsä olisi kiva, jos kadulla näkisi lähinnä Calvin Kleinin miesmalleja pukeutuneina nahka- tai villakangastakkeihin.
Tää saattaa tulla sulle järkytyksenä, mut pukeutuminen on jokaisen oma asia eikä sillä tarvitse ensisijaisesti miellyttää yhtään ketään...
Jaa, pukeudun silti just niinkuin mikä itseä miellyttää. Farkut ja trikoopaita saa jatkossakin kelvata, kylmällä neule päälle. Kesällä vaaleammat farkut.
Listalta puuttuu nahkahousut, hyvin istuvat farkut sekä sukkahousut. Tosi upeaa hyvin toteutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähyvä. Kapinoikaa teltoillanne. Minä pukeudun naisellisesti, ja hurmaan teidänkin miehet.
Sinä oletkin nainen näiden olioiden keskellä.
Sori miehet. Rakastan löysiä ja näyttävän erikoisia, "kummallisia" vaatteita. Pidän myös boheemeista kaavuista, viitoista ja kaftaaneista :D
Mielestäni nainen näyttää paremmalta silloin, kun on mukavissa vaatteissa ja viihtyy niissä. Miehiä varten pukeutuneet naiset eivät nauti olostaan paljastavisssa vaatteissa.
Musta olis aivan ihanaa mennä ostoksille ja makutuomarina just muutama 40-50 -vuotias mies. Että nonii, pukekaa mut aivan miten haluatte. Kun itse ei näistä saamarin tavarataloista mitään sopivaa tunnu löytyvän, niin ehkä tämmöinen reissu auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sori miehet. Rakastan löysiä ja näyttävän erikoisia, "kummallisia" vaatteita. Pidän myös boheemeista kaavuista, viitoista ja kaftaaneista :D
Niin ja jos joku jorma kadulta ei nyt sitten näe tarkkaan muotojani niin se on voi voi. Ei tarvitse nähdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ne tässä itkee, kun naiset sanovat, että pukeutuvat jatkossakin siten miten haluavat. En minä muuta pukeutumistyyliäni sen vuoksi, että saisin miehiltä huomiota, en edes halua sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen idiootti täytyy olla, että kuvittelee, ettei feministit voisi pukeutua naisellisesti?
T. Naisellinen feministi
Tätä mäkin oon aina ihmetelly. Mulla pukeutuminen vaihtelee ihan laidasta laitaan - yhtenä päivänä voi olla yli-iso verkkatakki ja skeittikengät. Hillitty meikki ja hiukset nutturalla tai ns. Kardashian-leteillä. Sit toisena päivänä tyköistuva hame, tiukka crop top ja pienet korot. Meikki on näyttävämpi ja hiukset auki. Riippuu ihan fiiliksest :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvähyvä. Kapinoikaa teltoillanne. Minä pukeudun naisellisesti, ja hurmaan teidänkin miehet.
Sinä oletkin nainen näiden olioiden keskellä.
Mitä iloa sinä siitä saat, että vaimosi hurmaa myös muita miehiä? Tykkäätkö, kun kaverisi kuolaavat vaimosi perään ja hän vielä yllyttää?
Aloittaja. ("Tiedättekö naiset, että voitte oikealla pukeutumisella korostaa naisellisuutta ja kauneutta, ja silloin miehetkin kiinnostuvat enemmän")