Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tässä teille ohjeita sellaiseen pukeutumiseen, mistä miehet tykkäävät

Vierailija
06.11.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/mystyle/art-2000001945606.html

Tärkeä kohta naiset, istuvat vaatteet!!

"Istuvat vaatteet

”Yleisesti ottaen istuvat ja henkilön parhaita puolia korostavat vaatteet miellyttävät.”

– Tomi, 38

”Hyvin istuvat vaatteet tekevät naisen. Kenen tahansa yllä näyttää kamalalta, jos on teltta paidan tilalla tai kuusi numeroa liian isot, lököttävät housut. Liian tiukkoja tai löysiä vaateparsia tulisi välttää.”

– Kalle, 37

”Hyvin istuvat vaatteet ovat aina paremman näköisiä kuin löysät kaavut. Uskaltaisivatpa naiset pukeutua naisellisesti muutenkin kuin kesällä. Vaikka olisi kuinka rehevä, muodoista saa olla ylpeä!”

– Lauri, 38"

Eli naiset, ei, EI mitään laatikkomaisia, telttamaisia, kaapumaisia tai löysiä vaatteita!

Tiedättekö naiset, että voitte oikealla pukeutumisella korostaa naisellisuutta ja kauneutta, ja silloin miehetkin kiinnostuvat enemmän.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on Suomessa jotenkin edelleen tosi hellyyttävä käsitys siitä, että nainen joka pukeutuu ei-seksikkäästi olisi jotenkin kiinnostunut siitä, että häntä ei pidetä seksikkäänä. Arvon herrat, juuri tuo kapeakatseisuus ja kyvyttömyytenne nähdä tunikan taakse pelastaa naiset seksistisiltä ja pinnallisilta miehiltä. Teette oikeasti palveluksen naisille, koska käytätte voimavaranne ja energianne sellaisten naisten jahtaamiseen, jotka kuvittelevat saavansa hyvän miehen ulkoisten avujen turvin.

Ne parhaat miehet ovat heitä, jotka eivät arvota naista pukeutumisen perusteella, kun sellaisen kultakimpaleen löytää, nainen on onnekas. Paradoksaalista tämä on sen vuoksi, että mies joka rakastuu naiseen huolimatta tämän ulkomuodosta todennäköisesti on miehenä juuri sellainen, että nainen haluaa pitää tämän yksilön omanaan ja kohtelee tätä hyvin, sekä välittää myös itsestään.

Itselläni on juuri niin. Minulla on mies joka oli ystäväni, jota varten en tälläytynyt tai laittautunut ja rakastuimme. Yhteisten vuosien aikana olen alkanut panostamaan ulkonäkööni, aloittanut kuntosaliharrastuksen ja näytän paremmalta kuin tavatessamme. :D Sen sijaan lukuisat tälläytymiskerrat yökerhoissa silloin nuorena saivat aikaan sekstistisiä kommentteja, ja perseestäni puristelevia miehiä löytyi baareista. Se oli halventavaa ja vastenmielistä. En todellakaan pukeudu miellyttääkseni MIEHIÄ, sen takia on varmempaa pukeutua konservatiivisesti ja näyttää niitä suloja vain omalle miehelle.

Voisin lyödä vetoa, että jokainen mies salaa toivoisi olevansa naimisissa naisen kanssa, joka ulkoisesti on tavis, mutta jolla on sen tuulipuvun alla pehmeä ja seksikäs kroppa,jota näytetään vaan omalle miehelle. ;)

Laatikkomaisuus, pallomaisuus pois katukuvasta ja vartaloista. Pukeutua voi fiksusti, mutta samalla tyylikkäästi ja naisellisesti.

..ja syy sille, miksi täytyy pukeutua tyylikkäästi ja naisellisesti on...?  Itsevarma ja itseensä tyytyväinen nainen ei tarvitse ulkoisia juttuja pönkittämään itsetuntoaan. Tervetuloa yliopistolle tsekkaamaan professorinaisia. Järjestään niin älykästä ja karismaattista porukkaa, ettei kukaan edes mieti, mitä niillä on päällä. Haluan tulla muistetuksi siitä mitä sanon, en siitä miltä näytän.

Tuo "vakavastiotettava nainen ei laittaudu" on vain yksi tapa ja fraasi - psykologiassa skeema - toimia suomalaisessa yhteiskunnassa. Ei välttämättä mikään hyvä tai oikea tapa.

Vierailija
82/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ohjeista, mutta ne ovat minulle hyödyttömät. Minä kun en koe tarpeelliseksi pukeutua niin, että miehet tykkäävät. 

Veikkaan, että olet feministi tai lesbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohta avioliitolle on se, että puolison takapuolta voi joutua jossain vaiheessa pyyhkimään jos tämä vaikkapa halvaantuu. Ne parisuhteen lisämausteet pitäisi saada muualta kuin ulkoisista seikoista. Katse, hymy, silitys, hellä suukko, auton renkaiden vaihtaminen, aamukahvi termarissa valmiina kun itse herää myöhään... Jos pitäisi listata kymmenen parasta asiaa miehessäni, ulkoiset jutut loistavat poissaolollaan listalta, samoin on miehelläni, jos kysytään.

Täsmälleen samat asiat ovat minullekin tärkeimpiä. Ne eivät kuitenkaan millään tavalla rajaa pois sitä, että mielestäni on mukavaa, että puolisoni on ulkoisesti viehättävä, kuten viestissäni sanoin. Itse teit sen pohjalta kummallisia johtopäätöksiä. Mutta hyvä, että olet tyytyväinen. Minäkin olen.

Vierailija
84/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Minä olen feministi ja pukeudun päivittäin naisellisesti ja sellaisella tavalla, joka varmasti monia miehiäkin miellyttää.

Vierailija
85/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ohjeista, mutta ne ovat minulle hyödyttömät. Minä kun en koe tarpeelliseksi pukeutua niin, että miehet tykkäävät. 

Mitä sitten vaikka hän olisikin? Valitut vaatteet ja kampaus jne ovat osa itseilmaisua ja minä en ihmisenä ole sellainen joka kaipaa miesten seksuaalista huomiota. Miehet ovat minulle ihmisiä, eivät itsetunnon kohottajia enkä katso vastakkaista sukupuolta panisin/en panisi-lasien läpi. Odotan miehiltä samaa. Ja en ole lesbo.

T.ei tuo lainattu

Vierailija
86/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ja stailaa mut!

Alasti odotan!

Vierailija
87/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähyvä. Kapinoikaa teltoillanne. Minä pukeudun naisellisesti, ja hurmaan teidänkin miehet.

Minä olen hurmannut miehet luonnonkauniilla kasvoillani, älykkyydelläni ja huumorintajullani. En ole hetkeäkään ajatellut, että tarvitsisi pukeutua "naisellisesti" (eli kuten miehet ovat päättäneet) että saisin huomiota. 

Vierailija
88/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki naiset täällä ovat sitä mieltä että turha miellyttää miestä. Lähes kaikki naiset ovat ilman miestä. Kannattaisiko vetää johtopäätöksiä.

Vierailija
89/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki naiset täällä ovat sitä mieltä että turha miellyttää miestä. Lähes kaikki naiset ovat ilman miestä. Kannattaisiko vetää johtopäätöksiä.

Ällistyttävän hienosti johtopäätelty..

Vierailija
90/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on avopuoliso ja hän on mies. Lesbo en taida olla, kun naiset ei innosta seksuaalisesti ja miestäni rakastan. Feministi kyllä olen, sanan alkuperäisessä merkityksessä. 

Pukeudun itse asiassa (varsinkin töissä) aivan tarkoituksella uuman häivyttäviin paitoihin. Sen lisäksi käytän mustia housuja, ettei jalkojen ja takapuolen muodot erotu liikaa. Sain tarpeekseni siitä miesten tuijottelusta ja pervoista puheista. Kun pukeutuu peittävämmin, minimoi riskin saada alkukantaiset miehet kiihottuneiksi pelkällä ohi kävelemisellä. 

N26

Vierailija
91/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Minä olen feministi ja pukeudun päivittäin naisellisesti ja sellaisella tavalla, joka varmasti monia miehiäkin miellyttää.

Se olikin vain veikkaus. Toinen iso joukko feministien ja lesbojen ohella on "pukeudun viekoittelevasti vain miehelleni" -naiset. Toivottavasti kaikki nämä ryhmät näyttäisivät aidosti vihreää valoa naiskauneuden kokemuksille. Nuorten naisten yleistyneet turkikset ja sukkahousut ovat hyvä merkki, sillä tyyli haastaa laatikot ja ihanteen laittamattomuudesta ja koruttomuudesta.

Vierailija
92/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää naiset kesällä kesämekkoja! Aivan ihania verrattuna joihinkin farkkushortseihin, joiden alta mahdollisesti pakarat vielä roikkuvat ikävästi. Tosiasia on, että selvällä enemmistöllä ei ole riittävän hyvä kroppa farkkushortseihin, mutta kesämekko toimii oikeastaan kaikilla. Antaa paljon söpömmän, rennomman ja tyylikkäämmän kuvan naisesta.

Vierailija
93/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi yksin kuin paskassa seurassa, tapasi isäni sanoa.

On todellakin turha miellyttää urpoja joiden alahuuli alkaa väpättää vaatekaapin sisällöstä. Oikeasti säälittää se joku mies kun riehuu täällä joka päivä näiden päähänpinttymiensä kanssa. Ilman naista olet takuulla, kannattaisiko vetää vielä lisää johtopäätöksiä? Typerä vihainen pikkusielu on kaukana parisuhdemateriaalista, siinä sinun ongelmasi ydin. Ole hyvä.

Vierailija
94/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teit päätelmän, että lähes kaikki naiset ovat ilman miestä? Itse en haluaisi olla miehen kanssa, joka sanelee, miltä minun pitäisi näyttää. Jos mies sanoisi, että laitapa korkkarit jalkaan ja punainen mekko päälle, kun nähdään minun kavereita, niin saisi mies mennä yksinään. Tuosta ei menisi kauaa, kun mieheltä alkaisi tulla ohjeita, mistä saan puhua ja mistä en.

Kannattaa valita puolisoksi aikuinen, hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen. Hyvä ohje on myös valita puoliso korvilla eikä silmillä. Nämä ovat käypäiset ohjeet sekä miehille että naisille.

Vierailija
95/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää naiset kesällä kesämekkoja! Aivan ihania verrattuna joihinkin farkkushortseihin, joiden alta mahdollisesti pakarat vielä roikkuvat ikävästi. Tosiasia on, että selvällä enemmistöllä ei ole riittävän hyvä kroppa farkkushortseihin, mutta kesämekko toimii oikeastaan kaikilla. Antaa paljon söpömmän, rennomman ja tyylikkäämmän kuvan naisesta.

Miksi sanelet meille miten pukeutua?

Kuljen vaikka stringeissä ja muovipussissa jos haluan.

Vierailija
96/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesämekot ovat kauniita, mutta niin ovat farkkusortsitkin jos peppu on pyöreä ja kiinteä.

Vierailija
97/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on parempi kesämekon kanssa, paksut sukkahousut vai katkenneista verisuonista ja suonikohjuista iloisenkirjavat jalat?

Vierailija
98/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minun mieheni tykkää, että naiset pukeutuvat vintage- tai retrotyyliin. Hän inhoaa korkokenkiä. Kaikki muut miehet ovat selvästi väärässä.

Vierailija
99/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olikin vain veikkaus. Toinen iso joukko feministien ja lesbojen ohella on "pukeudun viekoittelevasti vain miehelleni" -naiset. Toivottavasti kaikki nämä ryhmät näyttäisivät aidosti vihreää valoa naiskauneuden kokemuksille. Nuorten naisten yleistyneet turkikset ja sukkahousut ovat hyvä merkki, sillä tyyli haastaa laatikot ja ihanteen laittamattomuudesta ja koruttomuudesta.

Minun puolestani muut saavat pukeutua ihan miten huvittaa, vaikka niihin turkiksiin ja sukkahousuihin. Mikä pakkomielle sinulla on saada ihmiset pukeutumaan oman mielesi mukaan? 

N26

Vierailija
100/109 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tykkää kovastikin kun pukeudun boyfriend-farkkuihin ja huppariin. Hän tykkää sellaisesta snoukkatyttötyylistä. 

Mutta ilmeisesti pitäisi sitten ihan vain muita miehiä miellyttääkseni alkaa pukeutua tiukkoihin makkarankuorimekkoihin tai juoksutrikoisiin ja lorttonarupaitaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi