Naiset, voiko teitö lähestyä kirjastossa?
Ja aloittaa näin "kiinnostavan näköinen kirja, mistä löysit?"
Kommentit (118)
Saa lähestyä mutta älä käytä noin noloa repliikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastosta näyttää löytyvän suurella todennäköisyydellä kiukkuisia ja vaativia naisia, onnea matkaan!
Lähiöbaarista löytyy hyväntuulisia ja vähemmän vaativia. Sinne siis! :)
No eihän se käy koska maailman täytyy muuttua ulimiehen toiveiden mukaiseksi eikä toisinpäin. Naisia pitää saada iskeä kirjastossa vaikka he eivät siitä tykkkää. Naisten pitää kiinnostua yhtä paljon sikakomeiden ja susirumien miesten lähestymisyrityksistä. Näistä ulistessa elämä sujuu rattoisasti yksin koko loppuelämän.
No nyt täytyy jo naisena ulahtaa ulimiehen puolesta.
Kirjastossa nyt vaan on toisenlaisia naisia kuin baarissa. Ihan ensiksikin: he ovat selvin päin. Jos mies itse on raitis, hän tuskin haluaa lähestyä baarissa humalaisia naisia - siinä voi syntyä jopa hyväksikäytön viboja.
Baari voi sopia joillekuille, mutta kyllä muuallakin saa ja voi lähestyä naisia. Itse olen se, joka suositteli aiemmin kirjaston deittitapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt nettideittailua, mutta eihän täällä ole kun muutama ihminen joka sitä käyttää. Kyllä täällä tuntemattomiakin on, täällä asuu n. 65.000 asukasta
Ja yksi tanssilattia?
On ollut 2 muutakin mutta ne suljettiin
AP
Onko sulla ap kavereita? Miehen tärkein ase parisuhdemarkkinoilla on kaverit. Kavereiden kanssa voi mennä baariin ja sillä lailla a) nostaa statustaan välittömästi ja b) moninkertaistaan ihmiset jotka "tuntee" sut tai tietää. Jos ei ole kavereita, mene vaikka salille ja yritä löytää joku miesporukka johon kuulut.
Ap, jos joku näyttää mukavalta, senkun lähestyt vaan. Kunhan olet asiallinen ja korvat auki sille, ettet jää jankkaamaan jos toinen ei ottaannu juttuun. On se ny kumma maailma, jos ei kohtelias keskustelukaan ole muka sallittua kuin känniläisten huudon keskellä baaritiskillä! Tai netissä virtuaalihahmon kanssa. Kyllähän tuolla menolla kuoltaisiin sukupuuttoon ja/ tai alkoholisairauksiin. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastosta näyttää löytyvän suurella todennäköisyydellä kiukkuisia ja vaativia naisia, onnea matkaan!
No eihän se käy koska maailman täytyy muuttua ulimiehen toiveiden mukaiseksi eikä toisinpäin. Naisia pitää saada iskeä kirjastossa vaikka he eivät siitä tykkkää. Naisten pitää kiinnostua yhtä paljon sikakomeiden ja susirumien miesten lähestymisyrityksistä. Näistä ulistessa elämä sujuu rattoisasti yksin koko loppuelämän.
Kirjastossa nyt vaan on toisenlaisia naisia kuin baarissa. Ihan ensiksikin: he ovat selvin päin. Jos mies itse on raitis, hän tuskin haluaa lähestyä baarissa humalaisia naisia - siinä voi syntyä jopa hyväksikäytön viboja.
Baari voi sopia joillekuille, mutta kyllä muuallakin saa ja voi lähestyä naisia. Itse olen se, joka suositteli aiemmin kirjaston deittitapahtumia.
Minä käyn ainakin sekä kirjastoissa että baareissa. Enkä ole yleensä kännissä baarissakaan. Joskus olen jopa vesilinjalla. Teilläpäin kaikki naiset ovat baareissa kaatokännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn ainakin sekä kirjastoissa että baareissa. Enkä ole yleensä kännissä baarissakaan. Joskus olen jopa vesilinjalla. Teilläpäin kaikki naiset ovat baareissa kaatokännissä?
Sinänsä kipeeä tilanne että se on hyväksikäyttöä jos olet vesilinjalla ja harrastat yhden illan juttua naisen kanssa joka on humaltunut, pitää etsiä toinen joka on selvinpäin
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap kavereita? Miehen tärkein ase parisuhdemarkkinoilla on kaverit. Kavereiden kanssa voi mennä baariin ja sillä lailla a) nostaa statustaan välittömästi ja b) moninkertaistaan ihmiset jotka "tuntee" sut tai tietää. Jos ei ole kavereita, mene vaikka salille ja yritä löytää joku miesporukka johon kuulut.
Ihan sama juttu se on kuule naisillakin. Ja yksinäinen nainen baarissa on vielä paljon oudompi tapaus kuin yksinäinen mies. Mutta me ollaan erilaisia, eikä kaikilla ole mitään porukkaa. Ei kaikki edes kaipaa sellaista, jotkut vaan ovat enemmän oman tien kulkijoita kuin laumasieluja. Mun mielestä olis teennäistä yrittää päästä johonkin porukkaan vain sen takia, että löytäisi kumppanin. :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua nainen lähestyi viimeksi viime viikolla kirjastossa - KTH:lla Tukholmassa. Ulkomailla tätä tapahtuu koko ajan. Jossain maissa on flirttaillaan aivan avoimesti vaikka keskellä kirkasta päivää jos vaikka kävelen yksin kadulla. Jutustelu ja keskustelu vieraiden kanssa on aivan normaalia.
En ymmärrä miten täällä Suomessa enää hankitaan juttuseuraa ja pariudutaan?
Itse en uskallakaan enää kysellä täällä keneltäkään mitään ettei kukaan pahoita mieltään.
m
No kerro nyt miten se nainen lähestyi siellä kirjastossa, niin saadaan vinkkejä me tönkät suomalaisetkin.
No en nyt tarkkaan ymmärtänyt mistä oli kysymys. Jostain hän siihen hivuttautui jotakin etsimään. Sellaista tyypillistä naismaista säätämistä. Loppujen lopuksi istuttiin kahvilla jutustelemassa, kunnes minulla tuli kiire lähteä tapaamiseen. Oli ihan mukava arkipäiväinen kohtaaminen.
En tajua, millä oikeudella tämäkin sovinistisika on parisuhdemarkkinoille pyrkimässä.
Ihan sormus sormessa olen liikkeellä. Jostain syystä ihmiset tulevat helposti juttelemaan kanssani.
Onnea sinullekin siellä parisuhdemarkkinoillasi :)
Kiitos vain, olen jo omani löytänyt.
Välitä osanottoni vaimollesi. Vaikka aika ikävä ihminen hän taitaa olla, kun ei sinua parempaa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua nainen lähestyi viimeksi viime viikolla kirjastossa - KTH:lla Tukholmassa. Ulkomailla tätä tapahtuu koko ajan. Jossain maissa on flirttaillaan aivan avoimesti vaikka keskellä kirkasta päivää jos vaikka kävelen yksin kadulla. Jutustelu ja keskustelu vieraiden kanssa on aivan normaalia.
Itse en uskallakaan enää kysellä täällä keneltäkään mitään ettei kukaan pahoita mieltään.
m
No kerro nyt miten se nainen lähestyi siellä kirjastossa, niin saadaan vinkkejä me tönkät suomalaisetkin.
No en nyt tarkkaan ymmärtänyt mistä oli kysymys. Jostain hän siihen hivuttautui jotakin etsimään. Sellaista tyypillistä naismaista säätämistä. Loppujen lopuksi istuttiin kahvilla jutustelemassa, kunnes minulla tuli kiire lähteä tapaamiseen. Oli ihan mukava arkipäiväinen kohtaaminen.
En tajua, millä oikeudella tämäkin sovinistisika on parisuhdemarkkinoille pyrkimässä.
Ihan sormus sormessa olen liikkeellä. Jostain syystä ihmiset tulevat helposti juttelemaan kanssani.
Välitä osanottoni vaimollesi. Vaikka aika ikävä ihminen hän taitaa olla, kun ei sinua parempaa saanut.
Oletpa sinä ilkeä muille täällä. Toivottavasti saat rumia lapsia.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m
Oletpa sinä ilkeä muille täällä. Toivottavasti saat rumia lapsia.
AP
Ps. Kuuluu etikettiin olla ilkeä täällä. Seuraavaksi tulee vielä ilkeämpi vastaus tuohon sun heittoon.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama juttu se on kuule naisillakin. Ja yksinäinen nainen baarissa on vielä paljon oudompi tapaus kuin yksinäinen mies. Mutta me ollaan erilaisia, eikä kaikilla ole mitään porukkaa. Ei kaikki edes kaipaa sellaista, jotkut vaan ovat enemmän oman tien kulkijoita kuin laumasieluja. Mun mielestä olis teennäistä yrittää päästä johonkin porukkaan vain sen takia, että löytäisi kumppanin. :p
Tottakai naisilla on sama juttu. Ja harva nainen baariin meneekään yksin. Ja sitten miehet valittaa kun naisilla käy aina flaksi niissä naisporukoissaan samalla kun itse tuijottavat kiiluvin silmin ja vaivaantuneen näköisenä yksin baarin nurkassa naisia, ja naiset ajattelee että onkohan toi ihan ok ja turvallinen tyyppi. Loppujen lopuksi tässäkin on kyse valinnoista. Jos haluaa ihan oikeasti naisen, niin sitten on valmis panostamaan. Jos ei ole valmis panostamaan millään lailla, niin sitten saa syyttää itseään jos jää yksin. Ja hei camoon nyt. Onpa kamala rangaistus se että on kavereita ja porukka johon kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai naisilla on sama juttu. Ja harva nainen baariin meneekään yksin. Ja sitten miehet valittaa kun naisilla käy aina flaksi niissä naisporukoissaan samalla kun itse tuijottavat kiiluvin silmin ja vaivaantuneen näköisenä yksin baarin nurkassa naisia, ja naiset ajattelee että onkohan toi ihan ok ja turvallinen tyyppi. Loppujen lopuksi tässäkin on kyse valinnoista. Jos haluaa ihan oikeasti naisen, niin sitten on valmis panostamaan. Jos ei ole valmis panostamaan millään lailla, niin sitten saa syyttää itseään jos jää yksin. Ja hei camoon nyt. Onpa kamala rangaistus se että on kavereita ja porukka johon kuulua.
Näinhän se pitkälti menee. Valtaosalla ihmisiä ei ole sellaista kapasiteettia, että pystyisivät ymmärtämään erilaisuutta. Itse tykkään käydä baarissa mieluummin yksin ja olisi kiva jos useampi niin tekisi. Yleensä siellä ollaan porukassa ja porukat lähestyvät toista porukkaa. Yksin olevaa kartetaan helposti ja leimataan hänet välittömästi yksinäiseksi luuseriksi. Hyvä ulkonäkö tosin auttaa tässä asiassa erittäin paljon. Yksin lähtiessä on olennaista, että lähestyy nopeasti, eikä näytä vaivaantuneelta.
Miehet lähentelevät liikaa. En ole muuta havainnut. En ole saalis enkä kiinnostu metrossa/ kirjastossa/ puistossa vaanivista idiooteista, vaikka olen vanha ja lihava.
Valitsen itse seurani ja tungettelijat saa potkun palleihin.
Hyypiöt eivät tervettä naista kiinnosta ikinä eikä missään.
Noeitod kirjoitti:
Sit ei kannata itkeä että miks kaikki miehet on sikoja ja kukaan ei lähesty lässynlässyn.
Onko 188 cm mies sinusta hyypiö?
AP
En kyllä yhtään ihmettele että miehet vittuuntuu kun eivät saa naista... Kännissä ei saa lähestyä, eikä selvinpäinkään julkisessa tilassa. Muuten tulee potkuja munille ja puraisuja ja haukkuja naisilta.
Silti valittavat että eivät löydä miestä... Kokeilkaas itsekin joskus sitä aloitteen tekemistä niin näette miltä miesten arki näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Noeitod kirjoitti:
Sit ei kannata itkeä että miks kaikki miehet on sikoja ja kukaan ei lähesty lässynlässyn.
Onko 188 cm mies sinusta hyypiö?
AP
No ei hyypiöys ole pituudesta kiinni! Yhtä lailla voi kaksimetrinen olla hyypiö kuin 160-senttinenkin.
Kirjastossa haluan yleensä olla rauhassa, joten en tykkäisi.
Ja yksi tanssilattia?