Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, voiko teitö lähestyä kirjastossa?

Vierailija
04.11.2016 |

Ja aloittaa näin "kiinnostavan näköinen kirja, mistä löysit?"

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyttävä kirjastossa lähestyminen menisi jotenkin näin: Etsisitte molemmat jotain tiettyä kirjaa hyllyjen välissä täysin keskittyneinä etsintään ja törmäisitte vahingossa toisiinne. Naisen sylissä olleet kirjat tippuisivat lattialle ja sinä anteeksi pyytäen auttaisit häntä keräämään ne. Naureskelisitte tapaukselle ja kevyellä jutustelulla jotenkin pääsisitte aiheeseen: taidettiin etsiä samaa kirjaa? Nainen kertoisi mitä kirjaa oli etsimässä ja sinä auttaisit häntä löytämään sen (ja myös löytäisit). Sattumalta olisit juuri äskettäin lukenut saman kirjan ja intoutuositte juttelemaan siitä. Juttu jatkuisi ja päätyisitte suosittelemaan toisillenne muitakin hyviä kirjoja ja etsisitte niitä yhdessä. Lopuksi tarjoutuisit tarjoamaan naiselle kahvit kahviossa. Ehkä lopuksi ennen kotiinlähtöä kysyisit, voidaanko jatkaa juttelua toistekin ja pyytäisit puhelinnumeroa?

Tai se etsitty kirja olisi sattumalta kurssikirja kurssilta, jonka toinen olisi vuosi aiemmin tenttinyt ja nyt toinen ahertaisi saman kurssin kimpussa. Tarjoa hei mulle kahvit joku kerta niin saat mun muistiinpanot, ok? Voisin mä tarjoo ne kahvit ihan muuten vaan. ;)

Tämä olis ihana! :)

Vierailija
62/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua nainen lähestyi viimeksi viime viikolla kirjastossa -  KTH:lla Tukholmassa. Ulkomailla tätä tapahtuu koko ajan. Jossain maissa on flirttaillaan aivan avoimesti vaikka keskellä kirkasta päivää jos vaikka kävelen yksin kadulla. Jutustelu ja keskustelu vieraiden kanssa on aivan normaalia.

En ymmärrä miten täällä Suomessa enää hankitaan juttuseuraa ja pariudutaan?

Itse en uskallakaan enää kysellä täällä keneltäkään mitään ettei kukaan pahoita mieltään.

m

No kerro nyt miten se nainen lähestyi siellä kirjastossa, niin saadaan vinkkejä me tönkät suomalaisetkin.

No en nyt tarkkaan ymmärtänyt mistä oli kysymys. Jostain hän siihen hivuttautui jotakin etsimään. Sellaista tyypillistä naismaista säätämistä. Loppujen lopuksi istuttiin kahvilla jutustelemassa, kunnes minulla tuli kiire lähteä tapaamiseen. Oli ihan mukava arkipäiväinen kohtaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyttävä kirjastossa lähestyminen menisi jotenkin näin: Etsisitte molemmat jotain tiettyä kirjaa hyllyjen välissä täysin keskittyneinä etsintään ja törmäisitte vahingossa toisiinne. Naisen sylissä olleet kirjat tippuisivat lattialle ja sinä anteeksi pyytäen auttaisit häntä keräämään ne. Naureskelisitte tapaukselle ja kevyellä jutustelulla jotenkin pääsisitte aiheeseen: taidettiin etsiä samaa kirjaa? Nainen kertoisi mitä kirjaa oli etsimässä ja sinä auttaisit häntä löytämään sen (ja myös löytäisit). Sattumalta olisit juuri äskettäin lukenut saman kirjan ja intoutuositte juttelemaan siitä. Juttu jatkuisi ja päätyisitte suosittelemaan toisillenne muitakin hyviä kirjoja ja etsisitte niitä yhdessä. Lopuksi tarjoutuisit tarjoamaan naiselle kahvit kahviossa. Ehkä lopuksi ennen kotiinlähtöä kysyisit, voidaanko jatkaa juttelua toistekin ja pyytäisit puhelinnumeroa?

Tämä. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää kysyä kahville ihmistä, jonka kanssa voi jutella ihan siinä missä hänet kohtaakin eli tässä tapauksessa kirjaston käytävällä. Jos seisoskelisin selailemassa kirjoja ja joku mies törmäisi paikalle kysymään minua kahville niin en varmasti lähtisi koska a) hänellä mitä ilmeisimmin ei olisi minkäänlaisia vuorovaikutustaitoja ja b) mistä minä tiedän miten kiusalliseksi kahvittelu muuttuisi ihmisen kanssa, jonka kanssa en ole ehtinyt vaihtaa lausettakaan. Mutta jos mies tulisi juttusille, olisi mukava keskustelukumppani ja alkaisi vaikuttaa kiinnostavalta sen perusteella, mitä kaikkea siinä kirjaston käytävällä rupattelemme, niin tilannehan olisi ihan toinen. Kumpi tahansa voisi luontevasti ehdottaa, että mennäänkö jatkamaan juttua kahvilan puolelle.

Niille, jotka eivät ole "supliikkimiehiä": Millä tavalla se kahvilan puolella jutteleminen olisi helpompaa kuin siinä kirjaston käytävällä jutteleminen?

Vierailija
64/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua nainen lähestyi viimeksi viime viikolla kirjastossa -  KTH:lla Tukholmassa. Ulkomailla tätä tapahtuu koko ajan. Jossain maissa on flirttaillaan aivan avoimesti vaikka keskellä kirkasta päivää jos vaikka kävelen yksin kadulla. Jutustelu ja keskustelu vieraiden kanssa on aivan normaalia.

Itse en uskallakaan enää kysellä täällä keneltäkään mitään ettei kukaan pahoita mieltään.

m

No kerro nyt miten se nainen lähestyi siellä kirjastossa, niin saadaan vinkkejä me tönkät suomalaisetkin.

No en nyt tarkkaan ymmärtänyt mistä oli kysymys. Jostain hän siihen hivuttautui jotakin etsimään. Sellaista tyypillistä naismaista säätämistä. Loppujen lopuksi istuttiin kahvilla jutustelemassa, kunnes minulla tuli kiire lähteä tapaamiseen. Oli ihan mukava arkipäiväinen kohtaaminen.

Naismaista säätämistä? :) Säädän kyllä tosi paljon, mutta se ei ole varmaan kovin naismaista... pitäis olla jiju naismaisrn säätämisen kurssi jossain.

Vierailija
65/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää kysyä kahville ihmistä, jonka kanssa voi jutella ihan siinä missä hänet kohtaakin eli tässä tapauksessa kirjaston käytävällä. Jos seisoskelisin selailemassa kirjoja ja joku mies törmäisi paikalle kysymään minua kahville niin en varmasti lähtisi koska a) hänellä mitä ilmeisimmin ei olisi minkäänlaisia vuorovaikutustaitoja ja b) mistä minä tiedän miten kiusalliseksi kahvittelu muuttuisi ihmisen kanssa, jonka kanssa en ole ehtinyt vaihtaa lausettakaan. Mutta jos mies tulisi juttusille, olisi mukava keskustelukumppani ja alkaisi vaikuttaa kiinnostavalta sen perusteella, mitä kaikkea siinä kirjaston käytävällä rupattelemme, niin tilannehan olisi ihan toinen. Kumpi tahansa voisi luontevasti ehdottaa, että mennäänkö jatkamaan juttua kahvilan puolelle.

Niille, jotka eivät ole "supliikkimiehiä": Millä tavalla se kahvilan puolella jutteleminen olisi helpompaa kuin siinä kirjaston käytävällä jutteleminen?

No en minä tiedä! Ei siinä varmaan kuole kukaan???

Vierailija
66/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa ihan vaan naisten kiusaksi tänään lähestyä heitä kirjastossa! 😂

Vierailija
67/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi osoitus siitä että otit tilanteen haltuun ja loit teille teidän yhteisen hetkenne?

Vierailija
68/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta näyttää löytyvän suurella todennäköisyydellä kiukkuisia ja vaativia naisia, onnea matkaan!

Vierailija
69/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap et mene baariin, niiden liikeidea kun on tarjota ihmisille mahdollisuus lähestymiseen?

Kirjastot ovat enemmänkin opiskelua, kirjojen lainaamista ja työttömien ajantappamista varten. Miksi yrität tehdä kaiken vaikeimman kautta?

Vierailija
70/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m

En tajua, millä oikeudella tämäkin sovinistisika on parisuhdemarkkinoille pyrkimässä.

Vierailija
71/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastosta näyttää löytyvän suurella todennäköisyydellä kiukkuisia ja vaativia naisia, onnea matkaan!

Lähiöbaarista löytyy hyväntuulisia ja vähemmän vaativia. Sinne siis! :)

Vierailija
72/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ap et mene baariin, niiden liikeidea kun on tarjota ihmisille mahdollisuus lähestymiseen?

Kirjastot ovat enemmänkin opiskelua, kirjojen lainaamista ja työttömien ajantappamista varten. Miksi yrität tehdä kaiken vaikeimman kautta?

A) Pätkäyöni loppui tänään, joten olen välivuodella ja työtön

B) En halua joka viikonloppu tuhlata rahoja alkoholiin tai tarjota naisille jotka eivät edes sano kiitos vaan lähtevät vain menemään

C) tässä tuppukylässä on vain yksi tanssilattia.

AP

Vierailija
73/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa ihan vaan naisten kiusaksi tänään lähestyä heitä kirjastossa! 😂

Taidanpa ihan vaan sinun kiusaksesi olla kuin et olisi olemassa.

Vierailija
74/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B) En halua joka viikonloppu tuhlata rahoja alkoholiin tai tarjota naisille jotka eivät edes sano kiitos vaan lähtevät vain menemään

AP

Miksi et kokeilisi nettideittailua?

Vierailija
75/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiöbaarista löytyy hyväntuulisia ja vähemmän vaativia. Sinne siis! :)

No eihän se käy koska maailman täytyy muuttua ulimiehen toiveiden mukaiseksi eikä toisinpäin. Naisia pitää saada iskeä kirjastossa vaikka he eivät siitä tykkkää. Naisten pitää kiinnostua yhtä paljon sikakomeiden ja susirumien miesten lähestymisyrityksistä. Näistä ulistessa elämä sujuu rattoisasti yksin koko loppuelämän.

Vierailija
76/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kuinka todennäköistä on että tuppukylän kirjastossa tapaat naisen jota et ole tavannut jo kaikkialla muuallakin? Eikö siellä kaikki tunne toisensa? Joten jos juttelette kaupassa, voitte kai jutella kirjastossakin.

Vierailija
77/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sun täytyy tehdä suunnitelma. Mieti mitä haluat elämältäsi, mitä tavoitteita sulla on. Itse ajattelisin, että tärkeintä on ensin hankkia työ tai kouluttautua uudelleen. Siinähän sitä projektia jo onkin. Matkan varrella vaan pidä silmät auki ja tartu hetkeen kun sellainen tulee :)

Vierailija
78/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuisista vastauksista päätellen en miehenä uskaltaisi lähestyä ketään. Harmi niiden kivojenkin naisten puolesta, että kukaan ei uskalla lähestyä. Ihmettelen myös, miten Suomessa voi sitten tavata ikinä ketään.

Ei kyse ole siitä ettei saa lähestyä, kyse on siitä missä, milloin ja miten lähestyy.

Juuri tästä syystä joillain miehillä riittää vientiä ja toisille ei löydy naista sitten millään.

"On ilmoja pidellyt, käytkö täällä usein" on niin säälittävää että pinnat miinukselle saman tien :D

Tylyä. Kaikki eivät ole supliikkimiehiä tai -naisia. Sinun ei tarvitse kaikista pitää, mutta toisten luokitteleminen säälittäviksi ja miinuksen arvoisiksi ei kerro sinusta mitään hyvää. Tavallaan tietysti hyvä niille ujoille ja aroille, etteivät tuhlaa sinuun enempää aikaa.

Sanoinko ihmisen olevan säälittävä? Ei se, että heittää jotain säälittävää läppää tee vielä ihmisestä säälittävää. Ja kyllä, olen niin itsekäs mulkkuhoro, että jotkut vaan ovat miinuksella, toiset ei.

Hyvä myös minulle etteivät tuhlaa minuun enempää aikaa. Kiva jos joillekin kelpaa sellaiset catchit, itse haluan kyllä parempaa.

Ei varsinaisesti nostanut sun pisteitä tuo vastaus. Voi ei, alan ymmärtää palstan yksinäisiä nuoria miehiä jotka eivät uskalla enää mitään yrittääkään

. N32.

Vierailija
79/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m

En tajua, millä oikeudella tämäkin sovinistisika on parisuhdemarkkinoille pyrkimässä.

Ihan sormus sormessa olen liikkeellä. Jostain syystä ihmiset tulevat helposti juttelemaan kanssani.

Onnea sinullekin siellä parisuhdemarkkinoillasi :)

Vierailija
80/118 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt nettideittailua, mutta eihän täällä ole kun muutama ihminen joka sitä käyttää. Kyllä täällä tuntemattomiakin on, täällä asuu n. 65.000 asukasta