Riisutteko te lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri pyytää?
Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.
Kommentit (708)
Vierailija kirjoitti:
Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.
Nuoret mieslääkärit haluavat usei nähdä tissit, joten olen heidän mielikseen riisunut : )
Vierailija kirjoitti:
jos lääkäreitä kiinnostais potilaidensa alastomuus, ehkä ne olis vähän eri ammatissa:)
Valitettavasti tässä yhteydessä en saa näkymään lainaamani kommentin tykkäyksiä: samaa mieltä (yläpeukku) 11/ eri mieltä (alapeukku) 35. Luuletteko oikeasti, että perverssi tirkistelijä opiskelee (vähintään) kuuden vuoden yliopistotutkinnon huijatakseen pahaa-aavistamattomat potilaansa paljastamaan alapäänsä tai rintansa? Eikö tirkistelynhalun tyydyttävään asemaan voi päästä myös muita, vähemmän vaativia saatika aikaavieviä reittejä? ;)
Perversseilläkin lääkäreillä lienee keskimäärin muitakin tapoja nähdä alastomuutta ja kokea eroottista mielihyvää kuin potilaansa. Tietysti poikkeustapauksia löytyy aina, mutta on kuitenkin melko oletettavaa, että pervot tyytyvät hiukan erilaiseen koulutukseen, mikäli motiivina on ainoastaan eturivin paikka nähdä paljasta lihaa...
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan huomista vastaanottoa... riisunko pois kaikki saman tien vai vasta sitten jos lääkäri sattuu sitä pyytämään.
En riisunut mitään omista vaatteistani vaikka lääkäri riisuikin oman paitansa.
Tuohon lääkäreiden tirkistelynhaluun: Tuskinpa kukaan sen takia jaksaa 6-7 vuotta tiukkaa opiskelua, että pääsisi tissejä näkemään, eiköhän siihen ole helpompiakin keinoja. Mutta, jos lääkärin on mahdollista nähdä kesken työpäivän kauniit rinnat, niin miksei hän haluaisi niitä nähdä. Suurin osa yleislääkärin potilaista kun on vanhoja mummoja ja pappoja, joista ei enää silmäniloksi ole.
:D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ammatiltani laboratoriohoitaja. Otan työkseni mm. sydänfilmejä sairaalan laboratoriossa. Kerran oli nuori nainen, oli tulossa johonkin päiväkirurgiseen toimenpiteeseen, jota varten otettiin verikokeet ja sydänfilmi. Sydänfilmissä pitää riisua ylävartalo paljaaksi, liivitkin pois. Tämä ei suostunut riisumaan paitaansa, ei vaikka asiasta keskusteltiin. Sydänfilmiä ei voinut siis ottaa. Ilmoitin asiasta päiväkirurgialle jolloin hänen toimenpideaikansa peruttiin.
Käyn kerran kuussa ekg:ssa erääseen lääketutkimukseen liittyen. Filmi lähetetään ilmeisesti johonkin ulkomaille lausuttavaksi sen lisäksi että täällä tutkiva lääkäri tarkastaa sen. Joka kerta ollut hyvälaatuinen ja täysin normaali ekg. Kertaakaan en ole riisunut kaarituellisia liivejäni ja hoitaja alkuun erikseen sanoi ettei tarvitse niitä riisua.
Toki silti riisuisin jos pyydettäisiin, mutta pointtina että ekg:n saa liivien kanssakin kyllä.Opiskelen laboratorionhoitajaksi ja ainakin meille on opettettu että rintaliivit ja varsinkin niiden kaarituet voivat haitata ekg:n ottamista. Ne lätkät on saatava oikeille kohdille jolloin liivit voivat olla edessä ja kaaritukien metalli muuttaa käyrää.
Näin juuri. Käytännössä eteen tulee myös kiire. Jos asiakas on todella ujo, voin ottaa myös löysän topin alta, mutta se hidastaa hommaa, kun en näe suoraan, ovatko elektrodit oikeilla paikoillaan suhteessa toisiinsa. Suurimmalle osalle ihmisistä paidan pois ottaminen toisen naisen edessä ei kuitenkaan ole kuin hieman epämukavaa, joten oletus on, että kaikki pois.
30v., 170/65, Isot Luomu rinnat, mieslääkärit haluaa aina tutkia rinnatkin kaiken varalta. Viimeksi kävin selkäkivun takia, vaatteet pois, kaikki paitsi pienet stringit, 50v mies lääkäri tutki huolella, joka asennossa. Todella kiihottavaa olla alasti vieraan miehen kosketellessa rohkeasti.
En tietenkää, ihan perverssiä. Pese pervo mielesi!
Mä löysin rinnasta kystan ku olin noin 19-vuotias ja menin sit tietysti lääkäriin. Mulla on ihan kivat tissit (en ole itserakas, mutta näin olen myös kuullut miehiltä ja naispuolisilta kavereilta), suht isot, mutta ei roikkuvat. Naislääkäri sit määräs mut ultraääneen, jolla ne tutkii rinnan. No sellanen kolmekymppinen mies teki sen ultran mulle ja naurattaa vieläki sen miehen reaktio ku makasin siinä ja nostin toppia niin, että rinta tuli esiin. Se meni ihan lukkoon, kangerteli sanoissa, punastu ja vältteli katsekontaktia ku se puhu mulle sen operaation jälkeen. En oo kyllä ennen saanut tollasta reaktiota ei-seksuaalisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään riisu. Sanon, että riisuudu itte vaan.
Ai. Minä kyllä riisuudun ja sanon lääkärille, että ota sinäkin vaan vaatteet pois. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmettelin 15-kesäisenä, kun olin nuoren mieslääkärin vastaanotolla, ja hän keuhkoja kuunnellakseen pyysi minua riisumaan toppini pois. Ihmetys tuli lähinnä siitä, että olin tarkoituksella valinnut päälleni sellaisen tuubitopin, missä oli selkä täysin paljaana. No, otin topin pois, mutta ei se lääkäri niitä keuhkoja kuitenkaan kuunnellut kertaakaan sellaisesta kohtaa, missä olisi kangasta ollut, jos olisin jättänyt paidan päälle. No, samapa tuo.
Mulla kävi kerran samantyylinen. Iljettävä mieslääkäri kuunteli keuhkoja ajokorttirarkadtuksessa todella huolella. Sanoin että nyt on kuunnellut ja käpälöinyt niin paljon että uskooko että voin ajaa autoa. Kuuntelut loppui samantien siihen eikä keuhkot enää yhtään epäilyttänyt. Paljon vähemmällä olen päässyt kun olen ollut oikeasti kipeä. Oksettava pervo mutta en katsele mitään epäasiallista vaan huomautan heti.
Vierailija kirjoitti:
hahhahhaa kirjoitti:
Minä menin näön tarkastukseen ajokorttia varten (ikäkausitarkastus). Minä nainen, lääkäri mies, pyysi että otapa paita pois 😀! Oikeesti.
Ikäkausitarkastus ei ole mikään pelkkä näöntutkimus vaan kokonaisvaltainen ajokyvyn arviointi. Monet liikenneonnettomuudet johtuvat sairaskohtauksista, siksi kuunnellaan myös sydän ettei ole kehittynyt poikkeavuuksia.
No olipa hyvä, että tämäkin selvisi. Olin hiukan hämilläni ja nauratti hurjasti, vaan ei lääkäri kertonut miksi. 😀
Olen kaunis nainen, mutta mulla on todella rumat tissit. Aina naurattaa kun mieslääkärit pyytää riisumaan paidan. Pettymyksen voi lukea heidän kasvoiltaan :)
Vierailija kirjoitti:
olen joutunut riisuutumaan munasilleen 3 eri naislääkärille...ilo oli minun puolella :) ne oli kaikki panett...tosi hyvän näköisiä
Ovat varmaan olleet innoissaan tautisista, haisevista ja visvaa tihkuvista vehkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Tietty. Lääkäri taitaa olla ainoa tuntematon ihminen, jonka edessä edes riisun julkisesti. Muualla en. (No uimahalleja ja saunoja lukuunottamatta.)
Ei lääkäriä kiinnosta, vaikka olisit mikä maailman kaunein olio. Hän tekee työtään ja vastuu oikeasta diagnosoinnista sinunkin tapauksessasi painaa. Ja tiukka aikataulu - lääkärillä kun usein aikataulut pettää ja kiinnostaisi ehtiä syödäkin joskus. Potilaita tulee ja menee iso liuta, ei siinä kukaan kaunis sairastunut ja sen rintamus oikein jaksa innostaa. Isäni sanoi, että potilaan alapäähän katsominenkin on kuin suun tutkimus.
t. Lääkäriperheen vesa
Hyvä lääkäriperhen vesa, luuletko, että sun faija selittää perheillallisella miten se kuolaa hyvännäkösen nuoren naisen perään harjoittaessaan ammattia, jossa vaaditaan hyvää käytöstä? Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että potilaiden perään kuolaamista ei tapahdu. Ja vaikka olet lääkäriperheen vesa, niin se ei tee susta lääkäriä, joten älä puhu niinkun tietäisit miten kaikki lääkärit käyttäytyy.
hahhahhaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hahhahhaa kirjoitti:
Minä menin näön tarkastukseen ajokorttia varten (ikäkausitarkastus). Minä nainen, lääkäri mies, pyysi että otapa paita pois 😀! Oikeesti.
Ikäkausitarkastus ei ole mikään pelkkä näöntutkimus vaan kokonaisvaltainen ajokyvyn arviointi. Monet liikenneonnettomuudet johtuvat sairaskohtauksista, siksi kuunnellaan myös sydän ettei ole kehittynyt poikkeavuuksia.
No olipa hyvä, että tämäkin selvisi. Olin hiukan hämilläni ja nauratti hurjasti, vaan ei lääkäri kertonut miksi. 😀
Bussikuskeja on kuollut ajossa joten pitäähän sitä tutkia.
En tietenkään! Ovat tirkistelijöitä kaikki, jotka haluavat kurkkia vaan vartaloni salaisia sopukoita. Kyllä lääkäri voi tutkia ja ultrata vaatteiden läpikin. Viimeksikin kun valitin selkääni, lääkäri näki kaikkien vaatteiden läpi selkäni mutkat ja vauriot. Samoin rtg:ssä kuvasivat vaatteiden päältä, kun pidin kaksin käsin niistä kiinni. Kasvot olen kyllä suostunut näyttämäään toisin kuin musliminaiset.
oma mies oli kuulemma ollut aikoinaan kuolla häpeästä, kun sai exältään hiivasienen ja lääkäri oli ollut kaunis punapää .. jolle miehen piti näyttää kutisevaa kikkeliään :D
Eipä tuu lääkäreitä riisuttua. Joskus toki itseltäni paidan pois otan.
Riisun aina kaikki naislääkärit. Miehiin en koske.