Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riisutteko te lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri pyytää?

Vierailija
02.11.2016 |

Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.

Kommentit (708)

Vierailija
121/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisin juuri joutunut riisumaan paitaa. Yleensä lääkäri sanoo jossain kohtaa riisuntaurakkaa, että toi riittää. En nyt tietty mikään poolo päällä ole ollut lekurissa, usein aluspaidan kaula-aukko on sen verran antava, että kuunteleminen onnistuu sieltä käsin. Tai sitten lääkäri ujuttaa kättään paidan alle. Ikinä ei ole tarvinnut riisua rintsikoita, paitsi kerran joskus jossain sydänfilmissä ja keuhkoröntgenissä. Mutta mulla onkin niin ankeat fileet tisseinä, ettei niissä juuri ihmeteltävää ole, ei minulle, ei lääkärille eikä naapurin Ramille.

Vierailija
122/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kysyn että pitääkö ottaa kaikki pois vai riittääkö jos jätän jotain päälle. Jos lääkäri sitten kehottaa ottaa kaikki pois niin otan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pimpero tutkitaan, niin pimpero pitää ottaa paljaaksi.

Vierailija
124/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan. Viimeksikin tuli tämän naislääkärin kanssa kinaa, että kumpi meistä oikein ottaa vaatteet pois. Se on ollut lekuri every time.

Vierailija
125/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan minä lääkärin riisuakin, jos on komea ja kauniisti pyytää.

Vierailija
126/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä riisun ja vihjaan haluaisiko lääkärikin riisuutua, varsinkin jos komea, nuori ja tumma. Toiminut pari kertaa, voin suositella. Sain myös sairaslomaa samalla.

Vierailija
127/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on reppu täynnä vaatteita kun menen lääkärin vastaanotolle. Rupean ripeästi pukemaan lisää vaatteita päälläni kun lääkäri kutsuu minut huoneeseen.

Olen kyllä viettänyt aikaa aika paljon psykiatrisessa sairaalassa.

Vierailija
128/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naishoitsaajaa pyysi ottamaan vähän housuja pois, riisuin kaiken pois. Nautin kyllä käsittelystä. (letku takapuoleen) Jos naislääkäri pyytäisi riisumaan vähän vain, riisuisin kaiken. Olen komea nuori mies ja ylpeä kehostani. Lääkärin työssä on keskityttävä työhön, mutta lääkärikin on ihminen, pieni kiusa on mukavaa jos lääkäri punastelee tai ääni alkaa väreilemään. :D

Vierailija
129/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen joutunut riisuutumaan munasilleen 3 eri naislääkärille...ilo oli minun puolella :) ne oli kaikki panett...tosi hyvän näköisiä

Yksi nuorehko, hyvännäköinen naishoitaja minut ilman housuja tutkittuaan (siis ilman alushousuja, ja tutki minun vehkeitäni, kyhmy palleissa jos teidän täytyy tietää, ei ollut lopulta lääkärin tutkittua mitään epänormaalia) ja pukeuduttuani päästi selittäessään jotain vahingossa aivan väärän sanan suustaan kun ilmeisesti oli ajatuksiin jäänyt vähän tietyt asiat (ottaa niin päähän etten muista mikä sana se tarkalleen oli, mutta se oli selvästi vain seksiin viittaava)!! Hoitaja oli AIVAN PUNAISENA lipsahduksesta!! Olin ikäänkuin en olisi mitään huomannut ja jotenkin pystyin olemaan nauramatta. Ehkä myös siksi koska oli todella söpö hoitaja ja jotenkin oli niin hellyyttävän haavoittuvaista kuulla hänen lipsauttavan. 

Myöhemmin kun käytävällä tuon hoitajan näin niin oli totaalisen nolostunut edelleen! 

Vierailija
130/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.

Otan aina nuken mukaan ja osoitan nukkea siitä kohtaa missä vaiva. Itse pysyn sermin takana piilossa.

Vierailija
131/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenhan älynvälkky tätäkin asiaa kysyy? Hohoijaa.

Vierailija
132/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisumisessa ei ole ongelmaa, eikä lääkärin motivaatiota tai toiminnan tarpeellisuutta ole tarvinnut epäillä, paitsi kerran.

Olin menossa tähystykseen ensimmäistä kertaa, ja vastaanotolta päädyin johonkin huoneeseen vastaanoton lähelle odottelemaan, toiselle puolelle sairaalaa kuin missä gastron poli on. Pitkän odottelun jälkeen sinne tuli jokin - jälkeenpäin ajateltuna - täysin asiaan liittymätön täti, joka halusi tarkastaa tilanteen, eli käytännössä työntää sormen perseeseen.

Jäin miettimään, että miten pitää toimia, että tarkastus onnistuu, niin lääkäri kysyi "vai eksää halua?" Vastasin että miten pitäisi mennä, ja lääkäri ohjasi makaamaan kyljelleen ja housuja alas. Pyöräytti sitten sormea perseessä ja totesi että joo, tulehtunut on - joka oli tiedossa jo, siksi olin menossa tähystykseen - ja sitten passitti jonkun muun saattamaan minut gastron polille varsinaiseen tutkimukseen.

Liekö sitten kiinnostanut puhtaasti lääketieteellisesti, vai muista syistä, mutta jälkeenpäin turhautti pitkä odottelu ja turhahko tarkastus, kun kyseessä ei ollut edes oma lääkäri.

Vierailija
133/708 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menen vastaanotolle alasti, jotta ei kulu turhaa aikaa riisuutumiseen ja pukeutumiseen.

Vierailija
134/708 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa tuokin on, että lääkärit eivät asiakkaiden ulkonäköä koskaan katsoisi tai jopa kiihottuisi siitä. Exäni kävi kerran jollain miespuolisella gynekologilla ja oli mies naama punaisena pillua tarkkaillut.

Minäkin olin kerran luomenpoistossa ja naispuolinen lääkäri useaan kertaan koski minua olkapäähän ja sanoi aina jotain, että kohta on jo ohi tms. vaikka en stressannut tilannetta yhtään. Yhden nuoren hoitajatytön vastaanotolla tuntui siltä, että olin tullut treffeille, enkä vastaanotolle. Tyttö kikatti ja katseli silmiin kokoajan. Aika epäammattimaista, mutta oli kyllä ihan miellyttävä nainen.

Tottakai ne katsoo ja kiihottuu. Mieslääkäri r...kaavat ennen naisen alapään tutkimista ettå ei tutkiessa seiso, p....uhan siinä on levällään edessä ja seksiinhän se p..lu liittyy.

Vierailija
135/708 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenlääkäri kuuntelee aina paidan läpi, miten kummassa se pystyy tekemään niin mutta aikuiselta naiselta ei pysty.

No kun aikuisella on isommat "keuhkot".

Vierailija
136/708 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti näin vanhempana kuulevat paidan läpikin tosi hyvin, nuorempana piti paita riisua  :D

Vierailija
137/708 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vielä runkkaan itseni juhlakuntoon riisuutumisen jälkeen ihan varmuuden vuoksi ennen kuin menen lääkärin huoneeseen, jos pitää vaikka verenpaine mitata.

Ja verenpaine mitataan tietysti kalusta...

Vierailija
138/708 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin hölmö ja riisuin. Vasta jälkeenpäin olen tajunnut että ei esim. joku perus neurologinen testi eli viivaa pitkin kävely olisi vaatinut alusvaatteisille riisumista. Mulla on vaan isot rinnat ja tiimalasikroppa ja lääkäri oli mies, joten sitä yritettiin käyttää hyödyksi. Vielä reilu kolmikymppisenäkin on koitettu saada riisutumaan turhaan. Esim. munuaisten ultrassa olisi pitänyt muka ottaa rintaliivit pois (lääkäri oli taas mies) Tokaisin äkäisesti että mun munuaiset ei ole kyllä ole yläselässä, eikä ne tosiaan olleetkaan, kaukana rintaliivialueelta.

Vierailija
139/708 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on reppu täynnä vaatteita kun menen lääkärin vastaanotolle. Rupean ripeästi pukemaan lisää vaatteita päälläni kun lääkäri kutsuu minut huoneeseen.

Olen kyllä viettänyt aikaa aika paljon psykiatrisessa sairaalassa.

Tää oli kyllä paras.

Vierailija
140/708 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään riisu, vaan läimäisen lääkäriä kasvoille, ja soitan poliisit paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi